Jaffa paistaa pilvettömältä

Anonyymi-ap

Pitäisiköhän oikein mikrottaa Ceylon teetä ja mennä parvekkeelle ihailemaan Suomen kesää?

Samalla näkisi vähäpukeisia naisia kulkevan kadulla. Voi kun he tietäisivätkään irstaat ajatukseni.

>simiti<

19

170

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mutta ätmi vaihtelu virkistää, kokeile pepsiä fantaa välillä jospa stemmais

      • Anonyymi

        Juntti ei taaskaan pysy asiassa, eikä edes ymmärrä lukemaansa.
        Onko äitisi vielä kehoittanut sinua kertaamaan apukoulun siinä siskosi kuvalle runkkaamisen ohella?

        Luulitko olevasi hauska tai laittavasi viiltävän kommentin? Ei, olet täysi looseripelle kenelle kaikki nauraa.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juntti ei taaskaan pysy asiassa, eikä edes ymmärrä lukemaansa.
        Onko äitisi vielä kehoittanut sinua kertaamaan apukoulun siinä siskosi kuvalle runkkaamisen ohella?

        Luulitko olevasi hauska tai laittavasi viiltävän kommentin? Ei, olet täysi looseripelle kenelle kaikki nauraa.

        >simiti<

        Nyt en osaa sanoa, kunhan vain toin gubbe uusia tuoreita ajatuksia pöytään ns


    • Anonyymi

      Eikö se näin o että gubben kannattaa ottaa ilo irti tästä kesästä, seuraava saattaa mennä vilposemmassa miljöössä

      • Anonyymi

        Voevattu eikö tuota ihme kuukkelia saada säppiin ikinä, täällä se yllyttää yhtä mielenvikaisia vuodesta toiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voevattu eikö tuota ihme kuukkelia saada säppiin ikinä, täällä se yllyttää yhtä mielenvikaisia vuodesta toiseen

        Eikös ne oman pitäjän pyöräkerholaiset jo nurkilla pyöri kyttien lisäksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ne oman pitäjän pyöräkerholaiset jo nurkilla pyöri kyttien lisäksi

        No pannu pärisemään jos ois ees päivän hiljaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pannu pärisemään jos ois ees päivän hiljaa

        Tähän kolehtiin osallistuisin anytime


    • Anonyymi

      Miksei sitä vettä voi keittää kunnolla?!

      • Anonyymi

        Nopeammin se mikrossa tulee. Keitätkö sinä aina hellalla yhden kupillisen vettä?
        Tai nyt tajusin. Keität kerralla ison kattilallisen, niin myöhemmin ei tarvitse kuin lämmittää...

        Sano nyt vielä, että divetyhydroksidin "maku" muuttuu huonoksi mikroaaltouunissa. Ehkäpä jopa rapeus kärsii. 😆

        >simiti<


    • Lämmin viikko pitäisi olla, hyvä niin saan satoa paremmin kasvikopista. 👍

      Avomaakurkun lehdet ja kurkku kuori on piikikkäitä, mutta kurkku kuorittuna on hyvää. 😊

      Parin viikon päästä alkaa työt, sitten voisi vähän viiletä mun puolesta. Ettei läkähdytä lasten kanssa.

      • Anonyymi

        Lapsellista ja hienohelman touhuja kuoria. Itse syön perunatkin kuorineen ja multineen. Raakana tietysti.

        Sitten ärähdän lujaa, sekä pieraisen kovasti. Moni naapuri on muuttanut sen takia. Yksi jopa kuoli.😉

        >simiti<


    • Anonyymi

      Unelmoittet alastomasta sami jaffasta ja syöt jaffa keksei nainen nyt rauhoitut ja tyydytä itsesi niin rauhoitut

      • Anonyymi

        Ketä se sekopää kynäniska luulee naiseksi? Vtu jos tuut kadulla vastaan, niin kannattaa maastoutua. Saakelin junttipelle.
        Tommonen vajakki varmaan äänestää persuja eli Suomen Maalais Puoluetta, joka meni konkurssiin Soinin ollessa siellä sihteerityttönä.

        >simiti<


    • Mutta auringosta, mä halusin rajat pois, ja olin hihattomalla, tuloksena toinen olkapää palanut. Miten sais olkapään takaisin kuntoon, vai onks se ikuisesti palanut ja menetetty.

    • Anonyymi

      Mikrotat vettä :(
      Ostappa vedenkeitin :)

      Olis kyllä kiva istuskella partsilla hörppimässä juomia jossain mukavassa seurassa....

      Viime kesänä oli hieman toisinpäin täällä,
      Ohikulkijat ja vastapäisen talojen immeiset
      sai katella mua pikkusissa pöksyissä
      ottamassa solikkaa partsilla. ;)

      • Anonyymi

        Mulla on. On myös oikein teepannu, mihin laitetaan teen puruisia. Ei ole samanlainen, kuin kahvinkeitin.

        Mutta silti se vesi lämpenee nopeiten mikrossa. Mikä siinä on, ettei pöljät voi uskoa sitä? Keitä mun puolesta itse vaikka nuotiolla. Ei kiinnosta.

        >simiti<


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on. On myös oikein teepannu, mihin laitetaan teen puruisia. Ei ole samanlainen, kuin kahvinkeitin.

        Mutta silti se vesi lämpenee nopeiten mikrossa. Mikä siinä on, ettei pöljät voi uskoa sitä? Keitä mun puolesta itse vaikka nuotiolla. Ei kiinnosta.

        >simiti<

        Kokkolan pieniälyisiä on hyvä opastaa intternetissä.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe