Onko muilla ollut puhumattomia miehiä? Olen tässä pari kuukautta tapaillut erästä, joka on tosi hiljainen seurassani
Saan aloittaa joka ikisen keskustelun, jotka ei kumminkaan johda mihinkään. Hänen suusta tulee pelkästäään joo, aijaa, ok. Harvemmin aloittaa jotain, mutta keskustelut jäävät lyhkäsiksi. Myös tunteita ei niin näytä onko suuttunut, iloinen tms. En oikee osaa lukea tästä. Pitää välillä lypsää että onko kaikki ok jne. Myös ehdotan tekemistä, harvemmin tämä ehdottelee. Olisi kiva saada tämän kanssa keskustelua aikaiseksi, mutta en tiedä miten. Mulla on aikaisemmin ollu hiljaisia kavereita, mutta ne sentään juttelevat välillä jos sille päälle sattuu.
Tämä kertoi että naiset jättänyt muutaminen tapailu kertojen jälkeen (luulen että hiljaisuus ollut syynä) Mies on hyvässä ammatissa, insinööri ja lukion käynyt, ikää on 28v. Että fiksu varmasti on, mutta miksi ei puhu?
Keskustelutaidoton mies, apua otan vastaan!
Anonyymi-ap
3
253
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä se puhuu vaan kännissä?
- Anonyymi
Aiheet saattavat olla vääriä? Pelatkaa jotain korttipeliä. Hölmöile jotakin. Katso hänen reaktioitaan.
Sitten on sanottava sekin, että kaikista ei ole parisuhteeseen, mutta jätä se taka-alalle. Se ei ole ehkä tärkeää vielä.
Tapaa hänen vanhempansa. Katso millaisia he ovat. Voi olla voimakas äiti joka ei ole antanut tilaa muille (edustaa naista jota odottaa sinultakin). - Anonyymi
Jos joku piirre heti häiritsee, ei sitä ehkä pysty muuttamaan. Onneton parisuhde vain tiedossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151720Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401702Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2921319Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 130972
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3915- 10905
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49888