Maukkaat reseptit jokaiselle vuodenpäivälle,laihdutus ilman liikuntaa.

Anonyymi-ap

Laihdutuksessa on paras syödä täysin samat ruuat joka päivä samaan aikaan koska silloin ruuan teko on 100 kertaa helpompaa ja SAA varmasti proteenia rautaa yms oikeat määrät.
Se riittää että niitä vaihtelee jonkin verran.


Täältä saa maukkaat reseptit vuoden jokaiselle päivälle,mutta niissä EI ole lähes ollenkaan niitä ravintoaineita mitä laihduttaja tarvitsee eli rautaa ja proteenia.
Tuossa aika alussa sanotaan sekin että liikunta on aika huono konsti laihtua,mikä EI pidä ollenkaan paikkansa.Itse laihduin viime kesällä pelkällä liikunnalla kun keskikalorit oli 3000 päivässä.

Jos laihduttaa ilman proteenia,myös lihakset laihtuu.

https://www.8viikkoa.fi/52-viikkoa-erikoistarjous/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw1emzBhB8EiwAHwZZxcVhMyYE4IrDX06ymB12uVomSnGptXvW4JPlQsSgLcJ7BUjJ3A8xxhoCP1YQAvD_BwE

38

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      miten lihakset voi laihtua ilman roteenia

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli ne lihakset laihtuu ilman roteenia,ihminen itse pysyy ennallaan.

        Ei pysy.Ravintoaine puutteet vaikuttaa terveyteen monella tavalla.


    • Anonyymi

      On se totta että noin laihtuu,mutta laihtuu samalla MYÖS lihakset.
      Onhan se kuitenkin parempi kuin roskaruokavalio jolla yleensä melkein jokainen lihottaa itsensä.

    • Anonyymi

      Lihakset on juuri kovimmat laihduttajat ja sen takia roteenin pitää olla pai

      • Anonyymi

        Mitäpä jos hommaisit sen poikaystävän jo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos hommaisit sen poikaystävän jo?

        Sinä kirjoitat kuin 14-vuotias ahdistunut tyttö. Olisiko sinun syytä nyt matkustaa sinne haluamaasi oikein isoon kaupunkiin, etsi tarvitsemasi tiedot höpö-wikistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos hommaisit sen poikaystävän jo?

        Lässyttävä vartija-vanhapiika havaittu. Hygienisassaan ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lässyttävä vartija-vanhapiika havaittu. Hygienisassaan ongelmia.

        Olet liikaa kiinnostunut vanhoista sedistä. Ikätovereillasi on jo poikaystävä, ja se poikaystävä on aina samaa ikäluokkaa.


      • Anonyymi

        Sama vanhapiika on antanut ohjeeksi kaikille oikein kookkaan kaupungin mielellään ulkomailla. Mexico City tai Tokio ovat tooodella suuria kaupunkeja, joista löytyy paljon kaikenlaisia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet liikaa kiinnostunut vanhoista sedistä. Ikätovereillasi on jo poikaystävä, ja se poikaystävä on aina samaa ikäluokkaa.

        Elämänvalo on jo jättämässä sinut, sen huomaa teksteistäsi. Kuollutta, niin kuollutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämänvalo on jo jättämässä sinut, sen huomaa teksteistäsi. Kuollutta, niin kuollutta.

        Eikö olisi kiva, jos joku poika silittelisi suortuviasi ja kutittelisi sinua? Mutta sinulla menee nuoruus yksinäisyydessä ja katkeruudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olisi kiva, jos joku poika silittelisi suortuviasi ja kutittelisi sinua? Mutta sinulla menee nuoruus yksinäisyydessä ja katkeruudessa.

        Sinä olet katkera vanhapiika, jonka luut ovat tosi vankat.

        Voit kysyä lisää asioista nimimerkki Mayja-70,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olisi kiva, jos joku poika silittelisi suortuviasi ja kutittelisi sinua? Mutta sinulla menee nuoruus yksinäisyydessä ja katkeruudessa.

        Mitä lässytät, puhuisit välillä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lässytät, puhuisit välillä asiaa.

        Rivien välistä aistin, että joku poika saisi sinusta sydämellisen ja empaattisen tyttöystävän. Sinä olet varmasti erittäin pidetty ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rivien välistä aistin, että joku poika saisi sinusta sydämellisen ja empaattisen tyttöystävän. Sinä olet varmasti erittäin pidetty ihminen.

        Rivien välistä aistin, että olet elämäsi ehtoopuolella. Sen takia lässytät ahdistustasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rivien välistä aistin, että joku poika saisi sinusta sydämellisen ja empaattisen tyttöystävän. Sinä olet varmasti erittäin pidetty ihminen.

        Onko sinulla jo poikaystävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jo poikaystävä?

        Silloin kun olin ikäisesi, minulla oli poikaystävä. Nykyisin olen jo isoäiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun olin ikäisesi, minulla oli poikaystävä. Nykyisin olen jo isoäiti.

        Miksi puhut asian vierestä, ei kiinnosta. Onko sinulla jo poikaystävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rivien välistä aistin, että joku poika saisi sinusta sydämellisen ja empaattisen tyttöystävän. Sinä olet varmasti erittäin pidetty ihminen.

        Miten on raudanpuutteesi laita, onko anemia iskenyt jo pahaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puhut asian vierestä, ei kiinnosta. Onko sinulla jo poikaystävä?

        Eikö sinun kannattaisi pohtia enemmän omaa mielenmaisemaasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinun kannattaisi pohtia enemmän omaa mielenmaisemaasi?

        Mene nyt sinne oikein isoon kaupunkiin, niin ahdistuksesi loppuu. Löydät sieltä poikaystävän, joka silittää hiuksiasi ja kuiskuttelee korvaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene nyt sinne oikein isoon kaupunkiin, niin ahdistuksesi loppuu. Löydät sieltä poikaystävän, joka silittää hiuksiasi ja kuiskuttelee korvaasi.

        Olisiko sinusta kiva, jos joku vanha täti purisi korvalehteäsi ja kutittelisi sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sinusta kiva, jos joku vanha täti purisi korvalehteäsi ja kutittelisi sinua?

        Miksi et nyt vaan hankkisi sitä poikaystävää oikein suuresta kaupungista? Sen jälkeen ei enää tarvitse lässyttää tai valittaa raudanpuutteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et nyt vaan hankkisi sitä poikaystävää oikein suuresta kaupungista? Sen jälkeen ei enää tarvitse lässyttää tai valittaa raudanpuutteesta.

        Päinvastoin sinä tarvitsisit rakkautta elämääsi, jollet halua tulla vanhaksipiiaksi. Kaikilla ikäisilläsi tytöillä on jo poikaystävä, mutta sinä olet yksinäinen impi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin sinä tarvitsisit rakkautta elämääsi, jollet halua tulla vanhaksipiiaksi. Kaikilla ikäisilläsi tytöillä on jo poikaystävä, mutta sinä olet yksinäinen impi.

        En ole yksinäinen, siis ihan toisin kuin sinä. Minulla on ollut lyhyt seksisuhde satojen poikien kanssa. Montako seksisuhdetta sinulla on ollut, kun et saa hankittua poikaystävää? Voisitko pyytää Kelalta tukea asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole yksinäinen, siis ihan toisin kuin sinä. Minulla on ollut lyhyt seksisuhde satojen poikien kanssa. Montako seksisuhdetta sinulla on ollut, kun et saa hankittua poikaystävää? Voisitko pyytää Kelalta tukea asiaan.

        Ei ole ollut niin paljon kuin sinulla. Laskin kerran, että 15 vuodessa alle 60. Pisin suhde kesti kaksi viikkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut niin paljon kuin sinulla. Laskin kerran, että 15 vuodessa alle 60. Pisin suhde kesti kaksi viikkoa.

        Olet noviisi, mutta silti melkoinen lortto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet noviisi, mutta silti melkoinen lortto.

        En pärjää ollenkaan sinulle. Olet 16-vuotiaaksi melkoinen narttu.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oletko sinä ahdistunut?


      • Anonyymi

        Raudan saanti suositus miehillä 9 mg ja naisilla 15 mg
        Saa se olla puolet enemmänkin ja rauta Pitää ottaa eri lähteistä.
        Sen tietää kyllä olostaan jos on raudan puute.

        https://www.puhti.fi/tietopaketit/rauta/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raudan saanti suositus miehillä 9 mg ja naisilla 15 mg
        Saa se olla puolet enemmänkin ja rauta Pitää ottaa eri lähteistä.
        Sen tietää kyllä olostaan jos on raudan puute.

        https://www.puhti.fi/tietopaketit/rauta/

        Millä lailla se raudan puute tuntuu sinulla? Oletko mittauttanut raudan ja ferritiinin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raudan saanti suositus miehillä 9 mg ja naisilla 15 mg
        Saa se olla puolet enemmänkin ja rauta Pitää ottaa eri lähteistä.
        Sen tietää kyllä olostaan jos on raudan puute.

        https://www.puhti.fi/tietopaketit/rauta/

        Uusissa vuoden 2023 pohjoismaisissa ravitsemussuosituksissa ylimmän turvallisen raudan saannin ylärajaa on nostettu reippasti ylöspäin. Ennen se oli vain 25 mg päivässä, nyt turvallinen yläraja on niinkin korkealla 60 mg:ssa per päivä.

        https://pub.norden.org/nord2023-003/recommendations.html#lnk9f8be957-c691-4fff-9811-90539536e160

        Suomen uudet suositukset julkaistaan puolen vuoden kuluttua, ja ne perustuvat näihin uusiin pohjoismaisiin suosituksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusissa vuoden 2023 pohjoismaisissa ravitsemussuosituksissa ylimmän turvallisen raudan saannin ylärajaa on nostettu reippasti ylöspäin. Ennen se oli vain 25 mg päivässä, nyt turvallinen yläraja on niinkin korkealla 60 mg:ssa per päivä.

        https://pub.norden.org/nord2023-003/recommendations.html#lnk9f8be957-c691-4fff-9811-90539536e160

        Suomen uudet suositukset julkaistaan puolen vuoden kuluttua, ja ne perustuvat näihin uusiin pohjoismaisiin suosituksiin.

        Rautalisää syödessä kannattaa ottaa huomioon että tabletista imeytyy vain jotain 2%. Esim mulla oli lääkärin ohje syödä 200mg vrk. Siis 2 kpl 100 mg tabua. Kun oli ferritiinit vähissä. Maitotuotteet ja kahvi vaikuttaa imeytymiseen eli rautatabut pitäis ottaa erillään näistä.

        T kn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rautalisää syödessä kannattaa ottaa huomioon että tabletista imeytyy vain jotain 2%. Esim mulla oli lääkärin ohje syödä 200mg vrk. Siis 2 kpl 100 mg tabua. Kun oli ferritiinit vähissä. Maitotuotteet ja kahvi vaikuttaa imeytymiseen eli rautatabut pitäis ottaa erillään näistä.

        T kn

        Ilman muuta labrakoe ohittaa karkeat, koko kansalle suunnatut ravitsemussuositukset.

        Itse en käytä rautaa edes monivitamiinissa enkä syö lihaa (ei-menstruoiva miesoletettu), silti viimea talvena ferritiinit olivat suosituslukemissa (69 mikrog/litra; viitealue 20–195 mikrog/litra)


    • Anonyymi

      Liikunta ja painon muutos.
      Käytän mieluummin ilmaisua muutos kehon koostumuksessa.
      Kuormittamaton lihas näivettyy ravinnon koostumuksesta huolimatta.
      Pelkkä proteiinin tankkaus ei lisää lihasmassaa.
      Lihasmassan osuuden lisäys kehossa edellyttää sopivaa ravintoa ja kuormitusta.
      Olen itse elänyt kaikki vaiheet noissa puitteissa.
      Painon nousu johtuen lihasmassan lisäyksestä.
      Painon lasku johtuen lihasmassa vähenemisestä pakkolevossa.
      Reipas läskistyminen pitkien noutopöytä + velttoilujaksojen seurauksena.
      Radikaalilla tehokuurilla rasvat alas. Samalla katosi myös reippaasti lihasta.
      Elpyminen ja tasapainon hakeminen.
      75v jälkeen lihasvoimatreeneistä ja järkevästä syömisestä huolimatta, paino putoaa johtuen etupäässä lihaskadosta mutta hiukan liukenee myös rasvaa.
      Lepokulutukseni on laskenut vajaassa 10:ssä vuodessa 2280kcal > 1830kcal.
      Väittämä, ettei ihminen niin vanhaksi tulekaan, etteikö lihasmassa ja voimataso kasva, on huuhaa puhetta.
      Saattaa sopia 0:sta aloittavalle mutta sellaiselle tulee raja vastaan vielä aikaisemmin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9059
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      385
      3750
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2785
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2635
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2485
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2484
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      151
      1767
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1592
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1550
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe