Minulla mene hermot taas on toi Kirsi ja Tulikki työissä ja vielä samassa vuorossa.
Ne naura minulle ha ha me ollan tällä joka ikinen päivä työissä et sinä ikinä pääse meistä eron me järjestetttän työvuorot sitten että me molemmat sada olla samassa vuorossa työissä.
Niin totta kai Kirsi ja Tulikki pitä olla tällä 24/7 työissä vaikka ne ei ole 24 tuntia työissä niin nidden pitä ainakin olla joka ikinen päivä työissä tällä?
Jag börjar bli nervös Kirsi och Tulikki är igen på jobbet och ännu t.o.m. på samma skift.
Självklart måste Kirsi och Tulikki vara på jobbet här 24/7 trots att de inte är på jobbet 24 timmar om dygnet, så måste dom åtminstone vara på jobbet här varje dag?
De skrattar åt mig ha ha, vi är på jobbet varje dag, du kommer aldrig att kunna slippa dig från oss, vi kommer att ordna arbetspass så att vi båda kan vara på samma skift på jobbet.
I'm getting nervous Kirsi and Tulikki are back at work and still on the same shift.
They laugh at me ha ha, we are at work every day, you will never be able to escape us, we will arrange work shifts so that we can both be on the same shift at work.
Of course Kirsi and Tulikki have to be at work here 24/7 even though they're not at work 24 hours a day, so at least they have to be at work here every day?
Joka ikinen päivä samat hoitajat ollut jo monta vikkoa?
2
204
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kävellen tänne hoitokotin sisälle klo 16:00 ja menen pesutuvalle missä on hoitsut ja sanon että tässä paketissa on kuulokkee pehmusteet että nyt minä tarvitsen lainaksi voi veitsi että saan ne vanhat kuulokkee pehmusteet irotettua kuulokkeeeista
Niin Kirsi hoitsu sano ei me nyt ruvetan mitän tällaista tekemään kun meillä on ruoka pian klo 16:30 ja meillä hoitsuilla on niin paljon tekemistä niin sinä saat tuon tehdä kun me ollan syöty eli ruokailun jälkeen.
Sen takia myös anoin kaikkein huonoin palautte mitä on mahdollista anta.
Jag går in på vårdhemmet klockan 16.00 och går till tvättstugan där vårdarna är och jag säger att det här paketet innehåller hörlurskuddar och att jag nu behöver låna en smörkniv för att få bort de gamla hörlurskuddarna från hörlurarna.
Så Kirsi vårdaren säger nej inte ska vi börja göra något sånt här nu när vi har mat snart 16:30 och vi har så mycket att göra, så det kan du göra när vi har ätit, d.v.s. efter måltiden.
Därför har jag också givit den sämsta feedback det bara är möjligt att ge.
I go into the care home at 4 pm and go to the laundry room where the carers are and I say this package contains ear pads and now I need to borrow a butter knife to remove the old ear pads from the headphones.
So Kirsi the carer says no shouldn't we start doing something like this now that we have food soon 16:30 and we have so much to do, so you can do it after we have eaten, ie. after the meal.
For that reason i give the worst feedback its possible to give. - Anonyymi
Minä annoin huonoin mahdollinen palaute mitä on mahdollista anta sen takia kun Kirsi ja Tulikki on joka ikinen päivä tällä työissä ja välillä jopa samassa vuorossa sittä saa mitä tila ja minä sanon muillekin asukaille että ne anta huonoin mahdollinen palaute mitä on mahdollista anta.
Jag gav sämsta tänkbara feedback som det går att ge eftersom Kirsi och Tulikki är på jobbet varje dag och ibland till och med i samma skift, så man får vad man har beställt och jag säger också till de andra invånarna att ge det sämsta tänkbara feedback som det går att ge.
I gave the worst feedback possible because Kirsi and Tulikki are at work every day and sometimes even on the same shift so you get what you ordered and I also tell the other residents to give the worst feedback possible it is possible to give.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346