femiininen mies

Anonyymi-ap

1 haluaa viettelyä olla jahdattu ei ole varma mitä haluaa
2 epämiellyttävä töykeä pröystäilevä, hyppii sinne tänne kun haluaa olla "näytillä"
3 päivittäin olevinaan maailmanpyörässä eikä pääse pois tunnekuohujaan pakoon. pomppii sinne tänne ilman päämäärää.
4 ei pysy sanoissaan, puhuu ja lupaa paljon. Hän haluaa että hänet huomataan suurista puheistaan, kauniista sanoista. Teot ovat muuta.
5 häneltä puuttuu itsevarmuus jota hänen pitää valitoida muualta että hän tuntisi olevansa jotakin. Hän tarvitsee ihailua ja uskottavuutta kuin nainen että hän olisi oikeasti itsevarma

Koska itsevarma mies tietää mitä hän haluaa ja mitkä hänen tavoitteensa on ja pysyy siinä.

15

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tuollaisesta ylipäätään sitten välität, etsi itsellesi apinoiden kuningas.

      • Anonyymi

        Osuko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuko?

        Vaikkei olisi osunutkaan. Minusta on outoa arvostella anonyymi-ihmisiä ennen kaikkea siksi, jos joku ei miellytä, pitääkö sitä kaikelle kansalle toitottaa, se ei ole minusta loogista eikä järkevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikkei olisi osunutkaan. Minusta on outoa arvostella anonyymi-ihmisiä ennen kaikkea siksi, jos joku ei miellytä, pitääkö sitä kaikelle kansalle toitottaa, se ei ole minusta loogista eikä järkevää.

        Tämähän on vain kuvaus. Ei tässä ketään kohdisteta. Mutta jos suhun kovin sattuu niin jossain sua painaa asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän on vain kuvaus. Ei tässä ketään kohdisteta. Mutta jos suhun kovin sattuu niin jossain sua painaa asia.

        Vaikka olisi kuvauskin, mitä se hyödyttää, varmasti ei anna kenellekään yhtään mitään tuon tyyppinen kirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olisi kuvauskin, mitä se hyödyttää, varmasti ei anna kenellekään yhtään mitään tuon tyyppinen kirjoitus.

        Ihan hyvä kirjoitus. Tuollaisia miehiä on nykyään paljon. Missä miehet on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olisi kuvauskin, mitä se hyödyttää, varmasti ei anna kenellekään yhtään mitään tuon tyyppinen kirjoitus.

        Mitä sun nillitys täällä auttaa ketään? eiköhän tänne saa kirjoittaa mitä haluaa?


    • Anonyymi

      Kaappihåmå sellainen on eikä mikään mies

    • Anonyymi

      Jaahas! kenellä alkaa resenoida

    • Anonyymi

      Miten nuo ominaisuudet liittyvät naismaiseen mieheen? Jokainen noista sopii myös äijämäisen olemuksen omaavaan mieheen.

      • Anonyymi

        Eivät ne liitykään. Aloittaja on vaan saanut pakit joltain mieheltä ja purkaa tänne pahaa oloaan.


      • Anonyymi

        No siis kieltämättä mä naurahdin alotusta lukiessani, että tuohan on ilmiselvä machomies. Karikatyyri tietysti, mutta sitähän tämä koko alotus on. 😃


    • Anonyymi

      Johan oli outo lista. En mä tunne edes tollasia naisia, joten miten tuollainen mies voi olla feminiininen. Mä näin tuossa pikemmin paljon machokultuurin kasvattien, machomiesten käytöstä.

    • Anonyymi

      Feminiinisyys ei ole kytköksissä itsevarmuuteen. Muuten kaikki naiset olisivat epävarmuuden ruumiillistumia. Itsevarmuus ei myöskään tarkoita sitä, että tietäisi mitä haluaa tai tavoitteitaan. Tavoitteissa pysyminen on toki hyvästä, mutta sielläkin vaaditaan joustavuutta ja muutoksia, jos olosuhteet muuttuvat. Myös tapa päästä tavoitteeseen voi olla aivan erilainen ihmisestä riippuen. Joku saattaa esimerkiksi erota nätisti rakastuessaan, kun taas toinen murhaa vaimonsa, ettei samalla mene puolet firmasta. Siinä sitä itsevarmuutta ja tavoitteissa pysymistä.

      Tämä on nyt tyhmää kirjoittelua, mutta niin on aloituskin, niin sopii hyvin tänne.

    • Anonyymi

      Ihan kui olisit narsistia kuvaillu mu tuo on vasta lievää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe