Ymmärtävätkö

Anonyymi-ap

Palstan naiset, että palstalaisuudesta seuraa merkittäviä vaatimuksia käytöksen, pukeutumisen ja muiden eleganssin osatekijöiden suhteen?

15

296

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eivät kaikki ymmärrä :(

    • Anonyymi

      Siinähän vaadit. En mä ole välittänyt ennenkään kenenkään vaatimuksista.

      • Anonyymi

        Uhmakkuus ei auta asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhmakkuus ei auta asiaa.

        Uhmakkuudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Varoitinpahan vain jääräpäisyydestäni jo valmiiksi. Eipähän ainakaan voi sanoa, että tulisi yllätyksenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhmakkuus ei auta asiaa.

        Tiedätkö sitä tunnetta, kun katsot jonkun tekevän jotakin hommaa ja menet sitten neuvomaan miten sen voisi tehdä paremmin, käytät puoli tuntia ohjeistamiseen ja näyttämiseen ja katsot miten toinen tekee, sitten kysyt "pärjäätkö nyt tän kanssa, osaatko, ymmärsitkö" toinen nyökkää ja heti kun selkäsi käännät se tekee sitä hommaa taas ihan samoin kuin ennen neuvomistasi? Mä olen se tyyppi, joka kuuntelee sujuvasti valituksesi, ohjeistuksesi ja vaatimuksesi ja jatkaa sitten just miten ite tahtoo, kuin et olisi mitään sanonutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö sitä tunnetta, kun katsot jonkun tekevän jotakin hommaa ja menet sitten neuvomaan miten sen voisi tehdä paremmin, käytät puoli tuntia ohjeistamiseen ja näyttämiseen ja katsot miten toinen tekee, sitten kysyt "pärjäätkö nyt tän kanssa, osaatko, ymmärsitkö" toinen nyökkää ja heti kun selkäsi käännät se tekee sitä hommaa taas ihan samoin kuin ennen neuvomistasi? Mä olen se tyyppi, joka kuuntelee sujuvasti valituksesi, ohjeistuksesi ja vaatimuksesi ja jatkaa sitten just miten ite tahtoo, kuin et olisi mitään sanonutkaan.

        Nuo ohjeistajat ovat ihan oma rotunsa. Tiedätkö kun menet kuppilan pöydän ääreen ja se pöytä on jo täynnä. Tulee vähintään kolme ohjeistusta, ota tuoli. Niin kun ei itse ymmärtäisi.
        Tai että hae jotain juotavaa, miksi sitä nyt muuten kuppiaan tullaan, vaikka saahan sitä olla hakemattakin.
        Tuo onkin paras suhtautuminen, minä yleensä sanon, että meinaatko etten osaa itse elää opastamatta tätä elämää. Nyt alankin fiksuksi ja olen sanomatta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo ohjeistajat ovat ihan oma rotunsa. Tiedätkö kun menet kuppilan pöydän ääreen ja se pöytä on jo täynnä. Tulee vähintään kolme ohjeistusta, ota tuoli. Niin kun ei itse ymmärtäisi.
        Tai että hae jotain juotavaa, miksi sitä nyt muuten kuppiaan tullaan, vaikka saahan sitä olla hakemattakin.
        Tuo onkin paras suhtautuminen, minä yleensä sanon, että meinaatko etten osaa itse elää opastamatta tätä elämää. Nyt alankin fiksuksi ja olen sanomatta mitään.

        Onkohan niin, että "ota tuoli" = terve tuloa ja "hae jotain juotavaa" = kiva, kun tulit - saadaan rupatella tai parantaa maailma
        Minusta olemme välillä kiertoilmaisijoita. Voip olla, että eleganttius on siitä nurkan takana.
        Vilma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo ohjeistajat ovat ihan oma rotunsa. Tiedätkö kun menet kuppilan pöydän ääreen ja se pöytä on jo täynnä. Tulee vähintään kolme ohjeistusta, ota tuoli. Niin kun ei itse ymmärtäisi.
        Tai että hae jotain juotavaa, miksi sitä nyt muuten kuppiaan tullaan, vaikka saahan sitä olla hakemattakin.
        Tuo onkin paras suhtautuminen, minä yleensä sanon, että meinaatko etten osaa itse elää opastamatta tätä elämää. Nyt alankin fiksuksi ja olen sanomatta mitään.

        En tiedä. Mä poistuisin koko kuppilasta, jos siellä ei ole vapaata pöytää.


    • Anonyymi

      Olen erittäin hienostunut ihminen, ei tarvitse erikseen kehoittaa

      • Anonyymi

        Hienostunut ihminen tietäisi, että se on kehottaa eikä kehoittaa.


    • Anonyymi

      Elegantti-Eetu, Eetu-Elefantti.

      näin ri haittaa yhteen lauseeseen aina välillä tietokoneen lämpötiedot: sisä 212.6 ulko 20.5.

    • Niin, mikä tuossa aloituksessa oli muka uutta? Palstan naiset ovat sisäistäneet nämä asiat jo aikoja sitten.

      Entä palstan miehet? Ymmärtävätkö he, kuinka palstalla tulee käyttäytyä korrektisti, ritarillisesti, kohteliaasti, kannustavasti, herrasmiesmäisesti ja kunnioittavasti muita palstalla keskustelevia kohtaan?

      Mikäli asiassa on epäselvyyttä, voin pyydettäessä antaa neuvoja ja opastaa eteenpäin.

      • Kyllä me ymmärretään, mutta koska "pojat on poikia", me selektiivisesti aika ajoin unohdetaan saavutettu ymmärrys ja toimitaan kuten "pojat" toimisivat. Helppoa 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Kyllä me ymmärretään, mutta koska "pojat on poikia", me selektiivisesti aika ajoin unohdetaan saavutettu ymmärrys ja toimitaan kuten "pojat" toimisivat. Helppoa 😁

        Olen antanut itseni ymmärtää, ettei "pojilla" aina toimi itsesuojeluvaisto ja he antavat ymmärryksensä lipsua. Näin me naiset pääsemme oikaisemaan ja auttamaan "poikia tekemään ryhtiliikkeen. Mikäs sen mukavampaa.
        Helppoa! 😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Olen antanut itseni ymmärtää, ettei "pojilla" aina toimi itsesuojeluvaisto ja he antavat ymmärryksensä lipsua. Näin me naiset pääsemme oikaisemaan ja auttamaan "poikia tekemään ryhtiliikkeen. Mikäs sen mukavampaa.
        Helppoa! 😂

        Kyllä se jotakuinkin noin menee. Toisinaan jopa siinä määrin, että olen kertonut omaavani vain itsetuhovaiston 😂


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      276
      19130
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      85
      3539
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2245
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1946
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1850
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1600
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1352
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1278
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      148
      1158
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe