Kilpailija ilmeisesti tehnyt paremman tarjouksen
Rolex jättämässä formula ykköset
16
178
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on varmaankin jotain näyttöä, eli linkkiä asiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai on, tuossa uutinen asiasta .
https://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=520295Noinhan ne asiat aina menee kun sopimukset on katkolla ja toinen osapuoli yrittää saada mahdollisimman paljon sponssirahaa ja toinen osapuoli yrittää säästää mahdollismman paljon. Kovin oli turha "uutinen".
- Anonyymi
Olet sekoittanut formulanykköset ja Wimbledoninkakkoset. Toisessa ajetaan pesukoneessa ja toisessa harrastetaan palloralleja.
- Anonyymi
Kellogsin muruihin ei tule koottavia vormulia.
- Anonyymi
Rolexin ei varmaankaan tarvitse tehdä ylihintaisia sponsorisopimuksia, koska kelloja jonotetaan jo muutenkin. Kovempi kolaus tuo on F1:sen brändille kuin Rolexille.
- Anonyymi
Tiettyjä Rolexin malleja jonotetaan, mutta heillä on paljon malleja joita löytyy aina myymälöistä. Kun et valmista riittävästi niitä haluttuja, niin saahan sitä jonot aikaan. Hyvin Rolex myy ei siinä mitään, mutta mainosta hekin tarvitsevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiettyjä Rolexin malleja jonotetaan, mutta heillä on paljon malleja joita löytyy aina myymälöistä. Kun et valmista riittävästi niitä haluttuja, niin saahan sitä jonot aikaan. Hyvin Rolex myy ei siinä mitään, mutta mainosta hekin tarvitsevat.
Toki tarvitsevat, mutta on brändinä jo siinä asemassa (yksi maailman arvokkaimpia), että he pystyvät tekemään sen melko pitkälle omilla ehdoillaan. Jos autourheilupomot nostavat hinnat tappiin niin se ei ole Rolexille kovin big deal menettää se sopimus. Niitä ei-haluttuja malleja on myymälöissä ihan tarkoituksella, porukka silti ostelee niitä jotta saavat luotua asiakassuhteen myyjään ja tulevat huomioiduksi oikeasti haluttujen mallien jonossa. Rolex on pelannut markkinointikorttinsa erittäin hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki tarvitsevat, mutta on brändinä jo siinä asemassa (yksi maailman arvokkaimpia), että he pystyvät tekemään sen melko pitkälle omilla ehdoillaan. Jos autourheilupomot nostavat hinnat tappiin niin se ei ole Rolexille kovin big deal menettää se sopimus. Niitä ei-haluttuja malleja on myymälöissä ihan tarkoituksella, porukka silti ostelee niitä jotta saavat luotua asiakassuhteen myyjään ja tulevat huomioiduksi oikeasti haluttujen mallien jonossa. Rolex on pelannut markkinointikorttinsa erittäin hyvin.
Näinhän se on, mutta toisaalta tuo panttaaminen haluttujen mallien kanssa saa myös vastakkaisiakin asenteita aikaiseksi ja merkkiä halveksitaan sen takia.
- Anonyymi
Juu kyllä laji nyt näivettyy ja kuolee pois 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on, mutta toisaalta tuo panttaaminen haluttujen mallien kanssa saa myös vastakkaisiakin asenteita aikaiseksi ja merkkiä halveksitaan sen takia.
Saa toki aikaan vastakkaisia asenteita, mutta ei kukaan järkevä ihminen halveksi hyvää kelloa tai yritystä joka osaa markkinoida…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa toki aikaan vastakkaisia asenteita, mutta ei kukaan järkevä ihminen halveksi hyvää kelloa tai yritystä joka osaa markkinoida…
Ei niin, mutta meitä on moneen junaan ja kateus se vasta ohjaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa toki aikaan vastakkaisia asenteita, mutta ei kukaan järkevä ihminen halveksi hyvää kelloa tai yritystä joka osaa markkinoida…
Kyllä täällä palstalla avoimesti halveksutaan esimerkiksi kotimaista yritystä joka osaa markkinoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täällä palstalla avoimesti halveksutaan esimerkiksi kotimaista yritystä joka osaa markkinoida.
Kero toki tarkemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täällä palstalla avoimesti halveksutaan esimerkiksi kotimaista yritystä joka osaa markkinoida.
Ontuva vertaus. On siinä ero työntääkö markkinoille kiinalaista bulkkipaskaa kotimaisella leimalla vai oikeasti hyvin tehtyjä tuotteita. Kummassakin pelaa markkinointi mutta vain toinen on kusetusta. Ja merkistä lisämaksaminen ei ole itsessään kusetusta, jos sillä merkillä on takanaan jotain millä perustella hintapreemio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ontuva vertaus. On siinä ero työntääkö markkinoille kiinalaista bulkkipaskaa kotimaisella leimalla vai oikeasti hyvin tehtyjä tuotteita. Kummassakin pelaa markkinointi mutta vain toinen on kusetusta. Ja merkistä lisämaksaminen ei ole itsessään kusetusta, jos sillä merkillä on takanaan jotain millä perustella hintapreemio.
Osataan Kiinassa tehdä hyvääkin, sehän on täysin kiinni tilaajasta mitä laatua tilaa ja hyväksyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1242833
Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä
"Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht2581193- 1011191
Nainen voi rakastaa
Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt791031Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa
Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.63973Kalateltta fiasko
Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr12970- 30926
IS Viikonloppu 20.-21.7.2024
Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku43857Ikävöimäsi henkilön ikä
Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie40848- 42754