Näettekö miehet naisen lihavuuden seksikkäänä ?

Anonyymi-ap

Itse olen aina tykästynyt pulskiin tyttöihin ihan pienestä pitäen vaikka heitä aina ja kaikkialla parjataan "lihaviksi". Laihuus tai hoikkuus ei iske ei sitten yhtään. En kaipaa mitään sairaaloisen lihavaa mutta semmoinen x 2 minimipaino menisi oikein hyvin eli tissiä, pömppistä ja peppua ja runsaasti. Siis semmoinen normaali josta jota joku vaatisi laihduttamaan muutaman kilon lähtökohtaisesti mahdollinen mutta itse asiassa tukevasti rehevä on ihanteena ja voi olla ihan hyvin sen sata kiloa ja jos vartta enemmänkin.

Kuinkas muut pojat ja miehet ?

16

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lihavuus ei ole seksikästä vaan säälittävää.

• Anonyymi

Se on totta. Jollakin tavalla on "sairas" ihminen, joka tai kuka on tykästynyt pulskiin naisiin, siis juuri sen pulskuuden (siiheh tuki d-kirjain, eivät Ylen toimittajat tai Itä-Suomen ihmiset ehkä ymmärrä, sori siitä!) takia!

• Anonyymi

Itsenaisena haluaisin hieman sellaisen elintaso miehen. Joka ei heilu tuulessa mutta olisi rehellinen ja rakastava. Perhe aina etusijalla. Sellaisen minä haluaisin. Paljon halailua ja välittämistä. Yhteisiä hetkiä. Ei pettävää urheilija sikaa jonka aika menee itseään peiliin katsoessa. Hakiessaan ihailua muilta että kokee olevansa jotakin. Eli iso tanakka ja turvallinen joka ei juokse muiden helmoissa

• Anonyymi

Ei ole seksikästä eikä eroottista. Sänkypuuhissa eivät ole ketteriä, kun keho on niin suuri.

• Anonyymi

Kyllä minulla oli aikanaan iso mies ja iso maha. Hän oli paras sängyssä nimenomaan. Mutta loppui siihen lun petti eikä edes myöntänyt sitä. Kehtas vielä suuttua kun jätin sen.

• Anonyymi

Lihavuus ilmentää minusta laiskuutta? Eivät huolehdi omasta kehostaan riittävästi silloin?

• Anonyymi

En

• Anonyymi

Jonkinlainen fetissihän tuo on. Ei se lihavuus normi-ihmisen silmään seksikkäältä näytä, vaikka ihminen sen alla varmasti onkin ihan mukava.

• Anonyymi

Aloitus oli kuin naisen kynästä. Lihavan naisen kynästä.

Lihavista naisista on sellainen kokemus, että tykkäävät harrastaa tällaista laihojen alas painamista.
      Lihavan elämä on elämää katkeruudessa ja kateudessa.
      Muotoja ei jaksa ihailla kauaa, jos niiden takaa puuttuu ns sisäinen kauneus. Tyyneys ja tasapaino. Tällaisia lihavia naisia en ole tavannut koskaan.

• Anonyymi

No mikähän tämä nyt oikein on ? Sinällään ihan relevantteja kohtia mutta täysin väärin päin käännettynä.

Omien havaintojeni mukaan pulskat naiset ovat varsin usein onnellisesti naimisissa:
        1# Ovat lihoneet perheen perustamisen jälkeen kun ei enää väliä
        2# Ovat käyneet hyvin kaupaksi pulskina
        3# Ovat epätoivoisesti ottaneet minkä tahansa ukon vain saaneet

A.p.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikähän tämä nyt oikein on ? Sinällään ihan relevantteja kohtia mutta täysin väärin päin käännettynä.

Omien havaintojeni mukaan pulskat naiset ovat varsin usein onnellisesti naimisissa:
        1# Ovat lihoneet perheen perustamisen jälkeen kun ei enää väliä
        2# Ovat käyneet hyvin kaupaksi pulskina
        3# Ovat epätoivoisesti ottaneet minkä tahansa ukon vain saaneet

A.p.

No ainakin kun katsoo katukuvaa niin kyllä tosi lihavilla on mies. Mutta jos olet laiha tai hoikka tai normaali yleensä ovat sinkkuja. Mistäs se sitten johtuu? Monet esim. Keski ikäiset hoikat ja menevät kauniit ovat sinkkuja? Miksi itse olet sinkku? Ootko lihava vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ainakin kun katsoo katukuvaa niin kyllä tosi lihavilla on mies. Mutta jos olet laiha tai hoikka tai normaali yleensä ovat sinkkuja. Mistäs se sitten johtuu? Monet esim. Keski ikäiset hoikat ja menevät kauniit ovat sinkkuja? Miksi itse olet sinkku? Ootko lihava vai?

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Mistä ne läskit muijat sen äijän rumiluksen löytävät, jos kukaan ei niitä läskejä halua.

Ei voi muuta kuin toivoa, että ovat oikeasti löytneet semmoisen äijän, joka tykkää niistä pulskana. Näitä juttuja lukemalla ei vaan ole oikein mahdollista.

• Anonyymi

Lihava voi olla myös kaunis

• Anonyymi

Voi olla tottakai. Mutta sisältä ruma muuttuu myös ulkoa rumaksi, viimeistään siinä vaiheessa kun tutustuu.

• Anonyymi

Kyllähän uhkeat ja muhkeat naiset on ihania.

• Anonyymi

Rumapainoisilla myös tavara on lihava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3215
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2273
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1735
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1371
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1266
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1251
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1167
    Aihe