KAINALOKARVAT POIS, MITEN??!

13wee tyttö.

Elikkäs kaipaan neuvoja, mul on melko pitkät kainalokarvat ja haluaisin ne pois, häiritsevät. Mikä ois paras tapa ottaa ne pois? Ja jos voisit vielä kertoo jonkun tuotteen, merkin? Kokemuksia kaivattais! Jään tänne ootteleen vastausta. Kiitti jo etukäteen.

13

6924

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -venus-

      jos nyt ekaksi alkaisit ajella niitä vaikka venus merkkisellä höylällä ja se käy kätevästi joka kerta kun olet suihkussa ja siihen ei edes välttämättä tarvitse sitä vaahtoa. hyvin ne lähtee ilmankin..

      • -venus-

        aja kuitenkin rauhassa koska muuten voit aiheuttaa ikäviä haavoja.


      • 13wee tyttö.

        selvä. ONko itelläs tätä Venusta? aattelin että paljonkohan se suunnilleen maksaa..? ja voiko sillä ajella myös säärikarvoja, tai käsikarvoja?


      • 13wee tyttö. kirjoitti:

        selvä. ONko itelläs tätä Venusta? aattelin että paljonkohan se suunnilleen maksaa..? ja voiko sillä ajella myös säärikarvoja, tai käsikarvoja?

        Ex mies käytti Mach3-höylää ja "perin" kaikki vanhat terät. Parta ei enää katkennut, mutta omat kainalo- ja säärikarvat katkaisee hienosti. Tämän löydön jälkeen en enää ole sortunut mihinkään veenuksiin. 3 terää peräkkäin, ei revi, ei ärsytä, dödöt voi laittaa heti ajelun jälkeen eikä kirvele!


      • venuuus
        marella kirjoitti:

        Ex mies käytti Mach3-höylää ja "perin" kaikki vanhat terät. Parta ei enää katkennut, mutta omat kainalo- ja säärikarvat katkaisee hienosti. Tämän löydön jälkeen en enää ole sortunut mihinkään veenuksiin. 3 terää peräkkäin, ei revi, ei ärsytä, dödöt voi laittaa heti ajelun jälkeen eikä kirvele!

        Eikö nuo miesten "laitteet" tuoksu sitten partavedeltä :/ en sentään haluis uloslähtiessä sekottua mieheen


      • venuuus kirjoitti:

        Eikö nuo miesten "laitteet" tuoksu sitten partavedeltä :/ en sentään haluis uloslähtiessä sekottua mieheen

        Tämä on pelkkä höylä.


      • voi ajaa
        13wee tyttö. kirjoitti:

        selvä. ONko itelläs tätä Venusta? aattelin että paljonkohan se suunnilleen maksaa..? ja voiko sillä ajella myös säärikarvoja, tai käsikarvoja?

        kaikkialta karvoja, sääret, intiimialue, persvako, käsiverret, kainalot, jajos sulla on vielä jotain karvoja jossain mitkä haluut pois, nekin lähtee sillä. Osta jotain geeliä ja ei muuta kun kuumaan suihkuun tai saunaan ja karvat veks. ;)


      • -venus-
        13wee tyttö. kirjoitti:

        selvä. ONko itelläs tätä Venusta? aattelin että paljonkohan se suunnilleen maksaa..? ja voiko sillä ajella myös säärikarvoja, tai käsikarvoja?

        voi kaikkia säärikarvoja ja käsikarvoja... luultavasti ihan kaikkia.. on se maksaa n. 7-9 euroo muistaakseni.. just se höylä jos oot nähny sen mainoksen "paljasta jumalattaren sääresi" tai jotai vastaavaa...


    • suosittelen

      Mun mielestä vaahtoa kannattaa käyttää, ainakin jos on herkkä iho. Ite en ilman vaahtoa aja ihokarvojani koska vaahdon kanssa homma sujuu mielestäni paremmin. Hinnasta en ole varma, mutta luulisin esim. veetin höylän ja purkin vaahtoa irtoavan reilusti alle kympillä. Vaahdoksi käy myös joku halpispartavaahto tai hätätilassa tavallinen vaahdotettu saippua. Käsikarvoja en kyllä suosittelis ajelemaan...

      • kokenut

        mul on itelläni atooppinen iho(eli siis sellanen tosi herkkä jne...kyl te tiiätte)ja kerran kokeilin vaa isän partavaahtol poistaa karvat, siis et sheivaan siit päältä, ni ai v***u ku kirveli, eikä siit seurannu ku hirveet tulipunaset näppylät, eikä ne oo vielkää lähteny kunnol, kutitti ihan sairaasti...! ja ostin myös sellast veet vaahtoo ja sellasen terällisen höylän, ja sama juttu kävi sen vaahdon kaa...siis ei kirvelly mut hirveet punaset jäljet jäi, ja ei óllu kivaa...ainut kiva siin vaahdos oli, et siit tuli ihanan pehmeet jalat...mtu ei sekään pehmeys kestäny kauan..siit lähtien en ookkaa enää käyttääny minkäänlaisii vaahtoi!...


    • todella hyvä herkälle

      Vaahdon korvaa oikein mainiosti apteekin vesiliukoinen perusvoide (esim. Humektan tai Aqualan L). Ei ärsyynny iho eikä tarvitse ostaa erikseen pahanhajuisia vaahtoja. Perusvoide toimii paremmin kuin hiustenhoitoaine!

    • Anonyymi

      Nii on mullakin en tiedä miten saa pois

    • Anonyymi

      Voiko joku pliis kertoo, että miten oikein sheivataan? Niinku oon 13v tyttö ja huomaan että muut kaverit ilmeisesti sheivailee. Mä en niinku yksinkertaisesti vaan tiiä, että miten se tapahtuu. Mikä se ”vaahto” on, mihin sitä laitetaan, millä edes sheivataan, tai miltä se sheivaushomma näyttää? Mistä semmosen saa, paljonko maksaa, kauanko sheivaus kestää, missä se tehdään, kuuluko siitä jotain ääntä, kuinka usein pitää sheivata????? Mitä muita keinoja karvanpoistoon on kun sheivaus?? Siis ilmeisesti muut tietää nää jutut mutta mä en niinku yhtään tiiä mitä sheivaus ees tarkottaa. Ja ne karvat haluisin oikeesti saada pois!! Joten auttakaa, ja kertokaa mulle mitä on sheivaus ja miten se toimii ja mitä siihen tarvii. Kertokaa kaikki yksityiskohdat!! Kiitos jos joku vastaa D:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1940
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      136
      1343
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      935
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      112
      902
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe