Miksei nykyään ole profeettoja ja uskoisiko kukaan?

Anonyymi-ap

Jos nyt jumala puhuisi minulle ja minusta tulisi hänen sanansa levittäjä niin olen aivan varma että kukaan ei uskoisi vaikka niin olisi tapahtunut. Ei papit, ei uskovaiset, ei kukaan vaan pitäisivät hulluna.

14

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      onhan niitä , VALHE -profeettoja , jotka:
      ""Valhetta ennustavat profeetat minun nimessäni ; minä en ole lähettänyt heitä , en
      käskenyt heitä , en puhunut . Valhenäkyjä , turhia ennustuksia ja oman sydämensä
      petosta he ennustavat teille. Jer: 5: 12

      edelleenkin raamatun Jeesuksen sana on tosi :
      "Laki ja PROFEETAT oli Johannekseen asti" Luuk: 16 : 16

      • Anonyymi

        Mutta jos ei olisi mikään valhe-profeetta vaan totinen tosi.


      • Anonyymi

        KAIKKI ON TÄYTETTY POJASSA JEESUKSESSA. IHAN sama mitä ihmiset vinkuu.


      • Anonyymi

        Jatka opiskeluasi Raamatun parissa, koska vielä on aukkoja ymmärryksessä.

        Laki ja profeetat tarkoittaa VT:n lakia ja VT:n profeettoja. Johannes Kastaja oli viimeinen vanhan liiton profeetta.

        Mutta sen jälkeen tulivat UT:n profeetat. Lue se UT:kin paremmin. Siellä on uuden liiton profeettoja kyllä mainittu ihan nimeltäkin. Apostoli Johannes kirjoitti aika pitkän litania profetiaa, jota Ilmestyksirjaksikin kutsutaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse olen uskova, enkä uskoisi jos sinä profetioisit jotain vastoin Jumalan sanaa. Raamattu opettaa että profetiat ovat alaisia profeetoille. Se mitä tässä ajassa profetioidaan on väärää profetiaa jos se poikkeaa siitä mitä profeetat ovat ennen julistaneet.

    • Anonyymi

      Luuleeko aloittaja todella, että heitä tuodaan median kautta esiin?

      • Anonyymi

        Tai korjaan - tuomalla tuodaan?


    • Anonyymi

      Eikö kalamos ole profeetta?

    • Anonyymi

      Ei ole juu uskottu minuakaan, mitä olen joskus Herralta saanut. Se taitaa olla niiden osa, jotka ei ennustele mukavia ja lämpimiä asioita.

      Ja kyllä on profeettoja seurakunnissa tai ainakin profetian ja tiedon sanojen yms. armolahjan omaavia. Profeetat ei ainoastaan profetoi tulevia, vaan myös ojentavat Jumalan sanaan yms. Mutta profetioitahan profeetoilta yleensä odotetaan. Ihmiset hinkuvat kuulla ennustuksia.

      Juuri joku laittoi Helluntailausuuden palstalle aloituksen siitä, että joku on profetoinut Trumpin salamurhayrityksen ennen kuin se tapahtui.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18556444/profetia-trumpin-ampumisesta

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä ne kunnon ohjeet on Raamatussa, eikä videoissa.


    • Anonyymi

      Demokraateissa on before/afterprofeetallisia tosi paljon.

    • Anonyymi

      Eihän ne Nooaakaan uskonet vaan hukkuivat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe