Valitusoikeus TE päätöksestä

Anonyymi-ap

TE lausuntoon muutoshakemus ?
Onnistuuko?

21

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päätöksessä lukee voiko valittaa ja tieto minne valitetaan

      • Anonyymi

        jos tutkinta ei kai silloin auta valitus?


    • Anonyymi

      Virkamiehen on pakko neuvoa tuossakin, jos vaan kysyy. Eikä saa sanoa, että ei kannata.

      • Anonyymi

        Riippuu asiasta kannattaako valittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu asiasta kannattaako valittaa.

        Menee kuukausia ellei vuosi kun käy Samussa.


    • Anonyymi

      Ei ainakaan täällä

      • Anonyymi

        Naulan kantaan :)


    • Anonyymi

      Aina kannattaa mutta eri johtaako mihinkään. Eläkepäätös ei ainakaan työttömillä etene. Työtön ei pääse eläkkeelle ellei ole pää kainalossa.

    • Anonyymi

      Matoa koukkuun. Uuteen nousuun.

    • Anonyymi

      Työttömien pitää kaataa hallitus keinolla millä tahansa!

      • Anonyymi

        ei työttömät ole mikään organisaatio. Ovat hapuilevia ihmisiä vailla päämäärää. Jos työttömät eivät organisoidu ja liittoudu isoksi joukkovoimaksi ei ole mitään tapaa toimia yhdessä.


    • Anonyymi

      Se on maksajalle kun valitetaan mutta jos TE päätös on estävä ei maksaja sitä voi muuttaa. Asiat lähtee sieltä niillä ehdoilla maksetaan tai ei makseta.

    • Anonyymi

      Kun käy paikanpäällä huutamassa asiasta ja uhkaa itsemurhalla niin muuttuu,muuten ei!

      • Anonyymi

        jassoo :D


    • Anonyymi

      Tietysti onnistuu. Monesti on "omavalmentaja" tehny ihan oudon päätöksen ja laittanut karenssin vaikka ollaan sovittu muuta. Itse nauhoitan joka ikisen keskustelun mitä käyn omavalmentajan kanssa niin on todisteet, että itse en ole tehnyt väärin. Viimeksi tuli karenssi kun en hakenut (ilmoittanut hakeneeni) työpaikkaa. Vaikka omavalmentajan kanssa sovittiin, että kun käyn viikon kurssin se korvaa työnhakuvelvoitteen ja hänen piti merkitä työnhakuvelvoite suoritetuksi. Kappas ollakkaan tuli 3kk päästä tieto, että olen karenssissa kun en ilmoittanut yhdestäkään työpaikasta joita olin kyllä hakenut mutta en ollut näitä TE-toimiston sivulla käynyt ilmoittamassa kun siellä ei ollut edes kohtaa missä olisin voinut ilmoittaa haetuista työpaikoista. Eikun yhteys omavalmentajaan ja ajan sain seuraavalle päivälle. Siellä sitten kuunneltiin tallentamani keskustelu omavalmentajan kanssa missä kävi hyvin selkeästi ilmi asia. Eikä omavalmentajalla ollut asiaan mitään sanomista. Kannattaa ehdottomasti nauhoittaa kaikki keskustelut työnhakusuunnitelman teosta.

      • Anonyymi

        onko se luvallista nauhoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko se luvallista nauhoittaa?

        Kaikki itseä koskevat keskustelut saa nauhoittaa tai vaikka kuvata. Kannattaa jakaa ne Youtubessa, jos on joutunut laittomuuksien kohteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki itseä koskevat keskustelut saa nauhoittaa tai vaikka kuvata. Kannattaa jakaa ne Youtubessa, jos on joutunut laittomuuksien kohteeksi.

        Milläs ne nauhoittaa..... kai sen verran pitää luottaa vielä ettei noin pitkälle mene


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläs ne nauhoittaa..... kai sen verran pitää luottaa vielä ettei noin pitkälle mene

        Kännykkä toimii hyvin nauhoituksessa ja videon kuvaamisessa. Itse laitan nauhoituksen aina päälle keskustelujen ajaksi. Älypuhelin nauhoittaa hyvin, vaikka se on taskussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kännykkä toimii hyvin nauhoituksessa ja videon kuvaamisessa. Itse laitan nauhoituksen aina päälle keskustelujen ajaksi. Älypuhelin nauhoittaa hyvin, vaikka se on taskussa.

        Joo ja jos on puhelinpaltsu niin luuri kaiuttimelle ja toinen luuri viereen tallentamaan.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe