Juomassa viinaa ja etsimässä kumppania?
T: viinamies
No oletteko käyneet kesällä baareissa
22
220
Vastaukset
Kyllä ja ei.
Olen muutamana aurikoisena kesäiltana käynyt ystävien kanssa terassilla. Suosikkijuoma on ollut original lonkero. 1-2 lasillista on ollut minulle täysin riittävä määrä.
En ole kumppanin tarpeessa, eikä sellainen ole hakusessa.- Anonyymi
Sinähän olet naimisissa.
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet naimisissa.
Niin olen. Siksi vastasin ed. viestissäni kaksiosaisesti.
Se ei estä minua viettämästä laatuaikaa ystävien seurassa (pari kertaa kesässä). Vaikka terassilla.
Miksi kumppania pitää etsiä? Ei mitään väkisin etsimällä tapahdu eikä satu kuitenkaan.
- Anonyymi
Netaton susi:))
Anonyymi kirjoitti:
Netaton susi:))
Juu niin on. Ei hänkään ollut mulle tarkoitettu. Eikä vissiin yhtään kukaan muukaan. Turha elätellä toivoa mistään. Olen oman elämäni elänyt.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Juu niin on. Ei hänkään ollut mulle tarkoitettu. Eikä vissiin yhtään kukaan muukaan. Turha elätellä toivoa mistään. Olen oman elämäni elänyt.
Älä aina marise. Koita kehittää mieluummin vähän realismin tajua.
Anonyymi kirjoitti:
Älä aina marise. Koita kehittää mieluummin vähän realismin tajua.
Ei kiinnosta realismit.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
taasko syytät kirsiä hylkäämisesä kun hän ei ole palstallsa. eihän hän edes kiinnosta sua. niin miksi itket ettei kukaan välitä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei kiinnosta realismit.
ai senkö takia sä kaipailet nettaa jolla on poikaystävä. Haaveilet siis kimppakivasta heidän kanssaan
Anonyymi kirjoitti:
taasko syytät kirsiä hylkäämisesä kun hän ei ole palstallsa. eihän hän edes kiinnosta sua. niin miksi itket ettei kukaan välitä.
En ole syyttänyt...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole syyttänyt...
oletko rakastunut kirsiin kuin noin olet pettynyt. Tiedät kirsistä iän ja paikkakunnan ja niiden takia itket sitten kun kukaan ei kiinnostu susta
Anonyymi kirjoitti:
oletko rakastunut kirsiin kuin noin olet pettynyt. Tiedät kirsistä iän ja paikkakunnan ja niiden takia itket sitten kun kukaan ei kiinnostu susta
No kukaan ei ole kiinnostunut musta. Ei kukaan kestä voisin olla itse kiinnostunut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No kukaan ei ole kiinnostunut musta. Ei kukaan kestä voisin olla itse kiinnostunut.
mutta sähän oot sanonut että kirsi voi olla netan näköinen, Senkö takia itket kirsiä koska menetit netan näköisen naisen
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei 18 vee naiset yleensä kiinnostukaan 52 vee papoista
- Anonyymi
Olen juonut ja pannut naista. Paitti en ole viinaa juonut ollenkaan. Olen juonut muutaman siiderin kesän aikana ja muutaman oluen ja panin tuttua naista kuitenkin kun ehdottelin sille romanssia.
Enpä ole juurikaan baareissa ehtinyt (vielä) piipahtamaan, eikä ole kyllä isommin hotsittanutkaan. Kumppaniehdokkaita en etsi, niitä tupsahtaa kyllä kohdille, varsinkin jos yrittää sellaisia vältellä.
Tänä kesänä olen ollut kerran terassilla.
Vaimo heitti minut sinne parkkiin ja lähti itse shoppailemaan. Siellä istuin yksin neljä tuntia, kunnes minut noudettiin.
Oikein kivaa oli.
Olen vaimolta udellut, ehdittäisiinkö tänä kesänä heittämään vielä toinen samanlainen keikka.
Ei ehditä.- Anonyymi
En, rahaa on säästynyt rutkasti.
- Anonyymi
Pani pani kump.
- Anonyymi
Kuka tyhmä nyt baareissa käy, kun voi kotonakin ottaa kotibaarista mitä vain, paitsi kaljaa ja lonkeroita, niitä juo pikkupojat, joilla ei pää kestä kirkasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121772Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551267Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1441220- 48960
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html119903Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä74864- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62772- 56761