Sekä eteläsiivessä,, että länsikartanossa näkÿy ukkospilviä.,.
Onko teollä muilla asìat yhtä huonosti?
No niin hyvä homma
22
248
Vastaukset
- Anonyymi
minulla on tuollainen viilentävä puhallin-juttu viilentää mukavasti.
- Anonyymi
Kattohuoneistoni sataneliöiseltä tarassilta katsoen näyttäisi aivan siltä kuin lounaasta päin alkaisi taivas sinertämään.
- Anonyymi
Sulle tulee Chaos varo ettet saa sydäriä
- Anonyymi
viilentääjapuhltaa hauskaakin... tuntuu nukkaqkin aika hauskalle
- Anonyymi
viilentää rfuollainen jalkojakinnukkuessa niin niin
Tulisikin kunnon ukkonen ja rankkasade. Pääsisi nauttimaan kunnolla.
Täälläkin liput liehuu, suoraa pohjoisesta kylmää kyytiä. No se hyvä puoli, että töiden jälkeen voi painua suoraan kirjastoon ja vetää verhot kiinni ja syventyä seuraavaan lukupiiriin. No onhan meillä ollut suomen oloihin hieno kesä nyt ja noi viileet jaksot on voinut tehokkaasti käyttää opiskeluun. Loppujen lopuks kesäopiskelu on ihan ok ja virtaa riittää kun valoisat illat.
- Anonyymi
niin aika huska joo tuuletusjurta, tuntuu aika mukallekin uollain
ellei ole joku Jouko-Persläi - Anonyymi
Jouko Persläpi eiereuu
- Anonyymi
Joukossa tyhmyys tiicisryy...
Jouko Persläpi hyvä nimikin - Anonyymi
Joukossa tyhmyy tiivisyy, henkilössä?
- Anonyymi
Niin, Kuka se on se joukon kärki joka tuo tyhmyytensä aina vaan uudelleen esiin esim lörpöttemällä täällä mitä sattuu ja polttaa muut samalla näyttämään ihan idareilta
- Anonyymi
Tommi Mäkisen lempinimi; Banaalikärpänen... t6äällä eiär kai tuotws ralliaq aqje3le.. autojen siietrojaq voi ollaq kyllä
- Anonyymi
vaermaankin siirtävät tosiaa noira anaali-aurojaan.. Rally Finland varte3n kaikkiin paqikkoihin
- Anonyymi
Ei ollenkaan seuraan luonnonnäytelmää sivusta että ohhoh
- Anonyymi
joskus voi olla ärsyrtävääkin kun joa joku Lada-AQmttolom sooert'' josia jaq aqurojakin...
- Anonyymi
On se hienoa jos eteläsiiven edustajat myrskynsilmään, ei taida kantti kestää sitäkään vähää mitä lännessä tsirp tsirp saattaa kuulua laulu jos päästäisi pinteestä
- Anonyymi
Hyvät ovat olleet nämä heinäpoudat ja ravustuskausikin alkaa niin eihän tästä puutuu enään mitään muuta kuin seksin saaminen 86-vuotiaalta äitiltäni.
Mä en sitten oo mikään 36-vuotias mies enkä mä tätä ole edes kirjoittanut. Kuka ätmi sellaista uskaltaa valehdella. - Anonyymi
eivät kaikki pilvet ole ukkospilviä vaikka voivat sille näyttää, kuin mikään ei ole sitä mille näyttää muutenkaan maailmassa.
- Anonyymi
ihmisen silmä valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa
- Anonyymi
...ha niin silmä ja suu kumpikin valehtelevat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519