Sekä eteläsiivessä,, että länsikartanossa näkÿy ukkospilviä.,.
Onko teollä muilla asìat yhtä huonosti?
No niin hyvä homma
23
203
Vastaukset
- Anonyymi
minulla on tuollainen viilentävä puhallin-juttu viilentää mukavasti.
- Anonyymi
Kattohuoneistoni sataneliöiseltä tarassilta katsoen näyttäisi aivan siltä kuin lounaasta päin alkaisi taivas sinertämään.
- Anonyymi
Sulle tulee Chaos varo ettet saa sydäriä
- Anonyymi
viilentääjapuhltaa hauskaakin... tuntuu nukkaqkin aika hauskalle
- Anonyymi
viilentää rfuollainen jalkojakinnukkuessa niin niin
Tulisikin kunnon ukkonen ja rankkasade. Pääsisi nauttimaan kunnolla.
Täälläkin liput liehuu, suoraa pohjoisesta kylmää kyytiä. No se hyvä puoli, että töiden jälkeen voi painua suoraan kirjastoon ja vetää verhot kiinni ja syventyä seuraavaan lukupiiriin. No onhan meillä ollut suomen oloihin hieno kesä nyt ja noi viileet jaksot on voinut tehokkaasti käyttää opiskeluun. Loppujen lopuks kesäopiskelu on ihan ok ja virtaa riittää kun valoisat illat.
- Anonyymi
niin aika huska joo tuuletusjurta, tuntuu aika mukallekin uollain
ellei ole joku Jouko-Persläi - Anonyymi
Jouko Persläpi eiereuu
- Anonyymi
Joukossa tyhmyys tiicisryy...
Jouko Persläpi hyvä nimikin - Anonyymi
Joukossa tyhmyy tiivisyy, henkilössä?
- Anonyymi
Niin, Kuka se on se joukon kärki joka tuo tyhmyytensä aina vaan uudelleen esiin esim lörpöttemällä täällä mitä sattuu ja polttaa muut samalla näyttämään ihan idareilta
- Anonyymi
Tommi Mäkisen lempinimi; Banaalikärpänen... t6äällä eiär kai tuotws ralliaq aqje3le.. autojen siietrojaq voi ollaq kyllä
- Anonyymi
vaermaankin siirtävät tosiaa noira anaali-aurojaan.. Rally Finland varte3n kaikkiin paqikkoihin
- Anonyymi
Ei ollenkaan seuraan luonnonnäytelmää sivusta että ohhoh
- Anonyymi
joskus voi olla ärsyrtävääkin kun joa joku Lada-AQmttolom sooert'' josia jaq aqurojakin...
- Anonyymi
Tommi "Lada" Mäkinenkin e4allikin... his hisjya bakyausu ikka ehassajub
- Anonyymi
On se hienoa jos eteläsiiven edustajat myrskynsilmään, ei taida kantti kestää sitäkään vähää mitä lännessä tsirp tsirp saattaa kuulua laulu jos päästäisi pinteestä
- Anonyymi
Hyvät ovat olleet nämä heinäpoudat ja ravustuskausikin alkaa niin eihän tästä puutuu enään mitään muuta kuin seksin saaminen 86-vuotiaalta äitiltäni.
Mä en sitten oo mikään 36-vuotias mies enkä mä tätä ole edes kirjoittanut. Kuka ätmi sellaista uskaltaa valehdella. - Anonyymi
eivät kaikki pilvet ole ukkospilviä vaikka voivat sille näyttää, kuin mikään ei ole sitä mille näyttää muutenkaan maailmassa.
- Anonyymi
ihmisen silmä valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa
- Anonyymi
...ha niin silmä ja suu kumpikin valehtelevat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668