Ateistit sanovat, että yli puolet väestöstä on ateisteja. Tutkin asiaa ja 97 % kuuluu uskonnolliseen yhdyskuntaan.
Missä ovat ateistit?
Missä ovat ateistit?
18
292
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin uskonnolliseen yhdyskuntaan? Suurin osa suomalaisista ei edes ole kiinnostunut uskonnosta.
Omasta päästäsikö tutkit?- Anonyymi
Perhe, sukulaiset ja ystävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perhe, sukulaiset ja ystävät.
Asutko ehkä raamattuvyöhykkeellä?
En itse tunne yhtään uskovaista... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perhe, sukulaiset ja ystävät.
Minäkin tein tutkimuksen, kun tapasin ateisti ystäväni niin samalla tutkin ateismin rajapinnan prosentt-osuuteen ja luvuksi tuli tasan 100.000%
Voitko kuvitella!?
- Anonyymi
Suomessa kirkkoon kuuluu jotain 64 % suomalaisista. Enkä usko, että kaikki hekään uskovat Jumalaan. Eivät vain ole tulleet eronneeksi.
Ja lahkot ovat aika pieniä. Helluntailaisiinkin kuuluu vain noin 50 000 henkeä, "jehovia" on alle 20 000. - Anonyymi
3.6 miljoonaa kuuluu kirkkoon
Heistä ehkä 100 tuhatta on ateisteja.
Sitten on kirkosta eronneita jotka ovat
silti uskovia. Vero on vain liian suuri jos on miljoonatulot. Eikä käy kirkossa. Ym- Anonyymi
Nytkö ei vain kiihkouskovaiset olekaan oikeita kristittyjä?
Ovatko tässä tapauksessa myös tapakristityt oikeita kristittyjä? - Anonyymi
Luulen, että kiihkouskovaisten määrä lasketaan noissa sadoissatuhansissa.
"Tavallisia" Jumalaan uskovia ehkä "vähän" enemmän.
- Anonyymi
Missä ovat ateistit?
Juomani Sitruunanmakuinen Lasoil sai minut näkemään Jeesuksen - Anonyymi
Kiihkouskovaiset ovat yhtä ymmällään kuin atet
Itse olen tutkinut uskovaisia ja heistä vain noin 2% on tosi usikovaisia eli mielisairaita. Loput ovat vain lauman mukana meneviä lampaita kuten esimerkiksi Tasavallan presidentti. Jopa minä, äärimmäinen, positiivinen ateisti jouduin käymään ehtoollisella kun olin korkeassa virassa ja esimiesasemassa. Prikaatin komentaja ei hyväksynyt sitä, että pataljoonan komentaja on poissa valalta ja ampumaleirin iltakirkon ehtoolliselta. Ei siinä auttanut alkaa pullikoimaan vaan piti ottaa kuivaa keksiä kitalakeen ja ällöttävän makeaa viiniä kurkkuun.
- Anonyymi
Missä varuskunnassa palvelitte
pataljoonan komentajana.
Kiitos isänmaan puolesta. - Anonyymi
Asiallisesti juuri kukaan ei oikeasti usko Jumalaan, koska eihän Joulupukkiinkaan usko kuin hölmöimmät lapset.
- Anonyymi
Ateistit elävät rauhassa omaa elämäänsä eivätkä vaahtoa uskostaan turuilla ja toreilla.
- Anonyymi
moniko prosentti ihmisistä sanoo olevansa uskovainen , jos saa sillä keinoin jotain etua ?
- Anonyymi
Täällähän minä, täällähän minä, mitä sulle kuuluu
- Anonyymi
Päissäni kuulen sähinää ja joskus ulisee
t. avaaja
Missä ovat ateistit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479