Aloita uudestaan joka viikko niin onnistut laihtumaan

Anonyymi-ap

Laihdutuskuuri pitää aloittaa joka viikko uudestaan.
JOS näin tekee niin niin se jossakin vaiheessa onnistuu.
Ei tarvita kuin vain YKSI onnistunut aloitus niin läskit on kohta poissa.

9

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osta kävely/ juoksumatto.
      Ainut toimiva ratkaisu.
      + tietysti sokerit ja rasvat pois.

      • Anonyymi

        Kyllä juoksumatto toimii,mutta VAIN silloin kun ravinto on kunnossa.
        Minulla on jo juoksumatto,mutta en ole ottanut sitä vielä käyttöön.Otan sen nyt ja käyttöön samanaikaisesti kun lopetan karkin syömisen.Sen lopettaminen ei tosiaan ole onnistunut nyt moneen kuukauteen vaikka olen sitä yrittänyt melkein joka viikko.
        Tiedän sen että lihomiseni SYY on nyt karkissa jota olen syönyt joka päivä vähintään 100-150g monesti yli 200g


    • Anonyymi

      Itsellä laihdutus on AINA epäonnistunut karkin syömisen takia.

    • Anonyymi

      Onko menetelmä joka viikko sama vaiko eri?

      Jos on ekan viikon karkkidieetillä ja epäonnistuu, seuraavan viikon kasviöljy-mansikkakakkudieetillä ja epäonnistuu ja vielä seuraavankin dieetin epäonnistuu voin ja muun laardin kanssa, mikä menetelmä pitää valita neljännelle viikolle?

      Paljonko hiihtoa, hitsausta tai pyöräilyä vaaditaan, jotta saavuttaa veitsenterävät vatsalihakset parissa viikossa? Riittääkö 4 ljä tuntia päivässä ja miten voi pärjätä hitsatessa 1 dellä kädellä? Mitä suojakaasua hitsatessa pitää käyttää vai auttaisiko raskas tinakolvi?

      Ps. Asensin juuri ilmastointikanavat tosi ahtaaseen tilaan ja tuli hirvittävä hiki. Otan siihen päälle ohjeesi mukaan täytekakkukahvit.

      • Anonyymi

        Onnistuu se karkeilla ja muilla herkuilla laihdutuskin,MUTTA silloin PITÄÄ olla päällä erittäin kova treeni,eli päivän aikana kaksi 2 :den tunnin RASKASTA liikunta suoritusta.Minulla on tästä todisteena ennen ja jälkeen filmi netissä.Söin siinä kuukauden aikana 8 päivää 4000 kaloria herkkuja ja mahasta lähti pois kaikki läskit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuu se karkeilla ja muilla herkuilla laihdutuskin,MUTTA silloin PITÄÄ olla päällä erittäin kova treeni,eli päivän aikana kaksi 2 :den tunnin RASKASTA liikunta suoritusta.Minulla on tästä todisteena ennen ja jälkeen filmi netissä.Söin siinä kuukauden aikana 8 päivää 4000 kaloria herkkuja ja mahasta lähti pois kaikki läskit.

        Laihdutuksen jälkeen jää sitten vain painonhallinta missä minä olen AINA epäonnistunut.
        JOS olisi syönyt karkkia vain 80g päivässä ja muita herkkujakin vähemmän en olisi lihonut koskaan.

        Karkit on ollut siis joka päivä 150-200g ja muutakin herkkua olen syönyt liikaa.
        Illalla ja yöllä saa syödä aivan samalla tavalla kuin päivälläkin,se ei vaikuta yhtään lihottavasti jos ei syö liikaa


    • Anonyymi

      Ei kannata aloittaa laihdutuskuuria ollenkaan.

      Kannattaa muuttaa elintapojaan, eli syömistä ja liikuntatottumuksiaan, pikkuhiljaa terveelliseempään suuntaan.

      Kertarysäyksellä kaiken muuttaminen ei onnistu, joten pienillä muutoksilla edeten.

      • Anonyymi

        Kyllä se kuurin vaatii,muuten ei laihdu.
        Kyllä se elintapojen muuttaminenkin auttaa,mutta se EI yleensä riitä laihtumiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kuurin vaatii,muuten ei laihdu.
        Kyllä se elintapojen muuttaminenkin auttaa,mutta se EI yleensä riitä laihtumiseen.

        Kehosi ei saavuta normaalitilaa viikossa eikä kahdessa.

        Jos alat syömään suositusten mukaan ja liikut vähän, vaikka 5km kävelyä päivässä, painosi kyllä putoaa, mutta nopeus on luokkaa 5 - 10 kg vuodessa, jolloin sitä voi olla vaikea huomata alussa.

        Vaikka tuo nopeus kuulostaa hitaalta ja tuntuu että kehon normalisoitumisessa menee vuosia, niin silti se on nopeampi tapa kuin useimmilla ns. tosilaihduttajilla jotka vuodesta toiseen tahkoavat laihdutuskuurejaan pääsemättä tilanteessa eteenpäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe