... Se yrittää muuttaa sinuakin koska kokee että jo pelkkä olemuksesi yrittää haastaa häntä vaikka et missään vaiheessa olisi ollut edes kiinnostunut haastamaan häntä! Ei anna loogista selitystä toiminnalleen vaan dogmaattisesti vetoaa raamattuun olettaen että koko maailman pitäisi kääntyä hänen uskonsa ympärillä.
Jos kuitenkaan raamatun jakeiden jakaminen ei vakuuta niin silloin aletaan hyökkääväksi ja ollaan valmiita ottamaan vaikka koko alitajuntansa pimentojen pimeimmät ja raaimmat solvaukset käyttöön ja käännetään koko ihmisen olemus ylösalaisin!
Sanoo että "toi on saatanallista", mutta itse oikeuttaa saatanallisen toimintansa tietäen että pimeimpien solvauksien käyttäminen on pimeyden hyväksi käyttämistä oman agendansa ajamiseen! Yksi lysti on mikä tarkoitus, mutta silloin kun omaa sanomaansa jaetaan käyttäen sisäistä pimeyttään apuvälineenä, niin silloin se sanoma menettää merkityksensä!
Jos haluaa sanomaansa jakaa, niin se pitää pystyä tekemään kukkasin vaikka kuinka tuntuisi vastenmieliseltä, koska henkiset asiat ovat AINA JA POIKKEUKSETTA intiimejä ja kipeitä asioita ja niihin ei ole muiden lupa sorkkiman! Se on sama kuin alkaisi hiplaamaan toista ilman toisen lupaa, YHTÄ SAIRASTA ja siksi voin rinnastaa sen SEKSUAALISEEN HÄIRINTÄÄN!
Jostain oudosta syystä kunnioittaa ihmisen kehollista itsemääräämisoikeutta, mutta henkinen itsemääräämisoikeus onkin yhtäkkiä ihan yhtä tyhjän kanssa ja ihmisen henkisiä haavoja vähätellään, mutta kun tulee fyysinen haava niin sitä sitten kiidätetäänkin kiireimmällä mahdollisella ambulanssilla paikattavaksi!
Eikö muka mitään ristiriitoja? Mielestäni todella paljon... henkisten haavojen hoito on YHTÄ VAKAVASTI OTETTAVA ASIA KUIN FYYSISTEN HAAVAN HOITO, EIKÄ SITÄ KUULU VÄHÄTELLÄ... Myös "pakanoilla" on oikeus hoitaa omat haavansa ja päästä traumojensa yli!
Kun läheinen on ylimielinen uskonsa kanssa...
Anonyymi-ap
0
137
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392507
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait32277Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596