Paljonko pitää maksaa?

Anonyymi-ap

Että uskotte Jumalaan ja Jeesukseen?

Kertokaa summa ja tilinumero, niin minä maksan!

60

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei siihen riitä mikään rahasumma, kiitos tarjouksesta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, en millään summalla usko ufoihin


    • Minulle riittää 100 000€ tilille FI73 3472 2474 7904 34. Kun tuo summa ilmestyy tilille, uskon, ettei aloittaja ole tuollaista summaa anonyymille ateistille lahjoitettavaksi vaan lahjoituksen takana on Jumala.

      • Anonyymi

        Pistin rahat tulemaan, mutta saatana sotki järjestelmän ja tilisiirto ei onnistunut. Tyhjensi samalla tilini, joten enää ei ole rahaa.


      • Anonyymi

        Maksussa näkyy maksajan tiedot, joten et tietenkään usko Jumalaan, jos rahat sinulle maksetaan. Yrität vaan huijata: et usko, vaikka sinulle maksettaisiin siitä. Valehtelisit uskovasi.


      • Anonyymi

        Halvalla luovut ateismista. Teisti ei luovu teismistä rahalla eikä edes kuoleman uhatessa.

        Kumpi on arvokkaampaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halvalla luovut ateismista. Teisti ei luovu teismistä rahalla eikä edes kuoleman uhatessa.

        Kumpi on arvokkaampaa?

        No jos joku palstan ripulivajakki toimittaa minulle 100 000€ niin se on yliluonnollista. En usko saavani 100 000€, mutta jos saan niin vilpittömästi uskon. Se olisi verrattavissa siihen, että Jeesus ilmestyy minulle. Siihenkään en usko.


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        No jos joku palstan ripulivajakki toimittaa minulle 100 000€ niin se on yliluonnollista. En usko saavani 100 000€, mutta jos saan niin vilpittömästi uskon. Se olisi verrattavissa siihen, että Jeesus ilmestyy minulle. Siihenkään en usko.

        Taidat olla tyhmä. Jos joku ihminen antaa sinulle 100000 €, niin uskot sen olevan Jumalan teko.

        Oletko sattumoisin teisti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla tyhmä. Jos joku ihminen antaa sinulle 100000 €, niin uskot sen olevan Jumalan teko.

        Oletko sattumoisin teisti?

        ” Taidat olla tyhmä.”

        Ad hominem on argumenttivirhe.

        ” Jos joku ihminen antaa sinulle 100000 €…”

        Mikä on todennäköisyys sille, että tuntematon antaa toiselle tuntemattomalle Suomi24:lla 100 000€? Niinpä, todennäköisyys lähenee nollaa. Sama kuin jumalien todennäköisyys. Joko ripulivajakille selvisi viestini pointti?


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        ” Taidat olla tyhmä.”

        Ad hominem on argumenttivirhe.

        ” Jos joku ihminen antaa sinulle 100000 €…”

        Mikä on todennäköisyys sille, että tuntematon antaa toiselle tuntemattomalle Suomi24:lla 100 000€? Niinpä, todennäköisyys lähenee nollaa. Sama kuin jumalien todennäköisyys. Joko ripulivajakille selvisi viestini pointti?

        Ei selvinnyt muuta kuin se, että olet yhtä tyhmä kuin tyhmin hihhuli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei selvinnyt muuta kuin se, että olet yhtä tyhmä kuin tyhmin hihhuli.

        Tililläni ei ole vielä 100 000€, joten pilkunnussiminen mahdollisesta jumaluskostani on täysin retorista. Laitat varmaan 100 000€ pikaisesti tililleni niin pääsemme keskustelemaan ihan konkreettisesti siitä, pitääkö minun alkaa uskomaan Jumalaan? Mitä? Ei saatana, et laitakaan. No, sittenhän ripulointisi pysyy täysin teoreettisena ja retorisena näppäilynä.


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        Tililläni ei ole vielä 100 000€, joten pilkunnussiminen mahdollisesta jumaluskostani on täysin retorista. Laitat varmaan 100 000€ pikaisesti tililleni niin pääsemme keskustelemaan ihan konkreettisesti siitä, pitääkö minun alkaa uskomaan Jumalaan? Mitä? Ei saatana, et laitakaan. No, sittenhän ripulointisi pysyy täysin teoreettisena ja retorisena näppäilynä.

        Tilillesi ei tule 100000 €. Jos tulisi, niin maksaja ei olisi Jumala vaan ihminen. Kyse ei olisi yliluonnollisesta tapahtumasta, vaikka niin väitit. Ja vaikka saisit rahat, niin et uskoisi Jumalaan ja Jeesukseen. Pitäisit maksajaa idioottina ja jatkaisit ateistina.

        Mitä jos kokeilisit pienempää summaa? Tingi! Uskoisitko Jumalaan satasesta? Niin, et uskoisi. Kyse ei ole summasta vaan typerästä valheestasi, josta jäit kiinni. Jos ihminen antaa sinulle rahaa, niin se ei saa sinua uskomaan Jumalaan ja Jeesukseen.


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        Tililläni ei ole vielä 100 000€, joten pilkunnussiminen mahdollisesta jumaluskostani on täysin retorista. Laitat varmaan 100 000€ pikaisesti tililleni niin pääsemme keskustelemaan ihan konkreettisesti siitä, pitääkö minun alkaa uskomaan Jumalaan? Mitä? Ei saatana, et laitakaan. No, sittenhän ripulointisi pysyy täysin teoreettisena ja retorisena näppäilynä.

        Hatunnosto. Todistit jälleen teistejen elävän pelkässä valehtelussa. Aikaisempi ketju asiasta on siis todistettu jälleen kerran toteen.

        Jännä kuinka he aina jäävät kiinni valehtelusta. Olen toisella palstalla todistanut itsekin yhden hihhulin valheen vyyhdin. Valitettavasti kyseessä on taas kerran niin umpi idiootti, ettei edes tajua millaisessa suossa hän on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tilillesi ei tule 100000 €. Jos tulisi, niin maksaja ei olisi Jumala vaan ihminen. Kyse ei olisi yliluonnollisesta tapahtumasta, vaikka niin väitit. Ja vaikka saisit rahat, niin et uskoisi Jumalaan ja Jeesukseen. Pitäisit maksajaa idioottina ja jatkaisit ateistina.

        Mitä jos kokeilisit pienempää summaa? Tingi! Uskoisitko Jumalaan satasesta? Niin, et uskoisi. Kyse ei ole summasta vaan typerästä valheestasi, josta jäit kiinni. Jos ihminen antaa sinulle rahaa, niin se ei saa sinua uskomaan Jumalaan ja Jeesukseen.

        "Jos tulisi..."

        Edellisessä virkkeessä ihan itse totesit "Tilillesi ei tule 100000 €." joten tuo jankuttaminen on ihan turhaa 😂

        "Kyse ei olisi yliluonnollisesta tapahtumasta..."

        Totesit ihan itse "Tilillesi ei tule 100000 €.", joten se varmasti olisi yliluonnollista, että raha siitä huolimatta tulee, vaikka sitä ei voi tulla.

        Taas ripulivajakki veti ilman auttamista itsensä kölin ali.


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        "Jos tulisi..."

        Edellisessä virkkeessä ihan itse totesit "Tilillesi ei tule 100000 €." joten tuo jankuttaminen on ihan turhaa 😂

        "Kyse ei olisi yliluonnollisesta tapahtumasta..."

        Totesit ihan itse "Tilillesi ei tule 100000 €.", joten se varmasti olisi yliluonnollista, että raha siitä huolimatta tulee, vaikka sitä ei voi tulla.

        Taas ripulivajakki veti ilman auttamista itsensä kölin ali.

        Tarvitaan vain miljonääri hihhuli ja hän voi maksaa sinulle 100000 euroa, mutta et sinä sittenkään usko Jeesukseen ja Jumalaan.

        Todennäköisyys tälle on suurempi kuin sille, että Jumala on olemassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitaan vain miljonääri hihhuli ja hän voi maksaa sinulle 100000 euroa, mutta et sinä sittenkään usko Jeesukseen ja Jumalaan.

        Todennäköisyys tälle on suurempi kuin sille, että Jumala on olemassa.

        ” Tarvitaan vain miljonääri hihhuli ja hän voi maksaa sinulle 100000 euroa…”

        Aiemmin sanoit, että "Tilillesi ei tule 100000 €."

        Miten argumentointisi menee noin niin kuin omasta mielestä? 😂


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        ” Tarvitaan vain miljonääri hihhuli ja hän voi maksaa sinulle 100000 euroa…”

        Aiemmin sanoit, että "Tilillesi ei tule 100000 €."

        Miten argumentointisi menee noin niin kuin omasta mielestä? 😂

        Helpolla luulet satatonnia saavasi.

        Usko ensin ja sitten saat!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helpolla luulet satatonnia saavasi.

        Usko ensin ja sitten saat!

        ”Usko ensin ja sitten saat!”

        Uskon sitten kun saan. Asetin väitteeni niin taitavasti, että tulit jankuttamaan ja vedit itsesi kölin ali niin, ettei minun tarvinnut edes auttaa vaan nauran vieressä.


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        ”Usko ensin ja sitten saat!”

        Uskon sitten kun saan. Asetin väitteeni niin taitavasti, että tulit jankuttamaan ja vedit itsesi kölin ali niin, ettei minun tarvinnut edes auttaa vaan nauran vieressä.

        Uskotko tonnilla?

        Ilmaista rahaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko tonnilla?

        Ilmaista rahaa.

        ”Uskotko tonnilla?”

        Totta kai uskon. Heti kun saan tonnin tilille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpolla luulet satatonnia saavasi.

        Usko ensin ja sitten saat!

        Millä sinä kenenkään uskon aitouden todistat
        Kirkolla kun on paljon pappeja jotka esittävät olevansa uskossa , mutta teot puhuvat toista


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        ”Uskotko tonnilla?”

        Totta kai uskon. Heti kun saan tonnin tilille.

        Uskotko satasella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko satasella?

        Uskon uskon. Uskon niin kuin lahkon saarnamiehet ja Tasavallan presidentti.


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        Uskon uskon. Uskon niin kuin lahkon saarnamiehet ja Tasavallan presidentti.

        Valehtelet sujuvasti. Raha ei saa sinua uskomaan, kun hihhuli sen sinulle antaa. Tarvitset ihmeen.

        Ennustan, että vaimosi kuolee yllättäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halvalla luovut ateismista. Teisti ei luovu teismistä rahalla eikä edes kuoleman uhatessa.

        Kumpi on arvokkaampaa?

        Teisti on tässäkin tyhmempi. Minä myisin uskoni markalla kunhan ostaja ei häpeäkseni paljasta mistä sen vähän käytettynä sai.


      • Anonyymi

        Jumalan profeetta.

        Muista Safira!


      • Anonyymi

        Riittääkö 50€?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riittääkö 50€?

        Riittää, ehdoton minimi on se, että tuot paketin Juhlamokkaa minulle Kiteen ABC:lle tänään klo 20.


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        Riittää, ehdoton minimi on se, että tuot paketin Juhlamokkaa minulle Kiteen ABC:lle tänään klo 20.

        Lupaatko uskoa, jos tuon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lupaatko uskoa, jos tuon?

        Lupaan, totta kai.


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        Lupaan, totta kai.

        Valehtelet. Sinulla ei ole aikomustakaan uskoa Jumalan herättäneen Jeesuksen kuolleista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistin rahat tulemaan, mutta saatana sotki järjestelmän ja tilisiirto ei onnistunut. Tyhjensi samalla tilini, joten enää ei ole rahaa.

        Eli saatana on siis vahvempi kuin jumala? Eikö siinä tapauksessa kannattaisi uskoa ja seurata saatanaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla tyhmä. Jos joku ihminen antaa sinulle 100000 €, niin uskot sen olevan Jumalan teko.

        Oletko sattumoisin teisti?

        Voi kuule, mihin kaikkeen ihmiset uskovatkaan...
        Sitä ei edes osaisi uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpolla luulet satatonnia saavasi.

        Usko ensin ja sitten saat!

        Ei mitään voi uskoa, ennen kuin toteaa asian todeksi.


      • Anonyymi

        Hänen on täytynyt ensin osata ennustaa, että tällä toisella edes on vaimoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet. Sinulla ei ole aikomustakaan uskoa Jumalan herättäneen Jeesuksen kuolleista.

        Kyllä minäkin uskon, että joku saattaisi minulle kahvipaketin tuoda.


    • Paljonkohan hihhulit joutuvat käyttämään rahaa yhden ihmisen käännyttämiseksi?

      • Niin, sitä on mahdotonta laskea tarkasti edes yhden lahkon tai paikallisen toimijan osalta. Käytetyt rahat voidaan toki jakaa käyttötarkoituksen mukaan ja verrata uusien jäsenten määrään, mutta mitä järkeä siinä olisi? Seurakunnan talousasioista päättävät tekevät budjetteja ja antavat rahaa eri kohteisiin, mutta tuskinpa missään lahkossa on laskettu yhden sielun hintaa?

        Paljonkohan hihhulit käyttävät aikaa tehdäkseen yhden käännynnäisen? Kuinka monelle pitää todistaa, jotta yksi uskoo?

        Hihhuleiden absoluuttinen määrä taitaa pysyä samana vuodesta toiseen tai jopa laskea: näin Suomessa. Ateistien määrä sen sijaan kasvaa.


      • Anonyymi

        Jehovilla yhden käännynnäisen saamiseen tarvitaan yli 10000 tuntia ovilla saarnaamista ja torin kulmalla seisomista. Riippuen siitä, minkä hinnan antaa liikkumiselle, menetetylle vapaa-ajalle, saarnausasuille ja jaetulle markkinointimateriaalille, voi arvioida sen rahallista arvoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jehovilla yhden käännynnäisen saamiseen tarvitaan yli 10000 tuntia ovilla saarnaamista ja torin kulmalla seisomista. Riippuen siitä, minkä hinnan antaa liikkumiselle, menetetylle vapaa-ajalle, saarnausasuille ja jaetulle markkinointimateriaalille, voi arvioida sen rahallista arvoa.

        Vartiotorni seuralle työ on ilmaista.

        Kuka tuon tuntimäärän on laskenut ja miten?

        Kaikenlaisia lukuja voi heittää ilman perusteluja.


    • Hihhulien mukaan Jumalan lahjaa ei voida rahalla ostaa. Vaikka antaisit kaikki rahasi ateistille, niin hän ei uskoisi, mutta senhän sinä jo tiesitkin?

      Avaaja on epätoivoinen, kun ei saa ketään uskomaan. Siksi valehtelee antavansa rahaa, jos joku uskoisi rahaa saatuaan. Itse asiassa avaaja on trolli. Tiedän tämän varmasti.

      Tarkoitus on mustamaalata hihhuleita ja kun kirjoittaja on ateisti, niin saa ateistit huonoon valoon. Toisaalta avauksessa on huumoria, joten se on eduksi ateisteille.

      Avaaja on siis ateisti. Lupaan syödä hatullisen paskaa, jos olen väärässä ja se todistetaan.

    • Anonyymi

      Riittääkö, jos vain julkisesti sanoo, että uskoo?

      Eihän kukaan voi oikeasti ruveta uskomaan, jos ei kerran usko.

      • Anonyymi

        Tämä on liian vaikea rasti heille. He uskovat valheiden kautta itse.


      • Anonyymi

        Ateisti voi rahasta mitä vain. Johan se yksi lupasi uskoa, jos saa satatuhatta euroa.


    • Anonyymi

      Eihän uskoa voi rahalla ostaa.
      Eikö se ole vastoin Raamatun puhetta.
      En ole kyllä lukenut kirjaa, mutta kuvittelen että näin voisi olla

      • Anonyymi

        "Eihän uskoa voi rahalla ostaa.
        Eikö se ole vastoin Raamatun puhetta.
        En ole kyllä lukenut kirjaa, mutta kuvittelen että näin voisi olla"

        Pitää ymmärtää, että uskonto ja Jumalan diggaaminen on harrastus.

        Itse en pelaa padelia, enkä harrasta uskontoa.


    • Anonyymi

      "Paljonko pitää maksaa?
      Että uskotte Jumalaan ja Jeesukseen?"

      Ei tarvitse maksaa muuta kuin vaivan esittää vakuuttavat todisteet.
      Siihen loppuu ateismini.

    • Anonyymi

      Avaaja lisää_ Riittäisikö, jos näkisitte minut dildo pyllyssä

      ei väliä teen sen silti

    • Anonyymi

      Ei ole usko ostettavissa. Seota terveen ihmisen pitäisi ja pahasti.

    • Anonyymi

      Jeesuksen kerrotaan sanoneen, helpompi on kamelin käydä neulansilmästä kuin rikkaan päästä taivasten valtakuntaan. Lisäksi hänen kerrotaan sanoneen rikkaalle miehelle, mene ja myy omaisuutesi ja anna rahat köyhille. Uskon kaupustelijalla lienee jäänyt kyseiset kohdat tyystiin lukematta, vai johtuisiko rahalla kerskailu silkasta hurskastelusta.

    • Anonyymi

      Rahalla voit ostaa second Hand seksiä. Mutta et rakkautta.

    • Anonyymi

      Tilinumeroa ei ihan herkästi tipahda.

      • Anonyymi

        Timo Hokkanen kertoi nimensä, sähköpostiosoitteensa ja tilinumeronsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Timo Hokkanen kertoi nimensä, sähköpostiosoitteensa ja tilinumeronsa.

        Ja kotipaikkani.


    • Anonyymi

      Se olisi valehtelua , joten sellaista summaa ei ole , ellei jumala itse tule sitä minulle antamaan .

      • Anonyymi

        Jumala lähettää aina ihmisen asialleen.


    • Anonyymi

      Voi tokkiissa! Säästä toki senttisi. Voit tarvita niitä vielä lähitulevaisuudessa.
      Kun. Kattos toi noin, kun ihminen on oikeata tietoa, ei uskomuksia toistava pölypunkki.

      Tiedeyhteiskunta toimii mieluusti vain faktojen pohjalta.
      Suuri luonto kattaa koko universumin.
      Sen tiedetään laajenevan lähes valonnopeudella aina Big Bamista alkaen.
      Siihen ei tähtitieteellisiä numeroita tarvita, että lähi tulevaisuudessa Big Bamista on aikaa kulunut 15 mrd valovuotta - myös vuotta.
      tkl.

    • Anonyymi

      Aloittaja paljasti itsensä tunnistettavasti.
      Miksi se ei ole päässyt irti lapsuus/nuoruusajan kriisivuosistaan. Se poukkoilee yhä siellä kuin sakeassa takiaispensaassa.

      Se lukee kyllä tieteellisiä julkaisuja, mutta omaksuu niistä vain ne, jotka todistavat evoluutioteorin vääräksi.
      Todistaa myös, että sokeakin kukkopoika voi elää parvessa toisten auttamana.

      Silti se kuuluu vanhusväkeen ennen war-2 syntyneenä.
      res.stm t. 86v.

      • Anonyymi

        "Aloittaja paljasti itsensä tunnistettavasti.
        Miksi se ei ole päässyt irti lapsuus/nuoruusajan kriisivuosistaan. Se poukkoilee yhä siellä kuin sakeassa takiaispensaassa.

        Se lukee kyllä tieteellisiä julkaisuja, mutta omaksuu niistä vain ne, jotka todistavat evoluutioteorin vääräksi.
        Todistaa myös, että sokeakin kukkopoika voi elää parvessa toisten auttamana.

        Silti se kuuluu vanhusväkeen ennen war-2 syntyneenä.
        res.stm t. 86v."

        Tämä onkin ennen kuulumatonta, onko siis peräti monta tieteellistä julkaisua jotak todistavat evoluutioteorian vääräksi!?

        Mistä nämä voi lukea?


    • Anonyymi

      Vaikea kuvitella, miten joku voisi alkaa uskoa olemattomaan asiaan vastineeksi rahasta. Teeskennellä toki voisi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe