Oletko loman jälkeen rohkea, ja lähestyt työpaikkaihastustasi siten että hän ymmärtää sinun olevan kiinnostunut? Vai jatkatko pientä flirttailua, ja toivot että homma etenee omalla painollaan?
Itse ajattelin hieman lisätä flirttiä. Katson sitten hänen reaktioidensa perusteella, uskallanko tehdä aloitteen ja kysyä onko tunne molemminpuolinen.
Loman jälkeen
30
1382
Vastaukset
- Anonyymi
En uskalla lähestyä. Toivon että hän on rohkeampi. Olen ajatellut häntä joka päivä loman aikana.
En ota hänestä selvää. Olemme muutamaan otteeseen katselleet pitkään toisiamme silmiin, hän saattaa koskettaa ja ottaa olkapäistä kiinni tavatessamme... Olemme istuneet kylki kyljessä eikä hän ole kavahtanut etäämmälle kosketusta.
Olemme jutelleet paljon mutta siitä huolimatta en edes tiedä tapaileeko hän ketään vai onko vapaa ja voisiko sittenkin olla kiinnostunut.
Raastavaa. Tämän on pakko olla joku kemiallinen juttu mutta en ole eläissäni halunnut ketään toista miestä samalla tavalla. - Anonyymi
En minä pysty olemaan rohkeampi, paitsi jotenkin jos ollaan työasioissa tekemisissä. En usko itseeni hänen suhteensa, ja silti ajattelen häntä jatkuvasti. En ole ollut tällaisessa tilanteessa ikinä mitä tulee tunteisiin toista ihmistä kohtaan.
- Anonyymi
En ollut mitenkään rohkea. Jännitti, mutta hänen lämpö sai minut taas vaan höpöttämään kaikennäköistä. Vähän liikaakin.
/22:37
- Anonyymi
Katson kuinka asiat menevät omalla painollaan.
-N30 - Anonyymi
Vaikka jotain orastavaa kiinnostusta olisikin niin minkäs teet jos molemmat on varattuja.
- Anonyymi
Tilanteet voi muuttua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanteet voi muuttua..
Näin on, ja vain positiiviseen suuntaan 🙂
- Anonyymi
Kannattaa hoitaa ne jutut vapaa-ajalla ja töissä tehdään töitä ja annetaan kollegalle työrauha.
- Anonyymi
No niin, rauhassa on saanut olla ja saakin olla. En häiritse tai vaivaa, vaikka ajattelenkin koko ajan.
- Anonyymi
Kyl, ei kannata esim pommittaa kollegoita jollain suomikaksneljäharhalla, että nyt kannattaa toimia näin. Voi käydä ohraset
- Anonyymi
En. Toivon, että erossa olo toisesta olisi auttanut ja lopultakin olisin vapaa siitä raastavasta ihastuksesta toista kohtaan. Toivoisin, että näkiessä en enää tuntisi niitä samoja tunteita mitä ennen.
- Anonyymi
Toi on ihan sairasta. Mies on varattu ja hänellä Rakastava vaimo ja perhe. Heillä pitkä rikas elämä yhdessä monia kokemuksia niin myötä kuin vastamäessä. Älä tule ullopuolisena sössimään väliin.Ja sinullakin mies ystävä ei työkollega. Kuinka voit tehdä näin. Olet nuorempikin reippaasti. Arvostelet mutta et tunne minua
- Anonyymi
Mitä teet täällä? Eikö rakastava vaimosi huomannut, että kirjoitat tänne? 😁
- Anonyymi
Minulle kävi kuten pelkäsin. Työkaveri oli löytänyt kesäloman aikana uuden kesäheilan. Surettaa todella paljon. Monta viikkoa odotin että näen hänet taas. Hänen tunteet minua kohtaa on hiipuneet.
Hän ennen kosketti ja huomioi, nyt ei ole mitään siitä ihanasta ihmisestä jäljellä!
Varokaa siis, kesälomat voi tehdä hallaa työpaikka ihastuksille ja romanseille.- Anonyymi
Sitä minä pelkään, että hän nainen tavannut jonkun prinssin. Murtuisin.
- Anonyymi
Luulen, että tunteeni katosivat kesän aikana. Lakkasin odottamasta viestejä ja haaveilemasta meistä yhdessä. Siksi en kommunikoi, mutta jos hän lähestyy, sanon tietysti hei tai mitä kuuluu. Yritän välttää sitä varmistaakseni tuloksen 🙂 Naiselta.
- Anonyymi
Älä niin tee! Ikävä sua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä niin tee! Ikävä sua!
Se jolla on ikävää - kirjoittaa 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se jolla on ikävää - kirjoittaa 🙂
No jos hänen tunteet ovat kadonneet 🙁
- Anonyymi
Minä toivoin, että tunteeni olisi kadonnut kesän aikana. Muutama viesti vaihdettiin kesällä. Olen vältellyt ottamasta yhteyttä loman jälkeen eikä olla nähty vielä työpaikalla. Hän on muutamasti ollut yhteydessä työasioissa, minä liiankin innokkaasti (?) heti vastaamassa. Huomaan haluavani hänen seuraansa ja pelkään paljastavani liialla innokkuudellani, että ajattelen häntä. Pelkään nolaavani itseni. Hän vastaa vasta joskus - jos vastaa. Eli hän ei ole kiinnostunut, vaikka alussa niin luulin näkeväni ihastusta.
En saisi ajatella häntä. Olemme molemmat varattuja.
- Anonyymi
Toivon tietysti että löydän rohkeuden, ja että hän yleensä olisi kiinnostunut ja pitäisi minusta. Voi luoja hän on ihana. Nyt se iskee taas tajuntaan kun ei ole muutamaan viikkoon nähnyt. ♥️
- Anonyymi
Hänen toivoisin tekevän aloitteen jos yhtään kiinnostaa. Olen oman osuuteni jo tehnyt, yrittänyt. Saisinpa selvyyden
- Anonyymi
Ei kiinnosta.!!
- Anonyymi
Varattuja ei kannata lähestyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varattuja ei kannata lähestyä.
Mistä päättelet että tämä mitä ilmeisimmin työympäristöään liittyvä kysely liittyisi juuri varattuun henkilöön?🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta.!!
Mukavaa että muistat vastailla täällä ns kaikkien puolesta ja varmuuden vuoksi, ei varmasti ole pois niinku yhtään mistään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet että tämä mitä ilmeisimmin työympäristöään liittyvä kysely liittyisi juuri varattuun henkilöön?🤔
Tieteellisessä maailmassa vois pitää esim disorientaationa, mut mistä me juntit tiäretään
- Anonyymi
Niin just teettekö esim ns kankaanniemet?
Ne on varattuja kaikki, niin turha yrittää mitään. Rumalla naamalla varsinkaan.
- Anonyymi
Enpäs muuten välttis olekaan. Mutta sitähän ei monikaan tiedä, koska maailma on raaka paikka ja yksityisasiat parempi pitää täysin itsellään pois lukien joku kehen luottaa 110%. /sivusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379