Nainen huomaa syrjäisellä kadulla huojuvan hahmon, joka alkaa lähestymään.
Nainen muuttaa suuntaa toiselle kadulle, mutta huojuva hahmo ilmestyy sinne ja lähestyy.
Meni nainen minne tahansa, niin huojuva hahmo lähestyy.
Nainen rhkaisee mielensä ja lähtee kohti huojuvaa hahmoa....
Lähestyessään nainen huomaa hahmon olevan tissiposkinen oranssiin sadeviittaan pukeutunut, suuri reppu selässä, retkikeitin kädessä, kattila kaulassa ja vesikanisteri kädessä.
Naisen kohdalla mies karjaisee: SEIS, nyt alkaa pussikeiton keitto ja mies kaivaa repustaan Blå Bland keittopusseja ja kaataa ne kattilaan ja kanisterista vettä ja retkikeittimellä keittämään.
Nainen sanoo, ei ole nälkä.
Mies elvästi tulsituu: EIKÖ ole nälkä, mutta kun minä käsken, niin silloin naisellakin on nälkä..
Keitto on valmsita ja mies koemntaa: Alahan ryystmään keittoa ja suoraan kattilasta, ei tässä lautasia tarvita..
Miten nainen ragoit, olet ilonen, kun saat mahasi täyteen vai pakenetko paikalta.
Blå Bland mies lähestyy
19
285
Vastaukset
- Anonyymi
En pidä paljon blå bandeita, koska liian paljon riisiä aina, pelkästään riiisiä oikeastaaan... pattuista eräs suosikkini on rainbow meksikonpata johon lisään reilusti naudanjauhelihaa ja ruskeita papuja.
Näin kaupassa tuon suosikkityttöni... suhtautuu minuun aina erittäin ystävällisesti ja hymyileen kun kerran sanoin hänelle suoraan todistajien läsnäollessa että hän on mielestäni söpö.- Anonyymi
Cicciolina?
Kuultavan valkoisessa jonon ohi pääsee..?
Blå Band - Lämmin Kuppi suosikkini on tomaatti-vuohenjuustokeitto. Kylmällä säällä kupillinen höyryävää keittoa lämmittää mukavasti. 😊🍵
https://www.s-kaupat.fi/tuote/bla-band-lammin-kuppi-vahalaktoosinen-tomaatti-vuohenjuustokeitto-3x20g/7322550037743- Anonyymi
niin ne lämmin kuppi ne ovat kuin pussijutut.
Mutta jos huvittaa noita ralliautoja katsella niin yt kuin Suomen ralli niin MTV4 ja SubTV lähettävät niitä..
Itse aloin katsomaan uutta sarjaa netflixistä jota en ole juurikaan katsonut Law & Order - SPECIAL VICTIMS UNIT... monta tuotantoa, aika hyviä näyttlijöitä. - Anonyymi
Kyllä nuo Blå Bland persut ovat tutuiksi tulleet. Blå Bland persut repivät hihasta kauppakeskuksissa käveleviä asiakkaita jotta nyt olis sullakin hieno tilaisuus maistella meidän sianpaskasta valimstettuja kastikkeita.
minä - Juu tuota ei kiitos sillä mä en edes tiedä mikä on tuo Blå bland !
persu - No tuu nyt vaan sillä saat ilmaiset Blå band kastikkeet jos tuut maistelemaan niitä.
minä - Koita nyt vitun kusipää tajuta ettei mua kiinnosta persujen Blå Band kastikkeet !
persu - Eiku sä nyt tuut maistelemaan Blå band kastikkeita taikka mä vedän suo turpaan !
No ens alkuun sun tarttee nyt arvostella Bkå Band tuotteita tässä meidän ATK-tietokoneella niin sit sen jälkeen saat ilmaisia Blå Band kastikkeita.
Varttitunnin ATK-kyselyiden jälkeen Blå Blandin ATK-kyselyssä on pakko vastata kysymykseen jotta milloinka olet viimeksi käyttänyt Blå Blad tuotteita. Vastausvaihtoehtoja ei Blå Blandin ATK- tietokanta suostu antamaan, joten asiaa täytyy kysäistä Blå Blandin persulta, joka pakkokeinoja käyttäen pakoitti minut vastaamaan Blå Blandin kyselyyn, no hän sitten vastaa jotta: ei voi mitään jos et ole milloinkaan aikaisemmin maistanut Blå Bland tuotteita ja tämä on nyt sinun osaltasi loppuun käsitelty. Blå Blandin persu kääntää tuhahdellen selkänsä jättäen oletetun asiakkaan tylysti huomioimatta.
Blå Blandilla on asikaskaspalvelu perseestä. Blå Blandilla on tuotekysely perseestä. Blå Blandilla on rekrytoini perseestä. Blå Bland on perseestä. Kesko sekä Kärkkäisen persukauppa ovat kumpaisetkin siis aivan perseestä.
Missä nuo Blå Blandin lupaamat ilmaiset kastikkeet ovat mitkä Blå Blandin persu lupasi minulle silloin aikoinaan asioidessani Helsingin Itäkeskuksessa ! Mistä saan hakea Blå Blandin kastikeet sillä niitä ei minulle annettu vastaessani Blå Blandin kyseleyihin ja Blå Blandin ATK-kysely tilttasi ennekuin sain vastaukseni loppuun asti valmiiksi. Miksi Blå Bland pantaa vastauksia vai tartteeko kääntyä KKV:n puoleen!
Perkele teitä persuja kun huijaatte rehellisiä veronmaksajia sekä asiakkaita. Perkele myös Itäkeskuksen kauppakeskusta kun sallivat huijjareiden pitää koplaushuoneistoansa Itäkeskuksen kauppakeskuksessa. Nyt mua alkaa muuten sapettaam nuo tuollaiset "persut".
P.S.
Saanko kenties mahdollisesti Itäkeskuksen kauppakeskuksesta ilmaiset Blå Bland kastikkeet, joita en saanut vastatessani Blå Blandin kyselyihin.- Anonyymi
Marxilaiset ovatkin aina ilmaisen perässä ja varastavat jos eivät saa ilmaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marxilaiset ovatkin aina ilmaisen perässä ja varastavat jos eivät saa ilmaiseksi.
Blå Blandin persut ovat hyvin tietoisia tuosta ja siksi valehtelevat ja myyvät vaikka isoäitinsä marxilaiselle jos vain joku jotakin tarjoaisi persun isoäidistä.
Persukapitalistit tarjoavat ilmaisia lounaita sillä ovat ottaneet Trumpista sekä Putinista oppia vaihtoehtoisen totuutensa ilmiantoonsa.
Yhä vieläkö joku uskoo persujen "haittaläppään" sillä minä en siihen usko.
Käännyn ja poistun viimeistään tuossa vaiheessa, kun käsketään syömään. Syökööt itse keittonsa, toiselle voi tarjota mutta todella epäilyttävää tuollainen tulistuminen siitä, ettei toinen halua keittoa.
- Anonyymi
Onko pupunen tuo Blå Band-mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pupunen tuo Blå Band-mies?
On. Pupunen pitää naisen nyrkin ja hellan välissä. On inceI mies joka pelaa yöt tappamis pelejä.
Anonyymi kirjoitti:
On. Pupunen pitää naisen nyrkin ja hellan välissä. On inceI mies joka pelaa yöt tappamis pelejä.
Hän ei ole sellainen!!
- Anonyymi
Blå Blandin persut saisivat tarjota noita kastikkeita ulkomaan turisteille maisteltavaksi ja Ilta-Sanomat tekisivät siitä räväyttävän Etusivun jutun kuinka pulunpaska ei maistukkaan turisteille ja mikä perkele noille turisteille kelpaisi kun ei salmiakki ja Blå Blandin oksennuskastike maistu. Tarteeko turistia kurkusta puristaa kun ei persujen Blå Bland kastike kelpaa. Perkeleen turistit kun pilasitte Blå Blandin mainonnan.
Tosi on toteaa kyrpäpersu, jotta pilalle ovat hemmoteluja nuo peevelit, jotka eivät Blå Bläntin kastikkeita kurkustansa alas saa ilman oksentelua. Mikä tuossa kastikkeen teossa on Blå Blandille niin vaikeata. Tyhmiä ja osaamattomiako ovat Blå Blandin kastikkeen tekijät. - Anonyymi
niin ehkä voin olla vähän hastunut tuohon tyttöön kun ei ainakaan ole SELLULIITTIA SÄÄRISSÄ JA SEIISSÄ TONNEITTAIN..... tällä heh
- Anonyymi
.. niin oikeasti tekisimieli pussata tätä hymyilevää tyttöä suupieleen kun niin sievä hymy...
- Anonyymi
Heittäisin Knorr-pussin ja pyydän ottamaan kiinni.
Vilma- Anonyymi
Knorr pussista keitämme herkullisen keiton ja syömme sitä sitten Vilman kanssa yhdessä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Knorr pussista keitämme herkullisen keiton ja syömme sitä sitten Vilman kanssa yhdessä!
Tein aikoinaan valituksen tuotteen suolaisuudesta ja epälin pääkokin rakastuneen. Sain hyvityksenä 4 Knorr-pussia ja hyvittelevän kirjeen.
Vilma
Tietenkin söisimme. Ei kahta sanaa.
- Anonyymi
Blå blandin Bearnaise kastike on erittäin hyvää.....
- Anonyymi
20:16
Muttei sitä pelkiltään. Uupuu jotain.
Vilma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.434164Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652673Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️161755- 1211531
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1321509- 1021427
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?251315Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411136Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141123Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä141036