Kiinteämmät rinnat ja laihdutus

Anonyymi-ap

Mittani ovat tällä hetkellä 178 cm ja 67 kg ja olen tyytyväinen kokonaisuuteen, vaikka toki voisin olla muutaman kilon hoikempi, koska kaikki rasva menee minulla rintoihin. Ns. strategiset mitat tai missimitat ovat 95-66-96 ja kuppikoko on noin 70I.

Tiedän, olen luonnostani rintava ja vajaa 40-vuotiaana ikäkin näkyy rinnoissa, mutta haaveilen kuitenkin hieman terhakoimmista rinnoista. Tilanteeni on hyvin lievä, koska nuorena rintani olivat koosta huolimatta kiinteät.

Kaikenlaiset vinkit treeniin, ruokavalioon ja sopivaan ruokavalioon ovat tervetulleita. En aio mennä mihinkään kohotusleikkaukseen, koska riskit suhteessa hyötyihin ovat suuremmat. Koetan pitää myös painoni vakiona, vaikka sallin sen +-5 kilon heittelyn.

12

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä tiedät aikuisena ja nelikymppisenä naisena, että jos rasva kerääntyy johonkin paikkaan niin se menee synnynnäisistä ja hormonaalisista syistä eikä siihen paikallisesti voi vaikuttaa millään ruokavaliolla tai liikunnalla. Toisilla läski menee pakaroihin, toisilla naamaan ja kaulaan jne. Mulla on yksi kaveri jolla kerääntyy läski vatsaan ja kaulaan, itselläni just lantioon ja rintoihin. Rintojen kudos ei ole pelkkää rasvaa. Sitten iän myötä G-voima, ja tähän voi vaikuttaa yläkropan lihaksia vahvistamalla, mutta ei side- ja rauhaskudokseen. Terhakoiksi ei niitä millään ilveellä saa. Ainut keino on kirurgia, onneksi keino löytyy. Kannattaisi pienennyttää mahdollisimman varhain koska iän myötä alkaa tulla niska- ja hartiaongelmia. Mitään sen kummempia riskejä leikkauksessa ei ole, mitähän niillä tarkoitat? Vain hyötyjä koska sillä saadaan pysyvä tulos aikaan. Vaikka iän myötä rasvaa alkaa kertyä rintoihinkin, ei kuitenkaan suhteessa enempää kuin muuallekaan eli laihdutus silloin auttaa rintoihin myös kun rauhaskudos ja sidekudos vähennetään. Anestesiassa on aina pieni riski mutta jos on terve muuten niin leikataanhan ihmisiä jatkuvasti. Se on siitä vielä helppo (vaikkakin suuri pinta-alainen) leikkaus, kun sisäelimiin ei mennä. Kokosi kuulostaa niin isolta että saisit leikkauksen julkisella puolella, kuten minä. Jos ei tietyt kriteerit täyty niin sitten rahoitus itse. Se on suuri vapahdus kun niskaa kieroon vetämästä lähtee monta kiloa painoa ja pystyy harrastamaan normaalisti liikuntalajeja, saa rintalastan suoraksi jne monta terveydellistä etua.

      • Anonyymi

        Mua huvitti tup I -kupin "terhakkaat" rinnat. 😀 Taisi paljastua trolliksi. Rinnat on terhakkaat vielä B-kupilla. Siitä eteen päin alkaa maan vetovoima vaikuttaa. Jos on synnyttänyt niin jo aiemmin.


      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä. Mieheni on jopa ehdottanut asiaa, kun olen siitä tuskaillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua huvitti tup I -kupin "terhakkaat" rinnat. 😀 Taisi paljastua trolliksi. Rinnat on terhakkaat vielä B-kupilla. Siitä eteen päin alkaa maan vetovoima vaikuttaa. Jos on synnyttänyt niin jo aiemmin.

        Olet todennäköisesti kateellinen, koska nuorena moni kahteen kertaan tarkisti uimahallissa onko minulla silikonit. Ei kannata olla.


    • Anonyymi

      "En aio mennä mihinkään kohotusleikkaukseen, koska riskit suhteessa hyötyihin ovat suuremmat. "

      Hyöty-haitta -asiat on erilaisia jokaisen kohdalla. Mikähän se sinun mainitsema"riski" on? Itsellä oli vain pelkkiä hyötyjä, ei mitään negatiivista seurannut leikkauksesta. Sitä sanotaan kyllä omalla kohdalla sanottiin pienennysleikkaukseksi, ei "kohotus" leikkaukseksi. Kohotukset pitää maksaa omasta pussista estetiikkakirurgiassa yksityisellä. Mistään laihiksesta ei ole hyötyä. Läski lähtee viimeiseksi siitä mihin sitä tuppaa ekaksi kerääntymään.

    • Anonyymi

      Suosittelen sinulle silikonirintoja.

      • Anonyymi

        ei tuollaiselle aloittajan kaltaiselle hujopille voi asentaa silikoneja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tuollaiselle aloittajan kaltaiselle hujopille voi asentaa silikoneja

        Ei pituus taida olla este. Ehkä hän on sukupuolenkorjaaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pituus taida olla este. Ehkä hän on sukupuolenkorjaaja?

        No avauksen trolli saa, mitä tilaa.


    • Anonyymi

      Voi voi tätä suomalaisten kateutta. Jos on alle 170 cm ja b-kuppi, niin voi senkin kanssa oppia elämään...

      • Anonyymi

        Juu varmasti joku on " kateellinen" moisesta. Jättiriippareista. Ei ole mikään kovin kaunis näky varsinkaan uimahallissa. Siellä ei tulla käpälöimään toisten rintoja saati kommentoimaan toisten vieläpä poikkeavaa kehoa. Tuleeko miesten puolella toiset kokeilemaan vehkeitä ja kysymään että onko noin suuri oikea muna? 😏 Tai kokeilemaan käsillä isoa mahaa että onko siellä pari vauvaa vai kaljako vain syynä. Olis varmaan uutisissa. Aloittaja tuskin harrastaa uimahallejakaan kun ei tiedä käyttäytymissääntöjä.

        Joskus näkee uimahallissa isojen kuppien rintamuksia vanhemmilla, kun ne roikkuu jo navassa kun rasva ja maan vetovoima on tehnyt tehtävänsä. Ei kyllä käy kateeksi vaan lähinnä herättää myötätuntoa kun tietää kuinka vaikea on liikkua ja ihan tuottaa jopa hankaluuksia maata. Joku jolla ei ole kokemusta voi laittaa muutaman kilon puntit kaulasta roikkumaan päiväksi ja kertoa onko kadehdittava ja "terhakas" olo. Luomurinnat isona painaa monta kiloa ja se tuntuu niskassa ja painaa rintalastaa etukumaraan. Silikonirinnat on kevyet, mutta nekin alkaa riippua jossain kohtaa jos ei jatkuvasti kiristetä nahkaa.

        Aloittajalla ei siis kokemusta asiasta. Näitä ajankuluksi tehtyjä avauksia ja selvästi miespuoliselta... Näkeehän ton. Pyrin itse vastaamaan asiallisesti, koska jollain voi olla oikeasti ko.ongelma, kuten mulla oli, mutta olisi tosikertomus erilainen monilta osin. Aloituksessa näkyisi kärsimys ja huoli eikä itsekehu, jos rinnoista olisi haittaa.... Miksi joku hakee "apua" vaivaan jota pitääkin muiden kateuden aiheena....On ihmisiä joilla jokin osa kehosta kasvaa synnynnäisesti suhteettoman suureksi ja siitä tulee oikeasti suuria ongelmia. Se on vamma joka vaatii plastiikkakirurgiaa. Aloittaja pitää siis ongelmana lähinnä muiden kateutta. Tosi uskottavaa.


    • Anonyymi

      Seli seli, taas paikallinen trolli asialla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe