Voi helvetti

Anonyymi-ap

nythän mä vasta hokasin! mähän oisin voinu tulla sun kanssa uimaan =¿ voi pymppä! oisin voinut ^^ ja vaikka ja mitä

35

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö oikein lähe nyt. Päivästä toiseen nettielämää miliisejä odottaen, kivaa eikö 😂

      • Anonyymi

        Kirjoitat varmaan tälle kuuluisalle nettiätmille eikö niin? Muille ei ole tulossa varmaan edes parkkipirkolta heippalappua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat varmaan tälle kuuluisalle nettiätmille eikö niin? Muille ei ole tulossa varmaan edes parkkipirkolta heippalappua

        Nyyh eikö muista kukaan ei välitä vaikka kuinka parkkeeraat päin vttua ja venäjää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyyh eikö muista kukaan ei välitä vaikka kuinka parkkeeraat päin vttua ja venäjää

        Hyvin on parkkeerattu jos päin vittua? Miltähän se näyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on parkkeerattu jos päin vittua? Miltähän se näyttää?

        No kerro sinä, onko vertikaalinen vai horisontaalinen kuva, muistitesti nääs


    • Anonyymi

      Tätä se on kun annetaan liian kryptisiä ehdotuksia. 🤨 Miehille.

      • Anonyymi

        Ei tänne voi kaikkea kertoa! Sehän voi tunnistaa mut🤭🏖🌊 mut oli kyllä komea ja pitkä mies❤onneks mä tiedän mistä sen tavoittaa


      • Anonyymi

        ❤😻voi kiitos😽


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤😻voi kiitos😽

        Miksi viestit poistuu mihin on vastattu? 😶 joku onnitteli outoa kuka niitä poistaa ja miksi


    • Anonyymi

      Puutteessa oleva mies,säälittävä tapaus.

      • Anonyymi

        Olen nainen😻


      • Anonyymi

        Eikä ole, hän vain odottaa sitä oikeaa. Kärsivällisyys kyllä palkitaan aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole, hän vain odottaa sitä oikeaa. Kärsivällisyys kyllä palkitaan aina.

        Olen samaa mieltä. Pitää vanha jättää taakse koska se on ollut hieman huikentelevainen mies. Minä en halua toisten omaa🐱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Pitää vanha jättää taakse koska se on ollut hieman huikentelevainen mies. Minä en halua toisten omaa🐱

        Kiitoksia, emme tulisi palstagubbe toimeen ilman loputtomia selostuksia itsestäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia, emme tulisi palstagubbe toimeen ilman loputtomia selostuksia itsestäsi

        Mikä😂🤭gubbe? Olen nainen😻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä😂🤭gubbe? Olen nainen😻

        Olet yksinkertainen mies jolla on noussut tod yksinkertaisten hyvä usko hattuun


    • Anonyymi

      Ei kyllä oli ihana mies! ihan just mun lainen! perkel*** karvatonki!

      • Anonyymi

        mun lainen...ookoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun lainen...ookoo

        Koita nyt ryhdistäytyä trolligubelle vastaava mr vajaamiäli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt ryhdistäytyä trolligubelle vastaava mr vajaamiäli

        oletko sä vihainen ja katkera jollekkin?


    • Anonyymi

      No niinpä, se tilaisuus meni sit

      • Anonyymi

        Mä tiedän mistä mä löydän sen. Oli kerran mulle tarjottimella. Mut jotenki noi kaljut ei oo napannu. Tolle se kyllä sopi😻


    • Anonyymi

      Ei se haittaa. Mulla oli rannan komein rantaleijona seurana kyllä 🥰

      • Anonyymi

        En mä siitä vielä seuraa saanu. Olen niin ujo kun vasta sain vapauden takaisin. Kai se on alettava itse katselemaan ympärilleen myös. Siinähän se sitten oli. Täytyy vain enemmän alkaa seuraileemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä siitä vielä seuraa saanu. Olen niin ujo kun vasta sain vapauden takaisin. Kai se on alettava itse katselemaan ympärilleen myös. Siinähän se sitten oli. Täytyy vain enemmän alkaa seuraileemaan.

        Tsemppiä sulle, jos tärppäis, epäilen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä siitä vielä seuraa saanu. Olen niin ujo kun vasta sain vapauden takaisin. Kai se on alettava itse katselemaan ympärilleen myös. Siinähän se sitten oli. Täytyy vain enemmän alkaa seuraileemaan.

        Oletko itsestäsi kirjoitteleva mies käynyt oiktin piitsillä tänään? Iso uutinen🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä siitä vielä seuraa saanu. Olen niin ujo kun vasta sain vapauden takaisin. Kai se on alettava itse katselemaan ympärilleen myös. Siinähän se sitten oli. Täytyy vain enemmän alkaa seuraileemaan.

        Jos se oli S-mies ja olet P-nainen niin paljastan teidät. Saadaan vähän meininkiä enemmänkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppiä sulle, jos tärppäis, epäilen :)

        Saa epäillä😺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itsestäsi kirjoitteleva mies käynyt oiktin piitsillä tänään? Iso uutinen🥱

        No ei se mittän mutta kun yhtäkkiä tää seisoo mua päin ja tuijottaa. Sitten se. Nonen mä voi kertoa kun en vain voi😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se oli S-mies ja olet P-nainen niin paljastan teidät. Saadaan vähän meininkiä enemmänkin

        Sen sanon nyt tässä että ÄÄÄÄÄS mijäs ei ole enää mulle mitään! Ei mitään. Joten 🤚👋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppiä sulle, jos tärppäis, epäilen :)

        saahan sitä epäillä
        se on sinun tunteesi


    • Anonyymi

      Seurasi, ei ole kaivattua

      • Anonyymi

        Mutta millä sinä tuollaiset rantahylkeet ku apmies on oikein torppaat, ei taida auktoriteetti riittää vaikka massa riittäis


      • Anonyymi

        En ole tätä kirjoittanut. 😶 nyt mentävä nukkumaan. Mut joo. Oon onnellinen ja anteeksi siitä😸jos täällä ei saa mitään positiivista sanoa niin sitten pysyttävä pois. Rakastan silti elämää vaikka mikä tulis💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tätä kirjoittanut. 😶 nyt mentävä nukkumaan. Mut joo. Oon onnellinen ja anteeksi siitä😸jos täällä ei saa mitään positiivista sanoa niin sitten pysyttävä pois. Rakastan silti elämää vaikka mikä tulis💖

        Te kaksi olette kuin kaksi marjaa eli sinä emojien mies ja tuo läpinäkyvämmin katkera yksäritäti


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe