Ihmiset on yksinkertaisia

Anonyymi-ap

Jos ajattelee miten ihmiset luokittelee toisen ihmisen se tehdään hyvin hataralla pohjalla. Sellainen mies joka on hyvä naiselle on liian munaton kuulemma mutta se sama mies uhkaavassa tilanteessa puolustaa kuolemaansa asti sitä naista mutta nainen ei sitä ymmärrä. Hän luulee että se kokoajan päätään aukova mulkku kaveri on jotenkin valio puolustaja ja alfa mies. Häneltä hän uskoo kaikki höpinät joissa mies nostaa itseään maailman parhaaksi. Tositilanteessa tällainen mies tekee jonkun typerän tempun ylivarmana ja kuolee verilammikkoon tai karkaa paikalta koska yleensä suun aukojat on niitä ensimmäisiä jotka juoksee karkuun. Myöhemmin kyllä löytävät selityksen heille itselleen edullisen ja toisia lytistävän. Kiinnostaako teitä naisia järkevä mies joka on turvallinen ja hänen käytöksensä riippuu ympäristöstä vai jonkun oman elämän sankarin joka aukoo päätään kaikille on hankala ja saa elää vain koska toisilla on armo häntä kohtaan. Miten helvetissä päädytte tuollaiseen luuseriin kerta toisensa jälkeen ja ostatte hänen valheensa.

7

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketkä ihmiset luokittelevat noin? Sinäkö? Itse en ainakaan tunne yhtäönnihmistä, joka luokittelidi noin. Tarkoittaako tämä, että en tunne yhtään yksinkertaista ihmistä?

      Mä itse en tosin halua kenenkään puolustavan mua kuolemaansa saakka. Enkä varsinkaan suostu siihen, että minun muka pitäisi paeta ja jättää toinen kuolemaan. Sitä joko taistellaan tai paetaan yhdessä, tiiminä. Näin minä sen näen.

    • Anonyymi

      En saanut tästä splatternarratiivista tms kiinni sitten mistään kulmasta. Ettet olisi mies joka käyttäisi naista kilpenä uhkaavassa tilanteessa tai luikkisi käpälämäkeen ihan vaikka liian kovan ilmavirtauksen takia sun muuta

    • Anonyymi

      Mikään ei ole seksikkäämpää kuin pulaan jättävä mies, herättää myös äidillisiä tunteita ja huolen, että nyt tuli varmaa ihan huonot housuun

    • Anonyymi

      No jos ei edes hätäkeskukseen ym soittelu onnistu, niin aika turha jätkä kyseessä

      • Anonyymi

        Niinpä. Kuinka monta sellaista tilannetta normaalin ihmisen eteen nykypäivänä muka tulee, joissa pitäisi "antaa henkensä toisen puolesta" ja mitä järkeä siinä olisi, jos molemmat voivat yleensä säilyä hengissä? Noin yleisesti ottaen itse arvostan paljon kokeamnalle, jos löytyy ensiaputaitoja ja esimerkiksi elvytystaito, kuin tarve antaa henkensä toisen puolesta. Mikä se tilanne on, jossa pitää kuolla toisen puolesta? Kyllä ne "toisen puolesta kuolevat" kuitenkin yleensä kuolevat vahingossa, eli eivät tule siinä hetkessä edes ajatelleeksi sitä riskiä.


    • Anonyymi

      Miltä sä nyt sitten koet, että sitä naista tarvitsee suojella. Monikohenkistä jengiä vedät yksinäsi turpaan? Pysäytät veitset ja luodit paljain käsin

    • Anonyymi

      Oho olipas harvinaiset typerä kirjoitus!

      Kuka noin ajattelee? SInäkö? Oletat muiden ajattelevan noin mutta mihin ihmeeseen väitteesi perustat? LUulempa, että kirjoittelit vain omia ajatuksiasi ja peilaat ne patologisesti muka toisten ajatuksiisi.

      Ihana mies on hyvä naiselle, hän on sivistynyt ja ystävällinen kaikille sekä luonnollisesti kohtelias. Päätään aukovaa junttia ei arvosta kukaan, vaikka niin tunnut luulevan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4889
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1347
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1238
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe