Laihdutuskuuri pitää aloittaa joka viikko uudestaan.
JOS näin tekee niin niin se jossakin vaiheessa onnistuu.
Ei tarvita kuin vain YKSI onnistunut aloitus niin läskit on kohta poissa.
Aloita uudestaan joka viikko niin onnistut laihtumaan
9
162
Vastaukset
- Anonyymi
Osta kävely/ juoksumatto.
Ainut toimiva ratkaisu.
+ tietysti sokerit ja rasvat pois.- Anonyymi
Kyllä juoksumatto toimii,mutta VAIN silloin kun ravinto on kunnossa.
Minulla on jo juoksumatto,mutta en ole ottanut sitä vielä käyttöön.Otan sen nyt ja käyttöön samanaikaisesti kun lopetan karkin syömisen.Sen lopettaminen ei tosiaan ole onnistunut nyt moneen kuukauteen vaikka olen sitä yrittänyt melkein joka viikko.
Tiedän sen että lihomiseni SYY on nyt karkissa jota olen syönyt joka päivä vähintään 100-150g monesti yli 200g
- Anonyymi
Itsellä laihdutus on AINA epäonnistunut karkin syömisen takia.
- Anonyymi
Onko menetelmä joka viikko sama vaiko eri?
Jos on ekan viikon karkkidieetillä ja epäonnistuu, seuraavan viikon kasviöljy-mansikkakakkudieetillä ja epäonnistuu ja vielä seuraavankin dieetin epäonnistuu voin ja muun laardin kanssa, mikä menetelmä pitää valita neljännelle viikolle?
Paljonko hiihtoa, hitsausta tai pyöräilyä vaaditaan, jotta saavuttaa veitsenterävät vatsalihakset parissa viikossa? Riittääkö 4 ljä tuntia päivässä ja miten voi pärjätä hitsatessa 1 dellä kädellä? Mitä suojakaasua hitsatessa pitää käyttää vai auttaisiko raskas tinakolvi?
Ps. Asensin juuri ilmastointikanavat tosi ahtaaseen tilaan ja tuli hirvittävä hiki. Otan siihen päälle ohjeesi mukaan täytekakkukahvit.- Anonyymi
Onnistuu se karkeilla ja muilla herkuilla laihdutuskin,MUTTA silloin PITÄÄ olla päällä erittäin kova treeni,eli päivän aikana kaksi 2 :den tunnin RASKASTA liikunta suoritusta.Minulla on tästä todisteena ennen ja jälkeen filmi netissä.Söin siinä kuukauden aikana 8 päivää 4000 kaloria herkkuja ja mahasta lähti pois kaikki läskit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnistuu se karkeilla ja muilla herkuilla laihdutuskin,MUTTA silloin PITÄÄ olla päällä erittäin kova treeni,eli päivän aikana kaksi 2 :den tunnin RASKASTA liikunta suoritusta.Minulla on tästä todisteena ennen ja jälkeen filmi netissä.Söin siinä kuukauden aikana 8 päivää 4000 kaloria herkkuja ja mahasta lähti pois kaikki läskit.
Laihdutuksen jälkeen jää sitten vain painonhallinta missä minä olen AINA epäonnistunut.
JOS olisi syönyt karkkia vain 80g päivässä ja muita herkkujakin vähemmän en olisi lihonut koskaan.
Karkit on ollut siis joka päivä 150-200g ja muutakin herkkua olen syönyt liikaa.
Illalla ja yöllä saa syödä aivan samalla tavalla kuin päivälläkin,se ei vaikuta yhtään lihottavasti jos ei syö liikaa
- Anonyymi
Ei kannata aloittaa laihdutuskuuria ollenkaan.
Kannattaa muuttaa elintapojaan, eli syömistä ja liikuntatottumuksiaan, pikkuhiljaa terveelliseempään suuntaan.
Kertarysäyksellä kaiken muuttaminen ei onnistu, joten pienillä muutoksilla edeten.- Anonyymi
Kyllä se kuurin vaatii,muuten ei laihdu.
Kyllä se elintapojen muuttaminenkin auttaa,mutta se EI yleensä riitä laihtumiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kuurin vaatii,muuten ei laihdu.
Kyllä se elintapojen muuttaminenkin auttaa,mutta se EI yleensä riitä laihtumiseen.Kehosi ei saavuta normaalitilaa viikossa eikä kahdessa.
Jos alat syömään suositusten mukaan ja liikut vähän, vaikka 5km kävelyä päivässä, painosi kyllä putoaa, mutta nopeus on luokkaa 5 - 10 kg vuodessa, jolloin sitä voi olla vaikea huomata alussa.
Vaikka tuo nopeus kuulostaa hitaalta ja tuntuu että kehon normalisoitumisessa menee vuosia, niin silti se on nopeampi tapa kuin useimmilla ns. tosilaihduttajilla jotka vuodesta toiseen tahkoavat laihdutuskuurejaan pääsemättä tilanteessa eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448179Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432191Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262082- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 281163
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860