Ihmisten tarve ihmiseen..

232

1389

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Mokomaakin räminärokkia!

• Anonyymi kirjoitti:

Mokomaakin räminärokkia!

Mokomakin Pyhä ...... 😪

• originalpieninainen kirjoitti:

En nyt ymmärrä mitään...
        Ei kai sille mitään voi...
        😢

Kysy, jos et tiedä ja haluat tietää..🙂

• Disseisback kirjoitti:

Kysy, jos et tiedä ja haluat tietää..🙂

Mistäs kysyn 🤔
        Tai siis missä muka?

Mitä toi pelkäät jos jotain totuutta meinaa?

Mistäs kysyn 🤔
        Tai siis missä muka?

Mitä toi pelkäät jos jotain totuutta meinaa?

Totuushan on toisdn silmään rehellisyyttä toisen silmään syyllinen...

Mä en sori muista asiayhteyttä...mut noin vastaan. 😄

• Disseisback kirjoitti:

Sori... nyt tajuan mistä puhuit... mutta vastaus pätee...

Toi suojelkaa mua jotenkin kuvaa mua... en mä ikinä ole tehnyt pahaa... en ole ilkeä...mutta vähän "Eemeli" että saan kaikkea hullua aikaan ja porukka sdkoaa ja mä luikin vajaan vuolee puu-ukkoja, kunnes maailma unohtaa...

• Disseisback kirjoitti:

Selvä sitten juu..

Tohon liittyen et mikäli totuuden tai jotain selvennyksiä asioista joskus joku haluais
        niin kannattaa kysyä suoraan...
        Niiku säkin just sanoit äsken et jos
        haluaa tietää nii kysyy..

Mutta siis jooh, toivottavasti sul on
        kaikki ihan kunnossa siel vaik .....

Oispa vaan itelläkin se toinen ihminen...

Selvä sitten juu..

Tohon liittyen et mikäli totuuden tai jotain selvennyksiä asioista joskus joku haluais
        niin kannattaa kysyä suoraan...
        Niiku säkin just sanoit äsken et jos
        haluaa tietää nii kysyy..

Mutta siis jooh, toivottavasti sul on
        kaikki ihan kunnossa siel vaik .....

Oispa vaan itelläkin se toinen ihminen...

Etkö ole kenenkään toisen ihmisen kanssa rekemisissä?

Miksi se pitäisi olla vain yksi? Siis joka ssisi sinut voimaan hyvin?

• Disseisback kirjoitti:

Eemeli ois varmän kiva...

Muþa sata ja rapiat puu-ukkoa kertoo, että en sovellu muuhun maailmaan.

• Disseisback kirjoitti:

No onhan mulla lapset ja joitain muitakin olemassa mutta...
        Enkä mä sano että toinen saisi voimaan hyvin ihan noin mustavalkoisesti tarkotettuna..

Ystävänä ei tarvii olla vaan yksi tietenkään,
        täällä mis asun mul ei vaan oo sellastakaan..

Mutta sit jos puhutaan sellasesta
        "enemmän kun ystävä"
        ihmisestä niin ei todellakaan useampia kun yksi.
        Mut eipä taida sellaista tulla...

Mitä lie sit tolla tarkoitit et enkö ole
        tekemisissä kenenkään toisen ihmisen kanssa....
        Kyllä mä kirjoittelen kenenkään kanssa..
        Mut en tiiä kenen 😐
        Nekin lirjoittelut kyl loppuu ihan just...

Mutta niin.....

Olisi todella ihana ja mukavaa kyllä niiku jutella,
        siis ihan oikeesti jutella kunnolla jonkun aikuisen ihmisen kanssa kaikesta mahdollisesta...
        Muunkin kun itteni kanssa joskus...

Ois tarve kyllä jollekin ihan oikeessa elämässä monessakin mielessä ja monellakin tavalla......

Esimerkiksi ööööh...
        Mitähän nyt kertois esimerkkeinä???

Mä oikein uskalla alkaa noita lavuaarin putkia availemaan ite kun saatan sählää pahasti... 😆

Enkä mä sano että toinen saisi voimaan hyvin ihan noin mustavalkoisesti tarkotettuna..

"enemmän kun ystävä"

Mut en tiiä kenen 😐

Mutta niin.....

siis ihan oikeesti jutella kunnolla jonkun aikuisen ihmisen kanssa kaikesta mahdollisesta...

Ois tarve kyllä jollekin ihan oikeessa elämässä monessakin mielessä ja monellakin tavalla......

Esimerkiksi ööööh...

Mä oikein uskalla alkaa noita lavuaarin putkia availemaan ite kun saatan sählää pahasti... 😆

Höpö...palaan huomenna asiaan 😃

• Disseisback kirjoitti:

Eemeli ois varmän kiva...

Muþa sata ja rapiat puu-ukkoa kertoo, että en sovellu muuhun maailmaan.

Voisit tehä välillä muutakin...

Vaikka puuenkeleitä 😇
        Kelpais kyl...

Sovellut sovellut höpö höpö juttua nyt...

• Disseisback kirjoitti:

Höpö...palaan huomenna asiaan 😃

Jaahas no heippa sitten 😕

Jaahas no heippa sitten 😕

Joo. Mä olin yövuoron jälkeisillä silmillä liikenteessä ja olutta liikaa koneessa. Sänky vei ja tulihan tuota nukuttua. Lisäksi on tullut tehtyä liikaakin työn kakkaa...työjutut alkaa tulla jo korvista...🤢

Mihinkäs sitä niinkuin jäätiin?🤔

"enemmän kun ystävä"

Mut en tiiä kenen 😐

Mutta niin.....

Esimerkiksi ööööh...

Niin tähän jäätiin...

Kyllähän sitä ihminen tarvitsee kaikenlaista toiselta ihmiseltä. Tarvetta olisi tulla kuulluksi, huomioiduksi, halutuksi.

Lisäksi ihokosketus. Sillekin on tarve.

Vesilukot voi olla haastavia. O-renkaat hajoaa ja kierteet jumii, sekä on niissä vaarana, että sotkee jokakohdan. 😄

Voisit tehä välillä muutakin...

Vaikka puuenkeleitä 😇
        Kelpais kyl...

Sovellut sovellut höpö höpö juttua nyt...

No lähinnä mä välillä vaan mietiskelen yksin...🙂

Taidan puu-ukkeleiden sijasta tehdä halkoja. Ois vielä takapihalla pieni nökkönen halkomatta. Sitä tehdessä on kelpo mietiskellä syntiä syviä. 😄

• Anonyymi

Meistä on moneksi, meitä on monella tapaa ajattelevia. Kaikista löytyy osa totuuksia. Kaikki voivat olla omalla tavallaan oikeassa. Enemmän uskon saavan kannatusta, se että ihmisen ei ole hyvä olla yksin, mutta sitten on heitä, jotka eivät saa sitä samaa hyvää muista (mm. luottamuksen puute).

Yksin olo tuntuu hyvältä vaihtoehdolta, jos kokee lähes aina yhdessä ollessa vain hyväksikäyttöä, pelkoa, alistamista, ikäviä asioita (paha mieli jää aina kaiken jälkeen mieleen) ja vähemmän toivottuja asioita. Silloin löytää parhaiten sisäisen rauhan ollessa omissa oloissa, ei tarvetta riitelylle ja mielensä pahoittamiselle.

Nykyisin on paljon väärin ymmärrettyjä ja heitä jotka haluaa aina väärin ymmärtää muita, syitä sille voi olla monia. Toisille elämä on vain peliä ja toiset haluaa luottamusta, että voivat jakaa yhdessä asioita toisilleen. Elämän arvoilla on toisille enemmän merkitystä kuin toisille.

Toiset elää hetkessä, ajattelematta tekojensa seurauksia ollenkaan? Toiset kantaa vastuita jopa muidenkin puolesta. Olemme yksilöitä ja siten suhtautuminen kuin hyvä olla yksilöllistä. Maailmalla tapahtuu paljon pahoja asioita, jotkut jopa ottaa niistä esimerkkejä omille toimilleen?

Onneksi tapahtuu myös hyviä asioita, jotka antaa myös toivolle paremmasta mahdollisuuden. Yhdessä olemme monesti se suurempi voima ja siten toivon ainakin itse aina, että ne hyvät asiat voittaa pahat asiat. Toivo antaa aina paremmat lähtökohdat tulevalle, kuin pessimismi ja skeptisyys.

• Anonyymi kirjoitti:

Meistä on moneksi, meitä on monella tapaa ajattelevia. Kaikista löytyy osa totuuksia. Kaikki voivat olla omalla tavallaan oikeassa. Enemmän uskon saavan kannatusta, se että ihmisen ei ole hyvä olla yksin, mutta sitten on heitä, jotka eivät saa sitä samaa hyvää muista (mm. luottamuksen puute).

Yksin olo tuntuu hyvältä vaihtoehdolta, jos kokee lähes aina yhdessä ollessa vain hyväksikäyttöä, pelkoa, alistamista, ikäviä asioita (paha mieli jää aina kaiken jälkeen mieleen) ja vähemmän toivottuja asioita. Silloin löytää parhaiten sisäisen rauhan ollessa omissa oloissa, ei tarvetta riitelylle ja mielensä pahoittamiselle.

Nykyisin on paljon väärin ymmärrettyjä ja heitä jotka haluaa aina väärin ymmärtää muita, syitä sille voi olla monia. Toisille elämä on vain peliä ja toiset haluaa luottamusta, että voivat jakaa yhdessä asioita toisilleen. Elämän arvoilla on toisille enemmän merkitystä kuin toisille.

Toiset elää hetkessä, ajattelematta tekojensa seurauksia ollenkaan? Toiset kantaa vastuita jopa muidenkin puolesta. Olemme yksilöitä ja siten suhtautuminen kuin hyvä olla yksilöllistä. Maailmalla tapahtuu paljon pahoja asioita, jotkut jopa ottaa niistä esimerkkejä omille toimilleen?

Onneksi tapahtuu myös hyviä asioita, jotka antaa myös toivolle paremmasta mahdollisuuden. Yhdessä olemme monesti se suurempi voima ja siten toivon ainakin itse aina, että ne hyvät asiat voittaa pahat asiat. Toivo antaa aina paremmat lähtökohdat tulevalle, kuin pessimismi ja skeptisyys.

Tämän kun olisi saanut puserrettua eiliseen aloitukseen, olisi jäänyt monet purinat ja marinat väliin. 😀

Tosiaankin ihminen tarttee ihmistä, mutta se yhdessä toimiminen on haastavaa, lähes poikkeuksetta. Se kuitenkin on taas ihan oma juttunsa, vaikka juurikin se mielipiteitä jakava ja todellisuudessa haastavin aihe. 🙂

• Anonyymi

Tarkoitatko savolaisen ikävä savolaisen luo?

• Hei muruseni.. sä olet aurinko. Säteilevä tähti.

Et koskaan ole ollut kuu, etkä kuuksi muutu, vaikka heittelisit voltteja takaperin.

• Disseisback kirjoitti:

Laitan vaan tämän..

https://youtu.be/r_pxu34F-1o?si=xHI1PzRdQstzs1IR

Saatesanoja ja suojasanoja...

Nooh.. mitenkä tuon nyt tulkitsisi?

Olekko taas vaan vähän väsynyt? Liikaa kaikkea sinullekin?

Sinulla on mittavat rahkeet, mutta raja se on sinullakin. Oletko ylittänyt sen?

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Nooh.. mitenkä tuon nyt tulkitsisi?

Olekko taas vaan vähän väsynyt? Liikaa kaikkea sinullekin?

Sinulla on mittavat rahkeet, mutta raja se on sinullakin. Oletko ylittänyt sen?

Kerroin yksityisesti. 😊

• Anonyymi

Miksi tarttis en minä ainakaan tarvitse. Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää, Nainen joutuu aina kuitenkin tekemänä enemmän suhteessa ollessa kuin mies!

• Anonyymi

Monet naiset ovat viihtyneet hyvin yksin joko erotessaan tai jäätyään leskeksi. Mummini jäi leskeksi 54-vuotiaana, eikä hän todellakaan halunnut tutustua uuteen mieheen. Äitini jäi leskeksi 63-vuotiaana ja hän ei myöskään halunnut uutta suhdetta kenenkään kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet naiset ovat viihtyneet hyvin yksin joko erotessaan tai jäätyään leskeksi. Mummini jäi leskeksi 54-vuotiaana, eikä hän todellakaan halunnut tutustua uuteen mieheen. Äitini jäi leskeksi 63-vuotiaana ja hän ei myöskään halunnut uutta suhdetta kenenkään kanssa!

Minunkin äitini jäi leskeksi 58 v, asuu yksin, mutta nyt hänellä pappakaveri joka asuu myös yksin, eivätkä aijo kumpikaan muuttaa yhteen asumaan , he tykkää tästä järjestelystä, välillä hieman pitempiäkin aikoja, että molemmat häärää omillaan, ja taas toisinaan häärätään yhdessä.
        Tykkäävät matkustella lomillaan ympäri Eurooppaa yhdessä ja pappa pääsi just eläkkeelle ja äitini vajaan vuoden päästä, niin sillon aikovat tehdä melkeen kahden kuukauden matkan Espanjaan.

• Kyllä se näkyy meilläkin, että nainen joutuu olemaan sosiaalisesti vahvempi se on raskasta esim jokin vakuutus asian hoitamista, en jaksaisi sellatteita. Kerran joku nainen peruutti minun perään poikittain lamppu rikki, ja olisi mennyt vakuutukseen kyseessä on auto ei minun juttu, olisi vaan pitänyt viedä korjaukseen enemmän sellainen pelotti että joutuisin itse maksumieheksi sen autosta mutta taas autoa, en välitä, että sellaiseen tulee pinta vauriota.

Minusta se on enemmän miehen viedä kuin minun sain hommattua numeron ja ja kaikki, mutta en jaksanut etsiä kyseistä paikkaa ja viedä autoa saati edes autoa saanut käyttöön.

• Eli tämän takia asia jäi kesken mutta tämä on hyvä esimerkki mitään toista autoa en olisi saanut korjauksen ajaksi. Sillä ajoi muutenkin joutu pian kaatopaikalle.

Eli tuollaiset on hyvin raskaita kuin esim jos pesukone menee rikki tai tv vaikka sisältyisi kotivakuutukseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Minunkin äitini jäi leskeksi 58 v, asuu yksin, mutta nyt hänellä pappakaveri joka asuu myös yksin, eivätkä aijo kumpikaan muuttaa yhteen asumaan , he tykkää tästä järjestelystä, välillä hieman pitempiäkin aikoja, että molemmat häärää omillaan, ja taas toisinaan häärätään yhdessä.
        Tykkäävät matkustella lomillaan ympäri Eurooppaa yhdessä ja pappa pääsi just eläkkeelle ja äitini vajaan vuoden päästä, niin sillon aikovat tehdä melkeen kahden kuukauden matkan Espanjaan.

Eipä mulle kuullosra papolli ja mammoilée enää...😃

• valtakunta kirjoitti:

Eli tämän takia asia jäi kesken mutta tämä on hyvä esimerkki mitään toista autoa en olisi saanut korjauksen ajaksi. Sillä ajoi muutenkin joutu pian kaatopaikalle.

Eli tuollaiset on hyvin raskaita kuin esim jos pesukone menee rikki tai tv vaikka sisältyisi kotivakuutukseen.

Vakuutusjututhan on nykyään todella helppoja (jollei kyseessä ole jokin erityisen monimutkainen keissi). Minulla hoitui viimeksi autovahingon hoitaminen niin, että soitin vakuutusyhtiöön ja tein ilmoituksen vahingosta, lähetin pari kuvaa korjaamolle, minkä jälkeen korjaamo ilmoitti minulle puhelimitse, koska voin viedä auton huoltoon, soitin autonvuokraamoon ja sovin laina-auton käytöstä ja sen jälkeen minun piti vain viedä ja hakea auto sovitusti. Laina-auto odotti minua korjaamon pihalla. Koko homma hoitui siis kolmella puhelinsoitolla ja muutaman kuvan lähettämisellä. Yhtään paperia tai kuittia ei homman hoitamiseen tarvittu.

Kannattaa aina ensimmäisenä soittaa omaan yhtiöön ja kysyä neuvoa. Usein asia on helpompi hoitaa, kuin mitä luulee.

• Aletheias kirjoitti:

Vakuutusjututhan on nykyään todella helppoja (jollei kyseessä ole jokin erityisen monimutkainen keissi). Minulla hoitui viimeksi autovahingon hoitaminen niin, että soitin vakuutusyhtiöön ja tein ilmoituksen vahingosta, lähetin pari kuvaa korjaamolle, minkä jälkeen korjaamo ilmoitti minulle puhelimitse, koska voin viedä auton huoltoon, soitin autonvuokraamoon ja sovin laina-auton käytöstä ja sen jälkeen minun piti vain viedä ja hakea auto sovitusti. Laina-auto odotti minua korjaamon pihalla. Koko homma hoitui siis kolmella puhelinsoitolla ja muutaman kuvan lähettämisellä. Yhtään paperia tai kuittia ei homman hoitamiseen tarvittu.

Kannattaa aina ensimmäisenä soittaa omaan yhtiöön ja kysyä neuvoa. Usein asia on helpompi hoitaa, kuin mitä luulee.

Me emme saaneet laina autoa ja johtuen siitä että olisi pitänyt käyttää usein kuin töihin.

• Aletheias kirjoitti:

Soitin tottakai vakuutus yhtiöön ja sieltä sai sen koodin noh mutta tuosta jo aikaa ja kerto minkä kanssa tehty sopimuksia autokorjaamot kerroin miehelle näihin. Laina autoa emme saaneet sanoivat heti.

• Aletheias kirjoitti:

Pitää olla keskytysvakuutus...sulla yäysjasko, hoitavat kaikki...🙄

• valtakunta kirjoitti:

Soitin tottakai vakuutus yhtiöön ja sieltä sai sen koodin noh mutta tuosta jo aikaa ja kerto minkä kanssa tehty sopimuksia autokorjaamot kerroin miehelle näihin. Laina autoa emme saaneet sanoivat heti.

Jos vahingostasi on paljon aikaa, on käytännöt saattaneet muuttua ja toki vakuutuksen sisältö vaikuttaa siihen, kuuluuko esim laina-auto vakuutukseen. Yleisesti ottaen vakuutushakemuksen teko on nykyään äärimmäisen helppoa eli sitä ei kannata aristella 😊

• Disseisback kirjoitti:

Pitää olla keskytysvakuutus...sulla yäysjasko, hoitavat kaikki...🙄

Juu täyskasko on, mutta kaikin puolin muutenkin on ollut todella sujuvaa vakuutusasioimista eikä mitään kuitteja tms ole tarvinnut toimittaa.

• Aletheias kirjoitti:

Juu täyskasko on, mutta kaikin puolin muutenkin on ollut todella sujuvaa vakuutusasioimista eikä mitään kuitteja tms ole tarvinnut toimittaa.

Joo,ei kuitteja tartte toimittaa mutta pyydegää däilyttämään 5 v. 🙃

Mä vaan sitä tähän tuumin, että Laltiksella ei liene niin laaja vakuutus ollut...ei toimi samoin...😶‍🌫️

• Disseisback kirjoitti:

Joo,ei kuitteja tartte toimittaa mutta pyydegää däilyttämään 5 v. 🙃

Mä vaan sitä tähän tuumin, että Laltiksella ei liene niin laaja vakuutus ollut...ei toimi samoin...😶‍🌫️

Kyllä tänään osuu viereen...😃

• Disseisback kirjoitti:

Kyllä tänään osuu viereen...😃

Mä oikoluen onneksi hyvin 😄

Onneksi kuititkin on nykyään valtaosin sähköisiä, niin on helppo säilyttää. Paperipinot on ehkä yksi kodin ärsyttävimmiatä ilmiöistä 😬

• Anonyymi

niin mieshän ei tartise ikinän aista... nainen tarvitsee miestä...

mutta hassu juttu kun Braunin partakone, uusikin malli kuin kaukosäädin voi ajella viiksiäkin telkkaeiakin katsoeass..

• Anonyymi

Jäin miettimään, että mitä tarkoitat tuolla "ihminen tarvitsee ihmistä vierelleen"? Periaatteessa voisin allekirjoittaa tuon, mutta on kuitenkin hyvin olennaista mitä sillä tarkoitetaan. Jos sillä tarkoitetaan, että ihminen tarvii läheisiä tai yhden läheisen ihmisen. Sellaisen ihmisen, joka on olemassa ja jolle voi toisinaan jutustella tai vaikka vain olla hiljaa seurassa. Mä itse koen sen jotenkin niin, että toisinaan tarvitsee "lajikumppanin" seuraa tai olemassaoloa kokeakseen olevansa ihminen. Mä itse olen yksilö, jokaviihdyn oikein hyvin myös yksikseni ja silloin kun mulla oli koira, niin sen koiran seura oli usein aivan tarpeeksi, mutta silti se lajikumppanin seura tekee toisinaan hyvää. Ihan täydellinen erakkous ei varmaan tee pääkopalle hyvää, vaikka yksin viihtyisikin.

• Anonyymi

Ihminen on ” laumaeläin”pitää kuulua johonkin laumaan, välillä viihdytään yksin ja taas välillä kaksin, tai laumassa.😊😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen on ” laumaeläin”pitää kuulua johonkin laumaan, välillä viihdytään yksin ja taas välillä kaksin, tai laumassa.😊😊

Kyllä se jollain tasolla noin on. Osalle voi tosin sen "laumaankuulumisen" tarpeen täyttää jo, että kerran kuussa kaupassa.

• Ihmisestä itsestään kiini mitä se on...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Ihmisestä itsestään kiini mitä se on...

Niin mikä? Oletettavasti se mitä sinä tuolla tarkoitit, on tosiaan kiinni sinusta. Mutta juu, jos ei sulla tuohon tuota lausetta enempää sanottavaa ollut, niin annanpa olla.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin mikä? Oletettavasti se mitä sinä tuolla tarkoitit, on tosiaan kiinni sinusta. Mutta juu, jos ei sulla tuohon tuota lausetta enempää sanottavaa ollut, niin annanpa olla.

Nää on ajatukdia tuulessa...

Ei minulla mitään vastauksia ole...keksikää itse...

😄

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Nää on ajatukdia tuulessa...

Ei minulla mitään vastauksia ole...keksikää itse...

😄

Aika heikosti sitten menee, jos ei edes itse tiedä mitä itse tarkoittaa. Mä oman ajatteluni jo avasinkin, joten en kaipaa sen puoleen vastauksia. Asia on minulle omalta osaltani harvinaisen simppeli.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika heikosti sitten menee, jos ei edes itse tiedä mitä itse tarkoittaa. Mä oman ajatteluni jo avasinkin, joten en kaipaa sen puoleen vastauksia. Asia on minulle omalta osaltani harvinaisen simppeli.

Hyvä niin...

Minäkin sain sanottua oikeastaan aloituksessa sanottavsni...😚

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Ihmisestä itsestään kiini mitä se on...

Hmm ... sivusta täytyy todeta, että tuli kyllä jotenkin harvinaisen tökerö kuva tosta vastauksestasi. Anonyymiyskö tossa teki sen, että että et mitään muuta vaivautunut ainakin mun silmääni suht ajatuksella kirjotettuun ja pitkähköön viestiin vastaamaan? Melkein asiallisempaa olis tainnu olla, jos et olis vastannut toiselle mitään. Tai ainakin mä olisin mielummin ollut saamatta mitään vastausta, kuin tyhjänpäiväisen oloista vittuilua. Mä ymmärrän, jos asiattomuuksiin ei viitsi vastailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm ... sivusta täytyy todeta, että tuli kyllä jotenkin harvinaisen tökerö kuva tosta vastauksestasi. Anonyymiyskö tossa teki sen, että että et mitään muuta vaivautunut ainakin mun silmääni suht ajatuksella kirjotettuun ja pitkähköön viestiin vastaamaan? Melkein asiallisempaa olis tainnu olla, jos et olis vastannut toiselle mitään. Tai ainakin mä olisin mielummin ollut saamatta mitään vastausta, kuin tyhjänpäiväisen oloista vittuilua. Mä ymmärrän, jos asiattomuuksiin ei viitsi vastailla.

Äh, anna olla. Se nyt haluaa olla olevinaan jotenkin "mystinen". Ei se todellisuudessa mitään oikeaa keskustelua aiheesta halunnut, kunhan tekosyyn noille linkeilleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai vastauksesta mihin vastasit? Tyyliin: ihmisestä se kiini on mitä se on?

Toisille ihmisten läsnäolo ja joku on muuta kuin toisille...pitäisikö minun arvostella "parempi"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äh, anna olla. Se nyt haluaa olla olevinaan jotenkin "mystinen". Ei se todellisuudessa mitään oikeaa keskustelua aiheesta halunnut, kunhan tekosyyn noille linkeilleen.

Okei, voi se hyvin noinkin olla. Siltä ainaki vaikuttaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se jollain tasolla noin on. Osalle voi tosin sen "laumaankuulumisen" tarpeen täyttää jo, että kerran kuussa kaupassa.

Kyllä se mullekin riittäisi, kaupassa käynti laumaantumiseksi. Mutta olen vielä työikäinen ja osakuntoinen, joten joudun väkisin vielä laumaan työpäiviksi. Kyllä sitten oonkin ihan täynnä ihmisten seuraa nenätysten.

Me ihmiset ollaa niin erilaisia, jotkut tarvii jatkuvasti jonkun jolle puhua ja olla olemassa, toisille se ei ole tärkeää, jotkut taas haluaa ihmistä satunnaisesti jne.

Mulle riittäs omat lapset ihmiskontaktiksi, muut ei oo yhtään välttämättömiä.

• EivorCreed kirjoitti:

Kyllä se mullekin riittäisi, kaupassa käynti laumaantumiseksi. Mutta olen vielä työikäinen ja osakuntoinen, joten joudun väkisin vielä laumaan työpäiviksi. Kyllä sitten oonkin ihan täynnä ihmisten seuraa nenätysten.

Me ihmiset ollaa niin erilaisia, jotkut tarvii jatkuvasti jonkun jolle puhua ja olla olemassa, toisille se ei ole tärkeää, jotkut taas haluaa ihmistä satunnaisesti jne.

Ja jos omat lapset ei ole läsnä, eläimet riittää hyvin.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Niinhän se juuri on, että olemme kaikki erilaisia. Joku tarvii paljon ihmiskontakteja, toiselle riittää omat muksut (tai vastaavaa) ja joku sitten kaipaavan sen kauppakokemuksen kerran kuussa ja kokee senkin vähän liian paljoksi. Kyllä jokainen kuitenkin jonkin verran ihmisseuraa kaipaa, jotta polla pysyy kunnossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se juuri on, että olemme kaikki erilaisia. Joku tarvii paljon ihmiskontakteja, toiselle riittää omat muksut (tai vastaavaa) ja joku sitten kaipaavan sen kauppakokemuksen kerran kuussa ja kokee senkin vähän liian paljoksi. Kyllä jokainen kuitenkin jonkin verran ihmisseuraa kaipaa, jotta polla pysyy kunnossa.

Juu, näinpä. Minusta tuntuu, että mitä vähemmän ihmisseuraa, sitä paremmin voin. Ja riittää, että näkee ihmisestä vilauksen, ei tartte edes puhua mitään.

On joskus ollut suurempikin tarve ihmiselle, mutta vuosien varrella ihmisistä loitonneena olen huomannut, että ne harvatkin kontaktit osaa rasittaa älyttömästi ja vaikuttaa pitkään uuvuttaen. En voimaannu ihmistä, päinvastoin. Mutta miksi mm. täällä kirjoittelen, yritän pitää vuorovaikutustaitoja yllä.

Nekin ruostuu muuten.

• EivorCreed kirjoitti:

Juu, näinpä. Minusta tuntuu, että mitä vähemmän ihmisseuraa, sitä paremmin voin. Ja riittää, että näkee ihmisestä vilauksen, ei tartte edes puhua mitään.

On joskus ollut suurempikin tarve ihmiselle, mutta vuosien varrella ihmisistä loitonneena olen huomannut, että ne harvatkin kontaktit osaa rasittaa älyttömästi ja vaikuttaa pitkään uuvuttaen. En voimaannu ihmistä, päinvastoin. Mutta miksi mm. täällä kirjoittelen, yritän pitää vuorovaikutustaitoja yllä.

Nekin ruostuu muuten.

Mutta kyllä jopa täällä osaa väsyä ihmisiin ihan totaalisesti. Palstoilla. Ja miettii, että onneksi ei tartte olla kasvokkain, vois muuten sanoa äksysti että etköhän häipyisi, en kaipaa seuraasi yhtään nyt.

• Okei...anteeksi olin väsynyt eilen. Ei olisi pitänyt yrittää jaksaa väkisin.

Kyllä sitä yksinkin pärjää, mutta nyllä itsekin huomaan, että sitä tarvitsisi jonkun lajitoverin sellaista privaattia seuraa. Enkä tarkoita nyt mitään seksiä, vaan kahdenkeskistä kiireetöntä aikaa.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Nekin ruostuu muuten.

Esimerkiksi mun äidilleni tuntuu nykyään riittävän hyvin ihmiskontaktiksi se, että minä soitan kerran viikossa ja sisko myös. Hälle saattaisi hyvin riittää vähempikin, kun sitten kuitenkin pitää vielä käydä siellä kaupassakin toisinaan.

Mutsi on aina ollut enemmän erakkoluonne, joka on tyytyväinen kun saa olla pääosin rauhassa. Hän tuntuu vilpittömästi olevsn täysin tyytyväinen pelkkiin ajoittaisiin puhelinkontakteihin, joissa saa vähän jutella niitänäitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi mun äidilleni tuntuu nykyään riittävän hyvin ihmiskontaktiksi se, että minä soitan kerran viikossa ja sisko myös. Hälle saattaisi hyvin riittää vähempikin, kun sitten kuitenkin pitää vielä käydä siellä kaupassakin toisinaan.

Mutsi on aina ollut enemmän erakkoluonne, joka on tyytyväinen kun saa olla pääosin rauhassa. Hän tuntuu vilpittömästi olevsn täysin tyytyväinen pelkkiin ajoittaisiin puhelinkontakteihin, joissa saa vähän jutella niitänäitä.

Ymmärrän, kuulostaa ihan sukulaissielulta tuon suhteen. En ihan oikeesti kanssa kaipaa mitään häläpälää ympärilleni, se on äärettömän kuluttavaa purra hammasta ja koittaa sietää, kun mukavempaa on olla ittekseen. 👍

Lapset nyt on aina ihmiset mitä jaksan. Siksi työnikin keskittyy lapsiin, ei aikuisiin. Jaksan paremmin ne sosiaaliset kontaktit lasten kanssa läpi elää, kun kuunnella aikuisien asioita ja mielipiteitä poikkileikkaus koko maailman asiat.

• EivorCreed kirjoitti:

Ymmärrän, kuulostaa ihan sukulaissielulta tuon suhteen. En ihan oikeesti kanssa kaipaa mitään häläpälää ympärilleni, se on äärettömän kuluttavaa purra hammasta ja koittaa sietää, kun mukavempaa on olla ittekseen. 👍

Lapset nyt on aina ihmiset mitä jaksan. Siksi työnikin keskittyy lapsiin, ei aikuisiin. Jaksan paremmin ne sosiaaliset kontaktit lasten kanssa läpi elää, kun kuunnella aikuisien asioita ja mielipiteitä poikkileikkaus koko maailman asiat.

Aika paha kyllä olisi kun lapset kasvaa aikuiseksi sitten niitä ei jaksa?
        Voin sanoa kun olen kasvattanut siskon lapsia ja nähnyt ne kyllä sitä pitää jo aikuisiakin silläin niiden olleen lapsia eikä niitä kohtele niin armottomasti aikuisiakaan paitsi silloin kun oli nuorempi olettaen niiden osaavan kaiken.

• valtakunta kirjoitti:

Aika paha kyllä olisi kun lapset kasvaa aikuiseksi sitten niitä ei jaksa?
        Voin sanoa kun olen kasvattanut siskon lapsia ja nähnyt ne kyllä sitä pitää jo aikuisiakin silläin niiden olleen lapsia eikä niitä kohtele niin armottomasti aikuisiakaan paitsi silloin kun oli nuorempi olettaen niiden osaavan kaiken.

Omia jaksan, vieraitten en välttämättä. Riippuu millaisia aikuisia heistä on tullut.

• EivorCreed kirjoitti:

Omia jaksan, vieraitten en välttämättä. Riippuu millaisia aikuisia heistä on tullut.

Uskon että lopulta kun niillä on omat puolisot ja lapset sitä avartaa taas näkemään eri tavoin luulisi🤔

• valtakunta kirjoitti:

Uskon että lopulta kun niillä on omat puolisot ja lapset sitä avartaa taas näkemään eri tavoin luulisi🤔

Voi olla, mulla vaan on aina ollu helpompi olla sellasten avoimien ja aitojen ihmistyyppien kanssa ja lapset on vielä sellaisia, kunnes kaikenlaiset ennakkoluulot ja asenteet valtaa pääkoppaa. Lapsena ne on vielä jotenkin "terveempiä".

• Anonyymi

ÖAÅSOEM TELE,OMEM PM OTSELLYYTTÄ JAQ LAPSELLISUUTTA, NAREASISAMIA.

• Anonyymi

Ehkä olet nautiskellut näin kesän kunniaksi, mutta tykkään sun jutuista täällä. Olet ❤️

• On hieno kuulla tarvitset ihmistä väliin vierelle kumppania.

• Anonyymi

Juu

Se n normal

• Anonyymi kirjoitti:

Juu

Se n normal

Enemmän kuulen niin päin ei kenestäkään riippuvainen sellaiset ihmiset on pelottavia ettei koe välittämistä ja tunteita se on yksi hailee.

Minäkään en halua olla riippuvainen muista, mutta olen ja heikkous näkee sitten elämässä.

• En mä kumppania kaipaa...ihmistä joskus...mitä se suhde sitten olisikaan?

En minä kovin paitajaperse-olemiseen edes ehtisi.

• Disseisback kirjoitti:

En mä kumppania kaipaa...ihmistä joskus...mitä se suhde sitten olisikaan?

Niih tuossa olemme niin erilaiset🤔

Nautin kovasti miehen kanssa yhdessä tehtävistä asioista esim pelataan yhdessä tai katsotaan leffaa ja myös kovasti nauttisin rinnalla tehdä esim isompiakin taloprojekteja muita mutta esim juurin hän pitäisi se ohjat. Eikä niin että joudun yksimään järjestää yksin tykkään jos jotain haluan pyrkiä tekemään isompia projekteja yksin . Yms muuta että toinen on sellainen hän heittää hanskat tiskiin pessimisti luonteen takia.

Että sellainen kumppani on kyllä raskas ja joutuu suojelemaan itsensä sättimisiltä.

• Disseisback kirjoitti:

https://www.duodecimlehti.fi/duo14028

” Ihmiset ovat aina jonkinlaisia optimistin ja pessimistin sekoituksia, mutta voimakas pessimistinen elämänasenne on monin tavoin hyvää elämää vaarantava.”

Tässä on hyvä esimerkki mikä rajoittaa elämässä nousemista kaikkeen mihin ryhtyy löytyy lopulta niin ikävä tulevaisuuden epärealistinen kuva mahdollisuudesta, mikä piirtinyt päähänsä rajoittaa kaikessa tekemistä vaikka olisi pontteliaalinen mihin tahansa.

ehkä pitää ryhtyä itse psykologiksi, että osaisi hoitaa ihmisen kuntoon.

• Disseisback kirjoitti:

Siinä auttaa itseänsäkin samalla kun kumppani voi hyvin.

Tottakai nykyään ihmiset luovuttaa kumppanien suhteen mutta jos saan sillä onnellisuuden, on minun psykologiksi tärkeätä valmistua.

Tottakai muilla on kumppanuus kevyempää kuin minulla ja vaihtuvuus on heille luo onnellisuutta minä kun haluan korjata ihmisiä ja luoda onnellisia ihmisiä luulen sen olevan minulle hyvä alakin.

• valtakunta kirjoitti:

Niih tuossa olemme niin erilaiset🤔

Nautin kovasti miehen kanssa yhdessä tehtävistä asioista esim pelataan yhdessä tai katsotaan leffaa ja myös kovasti nauttisin rinnalla tehdä esim isompiakin taloprojekteja muita mutta esim juurin hän pitäisi se ohjat. Eikä niin että joudun yksimään järjestää yksin tykkään jos jotain haluan pyrkiä tekemään isompia projekteja yksin . Yms muuta että toinen on sellainen hän heittää hanskat tiskiin pessimisti luonteen takia.

Että sellainen kumppani on kyllä raskas ja joutuu suojelemaan itsensä sättimisiltä.

Jokaisella ihmisellä tuppaa olemaan erilaiset tarpeet.

• Anonyymi

Laskuhumala jo menossa?

• Kyllähän sitä jonkinmoinen kaipuu olisi löytää vierelle sellainen ihminen, kenen kanssa tätä maailmaa voisi yhdessä ihmetellä. Pärjään vallan mainiosti yksinkin, pakkohan se on, mutta silti on jokin aukko jossain, missä olisi tilaa sille yhdelle ihanalle ihmiselle.

Olen vain nykyään ilmeisen surkea missään deittailujutuissa. Lyön jarrut päälle ennen kuin olen päässyt edes vauhtiin. Se ei ole kovinkaan tuottoisa tapa kohdata uusia ihmisiä.

• Kaikilla on syyme, mutta on tarvekin...

Eikun puntariin...

• Disseisback kirjoitti:

Kaikilla on syyme, mutta on tarvekin...

Eikun puntariin...

Punnittu on, mutta täytyisi saada muutettua hieman punnittavien asioiden sisältöä niin saisi vaa'an kallistumaan oikeaan suuntaan..

• Aletheias kirjoitti:

Punnittu on, mutta täytyisi saada muutettua hieman punnittavien asioiden sisältöä niin saisi vaa'an kallistumaan oikeaan suuntaan..

Eikös vaa"an ssisi näytgämään miltä hsluaa helpommin kun jahkaamalla?

Sopii, että se näyttää mnusta noin... ja seuraava tms. 😄

• Disseisback kirjoitti:

Eikös vaa"an ssisi näytgämään miltä hsluaa helpommin kun jahkaamalla?

Sopii, että se näyttää mnusta noin... ja seuraava tms. 😄

Ei kyllä se helpointa on ihan vain olla tekemättä mitään, ei tarvi edes jahkailla kun ei ole mitään jahkattavaa 😅

• Aletheias kirjoitti:

Ei kyllä se helpointa on ihan vain olla tekemättä mitään, ei tarvi edes jahkailla kun ei ole mitään jahkattavaa 😅

Täysin samaa mieltä! 😃

• Aletheias kirjoitti:

Ehkä romantisointi on varmempaa kuin todellinen maailma mikä rullaa menojaan...

https://youtu.be/UxvNe761z2g?si=m2ham0gYoL0oVHly

Biisi sinullekin. 🙂

• Disseisback kirjoitti:

Ehkä romantisointi on varmempaa kuin todellinen maailma mikä rullaa menojaan...

https://youtu.be/UxvNe761z2g?si=m2ham0gYoL0oVHly

Biisi sinullekin. 🙂

Totta, todellinen maailma on aina epävarma eikä se lupia keneltäkään kysele.

Kiitos biisistä 😊 Kurkelan biisit on vähän sellaisia, ettei niitä pidä herkällä hetkellä kuunnella. Tulee vain tippa linssiin..

• Aletheias kirjoitti:

Totta, todellinen maailma on aina epävarma eikä se lupia keneltäkään kysele.

Kiitos biisistä 😊 Kurkelan biisit on vähän sellaisia, ettei niitä pidä herkällä hetkellä kuunnella. Tulee vain tippa linssiin..

Ehkä, jos, vaikka, kunnes...😃

Mä en jaksa noita saoja itselleni..

Hamöaitani ja kaikkea vastän tefn vasn jotsin jos väjänkin siltä tuntù..😄

• Anonyymi

legendaarinen joku koivu oli tien varrella minkä katkaisimme auton ilmalennon päätteeksi... oli jonkin aikaa....

• Anonyymi

kova nopeus ollut autossa ja isokorinen kun selviytyvät vahingoirrumattomana ulos katkaisee koivunkiin ilmalennossa...

• X linerille :vaikka ilkeä, epäasiallinen kommenttisi poistettiin...

Sinäkin hakeudut tänne.

Sanot olevasi joku js tarvitset huomiosi. 🙂

En mä sua unohda. Huoli pois. 🙂

• Anonyymi

Se ei ollut ilkeä eikä epäasiallinen viesti. Totesin pelkästään, ettei tarvitse. Toista ihmistä rinnalleen. Olin vain eri mieltä sun kanssasi. Hernenokka! ☝️

Tämä palsta ei mun mielestäni ihan sitä ajatusta aja. Ei kaupassa käynti eikä töissä käynti, vaikka niissäkin paikoissa ihmisiin törmää. Vai mitä ihmettä tarkoitit? Voihan sitä heilutella vieressä ajavalle kuskille vaikka liikennevaloissa, jos aletaan pilkuista tykkäämään. Yleensä tulee kuitenkin jonkinlainen elämänkumppani mieleen, jos kaipaa rinnalleen toista ihmistä. Pöh!

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Se ei ollut ilkeä eikä epäasiallinen viesti. Totesin pelkästään, ettei tarvitse. Toista ihmistä rinnalleen. Olin vain eri mieltä sun kanssasi. Hernenokka! ☝️

Tämä palsta ei mun mielestäni ihan sitä ajatusta aja. Ei kaupassa käynti eikä töissä käynti, vaikka niissäkin paikoissa ihmisiin törmää. Vai mitä ihmettä tarkoitit? Voihan sitä heilutella vieressä ajavalle kuskille vaikka liikennevaloissa, jos aletaan pilkuista tykkäämään. Yleensä tulee kuitenkin jonkinlainen elämänkumppani mieleen, jos kaipaa rinnalleen toista ihmistä. Pöh!

xLiner

Tosikko! 😁

No se lienee meidän ikäryhmän sudenkuoppa....kumppani, parisuhde...vsnhemmilla avioliitto. 😀

Sitä tässä itsekin haukkoo henkeä, että on kaikenlaista vaihtoehtoa nykyään. Fwb-suhteesta polyamoriin ja voi mennä naimisiin vaikka jakarin kanssa, sekä olla olevinaan itse vaikka helikopteri, jos niin kokee....😄

Myö ei vaan tajuta näitä hommia, kun ei kosketa meitä, eikä olla kasvettu sellaisiin. 🙂

Kyllä myö ollaan kuules dinosauruksii, vaikka mikä ois. 😃

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Tosikko! 😁

No se lienee meidän ikäryhmän sudenkuoppa....kumppani, parisuhde...vsnhemmilla avioliitto. 😀

Sitä tässä itsekin haukkoo henkeä, että on kaikenlaista vaihtoehtoa nykyään. Fwb-suhteesta polyamoriin ja voi mennä naimisiin vaikka jakarin kanssa, sekä olla olevinaan itse vaikka helikopteri, jos niin kokee....😄

Myö ei vaan tajuta näitä hommia, kun ei kosketa meitä, eikä olla kasvettu sellaisiin. 🙂

Kyllä myö ollaan kuules dinosauruksii, vaikka mikä ois. 😃

Eikö ole hyvä ettei ole enää yhtä ainoaa yhteiskunnan ja kirkon sanelemaa mallia elää.

Sitä voi olla parisuhteessa vaikka lapasensa kanssa. Isommilta draamoilta välttyy, kun pitää sen salasuhteena. Nykyaikaan kuuluu julistaa omaa erityisyyttään koko maailmalle. Sitten etsitään ja kuulostellaan, josko jonkun kuulijan tuhahduksesta voisi loukkaantua ja julistaa kaikki ongelmansa muista johtuviksi.

Ajattelin kehitellä niin salaisen salasuhteen, ettei edes suhteen toinen osapuoli tiedä siitä. Pääsisköhän sillä iltapäivälehteen? 😄

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ole hyvä ettei ole enää yhtä ainoaa yhteiskunnan ja kirkon sanelemaa mallia elää.

Sitä voi olla parisuhteessa vaikka lapasensa kanssa. Isommilta draamoilta välttyy, kun pitää sen salasuhteena. Nykyaikaan kuuluu julistaa omaa erityisyyttään koko maailmalle. Sitten etsitään ja kuulostellaan, josko jonkun kuulijan tuhahduksesta voisi loukkaantua ja julistaa kaikki ongelmansa muista johtuviksi.

Ajattelin kehitellä niin salaisen salasuhteen, ettei edes suhteen toinen osapuoli tiedä siitä. Pääsisköhän sillä iltapäivälehteen? 😄

xLiner

Takaisin aiheeseen...

Aivan ylivoimaisen parhaita laumakavereita ovat (eläimet) kissat. Siihen täydellisyyteen ei kaivata yhtään ihmistä pilaamaan ilmapiiriä ♥️

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Takaisin aiheeseen...

Aivan ylivoimaisen parhaita laumakavereita ovat (eläimet) kissat. Siihen täydellisyyteen ei kaivata yhtään ihmistä pilaamaan ilmapiiriä ♥️

xLiner

Noh, toi salasuhdehan on loistoidea. 😃

• Anonyymi

aja autolla ylösalaisin ilmassa hwh on totta, ei hairannur.. kaupunki ransi päälle muit a jurruja siihwen...

• Ihmisen tarve ihmiseen? Tais olla jo liika filosofiaa mulle tossa verkkoluennolla, ettei oikein ymmärrä.

• Anonyymi

Ehkä Disse viitsii sulle selittää. Mulle se ei viitsiny vaivautua tota avaamaan.

• Ei jätää bro..

Tää on vain mun miegtditä mjn emämästä omituisine koukeroineen mitä ei muut voi käsittää...

Jaoi sen vaan tänne. 🫠

• Disseisback kirjoitti:

Ei jätää bro..

Tää on vain mun miegtditä mjn emämästä omituisine koukeroineen mitä ei muut voi käsittää...

Jaoi sen vaan tänne. 🫠

Jaa, mä luulin jo, että olit samalla verkkoluennolla, siellä takapenkissä.

• JeroP kirjoitti:

Jaa, mä luulin jo, että olit samalla verkkoluennolla, siellä takapenkissä.

En tietääkseni. 😄

• Anonyymi

tuollain3en jur5r5ukin että erbjaat pitää olla mopoissa kunoaa.. jotta niin...

• Niin kai. Mutta en huoli ketä tahansa.

• Tarvitseeko?

• Disseisback kirjoitti:

Tarvitseeko?

No ei käsittääkseni tarvitse... Mutta turhauttaahan se kun ei ketään löydy.

• mustasusi kirjoitti:

Ketään sellaista minkä huolisi, ja joka huolis myös mut. Tässä tää elämä oli...

• mustasusi kirjoitti:

No eihän mullekaan löytynny ja mulla on menny jo satoja vuosia. Ehkä se sun työ on liian yksinäinen?

• JeroP kirjoitti:

No eihän mullekaan löytynny ja mulla on menny jo satoja vuosia. Ehkä se sun työ on liian yksinäinen?

Niin mustaki tuntuu että on menny satoja vuosia ja kohta tää elämä loppuukin jo.
        Onhan se ihan pirun yksinäinen työ. Ei mulla ole työkavereita, vaan muut ovat ihan omaa porukkaansa ja niillä on yhteiset tauot ja virkistäytymisreissunsa. Meidän firmassa ei ole mitään ikinä.

• mustasusi kirjoitti:

No jos ei tarvitse, eikä löydy, niin mitäpä sit? En mäkään etik lapioimalla Jimmy Hoffaa tästä vaikka vois periaatteessa täällä olskin? 🤔

• Disseisback kirjoitti:

No jos ei tarvitse, eikä löydy, niin mitäpä sit? En mäkään etik lapioimalla Jimmy Hoffaa tästä vaikka vois periaatteessa täällä olskin? 🤔

No mitäpä sit. Masennutaan lopullisesti.

• mustasusi kirjoitti:

No mitäpä sit. Masennutaan lopullisesti.

Mitä luulit, että tuohon yhtälöön vielä muuta sdisit?

• Disseisback kirjoitti:

Mitä luulit, että tuohon yhtälöön vielä muuta sdisit?

Säälistä joku ihgu nainen minkä häväksyisit sntais pillua, dttä jaksaisit urmottaa edespöin...tai rupris sun seksiorjaks caijjei hslusis, että et olis masentunut?

Wtf?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ketään sellaista minkä huolisi, ja joka huolis myös mut. Tässä tää elämä oli...

Niin nettakaan ei huolinut sua. Otti nuoremman poikaystävänkin

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin mustaki tuntuu että on menny satoja vuosia ja kohta tää elämä loppuukin jo.
        Onhan se ihan pirun yksinäinen työ. Ei mulla ole työkavereita, vaan muut ovat ihan omaa porukkaansa ja niillä on yhteiset tauot ja virkistäytymisreissunsa. Meidän firmassa ei ole mitään ikinä.

jahas janilla on tänään huono päivä vaihteeksi. sulla olikin monta hyvää päivää.

• Anonyymi kirjoitti:

jahas janilla on tänään huono päivä vaihteeksi. sulla olikin monta hyvää päivää.

Mä koitin kyllä rohkaista, mutta onnistuin sitten masentaa lopullisesti. Mä oon kato näin taitava sotkeen asioita. Aattelin olla vertaistukeen, kun mulla tuolla nais puolella on ollut niin hiljaista. Tai suoraan sanottuna ei siis mitään. Että ymmärrystä ois. Mutta eipä tähän voi muuta sanoo kuin Karpon sanoin: oli miten oli, mutta näin on.

• JeroP kirjoitti:

Mä koitin kyllä rohkaista, mutta onnistuin sitten masentaa lopullisesti. Mä oon kato näin taitava sotkeen asioita. Aattelin olla vertaistukeen, kun mulla tuolla nais puolella on ollut niin hiljaista. Tai suoraan sanottuna ei siis mitään. Että ymmärrystä ois. Mutta eipä tähän voi muuta sanoo kuin Karpon sanoin: oli miten oli, mutta näin on.

Et sä Jero sotke mitään!!!! 🤗

• JeroP kirjoitti:

Ei se sun vika ollut ollenkaan. Älä nyt tollasta. Mulla on ollu huono fiilis koko päivän.

• mustasusi kirjoitti:

Ei se sun vika ollut ollenkaan. Älä nyt tollasta. Mulla on ollu huono fiilis koko päivän.

Ja se oli tuo disseli mikä lie, jonka kommentit sai taas hermot kiristyy.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

mikä nyt on taas niin huonosti. onko mitään uutta

• Anonyymi kirjoitti:

mikä nyt on taas niin huonosti. onko mitään uutta

Ei ole mitään uutta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei ole mitään uutta.

naisen puuteko taas masentaa

• Anonyymi kirjoitti:

naisen puuteko taas masentaa

Joo.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joo.

johtuuko siitä ettet saanut reissulla panna naista

• Anonyymi kirjoitti:

johtuuko siitä ettet saanut reissulla panna naista

Ei mistään semmoisesta ole kyse. Se oli tieto, ettei siellä ole ketään, joka kiinnostais edes etäisesti.

Et sä Jero sotke mitään!!!! 🤗

Kiva kuulla. Mä taisin sullekin höpistä jotain sekavia loppuviikosta. Aina tietenkin yritän olla avuks. Sulle ja tolle mustasudelle toivois kyllä parempaa tulevaisuutta. Ootte jotenkin sellaset oikeet ihmiset, ei semmosia kivikovia vai miten sen sanois.

• mustasusi kirjoitti:

Hyvä juttu, joskus on menny vähän väärin. On vähän yks puolista tää mun elämän kokemus.

• JeroP kirjoitti:

Hyvä juttu, joskus on menny vähän väärin. On vähän yks puolista tää mun elämän kokemus.

No sitten ollaan samiksii. 👍🏽

• JeroP kirjoitti:

Kiva kuulla. Mä taisin sullekin höpistä jotain sekavia loppuviikosta. Aina tietenkin yritän olla avuks. Sulle ja tolle mustasudelle toivois kyllä parempaa tulevaisuutta. Ootte jotenkin sellaset oikeet ihmiset, ei semmosia kivikovia vai miten sen sanois.

Mitä sekavia höpisit mulle 🤔😆

• JeroP kirjoitti:

Älä säkään liikaa koita auttaa
        ja mieti muitten kannalta jookosta??

• mustasusi kirjoitti:

Ja se oli tuo disseli mikä lie, jonka kommentit sai taas hermot kiristyy.

Anteeksi vaan, mutta mulle varsinkin väsyneenä, muutaman kaljan jälkeen toi sinun asenne alkaa sapettamaan. Ja siinä asenteessa, ulostulossa tuo jatkuva uhriutuminen.

Minäkin olen pohjimmiltani uhriutuja, usko pois, siksi sinun täällä uhriutuminenkin käy hermoille, kun oon ns. herkässä tilassa.

Mutta tuolle uhriutumiselle voi tehdä jotain, se ei häviä mihinkään, mutta sitä fiilistä ei tarvitse tuoda ulos. Se syö itseäkin kokoajan ja loitontaa muita ihmisiä. Se on rasittavaa. Mäkin oon muuten ihsn jees-tyyppi, mutta kun uhriutuminen riistäytyy käsistä, en kestä itsekään itseäni.

Potkii se maailma muitakin päähän, silti ei kaikki uhriudu, vaan nousevat ylös ja tekevät adioille jotain. Uhriutuja vaan piehtaroi omassa liemessään ja kerää säälipisteitä.... se on vaan totta.

Itse kun alan jumimaan johonkin itsesäälin ja uhriutumisen monttuun, pistän ekaksi suun kiinni. Olen yksin, murjotan ja olen vaan. Keskustelen vaikka ääneen, että tässä sitä taas ollaan... juttelen ja kerron itselleni, että on ok tuntea tunnetta. Sitten rupean läpikäymään, että mistä se tunne tulee. Vaikka: Minua ei ole kuultu, huomattu, minut on jätetty välistä, kaadettu likasankko niskaan....mitä vaan on käynyt...
        Sitten mietin, miksi niin on käynyt. Usein tulen vasta sitten tietoiseksi, että joku muu ei ole ymmärtänyt tehneensä jotain väärin. Sillä toisella voi olla vaikeaa kotona, raskasta töissä.

Mutta tulen siten huomatuksi, kuulluksi itse. Js ihan omin voimin. Aikuisesti. Minulla on aina joku, joka ymmärtää mua ja saan apua. Ja se löytyy aina repusta jota kannan...

Tää on mun tapa... ja varmaan keksisit oman tapasi. 🙂

Suosittelen.

• Anonyymi

vain miljaedööewillä on eahaa rwevwyrwwn Auyomwn valrioaa.

• Anonyymi

Olen introvertti. En tarvitse toista rinnalleni ollenkaan.

• Ja tulit sanomaan sen toisille oikein...🤣

• Anonyymi

Riippuu täysin ihmisestä kuinka paljon tarvitsee, milloin ja mihin.

• Niin...sellaisa sec...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Niin...sellaisa sec...

Jotain koodikieltä pistät? Tai sitten äijä on jo aika kännissä?

• Anonyymi kirjoitti:

Jotain koodikieltä pistät? Tai sitten äijä on jo aika kännissä?

Saatoin olla, mutta lähinnä väsynyt. Oli yövuoro takana samoilla silmillä.

• Mitkä horoskooppimerkit on kuun ja auringon merkit, tiiätkö nää? 😜

Leijona ja rapu. Hähää!

Nojoo, minä oon jotenkin tottunu selvii ilman ihmisen läheisyyttä, semmosta ei paljon oo tarjolla ollu vaikka niin voisi kuvitella kun parisuhteessa elää. Ensin se sattuu, sitten siihen tottuu ja nyt en enää kaipaa ketään vierelleni.

• Siis ihminen tarttis ihmistä lähelleen, mutta harvoin kai siihen on sellainen just sopiva osuu..

Pitäiskö mulle olla sit härkä? 😄

• Disseisback kirjoitti:

Siis ihminen tarttis ihmistä lähelleen, mutta harvoin kai siihen on sellainen just sopiva osuu..

Pitäiskö mulle olla sit härkä? 😄

Jaa-a, sun tarttee olla silmät auki. Härkä tai peura, kunhan toimii. 😊

• Anonyymi

Mutta ihminen ei tarvitse viinaa. Viina erottaa ihmiset rinnalla olevista ihmisistä.

• Anonyymi

Kun viina häviää, näet kuka vierelle jää.

• Anonyymi

Nyt ylös sieltä turpeesta! Ei oo itsesäälin paikka nyt! Eikä prosenttien!

• Anonyymi

Nuorempana se oli noin ja ehkä taas kun täyttää 70 vuotta. Nyt ei tunnu olevan siihen mitään tarvettaa ja se saattaa johtua siitä, kun takana on paljon rankkoja vuosia. Totaalisen kyllästynyt siihen kaikkeen mitä on pakotettu kokemaan aivan liian monen vuoden ajan. Sitten kun hiljaisuutta on jatkunut vähintään viisi vuotta ja vointi hyvä, saattaa käydä niin että haluan ikäiseni uuden ystävän.

• No on mullakin sellaisia rankkoja kokemuksia, mitkä teki sieluun arpia. Mutta toisaalta niin sen kuului ollakin. Jos niistä ei olisi tullut arpia, olisin sydämmetön. 🙂
        En mä mieti nyt, että miten pystyis olla ja miten löytyis se toinen ihminen ja mitä se suhde olisi... mutta kunhan vaan mietin, että kyllä sitä ihminen tarttisi toista ihmistä. 🙂

• Anonyymi

Ei se kaikilel ole mitenkään pakollista. Tiedän monia ihmisiä jotka ovat viihtyneet koko elämänsä ajan yksin, eivätkä voisi kuvitellakaan muunlaista elämää. Minä olen vanhemmiten tullut samanlaiseksi kuin he ovat!

• No jotkut ovat yksin koko elämänsä, mutta kuka tietää heidän tarpeensa lopulta...
        Ei kaikkea saa, vaikka haluaisi.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No jotkut ovat yksin koko elämänsä, mutta kuka tietää heidän tarpeensa lopulta...
        Ei kaikkea saa, vaikka haluaisi.

Mut jospa heidän suurin tarpeensa onkin juuri tarve saada olla ja elää yksin?

• Anonyymi kirjoitti:

Mut jospa heidän suurin tarpeensa onkin juuri tarve saada olla ja elää yksin?

Niin... mut saa olla.

Tää aloituksena on vaikea aihe, jos mennään ihan päätyyn.
        Esimerkiksi moni voisi sanoa, että ihmisten tasa-arvo, demokratia ja oikeusvaltio olisi ainoa oikea vaihtoehto yhteiskunnalle. Putin takuulls on erimieltä ja jotkut Talibanit...

• Anonyymi

Kaikilla ei ole tällaista tarvetta ollenkaan. Itse en koe tarvitsevani ketään rinnalleni ja riesakseni. Minulla on hyvä näin kuin nyt elelen. :)

• No itsekin olen tyytyväinen tilanteeseen nyt. Ei siinä. Minä tavallaan osaan korvata omin tavoin kumppanin puuttumusen aiheuttamat kolot kyllä. Minulla on ystäviä kelle puhua, käyn parturissa, missä saan fyysistäkin huolenpitoa.....lapset ja kaverit, ystävät ja tutut tarvitsevst minua ja töissä olen osa jotain kokonaisuutta. Mutta onhan se tarve ihnisestä...ei se mihinkään ole hävinnyt....sitä mä tarkoitan tällä aloituksella.

Mä tunnustan asian, vaikka en mä sille aio mitään nyt tehdä. 🙂

• Anonyymi

hyvä joo abraa i

• Anonyymi
    • Anonyymi

jannir5rava sakanab oanaya iku higibjub köhiareöllw2

heräain oikwn roekkuwss olin kaujju cakire vögögruxcör,,,'

• Anonyymi

Miksi muka jos osaa olla yksinkin mihin tarvitsee ihmistä lähelleen jonka kanssa ei ole hyvä olla kieltämättä pidän tapaasi ajatella sairaana itse opin nuorena jo että useimmiten miehillä se tarve tulee siitä pillun saannista onko jotain menny vituiksi kasvatuksessa kenties

• Anonyymi

Ihimisten avut on ihan turhia ihimiselle.

• Anonyymi

joo niin annoinkin lwmpinimwtren tälle paikalle Death Valley... voi olla kuumaa välillä

• Anonyymi

Mitä sä nyt höpäjät😄 . Ei kuulosta sinulta. Luulen että kaipaat seuralaista vaikka itsellesi muuta uskottelet. Minä en kaipaa,enkä edes uskottele. Mutta tuttakai sinulle on joku. Montakin jokua😅😄 senkus vaan tartut tilaisuuteen ja otat mitä tahdot etkä odottele! Älä pelkää ja maalaa piruja seinille, että tuo nyt tahtoo susta sitä tai tätä. Jos tahdot rakastua,ole avoin ja ota vastaan vaikka sekin että tupaan tulisi. Ehkäpä joku kerta ei tulekkaan😄💩

• Anonyymi

Ja mikä ihmisen tarve ihmiseen? Parisuhteeseenko?Täh? Lienee joku yhteiskunnan päähän takoma pakkomielle? Pidetään omituisena jos ei sellaista kaipaa. Ihan käsittämättömänä 🤷‍♀️ . 💩

• Siis kyllä mä kaikista näen, että jollaintapaa kaipaavat ihmistä lähelleen. Ihan itsestänikin, vaikka en mä nyt todellakaan kenenkään kanssa mitään haluais alkaa virittelemään. 😄

Johan se, että kirjoittelen tänne ihmisille ja haluan jakaa jotain itsestäni, kertoo sen. 🙂

Minua huvittaa toisaalta sellaisten kärkkäiden naisoletettujen kirjoitukset, että miehet on m.lkkuja, pa.koja, eivätkä he ota yhtään sellaista nurkkiin öhnehtimään, mutta se pitää sanoa jonnekin ihmisille. 😄
        Jos ei halua ketään elämään, ei mitenkään, niin miksi sitä pitäis mainostaa? Mun eno asuu ykdin ja ei varmaan kukaan ikinä tule asumaan srn kanssa...jos ei ukkokotiin joskus joudu... mutta ei se tee siitä mitään mumeroa... muut kyllä tekee. Ja sekin hassua. 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikä ihmisen tarve ihmiseen? Parisuhteeseenko?Täh? Lienee joku yhteiskunnan päähän takoma pakkomielle? Pidetään omituisena jos ei sellaista kaipaa. Ihan käsittämättömänä 🤷‍♀️ . 💩

Itselläni olisi montakin ottajaa,mutta ahdistun siitä että sinne tänne tuonne ja puheluja ja viestejä ja vaatimuksia! En vattu jaksa tuollaista kun viihdyn itsekseni ja se on minun luksusta. Aivan sama mikä adonis niin luksukseni on arvokkaampaa. Se että saan keskittyä henkisiin prioriteeteihin. En todellakaan ala pyllisteleen millekkään minämuna runkkarille ja täyttämään hänen itsekeskeisiä toiveitaan. Hakekoon ne mistä hakee. Minulta ei tipu.💩

• Anonyymi kirjoitti:

Sanoppa se?

Mä tarkoitan kuitenkin aloituksessa vähän kaikkea...

Mä itsehän oon rakentanut elämääni niin, etten tarttis yhtään mihinkään ketään... mutta ehkä se on itsekusetusts lopulta...

• Anonyymi kirjoitti:

Itselläni olisi montakin ottajaa,mutta ahdistun siitä että sinne tänne tuonne ja puheluja ja viestejä ja vaatimuksia! En vattu jaksa tuollaista kun viihdyn itsekseni ja se on minun luksusta. Aivan sama mikä adonis niin luksukseni on arvokkaampaa. Se että saan keskittyä henkisiin prioriteeteihin. En todellakaan ala pyllisteleen millekkään minämuna runkkarille ja täyttämään hänen itsekeskeisiä toiveitaan. Hakekoon ne mistä hakee. Minulta ei tipu.💩

Minä en mieti edes mitään ottajia, mä mietin puhtaasti itteäni, mikä liittyy johonkin vähänkin romanttiseenkin vivahtavaan. Niissä on tullut turpiin ja kuokkaan ihan riittävästi, vaikka lasten äitin jälkeen ei ketään oikeasti ilkeitä tyyppejä ole ollut...eikä exäkään...ehkä jonkun tietynlaisen kasvamisen tuote...joka perseilee jopa jälkikasvulleen...

Mutta ymmärrän sun pointin kyllä. Pystyn sen myötäelämään, vaikka en ehkä ihan yhtä vihainen ole tyypeille jotka saivat minuun kipua aikaiseksi... 😁

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Minä en mieti edes mitään ottajia, mä mietin puhtaasti itteäni, mikä liittyy johonkin vähänkin romanttiseenkin vivahtavaan. Niissä on tullut turpiin ja kuokkaan ihan riittävästi, vaikka lasten äitin jälkeen ei ketään oikeasti ilkeitä tyyppejä ole ollut...eikä exäkään...ehkä jonkun tietynlaisen kasvamisen tuote...joka perseilee jopa jälkikasvulleen...

Mutta ymmärrän sun pointin kyllä. Pystyn sen myötäelämään, vaikka en ehkä ihan yhtä vihainen ole tyypeille jotka saivat minuun kipua aikaiseksi... 😁

Olen minä vihainen 🤯 aivan saatanan vihainen että aina minut on nähty seksiobjektina eikä ihmisenä. Vanheneminen on lohdullista. Tervetuloa vanhuus👍 välillä ihmettelen itsekkin miksi koen niin paljon vihaa pornorunkkareita,itsekeskeisiä pano minäminä himojen orjia kohtaan. Ehkä olen ollut juurikin tuollainen pässi entisessä elämässä ja karmaani nyt elän. Ei olisi syytä siten itkeä tai siten kai juuri olisi . Sitä saa mitä tilaa. Kiitän että olen edennyt ja oppinut. Ei hukkaan mennyt tämä elämä siten😄👍💩

• Anonyymi kirjoitti:

Olen minä vihainen 🤯 aivan saatanan vihainen että aina minut on nähty seksiobjektina eikä ihmisenä. Vanheneminen on lohdullista. Tervetuloa vanhuus👍 välillä ihmettelen itsekkin miksi koen niin paljon vihaa pornorunkkareita,itsekeskeisiä pano minäminä himojen orjia kohtaan. Ehkä olen ollut juurikin tuollainen pässi entisessä elämässä ja karmaani nyt elän. Ei olisi syytä siten itkeä tai siten kai juuri olisi . Sitä saa mitä tilaa. Kiitän että olen edennyt ja oppinut. Ei hukkaan mennyt tämä elämä siten😄👍💩

No minä tunnen oloni myös hyväksikäytetyksi, en seksistisesti, kuten sinä, mutta muuten.

Mutta en oo vihsinen tosiaankaan. Mä tiedän, ettei toiset vaan hiffaa, mitä itse annoin...että se oli kaikki.

Sä jossain yhteydessä oot puhunut sielukkuudesta...mielestäni annoin, mitä mun sielusta mitäkin lähtee....mutta en itse kokenut toisen tekevän niin...mutta ei kaikki vaan kykene siihen. Jokin estää...estäähän nyt mullakin...

Nää hommat elämissä vaan ei mene samalla tavalla kaikilla...jälkeenpäin vois sanoa, että olin hätäinen...ehkä? Luultavasti olikin niin, mutta mun tarvitsi kokea niin pari kertaa, että ehkä hiffaan mistä kyse. 😄

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No minä tunnen oloni myös hyväksikäytetyksi, en seksistisesti, kuten sinä, mutta muuten.

Mutta en oo vihsinen tosiaankaan. Mä tiedän, ettei toiset vaan hiffaa, mitä itse annoin...että se oli kaikki.

Sä jossain yhteydessä oot puhunut sielukkuudesta...mielestäni annoin, mitä mun sielusta mitäkin lähtee....mutta en itse kokenut toisen tekevän niin...mutta ei kaikki vaan kykene siihen. Jokin estää...estäähän nyt mullakin...

Nää hommat elämissä vaan ei mene samalla tavalla kaikilla...jälkeenpäin vois sanoa, että olin hätäinen...ehkä? Luultavasti olikin niin, mutta mun tarvitsi kokea niin pari kertaa, että ehkä hiffaan mistä kyse. 😄

Olit hätäinen? Mihin sinulla oli kiirus? Oletit että jos et nyt iske kii nii menee menojaan. 😄 sellainen joutanee mennäkkin. Tunnistan tuon saman entisessä itsessäni. En tiedä onko se jotain korkeampaa ajatusmaailmaa ,vai fyysistä laiskuuttako, että on omassa elämässä hyvä olla. Miksi sitä millään parisuhdeongelmilla pilaamaan😄 miksi?💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olit hätäinen? Mihin sinulla oli kiirus? Oletit että jos et nyt iske kii nii menee menojaan. 😄 sellainen joutanee mennäkkin. Tunnistan tuon saman entisessä itsessäni. En tiedä onko se jotain korkeampaa ajatusmaailmaa ,vai fyysistä laiskuuttako, että on omassa elämässä hyvä olla. Miksi sitä millään parisuhdeongelmilla pilaamaan😄 miksi?💩

Ja sekin että sanoo ettei tarvii parisuhdetta ja kuitenkin kaipaa.. mutta oikasti on niitäkin jotka ei ole siitä riippuvaisia. Se on ihmisten vaikea ymmärtää. Se on heidän mielestä käsittämätöntä. Ei tahdo seksiä,ei parisuhdetta. Ei rahaa ylenmäärin. Ei mitään mikä on yli välttämättömän tarpeen. Tätä tämä maailma ei tunnista. Se on heille täysin käsittämätöntä. Ja saa ollakkin. Eletään ja annetaan muidenkin elää. Antakaa meidänkin,joilla ei ole samat itsekkäät prioriteetit .älkää halveksuko. Arvostakaa.Kiitos.💩

• Anonyymi kirjoitti:

Hätäinen ehkä siksi, että toiset ei pysty olemaan täysin auki heti, pelkäävät? 🤔

Teille naisille maailma tulee päälle jo nuorina. Näette ja koette tämän raadollisuuden varhemmin...oman tytön kohdalla (kohta 18 v) huomasin...

Meitä poikia/miehiä maailma suojelee pidempään. Eikä meillä ole niin uhkia...mutta tytöt tulevat huomaamaan mitä tämä maailma on, jotain 12-18 vuotiaana, kun pojat ehkä (jos hoksaavatkaan) sen myöhemmin...

Mun olisi vähän pidempään pitänyt antaa heidän totutella minuun ja ehkä ottaa itsekin alkuun iisimmin.

Mutta mä olen opetellut tuntemaan. Tai mitä tunteet tarkoittaa. Minut on tälläisenä +45 v ukkona opetettu nielemään ja vaihtamaan huonot tunteet muihin. En osannut jokunen vuosi sitten käsitellä pettymyksiä vaikka rakkaudessa. Suomeksi olin huono ihminen, tai sitten ajattelin vaan, että toinen on mulkku. 😄

Näissä on pdljon jumpattavaa ja aikaa ei arjelta monesti jää...sehän se on yksi pa.ka homma...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Hätäinen ehkä siksi, että toiset ei pysty olemaan täysin auki heti, pelkäävät? 🤔

Teille naisille maailma tulee päälle jo nuorina. Näette ja koette tämän raadollisuuden varhemmin...oman tytön kohdalla (kohta 18 v) huomasin...

Meitä poikia/miehiä maailma suojelee pidempään. Eikä meillä ole niin uhkia...mutta tytöt tulevat huomaamaan mitä tämä maailma on, jotain 12-18 vuotiaana, kun pojat ehkä (jos hoksaavatkaan) sen myöhemmin...

Mun olisi vähän pidempään pitänyt antaa heidän totutella minuun ja ehkä ottaa itsekin alkuun iisimmin.

Mutta mä olen opetellut tuntemaan. Tai mitä tunteet tarkoittaa. Minut on tälläisenä 45 v ukkona opetettu nielemään ja vaihtamaan huonot tunteet muihin. En osannut jokunen vuosi sitten käsitellä pettymyksiä vaikka rakkaudessa. Suomeksi olin huono ihminen, tai sitten ajattelin vaan, että toinen on mulkku. 😄

Näissä on pdljon jumpattavaa ja aikaa ei arjelta monesti jää...sehän se on yksi pa.ka homma...

Oikeasti mulkku ei rohkene sanoa itseään mulkuksi.😄👍💩

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sekin että sanoo ettei tarvii parisuhdetta ja kuitenkin kaipaa.. mutta oikasti on niitäkin jotka ei ole siitä riippuvaisia. Se on ihmisten vaikea ymmärtää. Se on heidän mielestä käsittämätöntä. Ei tahdo seksiä,ei parisuhdetta. Ei rahaa ylenmäärin. Ei mitään mikä on yli välttämättömän tarpeen. Tätä tämä maailma ei tunnista. Se on heille täysin käsittämätöntä. Ja saa ollakkin. Eletään ja annetaan muidenkin elää. Antakaa meidänkin,joilla ei ole samat itsekkäät prioriteetit .älkää halveksuko. Arvostakaa.Kiitos.💩

Saathan sinäkin toki sanoa, että ukot saatte pysuä kaukana. 😃

Mutta miksi sanoa sitä jokasuuntaan edes?

Ei kai sinua ota kukaan tuosta vaan?

Vähän kuin sanoisin itse, että homoseksuaaleja saa olla, kunhan eivät tule mua vokottelee...

En mä usko, että olisin niin heikoilla elämässä, että homon matkaan lähtisin. 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta vaikutat kypsältä ihmiseltä. Olet esimerkkinä täällä muillekkin. Sinulla on vielä vaikka mitä hyvää edessäpäin.pelko pois. Anna sydämmestä niin saat sydämmestä.👍💩

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä he jopa sanoivat itseään mulkuiksi ja lyttäsivät itseään...

Mun kokemukset on varmaan tosi erilaiset sun kanssa...

Kyllä erot harmitti kumpiakin osapuolia...tiedän...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Saathan sinäkin toki sanoa, että ukot saatte pysuä kaukana. 😃

Mutta miksi sanoa sitä jokasuuntaan edes?

Ei kai sinua ota kukaan tuosta vaan?

Vähän kuin sanoisin itse, että homoseksuaaleja saa olla, kunhan eivät tule mua vokottelee...

En mä usko, että olisin niin heikoilla elämässä, että homon matkaan lähtisin. 😄

Se onkin tämä kun täällä oletetaan! Että pitäis ja täytyis! Että olen jotenkin huono ihminen kun en tahdo!! 💩

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta vaikutat kypsältä ihmiseltä. Olet esimerkkinä täällä muillekkin. Sinulla on vielä vaikka mitä hyvää edessäpäin.pelko pois. Anna sydämmestä niin saat sydämmestä.👍💩

Oon varmaan... ainakin yleiseen tarjontaan nähden täällä jutuissa. 😁

Harva vaan käy täällä tietään läpi. Usein se jää johonkin pahan olon oksentamiseen ja provoiluun kiinni...

• Anonyymi kirjoitti:

Se onkin tämä kun täällä oletetaan! Että pitäis ja täytyis! Että olen jotenkin huono ihminen kun en tahdo!! 💩

Niin. Mullekin sanotaan, että on osunut vaan huonoja naisia vastaan...tms.

Minusta se on jopa loukkaus minua kohtaan...en mä ole niin idiootti, että rakastuisin huonoon naiseen...

Ja mitä kukaan ulkopuolinen mistään tajuais, vaikka kuinka selittäisi.

Jokainen näkee asiat oman elämänsä kautta ja ei kukaan elä toisen elämää, joten metsään mennään siinä.

Sanottakoot, että minäkin ajattelen vaikka sun elämää omani kautta.... sen mikä kuvan olrn tästä maailmasta saanut...mutta suppea se on...se on fakta.

• Anonyymi

Kyllä, ihminen tarvitsee monessa mielessä toista ihmistä, mutta ei välttämättä parisuhteeseen. Tajusin JUST äsken mikä on sinkkuudessa parasta. Nimittäin se, että ei tarvitse hakea kenenkään hyväksyntää omalle outoudelleen (kaikkihan nyt jossain määrin on outoja omine tapoineen ja temperamentteineen ja niiden yhdistelmineen yms.) Toki fiilis vois olla eri jos koskaan tapaan ihmisen kenen seurassa voin olla 100% oma itseni, mut en viitseisi käyttää sen henkilön etsimiseen puolta elämää ja todeta sitten, että ei löytynyt. Siksi pitää osata viihtyä myös yksin. Ja oonkin viihtynyt "liian pitkään" varmasti, mutta enpä osaa muuta kaivatakaan :D Kiitos jos jaksoit lukea, oli pakko päästä avautumaan.
      N32

• Anonyymi

Ihana kommentti.😄 se on kuule juurikin näin👍😄💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän sitä välillä miettii että olisin tuossakin voinut pannut puolet nuorempaa ja se siitä. Mutta mitä sitten? Kun kiinnostuu henkisistä asioista niin tuollaiset ei vaan vedä.💩

• Ehkä jossain vaiheessa ihminen menettää jonkin miellyttämisentarpeen?

Enpä juuri itse voisi kuvailla omaa tilannetta paremmin. 😃

No 32 vuotiaana tuon hoksaaminen ei ole huonoa. 😃
        Itseltä siihen on mennyt 10 vuotta ainskin pidempään. 🤣

Mutta te nuoret oottekin fiksuja. ☺️

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Ehkä jossain vaiheessa ihminen menettää jonkin miellyttämisentarpeen?

Ketkä nuoret? Äläs nyt kloppi ala😄💩

• Anonyymi kirjoitti:

Ketkä nuoret? Äläs nyt kloppi ala😄💩

Kommentoin tuolle N32:lle... minusta se on nuori, jos 32 tarkoitti ikää. 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet ihana 😘🤗
        N32

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Kommentoin tuolle N32:lle... minusta se on nuori, jos 32 tarkoitti ikää. 😃

Sinua on satutettu.Olen sata varma että vielä sen saat mitä toivot. Epäitsekkäästi,palvelualttiisti. Kykenetkö siihen,vai koetko silloin itseäsi hyväksikäytettävän? Se miten koet,on sinussa itsessäsi,peloissasi,olettamuksissasi. Oletko valmis päästämään niistä irti ja ottamaan onnen vastaan,rennosti pelkäämättä.💩
        .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet ihana 😘🤗
        N32

♥️ t 💩

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Ehkä jossain vaiheessa ihminen menettää jonkin miellyttämisentarpeen?

Mm... varmasti siinä käy just noin. Ja se on mun mielestä ihan tervettäkin tietyissä määrin.

Ja kiitos illan piristyksestä tolla "te nuoret..." :D Mä tarvitsin just jotain tollaista tähän perjantaihin 😅

N32

• Anonyymi kirjoitti:

Sinua on satutettu.Olen sata varma että vielä sen saat mitä toivot. Epäitsekkäästi,palvelualttiisti. Kykenetkö siihen,vai koetko silloin itseäsi hyväksikäytettävän? Se miten koet,on sinussa itsessäsi,peloissasi,olettamuksissasi. Oletko valmis päästämään niistä irti ja ottamaan onnen vastaan,rennosti pelkäämättä.💩
        .

Palvelualttiiksi? Hui hitto mikä sanahirviö? Sama kun sanoisin sulle, että vieläkö on timmi perse? 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Mm... varmasti siinä käy just noin. Ja se on mun mielestä ihan tervettäkin tietyissä määrin.

Ja kiitos illan piristyksestä tolla "te nuoret..." :D Mä tarvitsin just jotain tollaista tähän perjantaihin 😅

N32

No itsellä ikää reipat 10 vuotta enempi, niin nuori olet. 🙂

Ja te tiedätte monesta asiasta enempi jo tuon ikäisenä. Nuorempien pitääkin olla fiksumpia silleen... mutta eipä siitä kaikki ota koppia, mit sanotaan. 🙂

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Palvelualttiiksi? Hui hitto mikä sanahirviö? Sama kun sanoisin sulle, että vieläkö on timmi perse? 🤣

Ei siinä mielessä vaan että on kohtelias,huomioi,kysyy,miten voit,miten voin auttaa jne. Tekee sen vapaaehtoisesti,pyyteettömästi,epäitsekkäästi. Timmi perse jää noissa valoissa aika kauas taakse. Ei ole olennaista. Ei merkityksellistä.💩

• Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä mielessä vaan että on kohtelias,huomioi,kysyy,miten voit,miten voin auttaa jne. Tekee sen vapaaehtoisesti,pyyteettömästi,epäitsekkäästi. Timmi perse jää noissa valoissa aika kauas taakse. Ei ole olennaista. Ei merkityksellistä.💩

Sinulle se timmi perse ei näyttäydy samoin kuin minulle mun tapa huomioida naista...

Ei miesten komeus ole synonyymi naisten kauneudelle tms.

Mä muistan sellaisen pikkujutun...

Mä sanoin naiselleni totuuden, syvälyä itsestäni.... että ai että minun silmään hän on niin kaunis.

Hän vastasi, että ja mä olen niin ihana...

Mun maailma romahti sillä sekunnilla. Mä olisin halunnut kuulla olevani komea tms...mutta en ymmärtänyt...

Missä minulle naisessa on jotain sielua kutkuttavaa hänen kauneus, hänestä se, että olen hänestä ihana on ehkä verrattavissa oleva asia..

(Minä muuten näen kauneutta myös siinä ihanuudessa... jos ihminen on kaunis ulospäin, mutta ihan täys paska muuten, ei hän ole kaunis)

Mutta ymmärsin mitä tarkoitit... mun oli vain tuotsva tämäkin pointti näkyviin. 🙂

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Sinulle se timmi perse ei näyttäydy samoin kuin minulle mun tapa huomioida naista...

Ei miesten komeus ole synonyymi naisten kauneudelle tms.

Mä muistan sellaisen pikkujutun...

Mä sanoin naiselleni totuuden, syvälyä itsestäni.... että ai että minun silmään hän on niin kaunis.

Hän vastasi, että ja mä olen niin ihana...

Mun maailma romahti sillä sekunnilla. Mä olisin halunnut kuulla olevani komea tms...mutta en ymmärtänyt...

Missä minulle naisessa on jotain sielua kutkuttavaa hänen kauneus, hänestä se, että olen hänestä ihana on ehkä verrattavissa oleva asia..

(Minä muuten näen kauneutta myös siinä ihanuudessa... jos ihminen on kaunis ulospäin, mutta ihan täys paska muuten, ei hän ole kaunis)

Mutta ymmärsin mitä tarkoitit... mun oli vain tuotsva tämäkin pointti näkyviin. 🙂

No kaunis voi olla jokainen omalla tavallaan ,mutta ihanaksi harvempi kykenee. Se on se miten itse asiat ,sanat arvottaa . Toiselle merkkaa toinen. Jos jatkuvasti kuulee olevansa kaunis,ei se merkkaa itselle enempää kuin klisee. Mutta että olisi ihana,se olisi jo jotain.✌💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kaunis voi olla jokainen omalla tavallaan ,mutta ihanaksi harvempi kykenee. Se on se miten itse asiat ,sanat arvottaa . Toiselle merkkaa toinen. Jos jatkuvasti kuulee olevansa kaunis,ei se merkkaa itselle enempää kuin klisee. Mutta että olisi ihana,se olisi jo jotain.✌💩

Ja jos joku arvottaisi minut kriteerillä timmi perse niin olisi samantien historiaa vuonna tuhat ennen ajanlaskun alkua😄!💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos joku arvottaisi minut kriteerillä timmi perse niin olisi samantien historiaa vuonna tuhat ennen ajanlaskun alkua😄!💩

Tosin paikallisessa sanottiin että r.. parhaan näköinen perse kun tulin paikalle,että näillä mennään.😄💩

• Anonyymi kirjoitti:

Mä olen taas koko elämä kuullut olevani ihana, ahkera, pystyvä....

Sukulaisnaiset ja kylän akat sanonu...

Minä olen jotain upeaa, kun teen jotain, suoritan, tai olen kohtelias, mukava...eli ihana...

Olis kiva olla jonkun silmään, varsinkin oman naisen, vaikka komea...

Täänkin voi kääntää toistepäin...😃

• Anonyymi kirjoitti:

Tosin paikallisessa sanottiin että r.. parhaan näköinen perse kun tulin paikalle,että näillä mennään.😄💩

Eipäs tartuta tuohon peseeseen liikaa... sitäpaitsi...naisilla se on oikeesti pylly...😃

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Mä olen taas koko elämä kuullut olevani ihana, ahkera, pystyvä....

Sukulaisnaiset ja kylän akat sanonu...

Minä olen jotain upeaa, kun teen jotain, suoritan, tai olen kohtelias, mukava...eli ihana...

Olis kiva olla jonkun silmään, varsinkin oman naisen, vaikka komea...

Täänkin voi kääntää toistepäin...😃

Aika turhamaista ja itsekeskeistä.. hmm.olisiko jotain tärkeempääkin tässä maailmassa 🤷‍♀️💩

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Eipäs tartuta tuohon peseeseen liikaa... sitäpaitsi...naisilla se on oikeesti pylly...😃

Mulla on peppu!💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika turhamaista ja itsekeskeistä.. hmm.olisiko jotain tärkeempääkin tässä maailmassa 🤷‍♀️💩

Minusta nuo kehut itsestäsi on monin kerroin enemmän kuin komeus. 🙄 mitä vattua sillä komeudella teet ?💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta nuo kehut itsestäsi on monin kerroin enemmän kuin komeus. 🙄 mitä vattua sillä komeudella teet ?💩

Kuka siitä komeudesta hyötyy. Auttaako se lähimmäisiäsi? Pöh sanon minä.💩

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka siitä komeudesta hyötyy. Auttaako se lähimmäisiäsi? Pöh sanon minä.💩

Äähh... et sä nyt tajua... sä näet vaan, että sua on pidetty seksipano-objektina, eikä muut voi kokea jotain vastaavaa.

Mutta mä oon kokenut jotain sinnepäin myös....

Eikä todellakaan olla ainoita....

Siitähän nämä kaikenlaiset pelot, vihat yms tulee....

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Äähh... et sä nyt tajua... sä näet vaan, että sua on pidetty seksipano-objektina, eikä muut voi kokea jotain vastaavaa.

Mutta mä oon kokenut jotain sinnepäin myös....

Eikä todellakaan olla ainoita....

Siitähän nämä kaikenlaiset pelot, vihat yms tulee....

Okei..🤔 voihan se noinkin olla.. mieskin voi kokea noin. Hyvä pointti👍 kiitos.

• Anonyymi kirjoitti:

Okei..🤔 voihan se noinkin olla.. mieskin voi kokea noin. Hyvä pointti👍 kiitos.

Mä koen....

Mä tiedän koko elämäni asti olleeni välittävä, hyvä läheisille, heikoille....ns. ihana.

Miehetkin pitää äijänä johon voi luottaa....

Mutta kaikki liittyy mitä teen, suoritan, pidän lupaukseni tms...

Kaikkihsn sellaisesta tykkää. Täällä voin välillä edes v.ttuilla av;lle tai harmikselle, kun pertsa js genio halus hävitä kuin pieru saharaan...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Mä koen....

Mä tiedän koko elämäni asti olleeni välittävä, hyvä läheisille, heikoille....ns. ihana.

Miehetkin pitää äijänä johon voi luottaa....

Mutta kaikki liittyy mitä teen, suoritan, pidän lupaukseni tms...

Kaikkihsn sellaisesta tykkää. Täällä voin välillä edes v.ttuilla av;lle tai harmikselle, kun pertsa js genio halus hävitä kuin pieru saharaan...

No mutta miksi koet huonommuutta siitä että olet välittävä ja ihana! Voi perkele! Jos kaikki maailmassa olisi kaltaisiasi niin täällähän olisi taivas maanpäällä. 😳 mulkuksiko tahdot,ja kiukuttelet kun et niin alhaalle kykene?? 🤔💩

• Anonyymi kirjoitti:

No mutta miksi koet huonommuutta siitä että olet välittävä ja ihana! Voi perkele! Jos kaikki maailmassa olisi kaltaisiasi niin täällähän olisi taivas maanpäällä. 😳 mulkuksiko tahdot,ja kiukuttelet kun et niin alhaalle kykene?? 🤔💩

No mietitääns?

Moni mua mulkumpi saa paremman kohtelun kun mä oon saanut...

Mutta todella vaikeaa sanoittaa paremmin omia tunteita....jos olisin ne paremmin osanut kertoa, luultavasti en olis sinkku...vaan asiat ois käyty läpi...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No mietitääns?

Mutta todella vaikeaa sanoittaa paremmin omia tunteita....jos olisin ne paremmin osanut kertoa, luultavasti en olis sinkku...vaan asiat ois käyty läpi...

Sinä et olisi voinut tehdä mitään toisin. Ei ollut vika sinussa,eikä siinä toisessakaan. Se oli elämän oppikoulu. Ennalta teille räätälöity. Sen pohjalta ei kannata itseään arvottaa. Eikä alentaa. Pidä se että olet ihana. Komeudella et tee yhtikäs mitään. Tulet vielä huomaamaan.✌💩

• Disseisback kirjoitti:

No mietitääns?

Tää toistuu täällä palstalla vaikka niiden "kilttien ja kunnollisten" puheista.

Vaikka täällä ne lienee niitä, jotka olettaa, että tälläinen käytös pelkästään on "pslkinnon" arvoinen...

Pannahan saat, jos olet suhteellisen kaunis nainen....mutta vaikka olisit kuinka ihana mies, ei se naisella silti värähdä.

Kyllä mä olen elämäni aiksna kokenut, että "pitäisi " olla muutakin. Sillä nykyään ei ole merkitystä enää, mutta se on totuuskin...

Tarpeeksi pokkaa, nainen kännissä jossain laivalla, niin saa piparia, jos ei muuta...ei se mikään salaisuus ole...

Totta se on. Tosin joku on sit paksuna ja taas ollaan ongelmissa jne... ei mitään uutta, mutta tälläisestä nää tämänkin palstan jutut lähtee...

On niitä p.llua jsnoavia miehiä ja on sitä jossain kiimassa jakavia...aivot, arvot ja kaikki hiiteen. On vain joku himo. Ja lapsien teko on helppoa yhä...

Onnekd mä oon pitänyt tuossa mielessä housut jslassa, enkä oo hölmöillyt mun munan mukaan. Oon selvinnyt useasta ongelmasta elämässäni.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä et olisi voinut tehdä mitään toisin. Ei ollut vika sinussa,eikä siinä toisessakaan. Se oli elämän oppikoulu. Ennalta teille räätälöity. Sen pohjalta ei kannata itseään arvottaa. Eikä alentaa. Pidä se että olet ihana. Komeudella et tee yhtikäs mitään. Tulet vielä huomaamaan.✌💩

En mä tarvitse mitään sparria, kyllä mä pärjään näinkin, kiitos vaan. 🙂

Taisin jo väliin laittaa painavampaakin...

Mä oon tyytybäinen, etten ole mennyt kaikkeen höyryämiseen mukaan...mulla on yhä 2 lasta yhdelle äitille ja se riittää. Mä haluun niistä kunnon eläjät ja siinä on jo yhelle ukolle rastia. 😄

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Tää toistuu täällä palstalla vaikka niiden "kilttien ja kunnollisten" puheista.

Vaikka täällä ne lienee niitä, jotka olettaa, että tälläinen käytös pelkästään on "pslkinnon" arvoinen...

Pannahan saat, jos olet suhteellisen kaunis nainen....mutta vaikka olisit kuinka ihana mies, ei se naisella silti värähdä.

Kyllä mä olen elämäni aiksna kokenut, että "pitäisi " olla muutakin. Sillä nykyään ei ole merkitystä enää, mutta se on totuuskin...

Tarpeeksi pokkaa, nainen kännissä jossain laivalla, niin saa piparia, jos ei muuta...ei se mikään salaisuus ole...

Totta se on. Tosin joku on sit paksuna ja taas ollaan ongelmissa jne... ei mitään uutta, mutta tälläisestä nää tämänkin palstan jutut lähtee...

On niitä p.llua jsnoavia miehiä ja on sitä jossain kiimassa jakavia...aivot, arvot ja kaikki hiiteen. On vain joku himo. Ja lapsien teko on helppoa yhä...

Onnekd mä oon pitänyt tuossa mielessä housut jslassa, enkä oo hölmöillyt mun munan mukaan. Oon selvinnyt useasta ongelmasta elämässäni.

Tämä maailma on itsekäs itsekeskeinen ja ällöttävä. Tämä maailma hakee omaa etua,oli se sitten rahaa,valtaa, kauneutta,seksiä tms. Höttöpöttöä. Kaikessa on minä minä,minun oikeudet ja minun halut. Tässä maailmassa tavoitellaan ikuista nuoruutta ja kuolemattomuutta monin erilaisin keinoin. Tekeekö se ihmisistä onnellisia tai kuolemattomia?? Tässä maailmassa ollaan niin metsikössä kuin metsikössä olla voi.💩

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä maailma on itsekäs itsekeskeinen ja ällöttävä. Tämä maailma hakee omaa etua,oli se sitten rahaa,valtaa, kauneutta,seksiä tms. Höttöpöttöä. Kaikessa on minä minä,minun oikeudet ja minun halut. Tässä maailmassa tavoitellaan ikuista nuoruutta ja kuolemattomuutta monin erilaisin keinoin. Tekeekö se ihmisistä onnellisia tai kuolemattomia?? Tässä maailmassa ollaan niin metsikössä kuin metsikössä olla voi.💩

En mä näe noin... mutta näen niin, että jokainen on aina vastannut iysestään... sitä on vain koetettu vsikka uskonnon avulla sälyttämään muillekin...moraaliopilla ja ties millä..." hyvyydellä".

Oikea hyvyyshän tulee halusta olla hyvä...ja sen ruokana on hyvyys toisinkinpäin...

Ihmiset vaan eivät huomaa toisirn hyvyyttä...kun se ei ole kirjoitettu mihinkään, niin onko sitä?

Voisko sen koettaa itse kokea? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit komea,saisit naisia pilvinpimein. Sekö sinut onnelliseksi tekisi? Mitä se palvelisi? Egoa! Tekisikö se onnelliseksi? Epäilen. Ihmiset täällä maanpäällä ei ole onnellisia oli lähtökohdat mitä oli. Ihmiset on niin materiassa kiinni ja sielutiedottomia. Siksi maailma voi pahoin .Se on surullista.💩

• Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit komea,saisit naisia pilvinpimein. Sekö sinut onnelliseksi tekisi? Mitä se palvelisi? Egoa! Tekisikö se onnelliseksi? Epäilen. Ihmiset täällä maanpäällä ei ole onnellisia oli lähtökohdat mitä oli. Ihmiset on niin materiassa kiinni ja sielutiedottomia. Siksi maailma voi pahoin .Se on surullista.💩

No en kykene selittämään... en osaa selvittää sitä niin että dinä voisit sen kokea samoin, tuntea sympatiaa. Empatiaa...wte.

Enempää en seposta, kun ei olis mitään uutta...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

En mä näe noin... mutta näen niin, että jokainen on aina vastannut iysestään... sitä on vain koetettu vsikka uskonnon avulla sälyttämään muillekin...moraaliopilla ja ties millä..." hyvyydellä".

Oikea hyvyyshän tulee halusta olla hyvä...ja sen ruokana on hyvyys toisinkinpäin...

Ihmiset vaan eivät huomaa toisirn hyvyyttä...kun se ei ole kirjoitettu mihinkään, niin onko sitä?

Voisko sen koettaa itse kokea? 🤔

Mutta jos on itse sydämmestä hyvä niin mitä vatun väliä on sillä jos joku tollo ei sitä ymmärrä ja arvottaa joitain muita kuten komeutta tai muuta ulkokultaisuutta tärkeämmäksi. Ei sellaisessa ihmisessä menetä mitään. Ei yhtikäs mitään. Oma on ongelmansa.💩

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

En mä tarvitse mitään sparria, kyllä mä pärjään näinkin, kiitos vaan. 🙂

Taisin jo väliin laittaa painavampaakin...

Mä oon tyytybäinen, etten ole mennyt kaikkeen höyryämiseen mukaan...mulla on yhä 2 lasta yhdelle äitille ja se riittää. Mä haluun niistä kunnon eläjät ja siinä on jo yhelle ukolle rastia. 😄

En ole mikään sparri. Olen totuuden torvi. Ettäs tiät hymph!💩

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos on itse sydämmestä hyvä niin mitä vatun väliä on sillä jos joku tollo ei sitä ymmärrä ja arvottaa joitain muita kuten komeutta tai muuta ulkokultaisuutta tärkeämmäksi. Ei sellaisessa ihmisessä menetä mitään. Ei yhtikäs mitään. Oma on ongelmansa.💩

Niinpä... oonkos muuta väittänyt?

Sanotaanko, että olen ihan ok ulkonäköinen, en mikään adonis, mutta en susirumakaan.

Ehkä olen sellainen hellyyttävä nallukka, kuin mikään horoskooppiani muistuttaba leijona. Mutta niin olen luonteeltanikin lopulta.... en räisky ulospäin, vaikka täällä v.ttuilen hönöille...mutta hönöt jopa kaipaa sitä...

Mutta olen sellainen livenäkin, että mä en ehdottele...enkä välttämättä flittaa ja ole kuin joku av täällä. Minusta sellainen on imelää...

Saatan toki irl tuumata jotain suoraankin, jos alan tuntea ihmistä...

• Anonyymi kirjoitti:

En ole mikään sparri. Olen totuuden torvi. Ettäs tiät hymph!💩

Se on hympfh!

Muista äffä väliin. 😄

Joo, mutta noihin totuuksiin kannattaa lisätä perustelu, se auttaa...

Olrn monia nsisia sanonut kauniiksi. Monet tietty kiittää, mutta mä olem tuuminut, että ei huomiosta tarvitse kiittää.. minä vain sanon mitä koen...

Mun täytyy kertoa eräs juttu sulle... erään naisen kanssa korjoiteltiin paljon...kun viimein tapaaminen onnistui, se oli mun luo. Se nainen kahautti Audilla pihaan... mä menin vastaan ovelle... se nainen tuli villiviinin takaa kuin myrskytuuli ja se hymy... se piirtyy mun verkkokalvoille yhä. 🙃

Todellisuus oli, että se oli kompastua omaan mekkoonsa. 😅
        Siks se pöllähti niin kiireellä siihen. 😁

Mutta se hymy oli aitoa...innostusta ja halua kokea jotain ihanaa...punaa naamslla, mitä hän rpäili, en huomioinit ja jännitystä. 🙂

Ja hämä nainrn, sekä häntä seuraava on mulla yhä rakkaina elämässä... ei samoin kuin joskus, mutta he ovat yhä rakkaita, eikä sitä vie tädtä maailmasta minulta mikään, eikä kukaan. 🥰

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Se on hympfh!

Muista äffä väliin. 😄

Joo, mutta noihin totuuksiin kannattaa lisätä perustelu, se auttaa...

Olrn monia nsisia sanonut kauniiksi. Monet tietty kiittää, mutta mä olem tuuminut, että ei huomiosta tarvitse kiittää.. minä vain sanon mitä koen...

Mun täytyy kertoa eräs juttu sulle... erään naisen kanssa korjoiteltiin paljon...kun viimein tapaaminen onnistui, se oli mun luo. Se nainen kahautti Audilla pihaan... mä menin vastaan ovelle... se nainen tuli villiviinin takaa kuin myrskytuuli ja se hymy... se piirtyy mun verkkokalvoille yhä. 🙃

Todellisuus oli, että se oli kompastua omaan mekkoonsa. 😅
        Siks se pöllähti niin kiireellä siihen. 😁

Mutta se hymy oli aitoa...innostusta ja halua kokea jotain ihanaa...punaa naamslla, mitä hän rpäili, en huomioinit ja jännitystä. 🙂

Ja hämä nainrn, sekä häntä seuraava on mulla yhä rakkaina elämässä... ei samoin kuin joskus, mutta he ovat yhä rakkaita, eikä sitä vie tädtä maailmasta minulta mikään, eikä kukaan. 🥰

Hienoa.🤗 hienoa että kykenet kokemaan noin tulisesti ja säilyttämään muistot,eikä aika niitä haalista. Nyt kömmin peiton alle,kissani kanssa. Hyvää yötä ,kaikkea hyvää sinulle!💩

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoa.🤗 hienoa että kykenet kokemaan noin tulisesti ja säilyttämään muistot,eikä aika niitä haalista. Nyt kömmin peiton alle,kissani kanssa. Hyvää yötä ,kaikkea hyvää sinulle!💩

No aina kaikessa 110 lasissa...😃

Yötä sulle ja kissan kutaleelle. 😴

• Ihminen on laumaeläin. Me jokainen tarvitsemme oman laumamme, onpa se sitten minkä näköinen tahansa.

Kumma kyllä en ole koskaan kokenut olevani yksin. Minulla on elämässäni aivan mahtavia ihmisiä, joita en aina olisi välttämättä ansainnutkaan. He ovat kuitenkin kestäneet kaikki sekoiluni ja sen etten ole aina ollut kovin mukava ihminen. Saan olla paljosta Luojalle kiitollinen.

• Anonyymi

Puhut kauniisti, olet oivaltanut. Olet onnekas.t 💩

• No nyt saat täpöt pisteet. 😃

• Anonyymi

olen saanut hammadtytöiltä sellISIa määeäys lääkkeitä kipulääkkeitä voi auttaa muuhunkin kuin kylkiluihin tuollaiset

• Loistavaa! Nyt sun kirjoituksesta saa jo selvän. 😄

• Anonyymi
    • Anonyymi

ei ole joku lakki mikrokuitua vaan nanokuitua

• Anonyymi

ihmisen tarve rahaan entä se?

rahariippuvuus on sairaus.

• Anonyymi

hassua mielesräni kun jorkur ryrör ihastunur vcähän pyörivät hedelmät ja pehmeät viileät sääret voi olla

nyt lämpötilauttää sisä 22 ulko 20

• Anonyymi

Dissellä selvästikin ollut laskuhumala ja itsesäälit päällä :D Tjoo, yksin täällä lopulta ollaan kaikki vaikka miten haalittaisiin ihmisiä ympärille. niin se vain menee nini siksi kannattaa oppia olemaan itseksensä tyytyväinen oloonsa ja eloonsa riippumattomana muista.

-harmiseikirj-

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3017
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2981
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2367
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      1709
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1275
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1260
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79