Jaffa paistaa pilvettömältä

Anonyymi-ap

Pitäisiköhän oikein mikrottaa Ceylon teetä ja mennä parvekkeelle ihailemaan Suomen kesää?

Samalla näkisi vähäpukeisia naisia kulkevan kadulla. Voi kun he tietäisivätkään irstaat ajatukseni.

>simiti<

19

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mutta ätmi vaihtelu virkistää, kokeile pepsiä fantaa välillä jospa stemmais

• Anonyymi

Juntti ei taaskaan pysy asiassa, eikä edes ymmärrä lukemaansa.
        Onko äitisi vielä kehoittanut sinua kertaamaan apukoulun siinä siskosi kuvalle runkkaamisen ohella?

Luulitko olevasi hauska tai laittavasi viiltävän kommentin? Ei, olet täysi looseripelle kenelle kaikki nauraa.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juntti ei taaskaan pysy asiassa, eikä edes ymmärrä lukemaansa.
        Onko äitisi vielä kehoittanut sinua kertaamaan apukoulun siinä siskosi kuvalle runkkaamisen ohella?

Luulitko olevasi hauska tai laittavasi viiltävän kommentin? Ei, olet täysi looseripelle kenelle kaikki nauraa.

>simiti<

Nyt en osaa sanoa, kunhan vain toin gubbe uusia tuoreita ajatuksia pöytään ns

• Anonyymi

Eikö se näin o että gubben kannattaa ottaa ilo irti tästä kesästä, seuraava saattaa mennä vilposemmassa miljöössä

• Anonyymi

Voevattu eikö tuota ihme kuukkelia saada säppiin ikinä, täällä se yllyttää yhtä mielenvikaisia vuodesta toiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voevattu eikö tuota ihme kuukkelia saada säppiin ikinä, täällä se yllyttää yhtä mielenvikaisia vuodesta toiseen

Eikös ne oman pitäjän pyöräkerholaiset jo nurkilla pyöri kyttien lisäksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös ne oman pitäjän pyöräkerholaiset jo nurkilla pyöri kyttien lisäksi

No pannu pärisemään jos ois ees päivän hiljaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pannu pärisemään jos ois ees päivän hiljaa

Tähän kolehtiin osallistuisin anytime

• Anonyymi

Miksei sitä vettä voi keittää kunnolla?!

• Anonyymi

Nopeammin se mikrossa tulee. Keitätkö sinä aina hellalla yhden kupillisen vettä?
        Tai nyt tajusin. Keität kerralla ison kattilallisen, niin myöhemmin ei tarvitse kuin lämmittää...

Sano nyt vielä, että divetyhydroksidin "maku" muuttuu huonoksi mikroaaltouunissa. Ehkäpä jopa rapeus kärsii. 😆

>simiti<

• Lämmin viikko pitäisi olla, hyvä niin saan satoa paremmin kasvikopista. 👍

Avomaakurkun lehdet ja kurkku kuori on piikikkäitä, mutta kurkku kuorittuna on hyvää. 😊

Parin viikon päästä alkaa työt, sitten voisi vähän viiletä mun puolesta. Ettei läkähdytä lasten kanssa.

• Anonyymi

Lapsellista ja hienohelman touhuja kuoria. Itse syön perunatkin kuorineen ja multineen. Raakana tietysti.

Sitten ärähdän lujaa, sekä pieraisen kovasti. Moni naapuri on muuttanut sen takia. Yksi jopa kuoli.😉

>simiti<

• Anonyymi

Unelmoittet alastomasta sami jaffasta ja syöt jaffa keksei nainen nyt rauhoitut ja tyydytä itsesi niin rauhoitut

• Anonyymi

Ketä se sekopää kynäniska luulee naiseksi? Vtu jos tuut kadulla vastaan, niin kannattaa maastoutua. Saakelin junttipelle.
        Tommonen vajakki varmaan äänestää persuja eli Suomen Maalais Puoluetta, joka meni konkurssiin Soinin ollessa siellä sihteerityttönä.

>simiti<

• Mutta auringosta, mä halusin rajat pois, ja olin hihattomalla, tuloksena toinen olkapää palanut. Miten sais olkapään takaisin kuntoon, vai onks se ikuisesti palanut ja menetetty.

• Anonyymi

Mikrotat vettä :(
      Ostappa vedenkeitin :)

Olis kyllä kiva istuskella partsilla hörppimässä juomia jossain mukavassa seurassa....

Viime kesänä oli hieman toisinpäin täällä,
      Ohikulkijat ja vastapäisen talojen immeiset
      sai katella mua pikkusissa pöksyissä
      ottamassa solikkaa partsilla. ;)

• Anonyymi

Mulla on. On myös oikein teepannu, mihin laitetaan teen puruisia. Ei ole samanlainen, kuin kahvinkeitin.

Mutta silti se vesi lämpenee nopeiten mikrossa. Mikä siinä on, ettei pöljät voi uskoa sitä? Keitä mun puolesta itse vaikka nuotiolla. Ei kiinnosta.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on. On myös oikein teepannu, mihin laitetaan teen puruisia. Ei ole samanlainen, kuin kahvinkeitin.

Mutta silti se vesi lämpenee nopeiten mikrossa. Mikä siinä on, ettei pöljät voi uskoa sitä? Keitä mun puolesta itse vaikka nuotiolla. Ei kiinnosta.

>simiti<

Kokkolan pieniälyisiä on hyvä opastaa intternetissä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe