Naisten pukeutumisesta

Anonyymi-ap

Aika paljon näkyy naisia, joilla on avoin kaula-aukko ja tissivako rohkeasti näkyvillä.
Noin puolet tisseistä näkyy ja se on mielestäni jo eroottista.

Tiedostaako nainen tämän eroottisuutensa ja miksi hän pukeutuu niin?

Jos hänellä on haku päällä, mutta ei kuitenkaan haluaisi heti seksiä eka iltana, niin pitääkö niitä tissejä silti näytellä?
Joillakin niistä naisista on jopa sormus vasemmassa nimettömässä 😲

Jotenkin tuntuu, että nyt mä en ymmärrä.

45

586

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nainen ei ole älykäs. Jotkut on mutta monet on täysin eksyksissä.

• Anonyymi

Aika paljon näkyy miehiä, joilla on päällään pelkät shortsit, ja tissit, maha sekä rekkamiehen hymykin rohkeasti näkyvillä.
      Noin puolet pepusta näkyy ja se on mielestäni jo epäeroottista.

Tiedostaako mies tämän epäeroottisuutensa ja miksi hän pukeutuu niin?

Jos hänellä on haku päällä, ja jopa haluaisi heti seksiä eka iltana, niin pitääkö tuo koko karvainen kokonaisuus silti näytellä?
      Joillakin niistä miehistä ei jopa ole sormusta vasemmassa nimettömässä 😲

Jotenkin tuntuu, että nyt mä en ymmärrä.

• Anonyymi

Tää oli hyvä 👍😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää oli hyvä 👍😃

Se paljasteleminen taas johtuu toisesta asiasta. Mies on ostanut farkut vuonna 2000. Nyt ollaan tässä vuodessa ja farkut sen kun kestävät mutta maha on kasvanut. Vyötärö-osuus mahtuu kiinni juuri ja juuri peniksen yläpuolelta, johon mies sen sitten kiinnittääkin. Vatsa yläpuolella valtoimenaan pallona. Takana persvako näkyvissä. Järkisyy, ymmärrettävää, mitä sitä hyviä housuja pois heittämään.

• Anonyymi

Aika ytimeen ja tyylillä :), tuosta saisi verbaalivoimistelussa kovat tyylipisteet...ainakin 9.6

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää oli hyvä 👍😃

KRÖHÖMMMMKRÖHÖMMMMMM

Miehen ja naisen rintoja/tisejä EI VOI SAMAISTAA!
        Ne on ihan eri näköisetkin.
        Eivät miehen "tissit" ole edes kiihottavan näkäiset, kun verrataan naisen tisseihin.
        Youtubessa banni tulisi paljaasta naisen tissesitä, mutta miehen rinnat saavat vapaasti näkyä Youtubessakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KRÖHÖMMMMKRÖHÖMMMMMM

Miehen ja naisen rintoja/tisejä EI VOI SAMAISTAA!
        Ne on ihan eri näköisetkin.
        Eivät miehen "tissit" ole edes kiihottavan näkäiset, kun verrataan naisen tisseihin.
        Youtubessa banni tulisi paljaasta naisen tissesitä, mutta miehen rinnat saavat vapaasti näkyä Youtubessakin.

Nykyäänhän miehillä on usein, ellei jopa useimmiten, isommat tissit kuin naisilla. Johtuu kai ylipainosta, liiallisesta alkoholin kulutuksesta, ympäristömyrkyistä, kehon ulkopuolisista hormoneista jne. Ei niitä kyllä kiva ole katsella Juutuubissa tai muuallakaan. Pitäisi kai tehdä tuosta reklamaatio.

• Anonyymi

Tottahan tämä. Kaljamahat täällä arvostelevat naisten ulkonäköä ja oma habitus on erittäin vastenmieleinen. Tajuaako mies itse tätä? No ei.

• Anonyymi

Olen ihmetellyt aikanaan samaa naisten huomiota herättävää, paljastavaa pukeutumista, mutta ihme kyllä, tottunut siihen. Johtuu siitä että suhtaudun siten että olkoon kukin miten on. Tämä tuli esille ensin talvella, kaulassa oli paksu huivi, sen alla oli paljas osa ja avonainen pusero, joista näkyi tissien yläosa pitkälle. Takki oli auki, että varmasti rintavarustus esillä. Nuoret naiset pääasiassa. Luulisi että oli kylmä, mutta oli kai muotijuttu. Toinen oli juhla-asu. Kaula-aukko oli liioittelematta lähes napaan asti ja molempien tissien sisäsivut näkyivät kokonaan - ilman rintsikoita tietenkin, Itsenäisyysjuhlissakin linnassa. Oli sitten rinnat pienet tai isot.
      Kesällä vähän paremmin ymmärtää, kun on lämpöä. Joo, on omituinen tapa, mitä sillä sitten haetaankin. Tyylikäs ei mielestäni ole.

• Anonyymi

Minusta se on ihanaa kun naiset pukeutuvat paljastavasti. Upeaa katseltavaa riittää kaupungilla. Naiskauneus on parasta elämässä!

• Anonyymi

Näin se kuuluu ollakin, toisille nautinnoksi ja toisille ihmeteltäväksi, jopa paheksuttavaksi. Kaikkien kaula-aukot vaan niin kuin se kantajalleen parhaiten sopii. Itse käyttäisin pyöreää kaulusta vaan kas, niitä ei tänä päivänä kaupoissa ole, kaikki vaan avonaisia v-aukkoja ja sitten on tukehduttavat poolot.

• Anonyymi

Ei tietenkään tiedosta, puhdas vahinko on

• Kaikkeen tottuu jopa yllättävän helposti, kun lopettaa ihmettelemisen.

• Anonyymi

Yksi iso ongelma on se, että vaatteissa tuppaa aina olamaan liian iso tuo kaula-aukko. Mä käönnän mekoisen usein esim. Topit selkäpuoli eteen, jotta se kaula-aukko ei paljasta puolta tisseistä.

• Anonyymi

ei noin saa tehdä, vähintäänkin epäeettistä...suorastaan rikollista :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole tullut kukaan vielä sakottamaan 😁

• Anonyymi

Mä en siis oo ainoa, joka tekee tota 😃. Mä en tee pelkästään toppien kanssa, vaan aika useiden paitojen kanssa myös. Niissä on sellanen mun silmään kaunis suora pääntien linja, kun käääntää selän eteen. Sellanen sopii mun yläkropalle paljon paremmin ku tissien tyrkylle tuominen ja kon siinä on neule, pleiseri tmv. niin ei sitä edes huomaa, että se paita on väärinpäin.

Toi on ihan totta, että naisten vaatteissa onnusein ihsn liian "antavat" kaula-aukot. Siis mun makuun. Rahalla saa fiksumman näkösiä, mutta en mä ainakaan viitsi joka toppiin ja paitaan aina tajuttomasti rahaa laittaa. Tolleen kääntämällä saa usein tosi hyvännäkösen ja pienemmän pääntien.

• Anonyymi

Siis hitto, miksi mä en ole koskaan tajunnut, että noinkin voi tehdä??? Mä aina tuskailen kun kaikissa paidoissa ja topeissa on hervoton kaula-aukko. Muutenkin isot tissit ja sitten vielä kaula-aukko napaan saakka. Mä lähden nyt heti kokeilemaan mitä paitojani ja toppejani voin käyttää toisin päin!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole tullut kukaan vielä sakottamaan 😁

Tahallisesta asusteiden väärinkäytöstä ja maisemoinnin pilaamisesta ainakin 8 päiväsakkoa, saman verran kuin ajamisesta katsastamattomalla autolla :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tahallisesta asusteiden väärinkäytöstä ja maisemoinnin pilaamisesta ainakin 8 päiväsakkoa, saman verran kuin ajamisesta katsastamattomalla autolla :D

Ihan oikein käytettyhän se on ... vaatteena ja vieläpä oikeassa osassa kehoa. Maisemointis taas on parannettu, pukemalla vaate paremmin kuin miltä se alkuperäisessä muodossaan näyttää, sillä äklöllä pääntiellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä edes huomaa, että se paita on väärin päin. 🙂

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta. Mä puen jopa monet mekot väärinpäin päälleni. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraavan kerran kun näät naisen, jolla on päällään selän puolelta avoimempi vaate, voit miettiä pitäskö se "oikeasti" pukea toisinpäin. 🤪

• Anonyymi

Mitä tähtöset edellä, sitä tavikset perässä.
      Mitä aikuiset edellä, sitä teinit perässä.
      Peili on keksitty.
      Vilma
      (Olis kivaa olla täydellinen - yläosavaate)

• Anonyymi

No joo on ne tavarat kaupan hyllyilläkin näkyvissä mutta ei ne silti kaikki ole sun koriisi hyppäämässä :D

• Anonyymi

Joskus hyppää jotain niin huonoa ostosta, että kenkuttaa.
        Sovituskoppi on.
        Vilma

• Anonyymi

Mutta semmoset muijat jotka haluavat esitellä tissivakoa, tissejä,jä muita vakoja.Ovat tunkkasia ja löysää lihaa, tarjottimella kaikelle kansalle. Myös liian vartalonmyötäiset vaatteet ja yliseksikkyys on ällöttävää.Haluaa vain olla pantava ja antava. Fiksu hyvin käyttäytyvä nainen kauniissa vaatteissa on kaikin puolin miellyttävä.

• Anonyymi

No näinhän se on... Se on mennyt jopa niin pitkälle, että pukeudutaan kuin alastomiksi. Hyvä kysymys onkin, eikö olisi parempi olla vaan alasti.

Naisen vartalo on lähtökohtaisesti kaunis, ellei koe sitä siveettömäksi tai uhkaavaksi. Pitäisikö se peittää hyvin joka kerta, vai salliiko nainen itsensä olla hetken "hattaroita ja unelmia", jota kaikki kanavat on täynnä. Onko se edes mahdollista omalle vartalolle tai onko sillä edes väliä, jos huomion saaminen on siinä konseptissa itseisarvo.

Nainen voi olla tyytyväinen ja iloinen omaan peilikuvaansa, mutta eroottisuuden kokeminen jää aina katsojan vastuulle. Toki nainen tietää, että joku mies saattaa jopa pökertyä tissivälistä, vaikka suurin osa selviää tilanteesta täysin kunnialla 😀

🐾

• Anonyymi

Mä koen ettei mulle sovi korkeat kaulukset. Enkä muutenkaan pidä sen mallista vaateista. Tuntuu että ahdistaa. Sitten kun kuitenkin terhakkaat pallot. Niin ne nyt näyttää olevan tyrkyllä oli sitten vaikkapa tavan t-paita päällä.

• Se, että naisella on antava kaula-aukko ei kerro muuta kuin sen, että naisen mielestä kyseinen asu on näyttänyt hänen silmissään hyvältä. Se, jos joku kokee näyn häiritsevän eroottisena, on katsojan ongelma, ei kohteen.

• Anonyymi

avonainen kaula-aukko on lupa koskea

• Anonyymi kirjoitti:

avonainen kaula-aukko on lupa koskea

Yrität selkeästi provosoida, mutta eiköhän kaikki tiedä, ettei keneenkään ole lupa koskea ilman suostumusta.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Yrität selkeästi provosoida, mutta eiköhän kaikki tiedä, ettei keneenkään ole lupa koskea ilman suostumusta.

Kunnon naiset ei suostumuksia anna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon naiset ei suostumuksia anna.

Kunnon naiset eivät siis koskaan rakastu ja mene parisuhteeseen jne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon naiset eivät siis koskaan rakastu ja mene parisuhteeseen jne?

Kunnon naiset ei sorru yhden yön Iutkailuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon naiset ei sorru yhden yön Iutkailuun

Sä sanoit "Kunnon naiset ei suostumuksia anna". Tuo ei liity mitenkään vain mihinkään "lutkailuihin". Kunnon nainen on sinusta ilmeisesti ikuinen neitsyt, siveyden sipuli, koskaan koskematon, vanhapiika. Sun onneksesi yksikään sun esiäitisi ei ollut kunnon nainen. Tai no ehkä sun harmiksesi. Eihän sitä tiedä kummin sen koet.

• Kyse on sosiaalisesta hierarkista ja valta-aseman tavoittelusta.

(monissa muissakin asioissa on kyse lähinnä tuosta)

• Anonyymi

Siis.
      Onko tissivaon näyttö vallankäyttöä?
      Vilma

• Anonyymi

Minulle kyllä saa jokainen nainen näyttää tissivakojaan, vaikka rintojaan jos tekee mieli näyttää.
        Ei se minua häiritse yhtään.

AV

• Anonyymi

Se on varmaan sitä pehmeää vallankäyttöä.

Tuhmeliinin pää asetetaan tissien väliin ja sitten läpsytellään tisseillä poskia.
        Telkkarista näin, taisi olla komedia.

• Eräät naiset hankkivat sillä sosiaalisen aseman korotusta toisten naisten silmissä.
        Miesten kiinnostus näkymään on tavallaan sivuseikka.

• Anonyymi

Jokainen rintoihin ja peppuun kohdistettu katse kertoo paljon katsojasta. Riittävän syvällä kaula-aukolla karsitaan huonot pois😄🤷‍♀️

• Anonyymi

No joo😄 tietty nainen tykkää saada huomioo ja sitä saa kun tissivako näkyy. Oi sitä huomion määrää! Tuntee olevansa vähintään prinsessa tai kuningatar. Kameravalojen loisteessa. Niin helppoa kokea olevansa yhtäsamaa👍😆😄

• Anonyymi

joka tillistelijälle vaan suureen ääneen että muutkin kuulee "ei jatkoon"...
        ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joka tillistelijälle vaan suureen ääneen että muutkin kuulee "ei jatkoon"...
        ;)

tää piti tulla viestiin 19:46
        :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      267
      4819
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      81
      3267
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      40
      2945
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2543
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1807
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1600
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1398
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1015
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1007
    10. Laita vielä yksi viesti

Saisin rohkeutta☺️ Naiselta
      Ikävä
      102