😎🔦🔍 on mun mieleinen tv-sarja. Se perustuu enemmän älylliseen pohdiskeluun, eikä ole selaista päätöntä takaa-ajokohellusta kuin jenkkisarjoissa. Ilmeisesti olen nyt liikaa katsellut sitä areenasta, kun siinä oleva luentosali tupsahti uniini. Vieressäni oli korkea-arvoinen vieras, jonka kunniaksi luentoa pidettiin. Stubbin kanssa siinä laskeskeltiin osallistujien määrää. Tuo uni ei merkitse muuta, kuin että eilen kauppareissulla istuin naapurissa pari tuntia juoruilemassa. Yhtenä aiheena oli Stubbin viimeaikainen esiintyminen. Naapurissa leipomani nimipäiväpullat ja pihalta kerätty kukkakimppu vaihtuivat kasvihuonekurkkuihin ja tomaatteihin.🍅
Aloituksen aihe on siis unien näkeminen nukkuessa. Mulla oli vuosikausia aika, jolloin en nähnyt unia ja olin aamulla herätessäni väsyneempi kuin ilalla nukkumaan käydessä.
Toiveet saattavat siis joskus toteutua. Posilla mennään❤
Brittiläinen professori T
11
250
Vastaukset
- Anonyymi
Liian älyllinen ohjelma tuollaiselle yksinkertaiselle urpolle 🤣
Sulla taas ei älykkyys riitä siihen, että jättäisit lukematta mun kirjoitukset, kun ne noin kovasti häiritsevät.
- Anonyymi
Minusta sama hyvä näyttelijä oli hyvä myös Murha paratiisissa- sarjassa aikoinaan, samoin myös Doc Martinin yhdessä jaksossa.
- Anonyymi
Lisään, sopii hyvin luonne näyttelijä rooleihin.
Murha paratiisissa sarjassa parhaimpia jaksoja olivat juuri ne missä Ben Miller (professori T) oli pääosassa. Professori T:nä hän on toisaalta hyvin älykäs ja toisaalta koominen kumihansikkaineen ja tuolille levitettävine nenäliinoineen.
- Anonyymi
Minä pidän myös kyseisestä ohjelmasta ja on monta muutakin sellaista ns. rikossarjaa jotka perustuvat älylliseen pohdiskeluun.
Mua kiinnostaa myös brittiläiset draamasarjat. Niissä on hyvät näyttelijät ja lavastukset.
- Anonyymi
Näyttelijä Ben Miller on sitten oikeasti aiemmalta ammatiltaan fyysikko!
Tuota en tiennytkään. Hän on niin hyvä näyttelijä että luulin sen olevan ainoa ammatti.
- Anonyymi
Ainut ohjelma, mistä Ben Miller on mulle tuttu:
https://www.youtube.com/watch?v=BM52hmBZgzw
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972