On vaarallista lukea väärää oppia!

Anonyymi-ap

On vaarallista lukea harhaisten ihmisten kirjoituksia. Äärettömän vaarallista.
Eräs amerikkalainen uskon mies, siis saarnaaja jolla usko toimi, alkoi tutkia myös kirjoituksia jotka oli harhaa, osin oikeaa ja osin harhaa. Hän kai meinasi, että hänen teologina täytyy kaikki tietää …….. no hän luki ne kirjat, mutta ei tietenkään omaksunut sitä harhaa, mutta hän sanoi että sen jälkeen hänen uskonsa on kärsinyt.
TS. Toimiva usko kärsii jos alitajunnasta pullahtelee esille niitä harhaisia ajatuksia, vaikka ne torjuttaisiinkin. Meidän ei tarvitse tuntea kaikkia saatanan syvyyksiä, vaan päinvastoin meidän tulee varjeltua kaikelta pahalta.

SIIS VAROITUS: HARHAOPPIA KARTA!

https://oikeaseurakunta.wordpress.com/harhaoppia-karta/

13

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totuuteen uskovia on kirkkojen sisällä, samoin kuin kirkkojen ulkopuolella. Samoin valheeseen uskovia on kirkkojen sisällä, niinkuin kirkkojen ulkopuolellakin.

      1234567---

    • Anonyymi

      Aloituksessa sana harha... toistuu ainakin 6 kertaa. Kai nyt kaikille meni perille?

      Itse ihmettelen miten uskontoa voi opettaa se, joka on lukenut vain raamattua? Jos luet vain niitä kirjoja, joita muutkin lukevat, voit tietää vain sen, minkä muutkin tietävät.

      Miten on opiskellut se, joka osaa yhdistää vertauksia näkemiinsä asioihin?

      Kirjoitus on viestinnän tasoista korkein. Sitä voi verrata pellon kylvämiseen.
      Mitä siis kylvät, sen porukassa seisot.

      Mitä pellolta löytyi:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18568289/tietaako-kukaan-kajaanilainen

      Ja varoituksen sana: Näillä palstoilla vaeltaa mies, joka toisella kädellä kirjottaa Naton hyvyydestä ja suojelevaisuudesta, ja toisella pilkkaa Jumalaa ja levittää saastapuhetta mm. Sodankylän palstalle ja ortodoksisuus palstalle.

      Paha ei voi seisoa hyvien joukossa, joten tästä tiedetään, että Nato on pahasta.

      • Anonyymi

        Miksi kristityn pitäisi lukea muuta kuin Raamattua? Se on Jumalan Sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kristityn pitäisi lukea muuta kuin Raamattua? Se on Jumalan Sanaa.

        YSTÄVÄ SÄ LAPSIEN. Alakansakoulun Raamatunhistoria. Kouluhallituksen hyväksymä 22.2.1950.
        USKONTOKIRJASTA LUETTUA: Kun Jumala nyt kuuden pitkän luomispäivän jälkeen katsoi kaikkea, mitä hän oli tehnyt, niin hän näki, että kaikki oli sangen hyvää.
        Silloin Jumala lepäsi seitsemäntenä päivänä, ja siksi Jumala siunasi sen päivän JA PYHITTI SEN MEIDÄNKIN LEPOPÄIVÄKSEMME.

        1. Sunnuntai
        2. Maanantai
        3. Tiistai
        4. KESKIVIIKKO
        5. Torstai
        6. Perjantai
        7. Lauantai sapatti

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YSTÄVÄ SÄ LAPSIEN. Alakansakoulun Raamatunhistoria. Kouluhallituksen hyväksymä 22.2.1950.
        USKONTOKIRJASTA LUETTUA: Kun Jumala nyt kuuden pitkän luomispäivän jälkeen katsoi kaikkea, mitä hän oli tehnyt, niin hän näki, että kaikki oli sangen hyvää.
        Silloin Jumala lepäsi seitsemäntenä päivänä, ja siksi Jumala siunasi sen päivän JA PYHITTI SEN MEIDÄNKIN LEPOPÄIVÄKSEMME.

        1. Sunnuntai
        2. Maanantai
        3. Tiistai
        4. KESKIVIIKKO
        5. Torstai
        6. Perjantai
        7. Lauantai sapatti

        1234567---

        Korjaan vielä: Ei sangen hyvää, vaan kovin hyvää. Tuli pieni sana virhe.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kristityn pitäisi lukea muuta kuin Raamattua? Se on Jumalan Sanaa.

        Sokeat eivät aina ymmärrä, ja näe lukemaansa Raamatusta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jeesus sanoi: Sapatti on asetettu ihmistä varten. Jeesus sanoi myöskin: Isäni käskyt minä olen pitänyt. Jeesus menikin sapattisin synagoogaan opettamaan, ja samalla paransi sairaita.

        Jeesus ei syönyt Jumalan jaottelemia saastaisia eläimiä, kuten sikaa.

        Jeesus sanoi: Tule ja seuraa minua.

        1234567---


    • Anonyymi

      Adventismi on väärä oppi ruoka ja muu säädöksineen. Täällä totuus

      www.Jeesus-on-Herra.com/sapatti/

      • Anonyymi

        Kymmeniä vuosia sitten kun ostin oman Raamattuni. Raamattuani selaillessa osui silmiini jae: Jotka syövät sianlihaa ja muuta inhoittavaa, sekä hiiriä, niistä kaikista tulee loppu sanoo HERRA.

        En ollut koskaan kuullut saarnattavan tästä. Siihen jäi kerrasta vähäinen sianlihan syöntini. Sianliha ei kuulunut muutenkaan herkkuihini. Kala on herkkua, kunhan puhtaita.

        Jumala johdatti minut sapatin tuntemiseen. Ennen sitä en pitänyt mitään päivää senkummemmin pyhänä.

        1234567---


      • Anonyymi

        Kuuluuko kärmeet, koirat, ja kissat ruuaksi ?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Viimeinen herätys jos tulee, niin se on oleva sapattiherätys.

        1234567---


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe