Mynthonnn mies

Anonyymi-ap

Miten nainen reagoit, kun olet kaupungilla ja menet pieneen kodikkaaseen glanmour kahvilaan vielttämään ansaittua ja nautinnollista kahvihetkeä viikkosiivouksen jälkeen, tilaat expresso latte de mar kahvikupillisen ja siihen vielä Sahher de blum greme de mar leivonnais piirakan ja sitten menet kahvilan tunnelmalliseen nurkkaukseen jukka palmun katveeseen nautiskelemaan.
Hetken päästä huomaat, kun kahvilan ovet kolisevat, valkoiseen keltaraidalliseen t-paitaan sonnustautunut pallomahainen mynthon pastillimies tallustelee kahvilaan, tilaa saludo kahvin ja muna-sardiini anjovis sämpylän ja huomaat, kun pallomahainen mynthon mies lähestyy uhkaavasti ja vaikuttaa, että tulee juuri sinun pöytääsi.
Pakenetko paikalta vai jähmetytkö paikallesi ja katselet, kun mynthon mies alkaa anjovis munasämpylää rouskuttamaan, että sämpylän murut lentävät ympäri ja päällesi????
Lisäksi mynthon miehen äänekäs kahvin ryystäminen saa aikaan, että kahvilan myyjätär huomattaa, että olkaapa vähän hiljempaa siellä nurkassa ja nousee kuvitelma, että pallomahainen mynthon mies on sinun poikaystäväsi, vaikka saavuitte eri aikaa, niin samassa pöydässä olette kuitenkin....

28

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maija 45v korkeastikoulutettu maisteri vastaa tiedän saan pian kikkelii ja katson anjovis miestä tuo mies panee minua vielä tänään

• Anonyymi

Maija korkeastikoulutettu maisteri miettii myöskin että vaatiiko mies saludoa aamulla vai käykö kultakatriina olen korkeastikoulutettu

• Anonyymi

Elina alemman korkeakoulun tutkinnon suorittanut ajattelee onkohan sillä miehellä rahaa tai tilipäivä elinalla raha pula ja miten sanois miehelle 50e suihinotto tai 80e akti tämmöttisii elina korkeastikoulutettu funtsii

• Anonyymi

Onko sulla Välis maniavaihe menossa?

• Anonyymi

Rauni 35v korkeastikoulutettu yh äiti voisko se mies olla öapsille isä ja huolehtis niistä onkohan se tikas ja varakas mies jos se huolis meidät niin se vois kaitsii lapsia ja minä pääsisin yökerhoihin miehiä tapaamaan

• No, en olisi niin epäkohtelias että vaihtaisin pöytää. Istukoot sitten siihen jos on niikseen, ihmettelisin toki että mitäs tuo nyt tähän minun luo tulee ja ehkä saattaisin kysäistä, että tunnetaanko me jostain?

• Anonyymi

Mies korkeadtikoulutettu vastaa kyllä tinderistä on ollut asiakkaanasi 3 kertaa dtkö muista

• Anonyymi kirjoitti:

Mies korkeadtikoulutettu vastaa kyllä tinderistä on ollut asiakkaanasi 3 kertaa dtkö muista

Ei en todellakaan muista.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ehtkö muistaaa fiat rugato peräs touhuttii minä walttee waldemar mustalainen toimitus johtaja kiinteistöfirman pakun peräs touhuttii ja toise kerra ajettii metsätiel ja siel temput tehtii

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hai kyl sie waltten tunnet ja muistat

• Anonyymi kirjoitti:

Ehtkö muistaaa fiat rugato peräs touhuttii minä walttee waldemar mustalainen toimitus johtaja kiinteistöfirman pakun peräs touhuttii ja toise kerra ajettii metsätiel ja siel temput tehtii

Mitä ihmettä sinä selität? 😅 rehellisesti, ootko humalassa?

• Anonyymi kirjoitti:

Hai kyl sie waltten tunnet ja muistat

En… en tunne ketään Walttea.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä selität? 😅 rehellisesti, ootko humalassa?

No joo olen ottanut muutaman oluen mut noin voi käydä korkeastikoulutetulle tinderitytölle tapaakin entisiä tinderi asiakkaita ja ne tulee juttusil

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo olen ottanut muutaman oluen mut noin voi käydä korkeastikoulutetulle tinderitytölle tapaakin entisiä tinderi asiakkaita ja ne tulee juttusil

Festareille pitäis mennä käymään eli ottaa täs vähän pohjia

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Se olikin fiktiivinen eli keksitty sketsi hahmo yritin leikkiä että olisit korkeastikoulutettu tinderityttö ja jännäjenna

• Anonyymi kirjoitti:

Se olikin fiktiivinen eli keksitty sketsi hahmo yritin leikkiä että olisit korkeastikoulutettu tinderityttö ja jännäjenna

Ok…🤨

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Anteeksi taisi olla tyhmä leikki ja ikävä vitsi anteeksi

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi taisi olla tyhmä leikki ja ikävä vitsi anteeksi

No en mä nyt tätä tosissani ottanutkaan.

• Viehättävä Justiina, korkeasti koulutettu, mutta alipalkattu kesäapulainen, kerää kamansa ja juoksee vauhdilla pakoon.
      Suurin inhokki on seuraan tuppautuvat setämiehet! 😂

• Anonyymi

Aito Mynyhon mies on voittaja ...

• Anonyymi

Huikkaan tarjoilijalle, että voisitko hoitaa tän laitapuolen kulkijan jonnekin muualle.

• Anonyymi

Mynthon mies vähän raottaa nahkalompsaa ja kuuluu ui, uiiiiii, uiiiiiiiiii, uiiiiihhhhhhhhh,
        kun tarjoilija näkee Mynthon pinkan.....
        Mynthon miehen nahkalompsassa on pinkka 50€ seteleitä......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mynthon mies vähän raottaa nahkalompsaa ja kuuluu ui, uiiiiii, uiiiiiiiiii, uiiiiihhhhhhhhh,

Tarjoilijahan saa myydä hänelle ihan mitä haluaa, vaikka siellä keittiön puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullapa on 20 000 seteli, lälläslää 😆

• Anonyymi

Antaisin pallokalan istua ja syödä aamupalansa tai iltasensa.
      Todennäköisesti hymyilyttäisi.
      Jos ei döfää pahemmin, en siirry, mutta jos nenään tulvahtaisi jotain vastenmielistä, tarjoaisin pöytää eri kohteliaasti ja häipyisin takavasemmalle ehkä hieman kiiruhtavin askelin.
      Vilma

• Anonyymi

"expresso latte de mar kahvikupillisen ja siihen vielä Sahher de blum greme de mar leivonnais piirakan"

En ehkä nyt henkisesti kestä tätä komboa.

😂😂😂😂😂🤣

🦄

• Anonyymi

Mä en oikeastaan jaksanut edes miettiä, että mitähän hittoja noikin nyt on. Ajattelin vaan, että latte ja sacheri kermavahdolla ja joku kukka päällä ( vähän oudosti kirjotettuna vaan). 😁

• Anonyymi

Eiköhän siinä kävisi niin että mynthon mies vetäisi herneet nenään ja lähtisi glamour kahvilasta kiukkuisena pois. Nainen ei muuta tekisi kuin nauraisi ja antaisi huumorin mukanaan viedä. 🤣🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3705
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3300
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3132
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2760
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2322
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      66
      1879
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1829
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      37
      1824
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1698
    Aihe