Nyt kun yk:ssa kokoonnutaan ja kokoonnutaan missä milloinkin.
Nyt Natossa. Niin on päivän selvää että tämä meidän porukkamme tiivistyy Euroopassa Yhdysvaltojen kylkeen ja kanssa. Mitä mieltä ateistit ovat. Suomessa nyt kun uusi presidentti Stubb on vallassa ovat puheet kääntyneet erittäin jyrkiksi Venäjää vastaan. Päinvastoin kuin vuosia vuosia kestänyt myhäily. Kyllä se siitä.
Vaarantaako presidentti turvallisuutta kun puhuu kuin Stoltenberg. Kaukana ovat ajat kun Kekkonen oli samaa pataa.
NATO n suojaa
7
374
Vastaukset
Peace through strength
”Tiedämme, että ihmiskunnan on tarkoitus kukoistaa rauhassa. Rauha ei kuitenkaan ole olemassa itsestäänselvänä. Se riippuu meistä, meidän rohkeudesta rakentaa sitä, varjella sitä ja siirtää se tuleville sukupolville. George Washingtonin sanat saattavat tuntua kovilta ja kylmiltä tänään, mutta historia on osoittanut hänen olevan oikeassa yhä uudelleen ja uudelleen. "Sotaan valmistautuminen on yksi tehokkaimmista keinoista säilyttää rauha".. Niille, jotka ajattelevat voiman aiheuttavan konflikteja, Will Rogersilla oli oma vastaus. Hän sanoi aikansa raskaansarjan maailmanmestarista: "En ole koskaan nähnyt kenenkään loukkaavan Jack Dempseyta."
-Ronald Reagan, 1986
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Peace_through_strength- Anonyymi
Putinin rauhan neuvotteluehdotukset ovat merkki paniikista
- Anonyymi
Putin väittää olevansa Fuhrer. Medvedev väittää olevansa Göbbels.
Dmitri Medvedevin toimistoa siivotessaan palvelijat näkivät vahingossa pöydällä ja lattialla useita raaputettuja paperiarkkeja, ilmeisesti olivat kiinnostuneita sisällöstä. Siten löydettyään viisi versiota itsemurhaviestistä, joka oli kirjoitettu Dmitri Anatoljevitšin suurella, laajalla käsialalla, palvelijat ilmoittivat välittömästi vartioille, että Dmitri Medvedev löydettiin humalassa ja pistooli oikeassa kädessään Medvedev luopui pistoolista. joka, kuten kävi ilmi, se oli ladattu ammuksiin ja tehtiin erityinen päätös. - Anonyymi
jos suunnitelma on aluksi kerätä natoon väkeä ja aloittaa sitten sota , kun velkarahaa ei enää voi ottaa 🤣
kapitalismi päättyy aina tähän , ensin velkaa vitusti ja kun ei voi enää ottaa lisää velkaa keksitään kaikkia verukkeita , kuten korona ja aina lopuksi tulee sota - Anonyymi
Joku kapitalisti hyökkäsi Ukrainaan, samoin kuin Stalin hyökkäsi Suomeen vuonna 1939.
Neuvostoliito hajosi lieneekö syynä ollut velkantuminen vai turvajärjestelmän valuvika.
Ellei Viro, Latvia ja Liettua kuuluisi Natoon, Putin olisi alistanut ne alaisikseen, vallanhalu on hänellä niin vahva. EU:ssa luotettiin Putiniin liikaa, Georgian sodasta ja Krimin valtauksesta huolimatta, nyt ukrainalaiset joutuvat sijaiskärsijöiksi. - Anonyymi
Stubb on saanut harteita oikein kunnolla.
Esiintyy edukseen. On sosiaalinen ja kielitaitoinen. Puheet saavat koventua. - Anonyymi
Putte ei voi taipua mihinkään kompromissiin. Mies on tärähtynyt
vakaumuksellinen
Kekkonen juottaisi ensialkuun umpikänniin
ja kynä käteen sopimukseen. Aamujunalla
Suomeen ennenkuin Putte herää. Ja uutisiin sopimuksen kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483