Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen mukava, hellä, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minä kohtelen teitä kuin kukkaa kämmenellä.
Minä olen aika puhelias ja tykkään seksistä.
Tulette huomaamaan että minun kanssa on mukava olla.
Minä etsin tosissaan seuraa aidoista neitosista.
Minä olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kg ja ikää on 47 vuotta
ONKO HEINOLASSA NEITOSIA JOTKA KAIPAA SETÄÄ JONKA KANSSA HARRASTAA SEKSIÄ JOKA PÄIVÄ
27
125
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Haluatko, että kerron sinulle hieman perämoottoreistakin? 😁
SÄ KUSIPÄÄ ET SAATAN LAITA MUN SEURANHAKUJA SUN VAMMASIA VIESTEJÄ ENÄÄ SAATANA
- AnonyymiUUSI
47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:
SÄ KUSIPÄÄ ET SAATAN LAITA MUN SEURANHAKUJA SUN VAMMASIA VIESTEJÄ ENÄÄ SAATANA
No tottahan toki! 😁 Kas tässä, ollos hyvä:
Terhi-perämoottoreita valmisti Valmet Oy vuosina 1959–1979 Jyskän tehtaalla. Päämyyjänä toimi Korpivaara Oy.
Terhin logo.
Sisällys
Historia ja tekniikka
muokkaa
Terhi 20E
Valmetin perämoottorin suunnittelutyön aloitti vuonna 1958 Jyskän tehtaan johtaja, DI Mikko S. Mäkelä. Kolmen hv tuotantosarja saatiin markkinoille kesällä 1959. Perämoottorin yleisen nimikilpailun voitti Karin Valkama. Uudeksi perämoottorien pääsuunnittelijaksi nimitettiin 17. syyskuuta DI Juhani Linnoinen, sittemmin Saab-Valmetin Uudenkaupungin autotehtaan johtaja. Kesällä 1960 Linnoinen aloitti 2-sylinterisen moottorin suunnittelun. Perämoottorin ulkoasun suunnitteli muotoilija Jukka Pellinen.[1]
Terhin ensimmäisissä tuhannessa moottorissa oli käynnistymisongelmia, josta seurasi huonoa mainetta koko brändille. Linnoinen ratkaisi käynnistysongelman vaihtamalla Zenith-kaasuttimen Bing-malliin. Ensimmäiset Terhi-moottorit ovat varsin omalaatuisia, mutta jo 1970-luvun alussa ne olivat varsin edistyksellisiä ja kuluttivat jo kohtuullisen vähän bensiiniä. Ne olivat hyvin edullisia kotimaisuuden vuoksi. 9.9 hv – 20 hv Terheissä vaihteet olivat kaasukahvassa, mikä oli melko yleistä tuohon aikaan. 4 hv ja sitä pienemmissä moottoreissa kaasuvipu oli moottorin kopassa, eikä kahvassa, ja vaihdevipu oli sivussa (jos ylipäätänsä vaihteita oli). Suurin osa Terhi-moottoreista oli vesijäähdytteisiä, pienimmissä moottoreissa oli aluksi vain ilmajäähdytys, mutta myöhemmin myös pieniin tuli vesijäähdytys 3,5 hv mallia lukuun ottamatta.[2] Terhin huonoihin puoliin kuuluu paino, koska niiden iskutilavuus on suuri tehoon nähden (esimerkiksi 340 cm³ ja 15 hv). Tästä kuitenkin hyötynä se, että moottori käy pienellä rasituksella ja näin ollen kestää. Terhin tehot on myös tavallisesti ilmoitettu hieman alakanttiin. Teholuokitukset olivat hieman erikoisia, mainittakoon esimerkkinä vaikkapa 23:n hevosvoiman kone.lähde?
Terhi edustaa omalla tavallaan suomalaisen koneenrakennuksen historiaa. Kotimaan markkinoilla 1960-luvun loppuun mennessä joka viides myyty alle 20 hv perämoottori oli Terhi-merkkinen.lähde?
Mallit
muokkaa
Terhi 3 ja 4
muokkaa
Vuodesta 1959 vuoteen 1961 valmistettiin ensimmäistä virallista Terhi-mallia. 3 hv oli ainoa peltikoppainen malli. Vuonna 1961 4 hv syrjäytti 3 hv mallin. Nämä mallit eivät muuten juuri poikkea toisistaan paitsi 4 hv:ssa on lujitemuovinen moottorikotelo.
Terhi 3 ja 3,5
muokkaa
Vuosina 1970-1975 valmistettu Terhi 3 ja 1976-1979 valmistettu Terhi 3,5 olivat muista Terheistä poiketen varustettu Tecumseh 642 -moottorilla. Saman 2-tahtimoottorin muunnoksia on käytetty mm. ruohonleikkureissa. (Sen viimeisimmän version, Tecumseh AV520:n[3] tuotanto päättyi vasta vuonna 2008.)[4]
Moottoriosa oli ilmajäähdytteinen, mutta rikiputkea ja pakosarjaa jäähdytettiin vedellä, samoin kuin ilmajäähdytteisessä Terhi 5 -mallissa.[5] Anonyymi kirjoitti:
No tottahan toki! 😁 Kas tässä, ollos hyvä:
Terhi-perämoottoreita valmisti Valmet Oy vuosina 1959–1979 Jyskän tehtaalla. Päämyyjänä toimi Korpivaara Oy.
Terhin logo.
Sisällys
Historia ja tekniikka
muokkaa
Terhi 20E
Valmetin perämoottorin suunnittelutyön aloitti vuonna 1958 Jyskän tehtaan johtaja, DI Mikko S. Mäkelä. Kolmen hv tuotantosarja saatiin markkinoille kesällä 1959. Perämoottorin yleisen nimikilpailun voitti Karin Valkama. Uudeksi perämoottorien pääsuunnittelijaksi nimitettiin 17. syyskuuta DI Juhani Linnoinen, sittemmin Saab-Valmetin Uudenkaupungin autotehtaan johtaja. Kesällä 1960 Linnoinen aloitti 2-sylinterisen moottorin suunnittelun. Perämoottorin ulkoasun suunnitteli muotoilija Jukka Pellinen.[1]
Terhin ensimmäisissä tuhannessa moottorissa oli käynnistymisongelmia, josta seurasi huonoa mainetta koko brändille. Linnoinen ratkaisi käynnistysongelman vaihtamalla Zenith-kaasuttimen Bing-malliin. Ensimmäiset Terhi-moottorit ovat varsin omalaatuisia, mutta jo 1970-luvun alussa ne olivat varsin edistyksellisiä ja kuluttivat jo kohtuullisen vähän bensiiniä. Ne olivat hyvin edullisia kotimaisuuden vuoksi. 9.9 hv – 20 hv Terheissä vaihteet olivat kaasukahvassa, mikä oli melko yleistä tuohon aikaan. 4 hv ja sitä pienemmissä moottoreissa kaasuvipu oli moottorin kopassa, eikä kahvassa, ja vaihdevipu oli sivussa (jos ylipäätänsä vaihteita oli). Suurin osa Terhi-moottoreista oli vesijäähdytteisiä, pienimmissä moottoreissa oli aluksi vain ilmajäähdytys, mutta myöhemmin myös pieniin tuli vesijäähdytys 3,5 hv mallia lukuun ottamatta.[2] Terhin huonoihin puoliin kuuluu paino, koska niiden iskutilavuus on suuri tehoon nähden (esimerkiksi 340 cm³ ja 15 hv). Tästä kuitenkin hyötynä se, että moottori käy pienellä rasituksella ja näin ollen kestää. Terhin tehot on myös tavallisesti ilmoitettu hieman alakanttiin. Teholuokitukset olivat hieman erikoisia, mainittakoon esimerkkinä vaikkapa 23:n hevosvoiman kone.lähde?
Terhi edustaa omalla tavallaan suomalaisen koneenrakennuksen historiaa. Kotimaan markkinoilla 1960-luvun loppuun mennessä joka viides myyty alle 20 hv perämoottori oli Terhi-merkkinen.lähde?
Mallit
muokkaa
Terhi 3 ja 4
muokkaa
Vuodesta 1959 vuoteen 1961 valmistettiin ensimmäistä virallista Terhi-mallia. 3 hv oli ainoa peltikoppainen malli. Vuonna 1961 4 hv syrjäytti 3 hv mallin. Nämä mallit eivät muuten juuri poikkea toisistaan paitsi 4 hv:ssa on lujitemuovinen moottorikotelo.
Terhi 3 ja 3,5
muokkaa
Vuosina 1970-1975 valmistettu Terhi 3 ja 1976-1979 valmistettu Terhi 3,5 olivat muista Terheistä poiketen varustettu Tecumseh 642 -moottorilla. Saman 2-tahtimoottorin muunnoksia on käytetty mm. ruohonleikkureissa. (Sen viimeisimmän version, Tecumseh AV520:n[3] tuotanto päättyi vasta vuonna 2008.)[4]
Moottoriosa oli ilmajäähdytteinen, mutta rikiputkea ja pakosarjaa jäähdytettiin vedellä, samoin kuin ilmajäähdytteisessä Terhi 5 -mallissa.[5]NYT SÄ SAATANAN KUSIPÄÄ KERROT NIMES JS OSOITTEES SILLÄ MÄ OON SAANU SUSTA NYT TARPEEKSENI SAATANAN HUORAN PENIKKA
- AnonyymiUUSI
47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:
NYT SÄ SAATANAN KUSIPÄÄ KERROT NIMES JS OSOITTEES SILLÄ MÄ OON SAANU SUSTA NYT TARPEEKSENI SAATANAN HUORAN PENIKKA
Tulepa huomenna klo 14 Turun rautatieaseman pääovelle, niin jutellaan hieman. 😁
- AnonyymiUUSI
47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:
NYT SÄ SAATANAN KUSIPÄÄ KERROT NIMES JS OSOITTEES SILLÄ MÄ OON SAANU SUSTA NYT TARPEEKSENI SAATANAN HUORAN PENIKKA
VAI HUUMORINTAJUINEN JA RAUHALLINEN. HETI OTTAA TODESTA EIKA HUUMORILLA JA ON MUITA HETI HAUKKUMASSA.
RAUNO EI OSAA KUN VALEHDELLA JA PIIPITTÄÄ. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
VAI HUUMORINTAJUINEN JA RAUHALLINEN. HETI OTTAA TODESTA EIKA HUUMORILLA JA ON MUITA HETI HAUKKUMASSA.
RAUNO EI OSAA KUN VALEHDELLA JA PIIPITTÄÄ.Setä on hyvin vihainen. 😁
- AnonyymiUUSI
47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:
NYT SÄ SAATANAN KUSIPÄÄ KERROT NIMES JS OSOITTEES SILLÄ MÄ OON SAANU SUSTA NYT TARPEEKSENI SAATANAN HUORAN PENIKKA
TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO TERO DULLAA KAKKI MUUMIT
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😋😁😁😁
Vesipää setä joko alkaa mennä kaaliin että tämä palsta EI OLE SEURANHAKUA VARTEN ?!!!!!!
😁😁😁😁😁
Kaikki pöljän sedän "ilmoitukset" tullaan jatkossa tärvelemään juuri tällä tavalla eikä avuton persaukinen setä mahda asialle yhtään mitään 😁😁😁😁
Ottaako KUPOLIIN 😁😁😁😁
Sun nukkumaanmenoaika tulikin muuten jo, taas saat mennä uuden pettymyksen kera pehkuihin toope! 😁😁😁😁
Kohta setä kuorsaa niin että koko hoitolaitos tärisee 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA Anonyymi kirjoitti:
TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO TERO DULLAA KAKKI MUUMIT
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😋😁😁😁
Vesipää setä joko alkaa mennä kaaliin että tämä palsta EI OLE SEURANHAKUA VARTEN ?!!!!!!
😁😁😁😁😁
Kaikki pöljän sedän "ilmoitukset" tullaan jatkossa tärvelemään juuri tällä tavalla eikä avuton persaukinen setä mahda asialle yhtään mitään 😁😁😁😁
Ottaako KUPOLIIN 😁😁😁😁
Sun nukkumaanmenoaika tulikin muuten jo, taas saat mennä uuden pettymyksen kera pehkuihin toope! 😁😁😁😁
Kohta setä kuorsaa niin että koko hoitolaitos tärisee 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARAKUSIPÄÄ HUORAN PENIKKA PENTTI HIRVONEN TULI PIIPITTÄMÄÄ ITESTÄÄ
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No tottahan toki! 😁 Kas tässä, ollos hyvä:
Terhi-perämoottoreita valmisti Valmet Oy vuosina 1959–1979 Jyskän tehtaalla. Päämyyjänä toimi Korpivaara Oy.
Terhin logo.
Sisällys
Historia ja tekniikka
muokkaa
Terhi 20E
Valmetin perämoottorin suunnittelutyön aloitti vuonna 1958 Jyskän tehtaan johtaja, DI Mikko S. Mäkelä. Kolmen hv tuotantosarja saatiin markkinoille kesällä 1959. Perämoottorin yleisen nimikilpailun voitti Karin Valkama. Uudeksi perämoottorien pääsuunnittelijaksi nimitettiin 17. syyskuuta DI Juhani Linnoinen, sittemmin Saab-Valmetin Uudenkaupungin autotehtaan johtaja. Kesällä 1960 Linnoinen aloitti 2-sylinterisen moottorin suunnittelun. Perämoottorin ulkoasun suunnitteli muotoilija Jukka Pellinen.[1]
Terhin ensimmäisissä tuhannessa moottorissa oli käynnistymisongelmia, josta seurasi huonoa mainetta koko brändille. Linnoinen ratkaisi käynnistysongelman vaihtamalla Zenith-kaasuttimen Bing-malliin. Ensimmäiset Terhi-moottorit ovat varsin omalaatuisia, mutta jo 1970-luvun alussa ne olivat varsin edistyksellisiä ja kuluttivat jo kohtuullisen vähän bensiiniä. Ne olivat hyvin edullisia kotimaisuuden vuoksi. 9.9 hv – 20 hv Terheissä vaihteet olivat kaasukahvassa, mikä oli melko yleistä tuohon aikaan. 4 hv ja sitä pienemmissä moottoreissa kaasuvipu oli moottorin kopassa, eikä kahvassa, ja vaihdevipu oli sivussa (jos ylipäätänsä vaihteita oli). Suurin osa Terhi-moottoreista oli vesijäähdytteisiä, pienimmissä moottoreissa oli aluksi vain ilmajäähdytys, mutta myöhemmin myös pieniin tuli vesijäähdytys 3,5 hv mallia lukuun ottamatta.[2] Terhin huonoihin puoliin kuuluu paino, koska niiden iskutilavuus on suuri tehoon nähden (esimerkiksi 340 cm³ ja 15 hv). Tästä kuitenkin hyötynä se, että moottori käy pienellä rasituksella ja näin ollen kestää. Terhin tehot on myös tavallisesti ilmoitettu hieman alakanttiin. Teholuokitukset olivat hieman erikoisia, mainittakoon esimerkkinä vaikkapa 23:n hevosvoiman kone.lähde?
Terhi edustaa omalla tavallaan suomalaisen koneenrakennuksen historiaa. Kotimaan markkinoilla 1960-luvun loppuun mennessä joka viides myyty alle 20 hv perämoottori oli Terhi-merkkinen.lähde?
Mallit
muokkaa
Terhi 3 ja 4
muokkaa
Vuodesta 1959 vuoteen 1961 valmistettiin ensimmäistä virallista Terhi-mallia. 3 hv oli ainoa peltikoppainen malli. Vuonna 1961 4 hv syrjäytti 3 hv mallin. Nämä mallit eivät muuten juuri poikkea toisistaan paitsi 4 hv:ssa on lujitemuovinen moottorikotelo.
Terhi 3 ja 3,5
muokkaa
Vuosina 1970-1975 valmistettu Terhi 3 ja 1976-1979 valmistettu Terhi 3,5 olivat muista Terheistä poiketen varustettu Tecumseh 642 -moottorilla. Saman 2-tahtimoottorin muunnoksia on käytetty mm. ruohonleikkureissa. (Sen viimeisimmän version, Tecumseh AV520:n[3] tuotanto päättyi vasta vuonna 2008.)[4]
Moottoriosa oli ilmajäähdytteinen, mutta rikiputkea ja pakosarjaa jäähdytettiin vedellä, samoin kuin ilmajäähdytteisessä Terhi 5 -mallissa.[5]Asiaa! Juuri oikeanlainen vastaus sedän vammaiseen ilmoitukseen!
Seuraavaksi tilataan sedälle KONEVIESTI jos ei ala setä häipyä suosiolla foorumilta prkl! 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA - AnonyymiUUSI
47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:
KUSIPÄÄ HUORAN PENIKKA PENTTI HIRVONEN TULI PIIPITTÄMÄÄ ITESTÄÄ
SINUSTA VAJAKKI TEROSTA KIRJOITIN.
MUTTA KOSKA OLET VAJAKKI, ET TAJUA EDES SITÄ 😁😁😁😁
TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
VITTUMAISIN terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA
- AnonyymiUUSI
UUSI SININEN HOMO NIMIMERKKI KERTOO KAIKEN. RAUNO TYKKÄÄ HOMOSEKSISTÄ KUN LAHEN SETÄ SPERMAA RANEN.
KATO KU SÄKIN KUSIPÄÄ LUTKAN HOMO PENTU TAJUSIT ETTÄ SUN OTASSA JA MUNASSA JA PERSEESSÄ ON HOMO NIMIMERKKI
- AnonyymiUUSI
47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:
KATO KU SÄKIN KUSIPÄÄ LUTKAN HOMO PENTU TAJUSIT ETTÄ SUN OTASSA JA MUNASSA JA PERSEESSÄ ON HOMO NIMIMERKKI
SINUSTA HOMO RANESTA PUHUTAAN. KOHTA MIESHOITAJAT LÄÄKITSEE RANEN JA LAITTAA NUKKUMAAN SILTAKODISSA JOSSA RAUNO ASUU.
- AnonyymiUUSI
47VRAUNOTYKKÄÄPERSESEKSISTÄ
NYT ON SEDÄN SININEN HOMONIMMARI KERRANKIN TÄYTTÄ TOTTA
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN Anonyymi kirjoitti:
SINUSTA HOMO RANESTA PUHUTAAN. KOHTA MIESHOITAJAT LÄÄKITSEE RANEN JA LAITTAA NUKKUMAAN SILTAKODISSA JOSSA RAUNO ASUU.
NIINHÄN TE SAATANAN KUSIPÄÄ LUTKAN PENNNUT PIIPITÄTTE ITESTÄNNE
- AnonyymiUUSI
47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:
NIINHÄN TE SAATANAN KUSIPÄÄ LUTKAN PENNNUT PIIPITÄTTE ITESTÄNNE
PENNNUT. APUKOULUSSA OLLUT RANE KIRJOITTAA. KOHTA SETÄ PIIPITTÄÄ KUN LAITETAAN NUKKUMAAN.
- AnonyymiUUSI
47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:
KATO KU SÄKIN KUSIPÄÄ LUTKAN HOMO PENTU TAJUSIT ETTÄ SUN OTASSA JA MUNASSA JA PERSEESSÄ ON HOMO NIMIMERKKI
Sinä täällä olet ainoa homo kusipää lutkan pentu sillä kuten jokainen näkee, olet ainoa jolla on sininen homonimimerkki. Ei meillä muilla ole.
Paskanpiipittäjä setä näkee jo harhojakin. Anonyymi kirjoitti:
Sinä täällä olet ainoa homo kusipää lutkan pentu sillä kuten jokainen näkee, olet ainoa jolla on sininen homonimimerkki. Ei meillä muilla ole.
Paskanpiipittäjä setä näkee jo harhojakin.KATO KU DÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS KUTEN MONI MUU
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
47VRAUNOTYKKÄÄPERSESEKSISTÄ
NYT ON SEDÄN SININEN HOMONIMMARI KERRANKIN TÄYTTÄ TOTTA
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANENEikö Lahden setä pahastu kun kilpakosijoiksi on ilmaantunut Talkkunasetä, Muumisetä, Konesetä ja tietenkin Tuttiritarisetä (joka on Ranen veli Vesa)?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
PENNNUT. APUKOULUSSA OLLUT RANE KIRJOITTAA. KOHTA SETÄ PIIPITTÄÄ KUN LAITETAAN NUKKUMAAN.
Alkaa MÖMMÖT purra setään niin tuollaista mongerrusta on sedän teksti varsinkin klo 21 jälkeen 😁😁😁😁
No onhan sedän ulosanti ennen ysiäkin niin vammaista ettei sanotuksi saa 😁😁😁😁
Setää vituttaa kun joutuu taas nukkumaan lasten aikaan ja meillä muilla vasta illanvietto alkaa 😁😁😁😁
Setä sai taas mitä tilasikin: kunnon vittuilua 😁😁😁😁
Setä veti kaikkien riemuksi taas herneen ainoaan sieraimeensa naurettavan helposti 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA - AnonyymiUUSI
47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:
KATO KU DÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS KUTEN MONI MUU
EI RAUNO EI. SINUSTA PUHUTAAN. SINULLA ON AINOASTAAN NAURETTAVA SININEN HOMO NIMIMERKKI. EI KENELLÄKÄÄN MUULLA. TÄYTYYKÖ MONTA KERTAA VIELÄ SANOA ETTÄ YKSINKERTAINEN RAUNO YMMÄRTÄÄ.
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa MÖMMÖT purra setään niin tuollaista mongerrusta on sedän teksti varsinkin klo 21 jälkeen 😁😁😁😁
No onhan sedän ulosanti ennen ysiäkin niin vammaista ettei sanotuksi saa 😁😁😁😁
Setää vituttaa kun joutuu taas nukkumaan lasten aikaan ja meillä muilla vasta illanvietto alkaa 😁😁😁😁
Setä sai taas mitä tilasikin: kunnon vittuilua 😁😁😁😁
Setä veti kaikkien riemuksi taas herneen ainoaan sieraimeensa naurettavan helposti 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARAKUSIPÄÄ HUORAN PENIKKA PENTTI HIRVONEN PIIPTTÄÄ ITESTÄÄ
Anonyymi kirjoitti:
PENNNUT. APUKOULUSSA OLLUT RANE KIRJOITTAA. KOHTA SETÄ PIIPITTÄÄ KUN LAITETAAN NUKKUMAAN.
KATO KU SÄKIN. HUORAN PENIKKA TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS
- AnonyymiUUSI
47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:
KATO KU SÄKIN. HUORAN PENIKKA TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS
SINUN SINISEN HOMO NIMMERKIN TAKAA ÄLYTTÖMÄT PIIPITYKSET AINA TULEE.
AAMULLA KAIKISSA TAAS LUKEE PAHUS SIVUA EI LÖYTYNYT. Anonyymi kirjoitti:
SINUN SINISEN HOMO NIMMERKIN TAKAA ÄLYTTÖMÄT PIIPITYKSET AINA TULEE.
AAMULLA KAIKISSA TAAS LUKEE PAHUS SIVUA EI LÖYTYNYT.KATO KU TAJUSIT ETTÄ SUN OTASSA JA MUNASSA JA PERSEESSÄ SE HOMO NIMIMERKKI ON
- AnonyymiUUSI
47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:
KATO KU TAJUSIT ETTÄ SUN OTASSA JA MUNASSA JA PERSEESSÄ SE HOMO NIMIMERKKI ON
Sinä olet täällä setä ainoa joka ei tajua mistään mitään mutta ethän sinä VAJAKKI sitä tajua.
DÄ PENNNTU KUSIPÄÄÄ
OTTAAKS KUPOLIIN VAJAKKI?
😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291757
Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa
Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.711567Ikävöimäsi henkilön ikä
Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie561273- 681102
- 2745
Oli kyl kunnon reissu
Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻10739- 45727
- 41705
Plösö ja synttäriruusut
Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?150692Tiedätkö autereen?
Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen8688