Patteritero kiusasi ammattikuskia

Anonyymi-ap

Kakkostiellä limp modessa oleva Tesla kiusasi ammattikuskia oikein olan takaa, kun akku meinasi loppua ennen laturille pääsyä. Tyypillistä touhua ylimieliselle patteriterolle ajaa satasen alueella viittäkymppiä ja estää ohitukset. Sähköautoilijat saatava pois liikenteestä heti aiheuttamasta vaaraa muulle liikenteelle.

Varokaa!

https://www.is.fi/autot/art-2000010542659.html

37

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä minä ajattelu on hypriti ja turacell autoilijoiden perisynti. Ilmaston pelastuksen varjolla saa tehdä mitä vain ilman rangaistusta! !! Paaliin tuollaisen pellen auto ja muilutus dtm baarin ovelle niin oppii! !!

    • Anonyymi

      Tuolaiselta pitäisi hakata oikea polvilumpi paskaksi.
      Ikävä kyllä noita itseään omituisella tavalla tyydtäjiä löytyy.
      Mahtoiko irrota isokin mälli.

      • Anonyymi

        Kyllä siinä ammattilaista tarvittiin auton sisustan putsauksen ”purkauksen” jälkeen.


      • Anonyymi

        Sähköautoa voi ajaa ihan hyvin pelkällä vasemmallakin jalalla toisin kuin niitä tonnin manuaalibensaromuja.


    • Anonyymi

      Porvaria sieppasi duunarin töihin meneminen.

      • Anonyymi

        Joku amiskundi ostanut kymppitonnilla (Santanderin rahoittamana) kymmenen vuotta vanhan tessun, jonka akusta 40% jäljellä. Sillä on hyvä kiusata tovereita ja leikkiä porvaria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku amiskundi ostanut kymppitonnilla (Santanderin rahoittamana) kymmenen vuotta vanhan tessun, jonka akusta 40% jäljellä. Sillä on hyvä kiusata tovereita ja leikkiä porvaria.

        Tuo oli kyllä aivan uusi Tesla 3.


    • Anonyymi

      Tuo on ihan yleistä näiden keskuudessa . Kyllä se harmittaa kun on ostanut kalliin Teslan ja jonka arvo lähentelee nykyisin nollaa.
      Onneksi vetytankkausasemat ja vetyautot ovat tulossa myös Suomeen.

    • Anonyymi

      Vetyauto on sähköauto. Mitä puhut?

    • Anonyymi

      Osoitus sähköautoilijoiden älykkyysosamäärästä. Tuossa olisi pitänyt olla sähköuivelon rekisterinumero esillä, tottakai omistaja on rahoitusyhtiö ja velkamäärä isompi kuin vispilän arvo, mutta olisi nähnyt kuka köyhä idiootti siellä ratin takana on.

    • Anonyymi

      Mikä baivaa kuski onko oaku kiilannut sen risteyksessä ja yullut sabutamaan eteen

    • Anonyymi

      Varmaan tekss harmitaa kun saastuttvia diiseleitä on olemassa

    • Anonyymi

      Akku ei riittänyt kotiin asti niin piti madella, mutta ego ei kestänyt kun joku lähtee ohittamaan. Täytyy aika iso munanjatke olla auto tälle kuskille.

    • Anonyymi

      Siinä taas kuljetetaan raskaita myrkkyakkuja mukana kaikilla matkoilla. Tesla on niin kuin salpamummot ruokakaupassa - tukkivat kärryineen ja kasseineen käytävät eivätkä anna muiden liikkua.

    • Anonyymi

      Vaikka videolla onkin rekkari sumennettu, ovat poliisit varmaan käyneet hakemassa kuskilta kortin pois ennenkuin on ehtinyt edes kotiin. Kun auto laitetaan hakuun, se löytyy melko nopeasti, varsinkin kun haltijan nimi ja osoite ovat tiedossa. No, kusipää mikä kusipää.

      • Anonyymi

        Poliisin olisi pitänyt ampua tuo aivopesty patteri-idiootti jo pelkästään tyhmyyden takia.


    • Anonyymi

      Miksi rekisteri oli peitetty, kenen suojeluksessa?

    • Anonyymi

      Olis paku vähän hiera8ssut ouskurii olis tero ehkö pysähtynyt

    • Anonyymi

      Suosittelen kaikille tuulilasikameran hankintaa. Sähköpelleautojen yleistyessä niille tulee käyttöä. Voi näyttää poliisille ja vakuutusyhtiölle mitä oikeasti tapahtui.

      • Anonyymi

        kameran video ei taida riitä todisteeksi


    • Anonyymi

      Sähköautoissahan on kaikki kamerat jo valmiina.

      • Anonyymi

        Aiotko syyllisenä esitellä videoitasi.


    • Anonyymi

      Pakukuskin ois kannattanu kiilata tesla passka ojaan.

    • Anonyymi

      Todella kusipäistä touhua, josta pitäisi ottaa kortti pois heti ja mielellään useammaksi vuodeksi.
      Itsekin olen muutaman kerran vastaavia kohdannut, kuka milläkin autolla.

      Luulen että kyseessä on ollut koeajo tai vuokraamon Tesla, koska kyseessä on aivan uusi malli.

      P.S. Itsekin ajan Teslalla, mutta kusipää on kusipää, riippumatta autosta.

    • Anonyymi

      Ajoikohan Teslalla Teemu Selänne, sen verran reilusti kusta on kuskilla päässä.

      • Anonyymi

        Voi kateellista kommunistia :)))


    • Anonyymi

      Veikkaan, että kuski oli nauttinut Lasolia, kun Tesla ei mennyt katsastuksesta läpi.

    • Anonyymi

      Patteripetteri siinä yritti viestittää tien päällä muille että on valmis lataamoon vietäväksi.

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo ollut lataamosta karannut autosta päätellen.


    • Anonyymi

      Nuo rekkapenathan ajavat tahallaan puskurissa kiinni ja kesken ajon katsotaan tabletista elokuvaa yms.

    • Anonyymi

      En käsitä sitäkään, että miksi duunareiden pitää kaahata niillä firman teipeissä olevilla pakettiautoilla jatkuvasti? Todella "hyvää" mainosta.

    • Anonyymi

      Onkohan tuo se sama "kuuluisa" kuorma-auto yrittäjä joka ajeli aiemmin Bemarin M5 ja siinä oli typerä ostettu rekisterikilpikin ja harrasti naurettavaa rattiraivoa. Minä ajoin tuosta pällistä kerran ohi, niin apinalla paloi käpy ja kaahasi heti ohi ja pysähtyi motarin kiihdytyskaistalle ja nousi huutamaan jotain pää punaisena ja lähti sitten seuraamaan motarilla mihin olin menossa. Pysähdyin jossain vaiheessa bussipysäkille ja taas apina tuli huutamaan pää punaisena, enkä oikein ymmärtänyt vieläkään muuta syytä kuin hänen kokemansa nöyryytyksen kun pääsin yllättäen 50 alueella ohittamaan kun tiessä oli kaksi kaistaa.

      • Anonyymi

        Se on kyllä ihme homma miten jotkut hermostuu siitä jos joku ohittaa. Olen kyllä monia Teslojakin ohittanut on alla sitten perus perheauto 1.6 koneella tms. mutta ei ole kukaan vielä hermostunut mun ohituksesta. Monia eri tehoisia autoja olen omistanut eikä mua ole kiinnostanut yhtään jos joku mun ohi menee kuten ei sekään jos joku lähtee valoista nopeammin. Ei sillä mitään voita. On tuolla nähty monia kaahaajia joilla on olevinaan kauhea kiire ja kuitenkin ollaan oltu seuraavassa risteyksessä tms. peräkkäin tai jos sama määränpää niin suht samaan aikaan määränpäässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä ihme homma miten jotkut hermostuu siitä jos joku ohittaa. Olen kyllä monia Teslojakin ohittanut on alla sitten perus perheauto 1.6 koneella tms. mutta ei ole kukaan vielä hermostunut mun ohituksesta. Monia eri tehoisia autoja olen omistanut eikä mua ole kiinnostanut yhtään jos joku mun ohi menee kuten ei sekään jos joku lähtee valoista nopeammin. Ei sillä mitään voita. On tuolla nähty monia kaahaajia joilla on olevinaan kauhea kiire ja kuitenkin ollaan oltu seuraavassa risteyksessä tms. peräkkäin tai jos sama määränpää niin suht samaan aikaan määränpäässä.

        Eli eivät ole sillä kaahaamisella mitään voittanut.


    • Anonyymi

      Juu ei tuollainen toiminta kovin fiksua ole. Joku voi lähteä seuraamaan ja seuraa niin kauan et pääsee pistää vitosella naamaan.

      Toinen vaihtoehto on soittaa poliisit ja kun olisivat pysäyttäneet sen niin olis menny siihen näyttää poliiseille videon.

      Kolmas vaihtoehto olis ollu et rinnalle vaan ja täyskäännös oikealle niin olis Tesla lähtenyt lentoon.

      Mut joo ei Teslan ostaakseen tarvi mikään rikas olla kun tässäkin ketjussa varmaan siitä vingutaan et "köyhät ulisee" tms. Oikeasti rikkaat ajelee ihan eri hintaluokan laatu luksusautoilla eikä Teslojen hintaisilla kallein Tesla mukaan lukien.

      • Anonyymi

        Sillä auton nopeudella ei Suomen teillä ole käytännössä merkitystä tuolla. Normaalin liikenteen joukossa . Se onkin enemmän sellainen juttu että itselle tulee hyvä mieli jos on tehokas auto alla ja saattaa tulla tunne tai enemmän harhainen käsitys siitä että muut on kateellisia tms. vaikka todellisuudessa harvoja kiinnostaa se millä autolla muut ajaa. Ei siitä tehosta Suomen teillä juuri hyötyä ole koska nipeusrajoitukset ja ohi hitaammin ajamista autoista ehtii autolla kuin autolla tarvittaessa ongelmitta .


    • Anonyymi

      Kortti pois teslakuskilta puoleksi vuotta. Kävely kirkastaa päätä teslakuskilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe