Näissä työ ihastumisissa? Tuntuu et pitäisi pysyä asiallisena ja vaikea olla kun näkyy kilometrin päähän kuinka ihastunut oon ... kun hän sattuu käymään. Hyvää tässä on se että musta tuntuu et tunne on yhteinen. Se vain miten edetä? ..ottaa askel mutta mitä sanoa? Vinkkejä? Hän jäämässä pian pitkälle kesälomalle.
Miten ootte edennyt
21
1716
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole edennyt, toki minulla ei ole kiire (pilaamaan mitään). Syy, on epävarmuutta toisen tunteista tai onko niitä lainkaan. Ja jos pystyisi toisesta ne tunteet näkemään, pitäisi ehkä nähdä jossain muualla myös.
Tunne on samalla upea, mutta repivä koska tunnen häntä kohtaan niin eri tavalla kuin ketään kohtaan ennen. Ikävä on häntä.- Anonyymi
Mitä tarkoitat, että nämä tunteet ovat erilaisia kuin kenenkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat, että nämä tunteet ovat erilaisia kuin kenenkään?
Harvoin ihastun, saati rakastun. Viime kerralla se johti pitkään suhteeseen. Mutta nyt tunnen jotain erilaista, vaikea selittää, samanlaisuutta, yhteenkuuluvuutta. Sanotaan etten ole ihastunut vaan rakastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat, että nämä tunteet ovat erilaisia kuin kenenkään?
Oletko oikeasti niin leija miesoletettu, että kuvittelet itsestään horisevan ukon olevan joku muu, joka kirjoittelee sinusta netissä yötä päivää? Haet selvästi jotain superlatiivin superlatiivia itsestäsi ja se on banaalia
- Anonyymi
Tätä ketjua jään seuraamaan mielenkiinnolla. Ei ole edennyt, mutta haluaisin edetä. Olen havainnut vahvaa kemiaa meidän välillä, mutta en tietystikään voi olla varma tunteeko hän yhtä vahvasti kuin minä. En ole ikävöinyt ketään ihastusta koskaan näin paljon. Repivää on.
- Anonyymi
Kertoisitko lisää teistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko lisää teistä?
Ei tämä itsestään ja jostain rienan ja palvonnan välimaastossa kulkevan ihastuksen keskinäisestä non-suhteesta kirjoitteleva äijä taida sulautua sinun fantasiaan, jossa olet jonkun kirjoittelijan lyyristen ”repivien” (🥱)ajatusten kohde, se on narsistinen pakkoajatus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä itsestään ja jostain rienan ja palvonnan välimaastossa kulkevan ihastuksen keskinäisestä non-suhteesta kirjoitteleva äijä taida sulautua sinun fantasiaan, jossa olet jonkun kirjoittelijan lyyristen ”repivien” (🥱)ajatusten kohde, se on narsistinen pakkoajatus
Haetaan apua? Lupaatko pliis
- Anonyymi
En ole edennyt koska tää juttu ei tuu onnistuu. Molemmilla omat elämät (lue puolisot) ja vaikka kuinka haaveilen niin ei.
- Anonyymi
Sama juttu, eikä ole enää yhteistä työpaikkaakaan.
- Anonyymi
Kannattaa uida määrätietoisesti päätyyn asti ja katsoa mihin se riittää.
- Anonyymi
Mä yritän olla mahdollisimman vähän tekemisissä, niin ihastuminen ei näy. Sit mietin sitä, miten tartteen sen työn, eikä mun oo varaa sotkea sitä. Musta tuntuu, et muutun oudoksi, kun hän tulee paikalle, mut ei sitä varmaan muut huomaa, se on luultavasti vain mun kokemus tilanteessa.
- Anonyymi
Yritä vaan. Se tuntuu vielä pahemmalta hetken päästä. /sivusta
- Anonyymi
Kyllä olen huomannut 🙂
- Anonyymi
Paskat mihinkään edenny. Ei auta vihjailut eikä mikään tai sitten ei vaa kiinnosta ja itte hajoon
- Anonyymi
Jos hänellä on jo puoliso. Niin miksi edes kuvittelet että hän olisi kiinnostunut sinusta muuta kuin pelkästään työkaverina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hänellä on jo puoliso. Niin miksi edes kuvittelet että hän olisi kiinnostunut sinusta muuta kuin pelkästään työkaverina?
Vaikka katselusta ja silmäniskuista voi luulla paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hänellä on jo puoliso. Niin miksi edes kuvittelet että hän olisi kiinnostunut sinusta muuta kuin pelkästään työkaverina?
Eikö nainen ja mies voi olla vaan kavereita?
- Anonyymi
Miltä itsestäsi tuntuu itse sanoisin et paras tapa lienee kun olet omaitsesi etkä esitä muuta kuin mitä olet
Töissä töitä varten, ei kannata sotkea työpaikan ilmapiiriä.
- Anonyymi
Mene takas viiskytluvulle boomeri!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691653
- 107959
- 81776
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429