En olisi uskonut vuonna 2022

14

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten otsalohkodementiasi jaksaa Hardis?

      • En tiedä kuka on Hardis eikä minulla ole otsalohkodementiaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerroit sairastavasi otsalohkodementiaa nimimerkillä friendly-atheist.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17766570/minulla-on-todettu-otsalohkodementia

        Kampelatutkija ollessasi kuolit haimasyöpään. Nyt sanot voittaneesi sen taudin.

        "Kerroit sairastavasi otsalohkodementiaa nimimerkillä friendly-atheist."

        En tiedä mitä sairauksia eri nimimerkeillä on, enkä ole koskaan edes kuullut friendly-atheistista tai kampelantutkijasta, mutta minulla ei ole ollut dementiaa tai haimasyöpää.


      • Hessu, kirjoitin juuri noin, että sinä saisi jotain järkevää ajateltavaa.


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        Hessu, kirjoitin juuri noin, että sinä saisi jotain järkevää ajateltavaa.

        Miten pärjäilet? Mielenterveytesi horjuu. Saatko lääkkeitä vaivaasi?

        Ei sitä tarvitse hävetä. Se on aivojen sairaus siinä kuin kristinusko, vain hieman erilainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten pärjäilet? Mielenterveytesi horjuu. Saatko lääkkeitä vaivaasi?

        Ei sitä tarvitse hävetä. Se on aivojen sairaus siinä kuin kristinusko, vain hieman erilainen.

        "Miten pärjäilet?"

        Ihan hyvin, just alkoi 5 viíkon loma töistä.

        "Mielenterveytesi horjuu."

        Ei kukaan ole tätä ottanut esille.

        " Saatko lääkkeitä vaivaasi?"

        Verenpaineeseen pitää ottaa lääkettä ja sitä on riittävästi.


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        "Miten pärjäilet?"

        Ihan hyvin, just alkoi 5 viíkon loma töistä.

        "Mielenterveytesi horjuu."

        Ei kukaan ole tätä ottanut esille.

        " Saatko lääkkeitä vaivaasi?"

        Verenpaineeseen pitää ottaa lääkettä ja sitä on riittävästi.

        No hyvä! Minä ajattelin sinun seonneen taas hetkellisesti. Sellaista on tapahtunut aiemmin.

        Mitä kuuden päivän sodan muistoille on tapahtunut? Niitä on mukava lukea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä! Minä ajattelin sinun seonneen taas hetkellisesti. Sellaista on tapahtunut aiemmin.

        Mitä kuuden päivän sodan muistoille on tapahtunut? Niitä on mukava lukea.

        "No hyvä! Minä ajattelin sinun seonneen taas hetkellisesti. Sellaista on tapahtunut aiemmin."

        Mukavaa, ettet ole ajatellut minu seonneen.


        "Mitä kuuden päivän sodan muistoille on tapahtunut? Niitä on mukava lukea."

        Minua kiinnostaa kuuden päivän sota, kuten toisessa ketjussa kirjoitin: "Länsimuurin valtaaminen osoittaa kirjoitetun tekstin ja sanojen voiman. Jahve ja VT:n tarinat keksittiin kirjoitustaidon keksimisen aikaan. Tarinoihin kirjoitettiin todella nerokkaasti se, ettei uskonnon Jumalasta saanut tehdä kuvaa vaan se piti siirtää ja levittää eteenpäin tekstinä ja tarinanan, juuri siinä, missä ihmiset olivat hyviä (kertomukset) ja joka oli juuri keksitty (kirjoitustaito). Vaikka roomalaiset yrittivät hävittää tuon uskonnon ja Jumalan ajanlaskun alussa niin nuo pirulaiset valtasivat Länsimuurin takaisin 7.6.1967 tuohon tarinaan ja kirjoitettuun tekstiin perustuen."

        Jos sinulla on lisättävää tähän niin mielelläni kuuntelen?


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        "No hyvä! Minä ajattelin sinun seonneen taas hetkellisesti. Sellaista on tapahtunut aiemmin."

        Mukavaa, ettet ole ajatellut minu seonneen.


        "Mitä kuuden päivän sodan muistoille on tapahtunut? Niitä on mukava lukea."

        Minua kiinnostaa kuuden päivän sota, kuten toisessa ketjussa kirjoitin: "Länsimuurin valtaaminen osoittaa kirjoitetun tekstin ja sanojen voiman. Jahve ja VT:n tarinat keksittiin kirjoitustaidon keksimisen aikaan. Tarinoihin kirjoitettiin todella nerokkaasti se, ettei uskonnon Jumalasta saanut tehdä kuvaa vaan se piti siirtää ja levittää eteenpäin tekstinä ja tarinanan, juuri siinä, missä ihmiset olivat hyviä (kertomukset) ja joka oli juuri keksitty (kirjoitustaito). Vaikka roomalaiset yrittivät hävittää tuon uskonnon ja Jumalan ajanlaskun alussa niin nuo pirulaiset valtasivat Länsimuurin takaisin 7.6.1967 tuohon tarinaan ja kirjoitettuun tekstiin perustuen."

        Jos sinulla on lisättävää tähän niin mielelläni kuuntelen?

        Olen ajatellut sinun seonneen. 😀

        Kuka oli komppanian päällikkö - vai oliko se pataljoonan komentaja - vallatessanne Länsimuurin?

        Oliko se laskuvarjo komppanian prikaati vai miten se meni?

        Pyydä nimimerkki Alyah_bet paikalle, jotta saamme virkistystä muistimme. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajatellut sinun seonneen. 😀

        Kuka oli komppanian päällikkö - vai oliko se pataljoonan komentaja - vallatessanne Länsimuurin?

        Oliko se laskuvarjo komppanian prikaati vai miten se meni?

        Pyydä nimimerkki Alyah_bet paikalle, jotta saamme virkistystä muistimme. 😃

        "Kuka oli komppanian päällikkö - vai oliko se pataljoonan komentaja - vallatessanne Länsimuurin?"

        Länsimurin valtasi eversti Mordechai Gur'n johtama 55. maahanlaskuprikaati.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Mordechai_Gur

        https://en.wikipedia.org/wiki/55th_Paratroopers_Brigade_(Israel)


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        "Kuka oli komppanian päällikkö - vai oliko se pataljoonan komentaja - vallatessanne Länsimuurin?"

        Länsimurin valtasi eversti Mordechai Gur'n johtama 55. maahanlaskuprikaati.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Mordechai_Gur

        https://en.wikipedia.org/wiki/55th_Paratroopers_Brigade_(Israel)

        Hienoa! Hyvin muistat vanhoja asioita. Ei ole otsalohkodementia siihen vaikuttanut. 😀

        Aliyah_bet oli se alter ego... Hankala Nikki, meni kirjoitusasu väärin. Nostin ylös niitä muisteloja. Käy päivittämässä!

        Eikö sinulla ollut kokemusta myös Siinailla käydystä taistelusta?


      • Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

        Hessu, kirjoitin juuri noin, että sinä saisi jotain järkevää ajateltavaa.

        Et sinä sitä sen takia kirjoittanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa! Hyvin muistat vanhoja asioita. Ei ole otsalohkodementia siihen vaikuttanut. 😀

        Aliyah_bet oli se alter ego... Hankala Nikki, meni kirjoitusasu väärin. Nostin ylös niitä muisteloja. Käy päivittämässä!

        Eikö sinulla ollut kokemusta myös Siinailla käydystä taistelusta?

        "Aliyah_bet oli se alter ego... Hankala Nikki, meni kirjoitusasu väärin. Nostin ylös niitä muisteloja. Käy päivittämässä!"

        Mitä ihmettä horiset Alija Betistä? Se oli koodinimi juutalasten laittomasta maahanmuutosta natsisaksan vainoamasta Euroopasta Israeliin.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Aliyah_Bet


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe