Miksi olette niin ujoja?

Anonyymi-ap

Menkää nyt viinaa juomaan baariin ja etsimään kumppania.

T: viinamies

23

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kiinnosta kännikalat baareissa, joten enpä lähde niihin.

    • Anonyymi

      Elämä on turhaa jos ei juo viinaa niin ei löydä ikinä kumppania. Ei voi perhettä perustaa ilman kumppania ja mitä elämällä sitten edes tekee. Maksaa veroja vaan muuta iloa ei elämästä ole.

      • Anonyymi

        Tuo on vain sinun näkemyksesi.

        Kun ei mene rahaa mukuloihin tai perus okt-elämä -prosessiin, niin voi harrastaa kaikkea omasta mielestä mielenkiintoista niillä rahoilla.


    • Anonyymi

      Mulla on kotiviiniä. Tosin AP vainaa kuoli kotiviiniin. Katja vainaa taas kuoli raittuteen.

      Itse pikkuisen kännissä koko ajan olen elänyt yllättävän pitkään.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Ethän sinä ole edes vielä vanha.
        Joka mies kuuskymppiseksi ryyppää, mutta siitä yli vaatii jo vähän kuntoa.


    • Anonyymi

      Ei siel ainakaan miehiä ole, kun peli alkaa kymmeneltä.

    • Anonyymi

      ujo kuin viinimies... mutrrta on totta lentävä auro ylösalaisin vauhsilla....

    • Anonyymi

      pitkä talvi tekee suomalaisista ujoja koska talvella elämä on niin suljettua,

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Liittyy varmaan naisten machottamiseen, rautaa vaan verenkiertoon. Disneyn leffat myy paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyy varmaan naisten machottamiseen, rautaa vaan verenkiertoon. Disneyn leffat myy paremmin.

        Ihan älytöntä meininkiä noilla megacorporaatioilla. Arsenikkia, hermomyrkkyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan älytöntä meininkiä noilla megacorporaatioilla. Arsenikkia, hermomyrkkyä.

        Paljonkos Zuckerbergiltä löytyy luurankoja kaapista loppupeleissä, veikkauksia?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs vaiheessa nuorison asiat ikinä oikeasti kiinnostaisi? Ei näiden kolmekymppistenkään lastenleikkipaikkoja kunnostettu.

        https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010551855.html

        Tarvii olla veteraani, niin saa omin pikku kätösin jotain luonnollista aikaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....kävi meilläkin sukulaisia moikkaamassa kuolemansa jälkeen, velvollisuudentunnosta,
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010551952.html

        Mitä veikkaatte vakuutusyhtiöiden päälliköiden tietävän ilmiöstä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä veikkaatte vakuutusyhtiöiden päälliköiden tietävän ilmiöstä?

        Se on nimetty henkivakuutukseksi ihan syystä.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      En tarvi tai halua kumppania.

    • Anonyymi

      Juon olutta möksällä ja mökötän. T. Kaljamies

    • Anonyymi

      Minulla ei ole kyse ujoudesta vaan siitä etten halua tutustua keneenkään, koska viihdyn paremmin yksin. Työ pienten kanssa on se mikä saa minut voimaan hyvin! Ja se että pärjää omillaan. Ei ole mitään mielenkiintoa tutustua keneenkään edes kaverina! Ei kiinnosta kuunnella kenenkään juttuja, eikä olla missään tekemisissä kenenkään kanssa, se kaikki olisi pois ihanasta yksin olosta. Kyllästyttää jo kun pelkästään ajattelee, että niin pitäisi tehdä! Kirjoittaminen riittää vielä monen vuodena ajan!

    • Viinan kanssa on tullut läträttyä elämässä tarpeeksi. Masennus ja viina ei ole kovin hyvä yhdistelmä. Nykyään nautin kerran vuodessa yhden illan. Ehkä en sitäkään.

    • Anonyymi

      joku juyyu joo tyttö sanoa jotrain yleensä aina sanon... mutta kun ti4tää itdsekin... jo niin.. turhaa julkistaa valtakunnan tiedoksiantona.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe