Miten ootte edennyt

Anonyymi-ap

Näissä työ ihastumisissa? Tuntuu et pitäisi pysyä asiallisena ja vaikea olla kun näkyy kilometrin päähän kuinka ihastunut oon ... kun hän sattuu käymään. Hyvää tässä on se että musta tuntuu et tunne on yhteinen. Se vain miten edetä? ..ottaa askel mutta mitä sanoa? Vinkkejä? Hän jäämässä pian pitkälle kesälomalle.

21

1716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole edennyt, toki minulla ei ole kiire (pilaamaan mitään). Syy, on epävarmuutta toisen tunteista tai onko niitä lainkaan. Ja jos pystyisi toisesta ne tunteet näkemään, pitäisi ehkä nähdä jossain muualla myös.
      Tunne on samalla upea, mutta repivä koska tunnen häntä kohtaan niin eri tavalla kuin ketään kohtaan ennen. Ikävä on häntä.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat, että nämä tunteet ovat erilaisia ​​kuin kenenkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat, että nämä tunteet ovat erilaisia ​​kuin kenenkään?

        Harvoin ihastun, saati rakastun. Viime kerralla se johti pitkään suhteeseen. Mutta nyt tunnen jotain erilaista, vaikea selittää, samanlaisuutta, yhteenkuuluvuutta. Sanotaan etten ole ihastunut vaan rakastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat, että nämä tunteet ovat erilaisia ​​kuin kenenkään?

        Oletko oikeasti niin leija miesoletettu, että kuvittelet itsestään horisevan ukon olevan joku muu, joka kirjoittelee sinusta netissä yötä päivää? Haet selvästi jotain superlatiivin superlatiivia itsestäsi ja se on banaalia


    • Anonyymi

      Tätä ketjua jään seuraamaan mielenkiinnolla. Ei ole edennyt, mutta haluaisin edetä. Olen havainnut vahvaa kemiaa meidän välillä, mutta en tietystikään voi olla varma tunteeko hän yhtä vahvasti kuin minä. En ole ikävöinyt ketään ihastusta koskaan näin paljon. Repivää on.

      • Anonyymi

        Kertoisitko lisää teistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko lisää teistä?

        Ei tämä itsestään ja jostain rienan ja palvonnan välimaastossa kulkevan ihastuksen keskinäisestä non-suhteesta kirjoitteleva äijä taida sulautua sinun fantasiaan, jossa olet jonkun kirjoittelijan lyyristen ”repivien” (🥱)ajatusten kohde, se on narsistinen pakkoajatus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä itsestään ja jostain rienan ja palvonnan välimaastossa kulkevan ihastuksen keskinäisestä non-suhteesta kirjoitteleva äijä taida sulautua sinun fantasiaan, jossa olet jonkun kirjoittelijan lyyristen ”repivien” (🥱)ajatusten kohde, se on narsistinen pakkoajatus

        Haetaan apua? Lupaatko pliis


    • Anonyymi

      En ole edennyt koska tää juttu ei tuu onnistuu. Molemmilla omat elämät (lue puolisot) ja vaikka kuinka haaveilen niin ei.

      • Anonyymi

        Sama juttu, eikä ole enää yhteistä työpaikkaakaan.


    • Anonyymi

      Kannattaa uida määrätietoisesti päätyyn asti ja katsoa mihin se riittää.

    • Anonyymi

      Mä yritän olla mahdollisimman vähän tekemisissä, niin ihastuminen ei näy. Sit mietin sitä, miten tartteen sen työn, eikä mun oo varaa sotkea sitä. Musta tuntuu, et muutun oudoksi, kun hän tulee paikalle, mut ei sitä varmaan muut huomaa, se on luultavasti vain mun kokemus tilanteessa.

      • Anonyymi

        Yritä vaan. Se tuntuu vielä pahemmalta hetken päästä. /sivusta


      • Anonyymi

        Kyllä olen huomannut 🙂


    • Anonyymi

      Paskat mihinkään edenny. Ei auta vihjailut eikä mikään tai sitten ei vaa kiinnosta ja itte hajoon

      • Anonyymi

        Jos hänellä on jo puoliso. Niin miksi edes kuvittelet että hän olisi kiinnostunut sinusta muuta kuin pelkästään työkaverina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hänellä on jo puoliso. Niin miksi edes kuvittelet että hän olisi kiinnostunut sinusta muuta kuin pelkästään työkaverina?

        Vaikka katselusta ja silmäniskuista voi luulla paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hänellä on jo puoliso. Niin miksi edes kuvittelet että hän olisi kiinnostunut sinusta muuta kuin pelkästään työkaverina?

        Eikö nainen ja mies voi olla vaan kavereita?


    • Anonyymi

      Miltä itsestäsi tuntuu itse sanoisin et paras tapa lienee kun olet omaitsesi etkä esitä muuta kuin mitä olet

    • Töissä töitä varten, ei kannata sotkea työpaikan ilmapiiriä.

      • Anonyymi

        Mene takas viiskytluvulle boomeri!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      169
      1653
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      959
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      81
      776
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe