En ymmärrä miksi synnyin tämmöiseen sukuun. Takanapäin on puhuttu eri kuin naaman edessä ja sitten vaietaan kun sanoin suoraan että miksi meidän suvussa ei puhuta naaman edessä suoraan asioita. En halua olla missään tekemisissä heidän kanssaan enää ja onneksi ei tarviyse. Pahaa mieltä olen koko ikäni vain saanut suvusta. Äitini kuoltua paheni vaan kaikki. Onneksi asun kaukana sukulaisista. Saa olla fyysisesti rauhassa. Estänyt olen suurimman osan jo. Huoh. Kai se on vaan tyydyttävä kohtaloonsa että on se musta lammas ja ei ikinä tule olemaan normaalia sukua.
Sairas suku
9
698
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi.
- Anonyymi
Mies on varmaan körttiläisiä
- Anonyymi
Tuon tekstin perusteella luulen et hekin mielellään ovat kaukana
- Anonyymi
Muista sanoa viimeinen sana palstaäijän tekstiin jos edellinen vesittyy
- Anonyymi
No hyvä varmasti niin🐍
- Anonyymi
No niin se on kyllä joo
- Anonyymi
On aidosti sairaita perheitä. Varsinkin kun äiti tai isä on henkisesti sairas . Tämä heijastuu joka ikiseen lapseen. Sairas vanhempi kohtelee lapsiaan epätasa-arvoisesti. On suosikit ja mustat lampaat. Mitään et asialle voi.
Itse ratkaisin asian katkaisemalla välit kaikkiin sukulaisiin. Ihana tunne!- Anonyymi
On todella narsisti vanhempia jotka saavat kaameaa jälkeä aikaiseksi eivätkä lopeta omiin lapsiin vaan jatkavat lapsenlapsiin jos omat eivät ole tajunneet katkaista välejä narsisteihin.
- Anonyymi
Kurja tilanne, toivottavasti et joudu elämässäsi sellaiseen tilanteeseen missä niitä sukulaisia tulet tarvitsemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821619- 401269
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87966Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201926- 61853
- 53845
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.55791- 37779
- 33769