Kun kroppa on vaan kalkkunamainen

Anonyymi-ap

Kasvoin Nokialla perheessä, jossa pöljät vanhemmat kasvattivat meidät eineksillä, potulla ja makaronilla. Oikeaa salaattia tai tuoreksia ei juuri syöty. Kasvikset oli säilykepunajuurta ja suolakurkkua ja pakastekeittojuureksia. Hedelmät banaania ja joskus mandariinia ja appelsiinia.
Juotiin maitoa ja leipä aina ruisleipää oivariinilla.
Gotleria, balkanmakkaraa ja arkijuustoa leivälle.

Olimme kaikki murrosiässä lihavia. Vanhemmatkin obeeseja mut ei pahasti. Muutin Tampereelle opiskelemaan, sain vaikuttaa enemmän siihen mitä syön ja paino tippui normaaliksi. Siitä innostuin enemmän liikunnastakin.

Salaa toivoin että saisin yhtä upeen vartalon kuin Love Island Uk:n mimmeillä. Suomiversiossa ne on liian taviksia, taso on alhaisempi.

Nykyään ahdistaa se, että murkkuiän lihavuus on kai jättänyt vartalooni pysyvää jälkeä. Treenasin ja laihdutin alipainon rajalle, silti kroppa ei ole lähelläkään LoveIslandUk tasoa.

Motivaatio on vähissä. Myöskään peilissä naama ei miellytä. Katselin meikkejä Treen Sokkarilla ja mietin, miten saavuttaisin sen kiiltävän hehkun mikä monilla luonnostaan kauniilla on.

Tuntuu ettei mitkään ponnistelut tee musta kaunista ja Tamperehan on tunnettu missikaupunki, eli mua kauniimpia riittää muistuttamaan olemassa olollaan et oon huonompi.

4

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan normisapuskaa, jota syödään varmaan 95%:ssa suomalaisperheistä.

    • Anonyymi

      No olen jo hyväksynyt etten saa ikinä tiimalasi vyötäröä. Olen malliltani sellainen "laatikko maha" ja kaiken lisäksi lyhyt. Perseetön oli pitkään kunnes tajusin miten sitä treenataan. Nyt ulkonäköä enemmän keskityn pitämään kropan toimintakykyisenä. Vaikka vatsa onkin laatikko, niin kivasti sieltä vatsalihakset näkyy.

    • Anonyymi

      Kehitä myös korvienväliäsi, niin noilla asioilla ei ole muuta kuin terveellisyys näkökulma, se on tärkeää.
      Ulkonäkö on loputon suo ja aina on kauniinpi, pidempi jne. jne.
      Kehitä mieltäsi ja itsetuntoasi, niin siinä se on ja oppeja ja näkökulmia löytyy jos vain haluat ja viitsit löytää ja toimia.
      Hyvä kunto on tärkeää ja kohottaa mieltä.

    • Anonyymi

      Voi teitä nuoria naisia ja teidän ulkonäköpaineita. Mihin tarvitset jotain Love Island -lookkia? Saat kenen tahansa miehen, missä tahansa, milloin vain, pelkästään olemalla olemassa ja antamalla miehelle signaalin, että sua kiinnostaa. Se miltä näytät on täysin yhdentekevä asia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe