Outo ongelma kovalevyllä säilytetyissä MP3 tiedostoissa 2024

Anonyymi-ap

Olen yrittänyt löytää netistä tietoa sitä löytämättä ja sitten päätin kirjoittaa tänne.

Mulla on koneella huimasti mp3 tiedostoja. Osa on ladattu jo napsterin aikoina.
Olen ihmeekseni huomannut kuinka tiedostot ovat menneet pilalle. Eivät tietenkään kaikki mutta osa.

Olen tämän huomannut koska tapanani on välillä kuunnella musaa käynnistämällä vain jokin tiedosto. Välillä biisi on muuttunut sekoitukseksi. Kesken toiston tiedostossa alkaa soimaan ihan eri biisi. Tuo on hyvin outoa koska soittelen niitä manuaalisesti laulu kerrallaan avaan windows mediasoittimessa. Ennen ne sekoilevat biisit ovat soineet kuten pitääkin eli yksi laulu alusta loppuun.
Onko kellään kokemusta tästä?
Nyt varmaan saan vastauksia onko mielenterveys kunnossa, kyllä on.
Itse epäilen että musiikkiteollisuus jotenkin sekoittaa mun mp3 tiedostoja nwtin kautta.
Voisiko olla näin?

7

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko varma, että mediasoitin ei vaihda kappaletta kesken kaiken?

      • Anonyymi

        Ei vaihda.
        Esim Madonnan biisissä soi minuutin verran irwiniä ja sitten taas vaihtuu Madonnaksi.
        Olen polttanut vahingossa tollasia levyillekin.


    • Anonyymi

      mulla on "tikulla" esim musaa ja kuvia, niin osa kuvista lähtenyt veks /pois kun tikku on kait vanhentunut eli siinä pitää ottaa kait huomioon tuo seikka ,mut ei tuo nyt liitykään sun ongelmaas kun mainitsit kovalevystä.


      Mp3 tiedosto on tuttu tietääkseni sillä joskus aikoinaan ostin musaa maksullisesta musa24 sivustolta jossa piti musa siirtää tyjhälle CD:lle eli siinä muistaakseni mp3 tiedostot oli tai sitten muistan väärin.

      Voisin antaa vinkin että käy varmistamassa kovalevysi kunto. Päivitykset jne. Ole tarkka ettet mee lataamaan semmosia päivityksiä jotka ei ole oikeita kun tietääkseni nykyajan rosvot yrittää huijata ihmisiä. Mä oon niin arka, etten enää uskalla edes toimia mp3 tiedostojen enkä paljon muidenkaan kuvioiden kanssa. Hädin tuskin viitsin enää rekisteröityä millekään sivulle kun roistot kiusaa ihmisiä kun roistot yrittää päästä nimimerkkeihin salasanojen kautta ja sitä kautta pankkitileihin suoraan kun kaappaavat tietokoneen itselleen eli mulla on ainoostaan yksi paikka jossa on rekisteröitynyt käyttäjä ja oon luonut sinne erittäin oudon ja vaikean salasanan.

      • Anonyymi

        Kovalevy voi hyvinkin olla syyllinen. Terv. Ei aloittaja


    • Anonyymi

      Eihän sulla ole mitään automaattista miksausohjelmistoa taustalla? Jospa se miksaa väliin Irwiniä ja sitten taas Madonnaa. Voihan se olla tieten että tiedostot ovat vain ruvenneet märkänemään ajan kanssa.

      • Anonyymi

        Ei ole miksausohjelmia.
        Mä tykkään kuunnella koneella musaa avaamalla yhden tiedoston kerrallaan ja kun se loppuu, ei ole mitään ylimääräisiä toistoja.
        Se vanhan tyylinen windows media player, ei se toisen tyyppinen jolla sai halutessaan ripperoitua cd levyn wma tiedostoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole miksausohjelmia.
        Mä tykkään kuunnella koneella musaa avaamalla yhden tiedoston kerrallaan ja kun se loppuu, ei ole mitään ylimääräisiä toistoja.
        Se vanhan tyylinen windows media player, ei se toisen tyyppinen jolla sai halutessaan ripperoitua cd levyn wma tiedostoiksi.

        mul ainaki yhessä välissä kaatui tuo windowssi media pleijeri enkä korjannu sitä kun senb korjaus on vain jäänyt. Yleensä tuo laite pyöritti hyvin. Neroplayer musaohjelmaa käytin musanpolttamisessa kun tietenkin maksullisesta paikasta(musa 24) ostin musaa ja siirsin sieltä musan kaupasta ostetulle tyhjälle CD:lle. NEroplayer ja oli joku toinenkin poltto-ohojelma. Oli siinä aluksi opettelu miten toimintavaihheet tehhään =) mut pian sitä oppi sitten kuitenni.Windows media playerin kaatuminen on sitten vaikiampi homma mulle että vaatisi pikkuveljen apua kun hän on IT.alalla töissä niin ossoo noi hommat =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe