Bileitä hauskojen viinamiesten kanssa ja loppuillasta menitte sänkyyn seksiä harrastamaan?
Oliko teillä naisilla nuorena
5
141
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ikinä. Mä en ole koskaan ollut bilettävää tyyppiä, enkä pitänyt viinanhuuruisesta seurasta. Teininä mulla oli tosi usein tyhjä talo käytössäni, mutta ei siellä mitään bileitä pidetty. En kai mä siellä olisi saanut itsekseni niin usein ollakaan, jos olisi pidetty. Muutama kaverini siellä tosi usein oli, mutta ei bileitä, ei viinaa, eikä viinamiehiä.
- Anonyymi
Tuommoista toimintaa nuorilla on. Kuuluu asiaan.
Miksi täällä ei kysellä miesten kokemuksista? Saataspas kunnon homoerotiikkaa🥰
- Anonyymi
Aloituksessa oli lesboromantiikkaa sillä Viinamiehen käsittelyssä nuorista ja kilteista naisista tulee lesboja.
Ei, hauskaa oli kyllä nauraa kavereitten pöljöilyille kun kännissä oikeen pöljöilivät. Mutta sänkyyn en ole menny muitten kun kulloisenkin poikkiksen tai mieskumppanin kanssa. Toki hekin on kännissä joskus olleet ja joukossa ollu yksi alkoholistikin.
En oo ikinä ymmärtäny mikä ventovieraassa voi niin kiehtoa, että lähtis messiin illanpäätteeksi. Ja vieläpä kännissäkin. Oon aivan liian järkevä ja skeptinen, myös vasta tuntien ja tunteilla syttyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18911486
- 585469
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462737- 402385
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131861Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441815Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291634Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411470Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61456Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v381387