Sairas suku

Anonyymi-ap

En ymmärrä miksi synnyin tämmöiseen sukuun. Takanapäin on puhuttu eri kuin naaman edessä ja sitten vaietaan kun sanoin suoraan että miksi meidän suvussa ei puhuta naaman edessä suoraan asioita. En halua olla missään tekemisissä heidän kanssaan enää ja onneksi ei tarviyse. Pahaa mieltä olen koko ikäni vain saanut suvusta. Äitini kuoltua paheni vaan kaikki. Onneksi asun kaukana sukulaisista. Saa olla fyysisesti rauhassa. Estänyt olen suurimman osan jo. Huoh. Kai se on vaan tyydyttävä kohtaloonsa että on se musta lammas ja ei ikinä tule olemaan normaalia sukua.

12

1074

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi voi.

• Anonyymi

Mies on varmaan körttiläisiä

• Anonyymi

Tuon tekstin perusteella luulen et hekin mielellään ovat kaukana

• Anonyymi

Muista sanoa viimeinen sana palstaäijän tekstiin jos edellinen vesittyy

• Anonyymi

No hyvä varmasti niin🐍

• Anonyymi00013

Miten niin? Aloittaja on se syrjitty. Puolustat siis narsisteja

• Anonyymi

No niin se on kyllä joo

• Anonyymi

On aidosti sairaita perheitä. Varsinkin kun äiti tai isä on henkisesti sairas . Tämä heijastuu joka ikiseen lapseen. Sairas vanhempi kohtelee lapsiaan epätasa-arvoisesti. On suosikit ja mustat lampaat. Mitään et asialle voi.

Itse ratkaisin asian katkaisemalla välit kaikkiin sukulaisiin. Ihana tunne!

• Anonyymi

On todella narsisti vanhempia jotka saavat kaameaa jälkeä aikaiseksi eivätkä lopeta omiin lapsiin vaan jatkavat lapsenlapsiin jos omat eivät ole tajunneet katkaista välejä narsisteihin.

• Anonyymi00011

Se on helpottavaa. Mietin välillä niitä kaikkia loukkauksia. Huh. Ja vaikka kuolleista ei saa puhua mut kai totuuksia saa. Ei totuuden puhuminen ole pahan puhumista....

• Anonyymi00012
        Anonyymi kirjoitti:

On todella narsisti vanhempia jotka saavat kaameaa jälkeä aikaiseksi eivätkä lopeta omiin lapsiin vaan jatkavat lapsenlapsiin jos omat eivät ole tajunneet katkaista välejä narsisteihin.

Edesmennyt äitini oli myös siskoni mielestä ainakin narsistisia piirteitä omaava. En jaksa tarkemmin avata tähän,mutta ei ollut aina niin mukavia vierailut,kun "hyväntahtoista" naureskelua ja pilkkaa lähes joka kerta. No rakas äiti oli,eihän muuta äitiä ollut. Kaikkea omituista elämän varrella tapahtui kyllä hänen toimesta,jota en ymmärrä enkä sulata. Kuka esim puhuu seksuaalisuudesta negatiivisesti ja halveksii tavallaan normaalia asiaa...

• Anonyymi

Kurja tilanne, toivottavasti et joudu elämässäsi sellaiseen tilanteeseen missä niitä sukulaisia tulet tarvitsemaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      153
      1651
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      543
      1412
    3. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      1314
    4. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      247
      856
    5. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      172
      852
    6. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      58
      796
    7. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      56
      708
    8. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      54
      706
    9. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      26
      690
    10. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      52
      599
    Aihe