Homer Simpson toteaa että suomalaisten onnellisuus on yhdistelmä alhaisia odotuksia ja kalsarikännejä.
Onnellisuusodottamat ovat täysin suomalsen eliitin paskapuheita ja valeita.
Ei tuollaista ole edes kenltäkään kysytty... DDD
Kalsarikänni.., avain ja opas hyvään elämään...!
8
178
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minultakaan ole mitään kysytty!
Itselläni ei ole koskaan ollut kunnianhimoa, äitini valitti siitä. Tyydyin elämässä siihen minkä sain. Elin kuitenkin melko vilkkaasti. Sitten rauhotuin.
Myös mainitut perskännit kuuluivat osaltaan kuvioon, mutta lopetin. Olen onnellisempi ilman.
Elän melko vaatimattomasti, rauhallista elämääni. Minulla on kuitenkin kaikkea mitä itse tavitsen. En kadehdi, en ahnehdi enempää.
Yhteiskuntamme epävakaat olot, sodanuhka ja muut ongelmat, ovat kuitenkin pistäneet ajattelemaan tulevaa kuolemaa. Emme tiedä milloin meistä kukin itse täältä lähtee.
En usko joulupukkiin mutta Jumalaan uskon, Jeesukseen.
Kuoleman edessä ihmiset kuulemma eivät niinkään kadu sitä mitä ovat tehneet kuin sitä mitä eivät olleet tehneet. Olen yrittänyt olla tässä edeltä käsin viisas.
Olen laittanut hiukan vauhtia elämääni, miettinyt mitä haluan ennen kuolemaani tehdä ja myös tehnyt niin, etten sitten viime henkäyksilläni kovin paljon kadu tekemättömiä asioita.
Tärkeintä on kaiken aikaa ylläpitää hyvät suhteet Taivaan Isään, tässä kohdin ei saa mokata. Sillä se takaa myös hyvän tulevaisuuden kuolemanrajan takana.
Onnellisuusmittarilla 0-10, arvioisin onneni n. 8,5 :ksi. - Anonyymi
Viinanjuonti tekee ihmiselle hyvää varsinkin jos samalla kuuntelee haitarimusiikkia. Vittuilevat isopomot ovat myös avittamassa onnellisuuden tunnetta. Elo on niin ihmeellisen autuasta, jotta sitä tietää asuvansa Taivaassa.
- Anonyymi
Toi suomalaisten onnellisuus on totaalikusetus.
Samoin kuin se että 86 % uskoo että Yle on puolueeton media.
Voi kristus... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi suomalaisten onnellisuus on totaalikusetus.
Samoin kuin se että 86 % uskoo että Yle on puolueeton media.
Voi kristus...Sana "onnellisuus" on käsitetty väärin sillä se ei tarkoita mitään pilleripäisen hihittelyä taikka jatkuvaa tekohymyä kasvoilla koska kauppamiehet ovat näin sen kaupallistaneet.
- Anonyymi
Eihän Homer tuota todennut.
Onni Korhonen sanoi Homerille:
"Oikestaan meidän onnemme on yhdistelmä Jantea, alhaista odotusta, sisua, päättäväisyyttä ja kalsarikännejä."
Josta Homer kysyi mitä kalsarikännit tarkoittavat, ja innostui siitä.- Anonyymi
No Nasu ei ole ikinä ymmärtänyt lukemaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä sinä Persekärpänen pääsi kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä... osaako tuo nazi muka lukea ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389