Juomassa viinaa ja etsimässä kumppania?
T: viinamies
No oletteko käyneet kesällä baareissa
17
296
Vastaukset
Kyllä ja ei.
Olen muutamana aurikoisena kesäiltana käynyt ystävien kanssa terassilla. Suosikkijuoma on ollut original lonkero. 1-2 lasillista on ollut minulle täysin riittävä määrä.
En ole kumppanin tarpeessa, eikä sellainen ole hakusessa.- Anonyymi
Sinähän olet naimisissa.
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet naimisissa.
Niin olen. Siksi vastasin ed. viestissäni kaksiosaisesti.
Se ei estä minua viettämästä laatuaikaa ystävien seurassa (pari kertaa kesässä). Vaikka terassilla.
- Anonyymi
Olen juonut ja pannut naista. Paitti en ole viinaa juonut ollenkaan. Olen juonut muutaman siiderin kesän aikana ja muutaman oluen ja panin tuttua naista kuitenkin kun ehdottelin sille romanssia.
Enpä ole juurikaan baareissa ehtinyt (vielä) piipahtamaan, eikä ole kyllä isommin hotsittanutkaan. Kumppaniehdokkaita en etsi, niitä tupsahtaa kyllä kohdille, varsinkin jos yrittää sellaisia vältellä.
Tänä kesänä olen ollut kerran terassilla.
Vaimo heitti minut sinne parkkiin ja lähti itse shoppailemaan. Siellä istuin yksin neljä tuntia, kunnes minut noudettiin.
Oikein kivaa oli.
Olen vaimolta udellut, ehdittäisiinkö tänä kesänä heittämään vielä toinen samanlainen keikka.
Ei ehditä.- Anonyymi
En, rahaa on säästynyt rutkasti.
- Anonyymi
Pani pani kump.
- Anonyymi
Kuka tyhmä nyt baareissa käy, kun voi kotonakin ottaa kotibaarista mitä vain, paitsi kaljaa ja lonkeroita, niitä juo pikkupojat, joilla ei pää kestä kirkasta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591134Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11830Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83593Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36514Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43493Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt29480