ONKO HEINOLASSA NEITOSIA JOTKA KAIPAA SETÄÄ JONKA KANSSA HARRASTAA SEKSIÄ JOKA PÄIVÄ

Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen mukava, hellä, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minä kohtelen teitä kuin kukkaa kämmenellä.
Minä olen aika puhelias ja tykkään seksistä.

Tulette huomaamaan että minun kanssa on mukava olla.

Minä etsin tosissaan seuraa aidoista neitosista.

Minä olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kg ja ikää on 47 vuotta

27

125

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Haluatko, että kerron sinulle hieman perämoottoreistakin? 😁

      • UUSI

        SÄ KUSIPÄÄ ET SAATAN LAITA MUN SEURANHAKUJA SUN VAMMASIA VIESTEJÄ ENÄÄ SAATANA


      • Anonyymi
        UUSI
        47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:

        SÄ KUSIPÄÄ ET SAATAN LAITA MUN SEURANHAKUJA SUN VAMMASIA VIESTEJÄ ENÄÄ SAATANA

        No tottahan toki! 😁 Kas tässä, ollos hyvä:

        Terhi-perämoottoreita valmisti Valmet Oy vuosina 1959–1979 Jyskän tehtaalla. Päämyyjänä toimi Korpivaara Oy.

        Terhin logo.
        Sisällys
        Historia ja tekniikka
        muokkaa

        Terhi 20E
        Valmetin perämoottorin suunnittelutyön aloitti vuonna 1958 Jyskän tehtaan johtaja, DI Mikko S. Mäkelä. Kolmen hv tuotantosarja saatiin markkinoille kesällä 1959. Perämoottorin yleisen nimikilpailun voitti Karin Valkama. Uudeksi perämoottorien pääsuunnittelijaksi nimitettiin 17. syyskuuta DI Juhani Linnoinen, sittemmin Saab-Valmetin Uudenkaupungin autotehtaan johtaja. Kesällä 1960 Linnoinen aloitti 2-sylinterisen moottorin suunnittelun. Perämoottorin ulkoasun suunnitteli muotoilija Jukka Pellinen.[1]
        Terhin ensimmäisissä tuhannessa moottorissa oli käynnistymisongelmia, josta seurasi huonoa mainetta koko brändille. Linnoinen ratkaisi käynnistysongelman vaihtamalla Zenith-kaasuttimen Bing-malliin. Ensimmäiset Terhi-moottorit ovat varsin omalaatuisia, mutta jo 1970-luvun alussa ne olivat varsin edistyksellisiä ja kuluttivat jo kohtuullisen vähän bensiiniä. Ne olivat hyvin edullisia kotimaisuuden vuoksi. 9.9 hv – 20 hv Terheissä vaihteet olivat kaasukahvassa, mikä oli melko yleistä tuohon aikaan. 4 hv ja sitä pienemmissä moottoreissa kaasuvipu oli moottorin kopassa, eikä kahvassa, ja vaihdevipu oli sivussa (jos ylipäätänsä vaihteita oli). Suurin osa Terhi-moottoreista oli vesijäähdytteisiä, pienimmissä moottoreissa oli aluksi vain ilmajäähdytys, mutta myöhemmin myös pieniin tuli vesijäähdytys 3,5 hv mallia lukuun ottamatta.[2] Terhin huonoihin puoliin kuuluu paino, koska niiden iskutilavuus on suuri tehoon nähden (esimerkiksi 340 cm³ ja 15 hv). Tästä kuitenkin hyötynä se, että moottori käy pienellä rasituksella ja näin ollen kestää. Terhin tehot on myös tavallisesti ilmoitettu hieman alakanttiin. Teholuokitukset olivat hieman erikoisia, mainittakoon esimerkkinä vaikkapa 23:n hevosvoiman kone.lähde?
        Terhi edustaa omalla tavallaan suomalaisen koneenrakennuksen historiaa. Kotimaan markkinoilla 1960-luvun loppuun mennessä joka viides myyty alle 20 hv perämoottori oli Terhi-merkkinen.lähde?
        Mallit
        muokkaa
        Terhi 3 ja 4
        muokkaa
        Vuodesta 1959 vuoteen 1961 valmistettiin ensimmäistä virallista Terhi-mallia. 3 hv oli ainoa peltikoppainen malli. Vuonna 1961 4 hv syrjäytti 3 hv mallin. Nämä mallit eivät muuten juuri poikkea toisistaan paitsi 4 hv:ssa on lujitemuovinen moottorikotelo.
        Terhi 3 ja 3,5
        muokkaa
        Vuosina 1970-1975 valmistettu Terhi 3 ja 1976-1979 valmistettu Terhi 3,5 olivat muista Terheistä poiketen varustettu Tecumseh 642 -moottorilla. Saman 2-tahtimoottorin muunnoksia on käytetty mm. ruohonleikkureissa. (Sen viimeisimmän version, Tecumseh AV520:n[3] tuotanto päättyi vasta vuonna 2008.)[4]
        Moottoriosa oli ilmajäähdytteinen, mutta rikiputkea ja pakosarjaa jäähdytettiin vedellä, samoin kuin ilmajäähdytteisessä Terhi 5 -mallissa.[5]


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No tottahan toki! 😁 Kas tässä, ollos hyvä:

        Terhi-perämoottoreita valmisti Valmet Oy vuosina 1959–1979 Jyskän tehtaalla. Päämyyjänä toimi Korpivaara Oy.

        Terhin logo.
        Sisällys
        Historia ja tekniikka
        muokkaa

        Terhi 20E
        Valmetin perämoottorin suunnittelutyön aloitti vuonna 1958 Jyskän tehtaan johtaja, DI Mikko S. Mäkelä. Kolmen hv tuotantosarja saatiin markkinoille kesällä 1959. Perämoottorin yleisen nimikilpailun voitti Karin Valkama. Uudeksi perämoottorien pääsuunnittelijaksi nimitettiin 17. syyskuuta DI Juhani Linnoinen, sittemmin Saab-Valmetin Uudenkaupungin autotehtaan johtaja. Kesällä 1960 Linnoinen aloitti 2-sylinterisen moottorin suunnittelun. Perämoottorin ulkoasun suunnitteli muotoilija Jukka Pellinen.[1]
        Terhin ensimmäisissä tuhannessa moottorissa oli käynnistymisongelmia, josta seurasi huonoa mainetta koko brändille. Linnoinen ratkaisi käynnistysongelman vaihtamalla Zenith-kaasuttimen Bing-malliin. Ensimmäiset Terhi-moottorit ovat varsin omalaatuisia, mutta jo 1970-luvun alussa ne olivat varsin edistyksellisiä ja kuluttivat jo kohtuullisen vähän bensiiniä. Ne olivat hyvin edullisia kotimaisuuden vuoksi. 9.9 hv – 20 hv Terheissä vaihteet olivat kaasukahvassa, mikä oli melko yleistä tuohon aikaan. 4 hv ja sitä pienemmissä moottoreissa kaasuvipu oli moottorin kopassa, eikä kahvassa, ja vaihdevipu oli sivussa (jos ylipäätänsä vaihteita oli). Suurin osa Terhi-moottoreista oli vesijäähdytteisiä, pienimmissä moottoreissa oli aluksi vain ilmajäähdytys, mutta myöhemmin myös pieniin tuli vesijäähdytys 3,5 hv mallia lukuun ottamatta.[2] Terhin huonoihin puoliin kuuluu paino, koska niiden iskutilavuus on suuri tehoon nähden (esimerkiksi 340 cm³ ja 15 hv). Tästä kuitenkin hyötynä se, että moottori käy pienellä rasituksella ja näin ollen kestää. Terhin tehot on myös tavallisesti ilmoitettu hieman alakanttiin. Teholuokitukset olivat hieman erikoisia, mainittakoon esimerkkinä vaikkapa 23:n hevosvoiman kone.lähde?
        Terhi edustaa omalla tavallaan suomalaisen koneenrakennuksen historiaa. Kotimaan markkinoilla 1960-luvun loppuun mennessä joka viides myyty alle 20 hv perämoottori oli Terhi-merkkinen.lähde?
        Mallit
        muokkaa
        Terhi 3 ja 4
        muokkaa
        Vuodesta 1959 vuoteen 1961 valmistettiin ensimmäistä virallista Terhi-mallia. 3 hv oli ainoa peltikoppainen malli. Vuonna 1961 4 hv syrjäytti 3 hv mallin. Nämä mallit eivät muuten juuri poikkea toisistaan paitsi 4 hv:ssa on lujitemuovinen moottorikotelo.
        Terhi 3 ja 3,5
        muokkaa
        Vuosina 1970-1975 valmistettu Terhi 3 ja 1976-1979 valmistettu Terhi 3,5 olivat muista Terheistä poiketen varustettu Tecumseh 642 -moottorilla. Saman 2-tahtimoottorin muunnoksia on käytetty mm. ruohonleikkureissa. (Sen viimeisimmän version, Tecumseh AV520:n[3] tuotanto päättyi vasta vuonna 2008.)[4]
        Moottoriosa oli ilmajäähdytteinen, mutta rikiputkea ja pakosarjaa jäähdytettiin vedellä, samoin kuin ilmajäähdytteisessä Terhi 5 -mallissa.[5]

        NYT SÄ SAATANAN KUSIPÄÄ KERROT NIMES JS OSOITTEES SILLÄ MÄ OON SAANU SUSTA NYT TARPEEKSENI SAATANAN HUORAN PENIKKA


      • Anonyymi
        UUSI
        47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:

        NYT SÄ SAATANAN KUSIPÄÄ KERROT NIMES JS OSOITTEES SILLÄ MÄ OON SAANU SUSTA NYT TARPEEKSENI SAATANAN HUORAN PENIKKA

        Tulepa huomenna klo 14 Turun rautatieaseman pääovelle, niin jutellaan hieman. 😁


      • Anonyymi
        UUSI
        47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:

        NYT SÄ SAATANAN KUSIPÄÄ KERROT NIMES JS OSOITTEES SILLÄ MÄ OON SAANU SUSTA NYT TARPEEKSENI SAATANAN HUORAN PENIKKA

        VAI HUUMORINTAJUINEN JA RAUHALLINEN. HETI OTTAA TODESTA EIKA HUUMORILLA JA ON MUITA HETI HAUKKUMASSA.
        RAUNO EI OSAA KUN VALEHDELLA JA PIIPITTÄÄ.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        VAI HUUMORINTAJUINEN JA RAUHALLINEN. HETI OTTAA TODESTA EIKA HUUMORILLA JA ON MUITA HETI HAUKKUMASSA.
        RAUNO EI OSAA KUN VALEHDELLA JA PIIPITTÄÄ.

        Setä on hyvin vihainen. 😁


      • Anonyymi
        UUSI
        47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:

        NYT SÄ SAATANAN KUSIPÄÄ KERROT NIMES JS OSOITTEES SILLÄ MÄ OON SAANU SUSTA NYT TARPEEKSENI SAATANAN HUORAN PENIKKA

        TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO TERO DULLAA KAKKI MUUMIT

        😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😋😁😁😁

        Vesipää setä joko alkaa mennä kaaliin että tämä palsta EI OLE SEURANHAKUA VARTEN ?!!!!!!

        😁😁😁😁😁

        Kaikki pöljän sedän "ilmoitukset" tullaan jatkossa tärvelemään juuri tällä tavalla eikä avuton persaukinen setä mahda asialle yhtään mitään 😁😁😁😁

        Ottaako KUPOLIIN 😁😁😁😁

        Sun nukkumaanmenoaika tulikin muuten jo, taas saat mennä uuden pettymyksen kera pehkuihin toope! 😁😁😁😁

        Kohta setä kuorsaa niin että koko hoitolaitos tärisee 😁😁😁😁

        Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO TERO DULLAA KAKKI MUUMIT

        😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😋😁😁😁

        Vesipää setä joko alkaa mennä kaaliin että tämä palsta EI OLE SEURANHAKUA VARTEN ?!!!!!!

        😁😁😁😁😁

        Kaikki pöljän sedän "ilmoitukset" tullaan jatkossa tärvelemään juuri tällä tavalla eikä avuton persaukinen setä mahda asialle yhtään mitään 😁😁😁😁

        Ottaako KUPOLIIN 😁😁😁😁

        Sun nukkumaanmenoaika tulikin muuten jo, taas saat mennä uuden pettymyksen kera pehkuihin toope! 😁😁😁😁

        Kohta setä kuorsaa niin että koko hoitolaitos tärisee 😁😁😁😁

        Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA

        KUSIPÄÄ HUORAN PENIKKA PENTTI HIRVONEN TULI PIIPITTÄMÄÄ ITESTÄÄ


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No tottahan toki! 😁 Kas tässä, ollos hyvä:

        Terhi-perämoottoreita valmisti Valmet Oy vuosina 1959–1979 Jyskän tehtaalla. Päämyyjänä toimi Korpivaara Oy.

        Terhin logo.
        Sisällys
        Historia ja tekniikka
        muokkaa

        Terhi 20E
        Valmetin perämoottorin suunnittelutyön aloitti vuonna 1958 Jyskän tehtaan johtaja, DI Mikko S. Mäkelä. Kolmen hv tuotantosarja saatiin markkinoille kesällä 1959. Perämoottorin yleisen nimikilpailun voitti Karin Valkama. Uudeksi perämoottorien pääsuunnittelijaksi nimitettiin 17. syyskuuta DI Juhani Linnoinen, sittemmin Saab-Valmetin Uudenkaupungin autotehtaan johtaja. Kesällä 1960 Linnoinen aloitti 2-sylinterisen moottorin suunnittelun. Perämoottorin ulkoasun suunnitteli muotoilija Jukka Pellinen.[1]
        Terhin ensimmäisissä tuhannessa moottorissa oli käynnistymisongelmia, josta seurasi huonoa mainetta koko brändille. Linnoinen ratkaisi käynnistysongelman vaihtamalla Zenith-kaasuttimen Bing-malliin. Ensimmäiset Terhi-moottorit ovat varsin omalaatuisia, mutta jo 1970-luvun alussa ne olivat varsin edistyksellisiä ja kuluttivat jo kohtuullisen vähän bensiiniä. Ne olivat hyvin edullisia kotimaisuuden vuoksi. 9.9 hv – 20 hv Terheissä vaihteet olivat kaasukahvassa, mikä oli melko yleistä tuohon aikaan. 4 hv ja sitä pienemmissä moottoreissa kaasuvipu oli moottorin kopassa, eikä kahvassa, ja vaihdevipu oli sivussa (jos ylipäätänsä vaihteita oli). Suurin osa Terhi-moottoreista oli vesijäähdytteisiä, pienimmissä moottoreissa oli aluksi vain ilmajäähdytys, mutta myöhemmin myös pieniin tuli vesijäähdytys 3,5 hv mallia lukuun ottamatta.[2] Terhin huonoihin puoliin kuuluu paino, koska niiden iskutilavuus on suuri tehoon nähden (esimerkiksi 340 cm³ ja 15 hv). Tästä kuitenkin hyötynä se, että moottori käy pienellä rasituksella ja näin ollen kestää. Terhin tehot on myös tavallisesti ilmoitettu hieman alakanttiin. Teholuokitukset olivat hieman erikoisia, mainittakoon esimerkkinä vaikkapa 23:n hevosvoiman kone.lähde?
        Terhi edustaa omalla tavallaan suomalaisen koneenrakennuksen historiaa. Kotimaan markkinoilla 1960-luvun loppuun mennessä joka viides myyty alle 20 hv perämoottori oli Terhi-merkkinen.lähde?
        Mallit
        muokkaa
        Terhi 3 ja 4
        muokkaa
        Vuodesta 1959 vuoteen 1961 valmistettiin ensimmäistä virallista Terhi-mallia. 3 hv oli ainoa peltikoppainen malli. Vuonna 1961 4 hv syrjäytti 3 hv mallin. Nämä mallit eivät muuten juuri poikkea toisistaan paitsi 4 hv:ssa on lujitemuovinen moottorikotelo.
        Terhi 3 ja 3,5
        muokkaa
        Vuosina 1970-1975 valmistettu Terhi 3 ja 1976-1979 valmistettu Terhi 3,5 olivat muista Terheistä poiketen varustettu Tecumseh 642 -moottorilla. Saman 2-tahtimoottorin muunnoksia on käytetty mm. ruohonleikkureissa. (Sen viimeisimmän version, Tecumseh AV520:n[3] tuotanto päättyi vasta vuonna 2008.)[4]
        Moottoriosa oli ilmajäähdytteinen, mutta rikiputkea ja pakosarjaa jäähdytettiin vedellä, samoin kuin ilmajäähdytteisessä Terhi 5 -mallissa.[5]

        Asiaa! Juuri oikeanlainen vastaus sedän vammaiseen ilmoitukseen!

        Seuraavaksi tilataan sedälle KONEVIESTI jos ei ala setä häipyä suosiolla foorumilta prkl! 😁😁😁😁

        Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA


      • Anonyymi
        UUSI
        47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:

        KUSIPÄÄ HUORAN PENIKKA PENTTI HIRVONEN TULI PIIPITTÄMÄÄ ITESTÄÄ

        SINUSTA VAJAKKI TEROSTA KIRJOITIN.

        MUTTA KOSKA OLET VAJAKKI, ET TAJUA EDES SITÄ 😁😁😁😁

        TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT TERO DULLAA KAKKI MUUMIT


        😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁


        VITTUMAISIN terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA


    • Anonyymi
      UUSI

      UUSI SININEN HOMO NIMIMERKKI KERTOO KAIKEN. RAUNO TYKKÄÄ HOMOSEKSISTÄ KUN LAHEN SETÄ SPERMAA RANEN.

      • UUSI

        KATO KU SÄKIN KUSIPÄÄ LUTKAN HOMO PENTU TAJUSIT ETTÄ SUN OTASSA JA MUNASSA JA PERSEESSÄ ON HOMO NIMIMERKKI


      • Anonyymi
        UUSI
        47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:

        KATO KU SÄKIN KUSIPÄÄ LUTKAN HOMO PENTU TAJUSIT ETTÄ SUN OTASSA JA MUNASSA JA PERSEESSÄ ON HOMO NIMIMERKKI

        SINUSTA HOMO RANESTA PUHUTAAN. KOHTA MIESHOITAJAT LÄÄKITSEE RANEN JA LAITTAA NUKKUMAAN SILTAKODISSA JOSSA RAUNO ASUU.


      • Anonyymi
        UUSI

        47VRAUNOTYKKÄÄPERSESEKSISTÄ

        NYT ON SEDÄN SININEN HOMONIMMARI KERRANKIN TÄYTTÄ TOTTA

        LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        SINUSTA HOMO RANESTA PUHUTAAN. KOHTA MIESHOITAJAT LÄÄKITSEE RANEN JA LAITTAA NUKKUMAAN SILTAKODISSA JOSSA RAUNO ASUU.

        NIINHÄN TE SAATANAN KUSIPÄÄ LUTKAN PENNNUT PIIPITÄTTE ITESTÄNNE


      • Anonyymi
        UUSI
        47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:

        NIINHÄN TE SAATANAN KUSIPÄÄ LUTKAN PENNNUT PIIPITÄTTE ITESTÄNNE

        PENNNUT. APUKOULUSSA OLLUT RANE KIRJOITTAA. KOHTA SETÄ PIIPITTÄÄ KUN LAITETAAN NUKKUMAAN.


      • Anonyymi
        UUSI
        47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:

        KATO KU SÄKIN KUSIPÄÄ LUTKAN HOMO PENTU TAJUSIT ETTÄ SUN OTASSA JA MUNASSA JA PERSEESSÄ ON HOMO NIMIMERKKI

        Sinä täällä olet ainoa homo kusipää lutkan pentu sillä kuten jokainen näkee, olet ainoa jolla on sininen homonimimerkki. Ei meillä muilla ole.

        Paskanpiipittäjä setä näkee jo harhojakin.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä täällä olet ainoa homo kusipää lutkan pentu sillä kuten jokainen näkee, olet ainoa jolla on sininen homonimimerkki. Ei meillä muilla ole.

        Paskanpiipittäjä setä näkee jo harhojakin.

        KATO KU DÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS KUTEN MONI MUU


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        47VRAUNOTYKKÄÄPERSESEKSISTÄ

        NYT ON SEDÄN SININEN HOMONIMMARI KERRANKIN TÄYTTÄ TOTTA

        LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN

        Eikö Lahden setä pahastu kun kilpakosijoiksi on ilmaantunut Talkkunasetä, Muumisetä, Konesetä ja tietenkin Tuttiritarisetä (joka on Ranen veli Vesa)?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        PENNNUT. APUKOULUSSA OLLUT RANE KIRJOITTAA. KOHTA SETÄ PIIPITTÄÄ KUN LAITETAAN NUKKUMAAN.

        Alkaa MÖMMÖT purra setään niin tuollaista mongerrusta on sedän teksti varsinkin klo 21 jälkeen 😁😁😁😁

        No onhan sedän ulosanti ennen ysiäkin niin vammaista ettei sanotuksi saa 😁😁😁😁

        Setää vituttaa kun joutuu taas nukkumaan lasten aikaan ja meillä muilla vasta illanvietto alkaa 😁😁😁😁

        Setä sai taas mitä tilasikin: kunnon vittuilua 😁😁😁😁

        Setä veti kaikkien riemuksi taas herneen ainoaan sieraimeensa naurettavan helposti 😁😁😁😁

        Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA


      • Anonyymi
        UUSI
        47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:

        KATO KU DÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS KUTEN MONI MUU

        EI RAUNO EI. SINUSTA PUHUTAAN. SINULLA ON AINOASTAAN NAURETTAVA SININEN HOMO NIMIMERKKI. EI KENELLÄKÄÄN MUULLA. TÄYTYYKÖ MONTA KERTAA VIELÄ SANOA ETTÄ YKSINKERTAINEN RAUNO YMMÄRTÄÄ.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa MÖMMÖT purra setään niin tuollaista mongerrusta on sedän teksti varsinkin klo 21 jälkeen 😁😁😁😁

        No onhan sedän ulosanti ennen ysiäkin niin vammaista ettei sanotuksi saa 😁😁😁😁

        Setää vituttaa kun joutuu taas nukkumaan lasten aikaan ja meillä muilla vasta illanvietto alkaa 😁😁😁😁

        Setä sai taas mitä tilasikin: kunnon vittuilua 😁😁😁😁

        Setä veti kaikkien riemuksi taas herneen ainoaan sieraimeensa naurettavan helposti 😁😁😁😁

        Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA

        KUSIPÄÄ HUORAN PENIKKA PENTTI HIRVONEN PIIPTTÄÄ ITESTÄÄ


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        PENNNUT. APUKOULUSSA OLLUT RANE KIRJOITTAA. KOHTA SETÄ PIIPITTÄÄ KUN LAITETAAN NUKKUMAAN.

        KATO KU SÄKIN. HUORAN PENIKKA TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS


      • Anonyymi
        UUSI
        47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:

        KATO KU SÄKIN. HUORAN PENIKKA TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS

        SINUN SINISEN HOMO NIMMERKIN TAKAA ÄLYTTÖMÄT PIIPITYKSET AINA TULEE.
        AAMULLA KAIKISSA TAAS LUKEE PAHUS SIVUA EI LÖYTYNYT.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        SINUN SINISEN HOMO NIMMERKIN TAKAA ÄLYTTÖMÄT PIIPITYKSET AINA TULEE.
        AAMULLA KAIKISSA TAAS LUKEE PAHUS SIVUA EI LÖYTYNYT.

        KATO KU TAJUSIT ETTÄ SUN OTASSA JA MUNASSA JA PERSEESSÄ SE HOMO NIMIMERKKI ON


      • Anonyymi
        UUSI
        47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ kirjoitti:

        KATO KU TAJUSIT ETTÄ SUN OTASSA JA MUNASSA JA PERSEESSÄ SE HOMO NIMIMERKKI ON

        Sinä olet täällä setä ainoa joka ei tajua mistään mitään mutta ethän sinä VAJAKKI sitä tajua.

        DÄ PENNNTU KUSIPÄÄÄ

        OTTAAKS KUPOLIIN VAJAKKI?

        😁😁😁😁

        Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe