En olisi uskonut vuonna 2022

14

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten otsalohkodementiasi jaksaa Hardis?

• En tiedä kuka on Hardis eikä minulla ole otsalohkodementiaa.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Kerroit sairastavasi otsalohkodementiaa nimimerkillä friendly-atheist.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17766570/minulla-on-todettu-otsalohkodementia

Kampelatutkija ollessasi kuolit haimasyöpään. Nyt sanot voittaneesi sen taudin.

"Kerroit sairastavasi otsalohkodementiaa nimimerkillä friendly-atheist."

En tiedä mitä sairauksia eri nimimerkeillä on, enkä ole koskaan edes kuullut friendly-atheistista tai kampelantutkijasta, mutta minulla ei ole ollut dementiaa tai haimasyöpää.

• Hessu, kirjoitin juuri noin, että sinä saisi jotain järkevää ajateltavaa.

• Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

Hessu, kirjoitin juuri noin, että sinä saisi jotain järkevää ajateltavaa.

Miten pärjäilet? Mielenterveytesi horjuu. Saatko lääkkeitä vaivaasi?

Ei sitä tarvitse hävetä. Se on aivojen sairaus siinä kuin kristinusko, vain hieman erilainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten pärjäilet? Mielenterveytesi horjuu. Saatko lääkkeitä vaivaasi?

Ei sitä tarvitse hävetä. Se on aivojen sairaus siinä kuin kristinusko, vain hieman erilainen.

"Miten pärjäilet?"

Ihan hyvin, just alkoi 5 viíkon loma töistä.

"Mielenterveytesi horjuu."

Ei kukaan ole tätä ottanut esille.

" Saatko lääkkeitä vaivaasi?"

Verenpaineeseen pitää ottaa lääkettä ja sitä on riittävästi.

• Anonyymi

"Miten pärjäilet?"

Ihan hyvin, just alkoi 5 viíkon loma töistä.

"Mielenterveytesi horjuu."

Ei kukaan ole tätä ottanut esille.

" Saatko lääkkeitä vaivaasi?"

Verenpaineeseen pitää ottaa lääkettä ja sitä on riittävästi.

No hyvä! Minä ajattelin sinun seonneen taas hetkellisesti. Sellaista on tapahtunut aiemmin.

Mitä kuuden päivän sodan muistoille on tapahtunut? Niitä on mukava lukea.

• Anonyymi kirjoitti:

No hyvä! Minä ajattelin sinun seonneen taas hetkellisesti. Sellaista on tapahtunut aiemmin.

Mitä kuuden päivän sodan muistoille on tapahtunut? Niitä on mukava lukea.

"No hyvä! Minä ajattelin sinun seonneen taas hetkellisesti. Sellaista on tapahtunut aiemmin."

Mukavaa, ettet ole ajatellut minu seonneen.

"Mitä kuuden päivän sodan muistoille on tapahtunut? Niitä on mukava lukea."

Minua kiinnostaa kuuden päivän sota, kuten toisessa ketjussa kirjoitin: "Länsimuurin valtaaminen osoittaa kirjoitetun tekstin ja sanojen voiman. Jahve ja VT:n tarinat keksittiin kirjoitustaidon keksimisen aikaan. Tarinoihin kirjoitettiin todella nerokkaasti se, ettei uskonnon Jumalasta saanut tehdä kuvaa vaan se piti siirtää ja levittää eteenpäin tekstinä ja tarinanan, juuri siinä, missä ihmiset olivat hyviä (kertomukset) ja joka oli juuri keksitty (kirjoitustaito). Vaikka roomalaiset yrittivät hävittää tuon uskonnon ja Jumalan ajanlaskun alussa niin nuo pirulaiset valtasivat Länsimuurin takaisin 7.6.1967 tuohon tarinaan ja kirjoitettuun tekstiin perustuen."

Jos sinulla on lisättävää tähän niin mielelläni kuuntelen?

• Anonyymi

"No hyvä! Minä ajattelin sinun seonneen taas hetkellisesti. Sellaista on tapahtunut aiemmin."

Mukavaa, ettet ole ajatellut minu seonneen.

"Mitä kuuden päivän sodan muistoille on tapahtunut? Niitä on mukava lukea."

Minua kiinnostaa kuuden päivän sota, kuten toisessa ketjussa kirjoitin: "Länsimuurin valtaaminen osoittaa kirjoitetun tekstin ja sanojen voiman. Jahve ja VT:n tarinat keksittiin kirjoitustaidon keksimisen aikaan. Tarinoihin kirjoitettiin todella nerokkaasti se, ettei uskonnon Jumalasta saanut tehdä kuvaa vaan se piti siirtää ja levittää eteenpäin tekstinä ja tarinanan, juuri siinä, missä ihmiset olivat hyviä (kertomukset) ja joka oli juuri keksitty (kirjoitustaito). Vaikka roomalaiset yrittivät hävittää tuon uskonnon ja Jumalan ajanlaskun alussa niin nuo pirulaiset valtasivat Länsimuurin takaisin 7.6.1967 tuohon tarinaan ja kirjoitettuun tekstiin perustuen."

Jos sinulla on lisättävää tähän niin mielelläni kuuntelen?

Olen ajatellut sinun seonneen. 😀

Kuka oli komppanian päällikkö - vai oliko se pataljoonan komentaja - vallatessanne Länsimuurin?

Oliko se laskuvarjo komppanian prikaati vai miten se meni?

Pyydä nimimerkki Alyah_bet paikalle, jotta saamme virkistystä muistimme. 😃

• Anonyymi kirjoitti:

Olen ajatellut sinun seonneen. 😀

Kuka oli komppanian päällikkö - vai oliko se pataljoonan komentaja - vallatessanne Länsimuurin?

Oliko se laskuvarjo komppanian prikaati vai miten se meni?

Pyydä nimimerkki Alyah_bet paikalle, jotta saamme virkistystä muistimme. 😃

"Kuka oli komppanian päällikkö - vai oliko se pataljoonan komentaja - vallatessanne Länsimuurin?"

Länsimurin valtasi eversti Mordechai Gur'n johtama 55. maahanlaskuprikaati.

https://en.wikipedia.org/wiki/Mordechai_Gur

https://en.wikipedia.org/wiki/55th_Paratroopers_Brigade_(Israel)

• Anonyymi

"Kuka oli komppanian päällikkö - vai oliko se pataljoonan komentaja - vallatessanne Länsimuurin?"

Länsimurin valtasi eversti Mordechai Gur'n johtama 55. maahanlaskuprikaati.

https://en.wikipedia.org/wiki/Mordechai_Gur

https://en.wikipedia.org/wiki/55th_Paratroopers_Brigade_(Israel)

Hienoa! Hyvin muistat vanhoja asioita. Ei ole otsalohkodementia siihen vaikuttanut. 😀

Aliyah_bet oli se alter ego... Hankala Nikki, meni kirjoitusasu väärin. Nostin ylös niitä muisteloja. Käy päivittämässä!

Eikö sinulla ollut kokemusta myös Siinailla käydystä taistelusta?

• Anonyymi

Hessu, kirjoitin juuri noin, että sinä saisi jotain järkevää ajateltavaa.

Et sinä sitä sen takia kirjoittanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoa! Hyvin muistat vanhoja asioita. Ei ole otsalohkodementia siihen vaikuttanut. 😀

Aliyah_bet oli se alter ego... Hankala Nikki, meni kirjoitusasu väärin. Nostin ylös niitä muisteloja. Käy päivittämässä!

Eikö sinulla ollut kokemusta myös Siinailla käydystä taistelusta?

"Aliyah_bet oli se alter ego... Hankala Nikki, meni kirjoitusasu väärin. Nostin ylös niitä muisteloja. Käy päivittämässä!"

Mitä ihmettä horiset Alija Betistä? Se oli koodinimi juutalasten laittomasta maahanmuutosta natsisaksan vainoamasta Euroopasta Israeliin.

https://en.wikipedia.org/wiki/Aliyah_Bet

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe