Niin moltar gubta on pois mennyt...
Tekoälykohu
Kun tuuli kääntyy
89
798
Vastaukset
- Anonyymi
Job 18:14 Hänet temmataan pois majastansa, turvastansa ja pannaan kulkemaan Kauhujen Kuninkaan luo.
Puupääkarvahatun karu kohtalo. - Anonyymi
Rienaaja tuo mamua teeskentelevä Gupta on.
- Anonyymi
Juu, mamua teeskentelee rauhansanalainen kantismoktar.
- Anonyymi
Eikö maahanmuuttajaksi tekeytyminen ole rasistinen teko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö maahanmuuttajaksi tekeytyminen ole rasistinen teko?
On???
- Anonyymi
Nyt taisi tuuli kääntyä nopesti, kun PROFEETTA Moktar hävisi kuin pieru Saharaan…
Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä minun kirjoitustaitoni ja älyni suojelevat minua.;)
- Anonyymi
PROFEETTA Moktar Abdulkarim!
ISLAMPASKA missä sinä vaellat on varsinainen pimeyden poliittinen ideologia ja nämä fanittamasi ISIS pimeydenmorsiammet ovat hyvä esimerkki siitä täällä SUOMESSA! - Anonyymi
Näin se ennustus osui oikeaan, onnittelut siitä:)
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18548406/kun-tuuli-kaantyy#comment-130136300 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se ennustus osui oikeaan, onnittelut siitä:)
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18548406/kun-tuuli-kaantyy#comment-130136300Poistettu maininta kävi öyhön tunteisiin.
- Anonyymi
...kirjoitustaito ja äly...
Roskaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14721618/mattiko-trollina Nyr kun olette kyllin saaneet parkua, minulla on ilo kertoa, että Pudasjärvelle tulee hyvin hillaa.
Minun osuuteni hyvästä hillasadosta on nyt 2,5 ämpärillistä. Enemmänkin olisin saanut, muuta en viitsinyt hiki päässä huiskia, kun en näitä kerää työkseni. Sen verran tiedän, että hillajobbari olisi maksanut näistä 12 eur/kg, joten teoreettinen ansioni olisi ollut noin 200 eur/päivä ja ihan verotonta vielä kaikki.
Ihan mukavalle päiväpalkalle tällä pääsisi, jos tätä tekisi ansiokseen. Vaan Pudasjärven nuoret miehet eivät hillasuolla lähde. Siellähän tulee hiki ja itikat syövät. Parempi se on vaan köllötellä kotona ja nostaa Kelan tukia.
Minun poimimat hillat menevät pakkaseen. Ne syödään meillä kotona talven aikana. Pari rasiaa voin sentään viedä sukulaismummoille lahjaksi.
Parhain terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Jos siellä on helppoa rahaa tiedossa, niin onko siellä paljon kaapukansanryhmän tai henkselikansanryhmän edustajia?
Ai niin unohdin että nehän pitää poimia ennenkuin niistä saa rahaa!
- Anonyymi
Muuten PROFEETTA Moktar Abdulkarim, eikö ollut hyvä että saatiin käännytyslaki ”työkalupakkiin” millä voi torjua välineellistettyjen kehitysmaamuslimeiden tulo venäjältä?
- Anonyymi
Miten PROFEETTA Moktar Abdulkarim hajoaako demareiden muslimiveljeskunta?
Kun Hussu Mussu sanoi tuolla facessa että kehitysmaamuslimit ovat alkaneet siirtymään vasemmistoliittoon!
Lähteekö Natsima ensimmäisenä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Hussu Mussu sanoi tuolla facessa että kehitysmaamuslimit ovat alkaneet siirtymään vasemmistoliittoon!
Lähteekö Natsima ensimmäisenä?Kun eihän mitään toimenpiteitä saisi tehdä jotka vaikeuttavat kehitysmaamuslimi islampaskan SUOMEEN pääsyä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun eihän mitään toimenpiteitä saisi tehdä jotka vaikeuttavat kehitysmaamuslimi islampaskan SUOMEEN pääsyä!
Eihän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähteekö Natsima ensimmäisenä?Guptan marjastusreissu = kotipalvelu toi purkin halvinta puolukkahilloa lahjana koiranmakkaran lisukkeeksi.
- Anonyymi
"Nyr kun olette kyllin saaneet "
Buahhahhahhaaaaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nyr kun olette kyllin saaneet "
Buahhahhahhaaaaa!Vaan Pudasjärven nuoret miehet eivät hillasuolla lähde.
Lisähupia sulle tuossa, kun et huomannut... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan Pudasjärven nuoret miehet eivät hillasuolla lähde.
Lisähupia sulle tuossa, kun et huomannut...Suviseuroilta suon syvyyksiin.
Sinne saa syvälle siirtyä.
Mutta asiaan, miettikääpä miten valtavan paljon trolli on valehdellut itsestään muutamassa vuodessa - satoja sumutuksia.
Mikään ei ole totta mitä itsestään kertoo.
Eikä paljon muu kertomansakaan.
- Anonyymi
" En ole öyhöttänyt anonyyminä ja pää punaisena somessa. En ole salaa tukenut Putin sotapolitiikkaa irvistelemällä pakotteiden tehottomuudesta. En ole koskaan nostanut työttömyystukea, ansiosidonnaista tai saanut tukea Kelalta. Olenko siis jättänyt hyödylliset asiat vallan tekemättä?
Ihmettelee, Moktar. ;)"
Valehtelee Moktar.- Anonyymi
Eipä ole juu😄😁😆😅😅🤣
- Anonyymi
Venäjän tänne työntämät matut on koulutettu siellä sabotööreiksi ja terroristeiksi. Käännytyslaki ehkä estää niitä innokkaimpia tulijoita.
"Ei ole Pudasjärven hillasoilla...".
En tietystikään. Tulin jo pois suolta.
Jos et ole koskaan itse kokeillut, niin voin kertoa, että hillanpoiminta on hikistä hommaa. Pitää jaksaa kävellä, jotta ylipäätään löytää marjoja. Ei hillasuollakaan marjoja ole tasaisesti joka mättäällä. Sellaiseen kohtaa suota, jossa on marja siellä, toinen täällä, ei kannata jäädä poimimaan. Kyllä siinä saa kävellä. Jos vielä on täysi marjaämpäri mukana, kävely suolla kysyy jo kohtalaista kuntoakin.
Lisäherkkuja marjastukseen tuovat vielä helle, sääsket ja helteellä joskus myös paarmat.Urbaaneista jusseista tai sebuista ei vaan yksinkertaisesti ole marjametsään. Suotakoon heille se , että he ostavat sitten Stockmannin herkusta avocadoa ja koji-marjoja, luomua tietysti.
Ihan turhaan te nyt kateuttanne parutte siellä. Hillat ovat jo meillä kotona, puhdistettuina, laitettuna 0,3 l rasioihin ja pakastettuna.
Se syö ensi talvena hilloja, jolla niitä on.
Nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi
Oliko siellä hillasuolla kaapukansanryhmää ja henkselikansanryhmää tekemässä tiliä?
Hehhehhehheheee…. - Anonyymi
Sinä se olet ehtinyt niitä "koji-marjoja" jo testatakin:)))
https://keskustelu.suomi24.fi/t/8877612/koji-marjat-ja-piereminen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se olet ehtinyt niitä "koji-marjoja" jo testatakin:)))
https://keskustelu.suomi24.fi/t/8877612/koji-marjat-ja-piereminen"koji ja avocado"
No, nykyään sitä kutsutaan Goji- nimellä ja suomalaiset kirjoittavat kylläkin tavanomaisemmin avocado = avokado, mutta kun joillakin on se englanninkielinen sanasto mieluummin päähänpinttymänään. Onkos siellä Misikanissa paljonkin avocadoa tarjolla kojilla lisättynä ruokapöydässä, kiitospäivänä kalkkunan kera tarjoiltuna? - Anonyymi
" Nyt se on varmaa: Stockmannin Herkku myytiin uudelle omistajalle – myymälät kiinni tänään
Jari Pietiläinen
2.1.2018 9:18 | Päivitetty 20.4.2020 10:56 "Aikasi meni jo..
- Anonyymi
Kuka nyt kadehtisi tuhatnikkistä kilahtanutta palstaöyhöä?
- Anonyymi
Ei kukaan.
- Anonyymi
Maahanmuutto on epäonnistunut koko EU:n alueella. Afrikasta ja Lähi-idästä tulisi miljoonia ihmisiä Länsi -Eurooppaan jos rajat olisi auki! Punavihreät vaan haluaa niitä lisää tänne.Täällä jo olevat pitäisi palauttaa takaisin, niistä ei ole kuin haittaa ja ongelmia. Minkään maan resurssit ja talous ei kestä niitä.
- Anonyymi
Edelleenkin viherpunikkien muslimiveljeskuntien unelmana on kehitysmaamuslimi islampaskan kalifaatti SUOMESSA!
Siksi rajalaki repi demareiden muslimiveljeskuntaa, kun kehitysmaamuslimi NATSIMA järkyttyi kun DIKTAATTORI PUTININ välineellistettyä kehitysmaamuslimi invaasiota pyritään estämään!
Koska kehitysmaamuslimeiden turvaan tuloa ei saa mitenkään rajoittaa….
NATSIMA oli jo järjestämässä majoitusta yli 30000 kehitysmaamuslimin invaasiolle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkin viherpunikkien muslimiveljeskuntien unelmana on kehitysmaamuslimi islampaskan kalifaatti SUOMESSA!
Siksi rajalaki repi demareiden muslimiveljeskuntaa, kun kehitysmaamuslimi NATSIMA järkyttyi kun DIKTAATTORI PUTININ välineellistettyä kehitysmaamuslimi invaasiota pyritään estämään!
Koska kehitysmaamuslimeiden turvaan tuloa ei saa mitenkään rajoittaa….
NATSIMA oli jo järjestämässä majoitusta yli 30000 kehitysmaamuslimin invaasiolle!Nyt on PROFEETTA Moktar Abdulkarim huonona kun kehitysmaamuslimi invaasio pystytäänkin estämään…
Eikös se mennytkään nyt niin että rautaa rajalle….hehhehhehheheee…
- Anonyymi
Moktar.Gubta
2019-07-23 11:59:34
Anonyymi kirjoitti:
Käsi siis. Nuo jutut kun on luettu niiiiiiin monta kertaa ennenkin, eikä niissä ole mitään todenperäisyyttä. Kukaan ei todellakaan usko isänmaallisuuteesi pätkääkään. Muistatkos mitä porukkaa olet roudaamassa leiriltä?
"Muistatkos mitä porukkaa olet roudaamassa leiriltä?"
Vastaan: noin 10 naista ja 30 lasta, kaikki suomalaisia. - Anonyymi
Ammatti- ja kielitaidottomat ja eri kulttuuria olevat ihmiset ei kotoudu Suomeen.
- Anonyymi
Niin puhumme integroitumattomasta kehitysmaamuslimi islampaskasta, minkä maanmuuttajat ovat tulossa rakentamaan islampaskan kalifaatti SUOMEA…
Nyt niillä on täällä jo valmiina isismorsiammet kouluttajina… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin puhumme integroitumattomasta kehitysmaamuslimi islampaskasta, minkä maanmuuttajat ovat tulossa rakentamaan islampaskan kalifaatti SUOMEA…
Nyt niillä on täällä jo valmiina isismorsiammet kouluttajina…Aivan mahtavaa…
- Anonyymi
Ja 7 haram viestiä poistettu täältä…
No jopas nyt jotakin. Kateusko se panee teidät huutelemaan ihan järjettömiä?
Tietysti minä kävin itse hillassa, kun kerran osaan ja tiedän paikatkin jo entuudestaan. Vielä sinne suolle jäi ihan järjetön määrä poimimattomia hilloja. Tehkää perässä ja käykää itse poimimassa. Ihan turha on kadehtia minua.
Ymmärrän kyllä senkin, että kaikista ei ole hillasuolle menijöiksi, mutta nyt tulee myös kelpo mustikkavuosi. Menkää edes lähimetsään mustikkaan.
Eikä se ole häpeäksi, että jussit tai sebut eivät vaan osaa mennä metsään. Tällaiset urbaanit cityvihreät huuhelot voivat hankkia metsän antimia kauppahallista.
Et sinä missään hillaa keräämässä ole ollut.
Tiedät sen itsekin ettet kykene huijaamaan enää ketään. Selittelysi vaan vahvistaa sinun keksivän juttusi. Menehän jo nukkumaan. Huomenna sitten keksit lisää itsekehun värittämiä juttujasi.
Huhheijaa taas.;) - Anonyymi
"Tietysti minä kävin itse hillassa, kun kerran osaan ja tiedän paikatkin jo entuudestaan"
Et käynyt. Anonyymi kirjoitti:
Et sinä missään hillaa keräämässä ole ollut.
Tiedät sen itsekin ettet kykene huijaamaan enää ketään. Selittelysi vaan vahvistaa sinun keksivän juttusi. Menehän jo nukkumaan. Huomenna sitten keksit lisää itsekehun värittämiä juttujasi.
Huhheijaa taas.;)Jopas sinä nyt jaksatkin kateuttasi huudella. Äläpä turhaan kadehdi.
Lähetä minulle sähköpostia ja lupaan toimittaa sinulle 2 kg pakastettua pudasjärviläistä hillaa. Tämä ihan ilmaiseksi. Sähköpostiosoite sinulla jo on, uskallus vaan puuttuu.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Ei nyt sentään. Palveluskelpoinen maastopuku arvomerkkeineen ja kengät toki on valmiina kaapissa. Ostin ne itselleni, kun tuli käytyä kertausharjoituksissa lähes vuosittain.
Sävy sävyyn se pukinesarja toki on puolusvoimien pukineiden kanssa, kuten määräys on. Onko sitten puolustusvoimilla jo rintsikoita, sitä en tiedä. Käsittääkseni varusmiespalvelusta suorittavat naiset saavat käyttää ihan omia alusasujaan.
Moktar.Gubta kirjoitti:
Ei nyt sentään. Palveluskelpoinen maastopuku arvomerkkeineen ja kengät toki on valmiina kaapissa. Ostin ne itselleni, kun tuli käytyä kertausharjoituksissa lähes vuosittain.
Sävy sävyyn se pukinesarja toki on puolusvoimien pukineiden kanssa, kuten määräys on. Onko sitten puolustusvoimilla jo rintsikoita, sitä en tiedä. Käsittääkseni varusmiespalvelusta suorittavat naiset saavat käyttää ihan omia alusasujaan.
Parhain terveisin, Moktar. ;)PROFEETTA Moktar Abdulkarim!
Olet siis valmiina pyhään sotaan kun ISIS saa rivinsä kuntoon!
Täälähän on jo ISIS morsiammet jihadisti lapsineen koordinoimassa liikekannallepanoa!
Ps. Mihin seuraavan kalifaatin tarkoitus tulla?
Ei kai vaan SUOMEEN? - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Ei nyt sentään. Palveluskelpoinen maastopuku arvomerkkeineen ja kengät toki on valmiina kaapissa. Ostin ne itselleni, kun tuli käytyä kertausharjoituksissa lähes vuosittain.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Et sinä missään kertausharjoituksissa ole käynyt. Ethän ole käynyt varusmiespalvelustakaan.
Lopeta jo valehtelusi. - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Jopas sinä nyt jaksatkin kateuttasi huudella. Äläpä turhaan kadehdi.
Lähetä minulle sähköpostia ja lupaan toimittaa sinulle 2 kg pakastettua pudasjärviläistä hillaa. Tämä ihan ilmaiseksi. Sähköpostiosoite sinulla jo on, uskallus vaan puuttuu.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Sähköpostia kyselee Moktar, urkkija itämaalta.
Älä viitsi länkyttää, keksit tasaisin väliajoin tarinoita milloin mistäkin tekemisistäsi.
Häpeäisit edes! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tietysti minä kävin itse hillassa, kun kerran osaan ja tiedän paikatkin jo entuudestaan"
Et käynyt.Juu ei taatusti ole missään ollut.
Sisätiloissa eikä ulos liiku Moktar. Anonyymi kirjoitti:
Et sinä missään kertausharjoituksissa ole käynyt. Ethän ole käynyt varusmiespalvelustakaan.
Lopeta jo valehtelusi.Puolustusvoimat ja tasavallan presidentit ovat kanssasi eri mieltä. Onhan noita tasavallan presidentin lähettämiä kirjeitä jo useitakin. Niissä kaikissa lukee, että teidät on ylennetty ja nimi alla.
Nauretaan yhdessä. ;)Anonyymi kirjoitti:
Sähköpostia kyselee Moktar, urkkija itämaalta.
Älä viitsi länkyttää, keksit tasaisin väliajoin tarinoita milloin mistäkin tekemisistäsi.
Häpeäisit edes!"Sähköpostia kyselee Moktar...".
Jos ei uskalla, niin ei uskalla. Eihän siinä ole mitään hävettää. Toiset vaan ovat arempia kuin toiset.
Nauretaan vartti. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Sähköpostia kyselee Moktar...".
Jos ei uskalla, niin ei uskalla. Eihän siinä ole mitään hävettää. Toiset vaan ovat arempia kuin toiset.
Nauretaan vartti. ;)Sanoo urkkijatrolli.
Mene hörhö pois. - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Puolustusvoimat ja tasavallan presidentit ovat kanssasi eri mieltä. Onhan noita tasavallan presidentin lähettämiä kirjeitä jo useitakin. Niissä kaikissa lukee, että teidät on ylennetty ja nimi alla.
Nauretaan yhdessä. ;)Turhaan yrität enää.
Ei mene läpi. - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Puolustusvoimat ja tasavallan presidentit ovat kanssasi eri mieltä. Onhan noita tasavallan presidentin lähettämiä kirjeitä jo useitakin. Niissä kaikissa lukee, että teidät on ylennetty ja nimi alla.
Nauretaan yhdessä. ;)Laitahan kuvakaappaus tai muuten valehtelet.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Nauretaan yhdessä. ;)Valokuva kirjeestä ja nimi esillä siinä oltava myös.
Etköhän ole valehdellut tarpeeksi jo. Anonyymi kirjoitti:
Valokuva kirjeestä ja nimi esillä siinä oltava myös.
Etköhän ole valehdellut tarpeeksi jo."Valokuva kirjeestä..."
Eiköhän sovita, että kun minä itse, puolustusvoimat ja tasavallan presidentti tietävät asian, se riittää vallan mainiosti. Ei tässä tarvita enää anonyymin puskasta kivittäjän siunausta.
Huutonaurua vartti. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Valokuva kirjeestä..."
Eiköhän sovita, että kun minä itse, puolustusvoimat ja tasavallan presidentti tietävät asian, se riittää vallan mainiosti. Ei tässä tarvita enää anonyymin puskasta kivittäjän siunausta.
Huutonaurua vartti. ;)Älä selittele, se on turhaa.
Ei ole Moktar Gubta saanut ylennyksiä.
Ei koskaan, faktat tarkistettu. - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Valokuva kirjeestä..."
Huutonaurua vartti. ;)Laita nyt nikottelematta se kuva ylennyskirjeestäsi tai vaikene.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Valokuva kirjeestä..."
Huutonaurua vartti. ;)Eipä tiedä yksikään presidentti Moktar Gubtaa.
Ehkä putleri korkeintaan. - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Valokuva kirjeestä..."
Huutonaurua vartti. ;)Sinäkin olet vastuussa siitä että Suomi on liukunut väärien ja virheellisten tuomioiden suohon. Lopeta rekatuilla nikeillä multitaska2aminen, se helpottaa sinua itseäsikin.
Omaa pilvilinnaa kun joutuu puolustaman niin raskastahan se on. Anonyymi kirjoitti:
Laita nyt nikottelematta se kuva ylennyskirjeestäsi tai vaikene.
Etkös ymmärtänyt? En tässä asiassa tarvitse anonyymin puskassa kyyristelijän suostumusta tai siunausta. Minulle riittää vallan hyvin se, että Suomen puolustusvoimat on tietoinen asiasta ja on kirjannut saamani ylennykset kantakorttiini.
https://maavoimat.fi/-//1948673/reservilaisten-asiointi-helpottuu-puolustusvoimat-julkaisee-uuden-omaintti-palvelun
Tästä jokainen voi tarkastella omia tietojaan. Kätevä palvelu.
Tosin jussien, sebujen tai ollien on ihan turha kurkistella puolustusvoimien OmaIntti-palveluun. Käpykaartilaisilla lienee ihan omat, salaiset sivunsa Pietarin serverillä.
Moktar.Gubta kirjoitti:
Etkös ymmärtänyt? En tässä asiassa tarvitse anonyymin puskassa kyyristelijän suostumusta tai siunausta. Minulle riittää vallan hyvin se, että Suomen puolustusvoimat on tietoinen asiasta ja on kirjannut saamani ylennykset kantakorttiini.
https://maavoimat.fi/-//1948673/reservilaisten-asiointi-helpottuu-puolustusvoimat-julkaisee-uuden-omaintti-palvelun
Tosin jussien, sebujen tai ollien on ihan turha kurkistella puolustusvoimien OmaIntti-palveluun. Käpykaartilaisilla lienee ihan omat, salaiset sivunsa Pietarin serverillä.
Nauretaan yhdessä. ;)Äläpä nyt tekareitasi tiputa.
Yhtään Gubta- tyyppiä ei ole Suomessa ylennetty.
Lopeta valehtelusi jo.
P.S. Jos et osaa laittaa valokuvaa ylennyskirjeestäsi, kysy äidiltäsi apua. - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Nauretaan yhdessä. ;)Sinähän ne pietarilaiset serverit tunnet, kun olet satoja kertoja ryssänmaalla ravannut ja saat palkkasi suoraan putlerilta.
Merentakaisista maista huuteliville on tiedoksi tämä seuraava kommenttini. Sen voimme samalla laulaa kaikki yhdessä. Nouskaamme seisomaan ja ottakaamme lakki päästä:
Kainuhun kansa, ah arpasi lyö!
Missä on ryhtisi, kunnia, työ?
Meidän on uudesta luotava maa,
raukat vaan menköhöt merten taa!
Nauretaan yhdessä. ;)Sisälukutaitosi ei sitten riittänyt ymmärtämään ensimmäistä vihjettä.
Lauletaan yhdessä vielä lisää:
Laps' Suomen, ällös vaihda pois sun maatas ihanaa!
sill' leipä vieraan karvast ois ja sana karkeaa!
Moktar.Gubta kirjoitti:
Sisälukutaitosi ei sitten riittänyt ymmärtämään ensimmäistä vihjettä.
Lauletaan yhdessä vielä lisää:
Laps' Suomen, ällös vaihda pois sun maatas ihanaa!
sill' leipä vieraan karvast ois ja sana karkeaa!
Nauretaan yhdessä. ;)Anonyymi
2024-06-30 10:36:50
Anonyymi kirjoitti:
Me elämme vuotta 2024 täällä SUOMESSA!
Te PROFEETAT elätte näköjään vielä keskiajan loppupuolta…
No se kyllä huomattu….
Kun asia loppuu, alkaa saarnaajalla aina virrenveisuu, kirjailijoiden lausahdusten tai raamatunlauseiden siteeraaminen.
Äijä ei ole oppinut ottamaan tuota pilkkua pois nimimerkkinsä edestä loppulauseessaan, houkka kun on. Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se kyllä huomattu….
Kun asia loppuu, alkaa saarnaajalla aina virrenveisuu, kirjailijoiden lausahdusten tai raamatunlauseiden siteeraaminen.
Äijä ei ole oppinut ottamaan tuota pilkkua pois nimimerkkinsä edestä loppulauseessaan, houkka kun on."...virrenveisuu, kirjailijoiden lausahdusten tai raamatunlauseiden siteeraaminen."
Pahoittelen kovasti, jos nämä asiat tuntuvat sinusta noin vierailta.
Klassinen sivistys on tällaista. Monesta asiasta sitä pitää tietää. Ei näitä asioita opi pelkästään Hommaforumia lukemalla, pitää myös elää sivistyneen ihmisen elämää.
Moktar.Gubta kirjoitti:
"...virrenveisuu, kirjailijoiden lausahdusten tai raamatunlauseiden siteeraaminen."
Pahoittelen kovasti, jos nämä asiat tuntuvat sinusta noin vierailta.
Klassinen sivistys on tällaista. Monesta asiasta sitä pitää tietää. Ei näitä asioita opi pelkästään Hommaforumia lukemalla, pitää myös elää sivistyneen ihmisen elämää.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Sinäkö sivistynyt?
Huutonaurua vartti tai kaksikin. ;) - Anonyymi
Moktar.Gubta
2019-08-22 16:31:42
"On mielenkiintoista seurata Ruotsia..."
Niin on.
Seuraan yhteismitallia tunnuslukuja, kuten BKT per capita, työllisyysaste, veroaste, keskipalkka. jne.
Järkevä ihminen ei voi kuin päätyä yhteen johtopäätökseen: Voi, kumpa Suomikin islamisoituisi ja pian. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moktar.Gubta
2019-08-22 16:31:42
"On mielenkiintoista seurata Ruotsia..."
Niin on.
Seuraan yhteismitallia tunnuslukuja, kuten BKT per capita, työllisyysaste, veroaste, keskipalkka. jne.
Järkevä ihminen ei voi kuin päätyä yhteen johtopäätökseen: Voi, kumpa Suomikin islamisoituisi ja pian. ;)Klassinen sivistys on tällaista. Monesta asiasta sitä pitää tietää. Ei näitä asioita opi pelkästään Hommaforumia lukemalla, pitää myös elää sivistyneen ihmisen elämää.
Parhain terveisin, Moktar. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhain terveisin, Moktar. ;)"Järkevä ihminen ei voi kuin päätyä yhteen johtopäätökseen: Voi, kumpa Suomikin islamisoituisi ja pian. ;) "
sivistyneen ihmisen elämää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se kyllä huomattu….
Äijä ei ole oppinut ottamaan tuota pilkkua pois nimimerkkinsä edestä loppulauseessaan, houkka kun on.Kun tieto loppuu, niin usko alkaa!
Ja PROFEETTA siirtyy, Teukan pipoon ja Einarin mankiin, niin ja tietenkin kirjoitusvirheisiin!
No sellaista se islamilla aivopesu teettää…. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tieto loppuu, niin usko alkaa!
Ja PROFEETTA siirtyy, Teukan pipoon ja Einarin mankiin, niin ja tietenkin kirjoitusvirheisiin!
No sellaista se islamilla aivopesu teettää….Juu. Nuo loputtomat saarnat ja näsäviisaana öykkäröinnit kuuluvat autistiseen ajatusmaailmaan. Sellainen on ns. Gubtakupla.
- Anonyymi
Tämä on hyvä neuvo:
Anonyymi kirjoitti:
Laita nyt nikottelematta se kuva ylennyskirjeestäsi tai vaikene.
Puheenaiheen vaihtaminen ja selittely ei Gubtaa auta nyt.- Anonyymi
Ei tule kuvaa. Taitaa olla samanlainen feikki kuin profiilikuvansakin. Yhtä tökerösti väännetty.
Miten se piin likiarvon väärentämisensä nyt niin on unohtunutkaan ja toisen ihmisen verotietojen käyttö? - Anonyymi
Kun ISIS lähettää ylennyskirjeen palstan PROFEETALLE, niin onhan se uskottava!
Eikö totta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule kuvaa. Taitaa olla samanlainen feikki kuin profiilikuvansakin. Yhtä tökerösti väännetty.
Miten se piin likiarvon väärentämisensä nyt niin on unohtunutkaan ja toisen ihmisen verotietojen käyttö?Tuolla hepulla on niitä pelletilejä muutama eri kuvilla.
- Anonyymi
M G: n velvollisuus on ottaa huomioon mitä MikkoHyppönrn kirjoittaa tietoturvaongelmista. Perseentervaaja ja valuuttakauppias ei pidä rohkaistu ampumaan kaikkea mikä liikkuu
Anonyymi
2024-07-19 15:50:59
UUSI
Pääasia hänelle on että saa kirjoitettua jotakin, asiasisällöllä ei ole mitään väliä.
Tuhatnikkinen on kuin esiintyvä taiteilija-näyttelijä, narsku, joka rakastaa olla huomion keskipisteenä, keinolla millä hyvänsä.- Anonyymi
Tuo on kopsattu talousrikospalstalta!
"...ei pidä rohkaistu ampumaan..."
Vai että ihan näin.
"Rohkaistu" sinä vaan kirjoittamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kopsattu talousrikospalstalta!
Se on hyvä palsta. Vain yksi trolli siellä, sama sinisiä nikkejä käyttävä kuin täällä.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Vai että ihan näin.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Sanoo tänään itse tuhottomasti kirjoitusvirheitään tehtaillut kakaramainen öyhö.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Vai että ihan näin.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Onko sivistynyttä tuo?
Miksi et omia kirjoitusvirheitäsi huomaa?
Niitä on enemmän kuin muilla. Nyt olet ymmärtänyt ihan väärin. Jos et uskalla minulle suoraan vastata, niin ei se yhtään auta, että menet jollekin muulle palstalle huutelemaan.
Pysy vaan rohkeasti palstalla. Älä pelkää.
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo tänään itse tuhottomasti kirjoitusvirheitään tehtaillut kakaramainen öyhö.
Ei opi trolli kirjoittamaan, onhan tuo jälkeenjäänyt (ns. horokolli) aina miesseuraa etsimässä.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Nyt olet ymmärtänyt ihan väärin. Jos et uskalla minulle suoraan vastata, niin ei se yhtään auta, että menet jollekin muulle palstalle huutelemaan.
Pysy vaan rohkeasti palstalla. Älä pelkää.
Nauretaan yhdessä. ;)
- Anonyymi
Kohta köntsänsä syö Gupta.
Perinneherkkuaan se.
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873776
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m861689Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281442- 1641327
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231108Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2011081Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921038- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124979Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell156809