Mielenhallinnan avulla ehdollistettu tarttumaan sopivalla koodiherätteellä aseeseen, vaikka muuten oli kuulemma hyvin kiltti
- Näin homman varsinaiset arkkitehdit ulkoistivat itsensä pois kuvioista....?
Oliko Crooks Mantshurian kandidaatti? -Ihmisase.
6
659
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilen, että murhayrityksen taustalla on B. Obama, yhdessä Hamasin kanssa. Obama ei ole lainkaan niin hyvä ihminen kuin mitä mediat hymistelevät. Ja totta hitossa Biden tämän suunnitelman tiesi!
Trumpia ei suojattu kunnolla ja kun häntä ampuneen Crooksin oli ensin annettu ampua häntä, niin demokraatit, "toverit", sitten katoltaan ampuivat Crooksin, "Turvamiehillä" ei tietenkään ollut mitään vaaraa. Hyvä siinä oli tekopyhästi käsillään Trumpia "suojata".
Trump-parka oli siinäkin vihollistensa ympäröimä! Vetää jo vertoja Caesarinkin murhalle!- Anonyymi
Sanoma oy:n kanta murhayritykseen on jo täysin selvä.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010566625.html :
>>Tällainen on Trumpin tuore varapresidenttiehdokas – syytti Bidenia salamurhayrityksestä.<<
Sitähän minäkin.
Ja tarina jatkuu...
Häh? >>Ennen senaattorikampanjaansa Vance kutsui Trumpia muun muassa ”tuomittavaksi” ja ”kulttuuriheroiiniksi”, viitaten Trumpin vahvaan profiloitumiseen politiikan kulttuuri- ja identiteettikysymyksissä.<<...
Tota noin. En sano.
- Anonyymi
Meidän saamamme koronarokotteet mahdollistavat sen jotta kenet vain voidaan nyt ohjelmoida suorittamaan valtaeliitin salajuonia. Olivat meinaan niin täynnä mikrosiruja nuo rokoteampullit.
- Anonyymi
Senkö takia Trump niitä sitten juuri suositteli kaikille?
- Anonyymi
Eipäs mennä halpaan.
Taustalla on se että Trump ei ollut mielestään tarpeeksi mediassa jotenka vähän Hollywoodia, luoteja ei hänen lähelleen päätynyt.
Korvaan osui väriampulli miehen omasta kädestä.- Anonyymi
Höpöhöpöhöpö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668