Siellä näen naisia.
Huomenna menen viihteelle
27
215
Vastaukset
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta.
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa, ätmi!
- Anonyymi
Älä enää ikinä puutu mun asioihin!
- Anonyymi
Suotko kuitenkin onnen minulle jonkun kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa, ätmi!
Älä naurata!
Irma
- Anonyymi
Joo, kaukaa.
- Anonyymi
Et sinä päätä, kenen kanssa saan olla.
- Anonyymi
Älä valehtele. Hikisessä yksiössäsi trollailet kuten muinakin päivinä. Yksin. Korkeintaan pari uutta nikkiä saatat keksiä.
- Anonyymi
Kyllä menen!
- Anonyymi
Et kai juo kuitenkaan viinaa??
- Anonyymi
Äiti ei anna juoda viinaa.
- Anonyymi
Juon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiti ei anna juoda viinaa.
Antaa kyllä!
- Anonyymi
Öö, Mä olin viikko sit kaverin kans. T. vajukki
- Anonyymi
Uusi suhde ja vanhat saa jäädä, eikö vaan sitten niin.
- Anonyymi
* jäädä taakse, joita ei enää kuljeteta mukana eikä heistä enää haaveilla
- Anonyymi
Mukavaa iltaa.
- Anonyymi
Kiitos.
Mitä odotuksia illan suhteen? Riitääkö pelkkä naisten näkeminen? Uskallatko lähestyä myös? ☝️🤓
- Anonyymi
Onko hyvä sanoo naisille päivöö ja ei mitään asiaa tai keksi juteltavaa ja lähdeks panee nautitaan kesästä
Anonyymi kirjoitti:
Onko hyvä sanoo naisille päivöö ja ei mitään asiaa tai keksi juteltavaa ja lähdeks panee nautitaan kesästä
Kaikissa lähestymisyrityksissäsi muista kohteliaisuussäännöt, äläkä heti sabotoi omia mahdollisuuksiasi.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Kaikissa lähestymisyrityksissäsi muista kohteliaisuussäännöt, äläkä heti sabotoi omia mahdollisuuksiasi.
Mitäs epäkohteliasta tuossa oli eli opastas vähän miten asian hoitaa kohteliaasti ja et mies sais seksiä ja sais tyydyttää naisen
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs epäkohteliasta tuossa oli eli opastas vähän miten asian hoitaa kohteliaasti ja et mies sais seksiä ja sais tyydyttää naisen
Itsekäs mies toimii noin ja usein jää yksin. Huomaavainen ja kohtelias mies näkee hieman vaivaa, tutustuu, keskustelee ja ehdottaa seuraavaa tapaamista.
Ei saa olla niin hätähousu!
Naiset lämpenevät hitaammin. Tämä ei ole sprintti, vaan verkkainen maratooni!- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Itsekäs mies toimii noin ja usein jää yksin. Huomaavainen ja kohtelias mies näkee hieman vaivaa, tutustuu, keskustelee ja ehdottaa seuraavaa tapaamista.
Ei saa olla niin hätähousu!
Naiset lämpenevät hitaammin. Tämä ei ole sprintti, vaan verkkainen maratooni!Mut jos mies ei ole mikään juttelu mies ja väkisin puhuja vaan toiminnan mies
Anonyymi kirjoitti:
Mut jos mies ei ole mikään juttelu mies ja väkisin puhuja vaan toiminnan mies
Suosittelen kuivaharjottelua. Pitää pystyä kommunikoimaan, jotta pystyy seurustelemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Tuollainen suora toiminta koetaan usein moukkamaiseksi, eikä seuraasi enää kaivata. Mentät mahdollisuuden. Game over!
- Anonyymi
Naisia näkee mutta niiille pitää uskaltaa jutella myös.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901