Jos ostaa uuden auton, niin saako uudessa autossa olla kolhuja, viiltoja, reikiä?
En ole autoa ostamassa, vaan kodinkonetta. Tuntuu siltä että jos ostaa uuden kodinkoneen, niin myyjän mielestä on ihan OK, että siellä voi olla tällaisia edellä kuvattuja ylläreitä. Mutta miten siis autokaupassa? Onko uusi auto aina naarmuton ja ehjä vai löytyykö niistä ylläreitä?
Uuden auton ostaminen?
6
206
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä autossa saa olla ainakin Yksi isompi Reikä -
- niin siitä voi Ryömiä auton sisään ! - ja lähteä Ajelemaan !- Anonyymi
Hoo hoo hoo hoo hoo! 🤣🤣🤣🤣🤣
Oletpa hauska!
- Anonyymi
Autokauppa korjaa mahdolliset naarmut ja kolhut ennen sen luovutusta asiakkaalle.
Onhan noissa tuotteissa melkoinen hinnanero ja varmasti se vaikuttaa paljon tuohon linjaan. Ei sinun tarvitse ottaa vastaan ja hyväksyä kolhuista tai naarmuista kodinkonettakaan. Tottahan myyjä yrittää vältellä ja yrittää kieroilla, mutta se on ihan sinusta itsestäsi kiinni kelpuutatko sitä. Tavara kannattaa tietenkin tarkastaa välittömästi kun se tuodaan ja käkeä viemään pois jos se ei ole ehjä.- Anonyymi
En ole huolinutkaan reissussa rähjääntynyttä laitetta. Sitten kun kävin uutta ostamassa ja näytin myyjälle kuvan siitä laitteesta jota en huolinut, niin hän alkoi puolustelemaan, että kyllä uudessa laitteessa voi olla näitä "kauneusvirheitä". Eikä ollut todellakaan kauneusvirheestä kyse.
- Anonyymi
Matkalla vioittuneet korjataan yleensä pakkeli kasalla.🧑🔧
- Anonyymi
Mene hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628