Mun mielestä pandamuori kertoi hyviä ja opettavaisia tarinoita. Onko lapsille nykyään mitään vastaavia ohjelmia?
Vai onko kaikki pelkkää taistelua ja väkivaltaa?
>simiti<
Muistatteko Tao Taon?
10
198
Vastaukset
Tuli sitä katsottua. En niistä tarinoista enää mitään muista, mutta se tunnusmusiikki jäi päähän.
https://youtu.be/B_V9emq6cSw?si=tO8l2bsWlbE2x0vh- Anonyymi
Tuo oli hyvä. Vähän nykyaikaisempi, kuin ohjelmassa.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli hyvä. Vähän nykyaikaisempi, kuin ohjelmassa.
>simiti<Joo tää on hauska versio. Onhan tämäkin jotain 20 vuotta vanha jo 😅
- Anonyymi
Muistan tunnusmusiikin Taotaosta..
Ainakin muumit ja ryhmähau on hyviä.
- Sheena Muistan. Oli lempparini, myös kertojan ääni.
Nykyään on kaikenmaailman anime roskaa.- Anonyymi
Entä mikä oli se pikku-kakkosen vaha-animaatio jossa seikkaili lohikäärme?
- Anonyymi
Kunnon lama-ajan hapsiainen ja sormen näyttö se olla pitää
Tota ohjelmaa tuli katottua Joskus... 🐼
Et sä tätä kyllä tarkoittanut mutta laitan silti...
https://youtu.be/tMRPs-rwTAw?si=O8b7qDVWNOsAwcVwTao-tao oli vielä viattomuuden aikaa.
Sitten tulivat Teletapit. Vanhoilliset hoksasivat heti, että se violetti teletappi, joka kantaa käsilaukkua, on homo.
Heidän mukaan lapsia aivopestiin homoiksi.
Sen jälkeen maailma ei ole ollut entisensä.- Anonyymi
Mulla on tallella Tao Tao kirja lapsuudestani. Sitä on tullut luettua omallekin muksulle monet kerrat, joten muistan niitä tarinoita ulkoa. Hyvä tarinoita. 🙂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947653- 374047
- 473596
- 2433054
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402712- 452562
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212534- 1322491
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292439Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292388