Aivan kauhee on rtk henkilöstöpalvelu. Kävin tässä 3 viikkoa sitten siellä työhaastattelussa ja voin sanoo että mailman paskin työhaastattelu koskaan. Ukko länkytty koko ajan samaa paskaa 2 kertaa putkeen sekä jankuttaa että pitäs olla työtodistukset paperilla😆 Miks ne ei sais olla tiedostona mun kännykässä, no ei siinä mitään mulle sano se ukko että soittas parin päivän päästä mulle takas siitä paikasta, no onko tullu soitta/viestiä? No ei tullu ei ja minä soitan sinne ja sanoin mikä tilanne kun lupasit mulle soittaa parin päivän päästä, ukko sano mulle näin (Joo anteeksi unohdin että sulle soittaa tässä mutta tämä paikka on jo täytetty 3 viinkoa sitten) No mä sanoin että miksi ette soitellut tai laittanu edes viestiä? Ukko sano (Sun ois pitäny soittaa meille takas) No lopetin puhelun siihen ja mietin mielessä että mitäs helvettiä.
Tää kirjoitus on ehkä sekava mutta yrittäkää ymmärtää kiitos.
Onko teille tullu tälläistä vastaan paska puljusta? Vai onko joku toinen henkilöstöpalvelu? Tähän kommenteihin voi laittaa.
Kiitos ja anteeksi
Rtk henkilöstöpalvelu on paska
Anonyymi-ap
1
202
Vastaukset
Jep jep, taitaisin olla ukon kanssa samaa mieltä monestakin asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443028Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462747
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052