Olin tyhmä ja tapasin ex:en

Anonyymi-ap

Tapasin ex:en tossa pari viikkoa sitten.
Tyhmänä edelleen häneen tunteita ja vielä tyhmenpänä kerroin, että edelleen tunteita.
Kavereita ollaan oltu ennen seurustelua ja seurustelun jälkeen.
Aluks sano et ei tiedä ja sit sano että ei halua jatkaa.

Erottiin sovussa silloin, mutta kummatkin muuttunut, kun suhteesta jo kauan.
Olin varaitunut siihen jo, et sanoo ei ja ei kannata edes nähdä tai kysyä, mut tyhmä o tyhmä ja en järjellä kuunnellut. Vähän epäilen, että katkaisen häneen suoraan välit, koska ei täst tuu mitään jos häneen tunteita ja kavereita vaa ollaa.

Hän tosiaan ei halua muuta kun friends whit benefits, itsekkin voisin muuten olla, mutta tunteita on.
Jännää, että välillä vähemmän tunteita häneen, mutta nyt jonkun takia taas enemmän ajatellut vuoden aikana häntä, vaikka ei mitään kontaktia oikein tässä ollut.

Kaverit ehdottanut laastaria, en halua toisten tunteilla leikkiä. Meinasin vuosia sit alkanut yhden toisen kaa seukata tosissaan, kun meil meni sen jätkän kaan hyvin, mutta en halua kaukosuhdetta, koska sellaset o haastavia. Ollu kanssa täs muita säätöjä ja deittei välissä.
Taidan suoraa täs olla vuoden kaks ilman mitää jätkiä, keskityn vaikka itseeni enemmän ja katkasen ex:een suhteen.

Meinaan töihin enemmän panostaa ja aloitan tässä uuden harrastuksen kohta, nii saa muuta ajateltavaa.
Menos kanssa tässä parin viikon pääst viikonloppuna kavereiden kaa ryyppää.


Antakee vinkkejä ja neuvoja ja jotain viisauta sanoja tälle tyhmälle.


Terveisin tyhmä nainen

10

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisiko naisena esiintyvä katkera äijä nämä digiallekirjoitukset olla enää räikeämpiä😂

      • Anonyymi

        Mua onkin moni mieheks luullu, et e yhtää ihmettele jos mua taas jätkäks luullaan.
        Ei ainakaan oo tässä välissä mieheks muuttunut🤣

        T:Tyhmä nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua onkin moni mieheks luullu, et e yhtää ihmettele jos mua taas jätkäks luullaan.
        Ei ainakaan oo tässä välissä mieheks muuttunut🤣

        T:Tyhmä nainen

        No mut nyt vakuutti kun kirjoitit nettigubbe uudestaan tämän digiallekirjoituksen. Sinulla taitaa olla autistisia piirteitä


    • Anonyymi

      Keskity itseesi, minusta toi ryyppääminen ei hyvä juttu, olet humalassa toisten vietävissä helpommin, tiedä vaikka sekoilet ja olet taas yhteydessä exääsi? Tai otat yhden yön jutun, joka ei minusta ole hyvä sinulle? Keskity itseesi, anna itsellesi aikaa, minusta se on parasta mitä voit itsellesi tehdä nyt, ku käyt taistelua paremmasta ajasta itsesi kanssa.

      • Anonyymi

        Exä asuu nykysin kauempana, nii ei hätää et siihen törmäis livenä.
        Oon kaikkialta exen muutettanut, meinaan kyl ig:ssä ja muualta poistaa, etten ala tyhmissä mitää lähettelee.

        Tää ryyppy ilta ois mun kavereiden seurassa, et miehii sinne ei tuu ja mentäis yhen kaverin luokse toiselle puolelle suomea viettää iltaa ja kännykän pistäisin poikkee, et mitää e sil tekis

        Terveisin tyhmä nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Exä asuu nykysin kauempana, nii ei hätää et siihen törmäis livenä.
        Oon kaikkialta exen muutettanut, meinaan kyl ig:ssä ja muualta poistaa, etten ala tyhmissä mitää lähettelee.

        Tää ryyppy ilta ois mun kavereiden seurassa, et miehii sinne ei tuu ja mentäis yhen kaverin luokse toiselle puolelle suomea viettää iltaa ja kännykän pistäisin poikkee, et mitää e sil tekis

        Terveisin tyhmä nainen

        Jo o terapeuttinen keskustelu sinulla itsesi kanssa mies, onko tämä suoltaminen joku defenssi elämän realiteetteja vastaan?


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä alkaisit panna exäsi kanssa? Toihan häneltä sun hyväksikäyttöä. Tietää sun tunteista ja ehdottaa vaan että paneskellaan vaan silloin tällöin. Eli ei ajate muuta kuin vehjettää. Tuskinpa on sua hirveästi ikinä rakastanut kun noin suhtautuu. Otat nyt aikaa itsellesi. Kyllä sä sen unohdat.

      • Anonyymi

        Ei se kyllä ole mitään hyväksikäyttöä, mut ymmärrän ettei kukaan sinun ex ole palannut asiaan miespuolinen aapee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kyllä ole mitään hyväksikäyttöä, mut ymmärrän ettei kukaan sinun ex ole palannut asiaan miespuolinen aapee

        Hyvä että ymmärrät. En mä nyt kyllä exän kanssa panisi enää eron jälkeen. Ei niitä ole kuin yksi.


    • Anonyymi

      Keskity vaan omiin töihisi ja elämään...se on paree niin. On kaikenlaista kuppilaa ja niiden takahuonetta ja "piikkiin" myyjää..asiakas saa maksaa vaikka luonnossa kaljansa. Saat vaan itsekkin " huonosti käyttäytyvän maineen " jos puutut menoon. Hyppää kelkasta hyvän sään aikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe