Vetyautot ovat turvallisia eivätkä ne räjähdä kolarissa tai vaikka niitä ammuttaisiin aseilla.
https://youtu.be/yoo0qvBsCpo
Vetyauto on turvallisin vaihtoehto
19
276
Vastaukset
- Anonyymi
Taas tuo sama ulvominen vetYautostA
- Anonyymi
Joo, mutta ainuttakaan autoa et voi ostaa Suomessa. Saatibtankata.
- Anonyymi
Kun se polttokenno ei ole ratkaisu. Hirveän kömpelö ja epätaloudellinen.
- Anonyymi
Mutta vetyasemia on ainakin pari räjähtänyt, vaikka niitä ei montaa olekaan.
- Anonyymi
Loistavaa!
- Anonyymi
Mahtavaa!
- Anonyymi
Huikeaa!
- Anonyymi
Idiootit luulevat jossain olevan valmista vetyä käytettäväksi kunhan vain laittaa tankkiin.
- Anonyymi
Näin se menee 👍
- Anonyymi
Entä kun tulee sähköpalo ja akku tussahtaa, saattaa vetysäilö räjähtää silloin?
- Anonyymi
Hyvä juttu.
- Anonyymi
Kovin on hiljaista vetypuolella ja siellä missä asiaa ollaan yritetty edistää, niin se on hiipumaan päin ja on ns. saattohoidossa.
- Anonyymi
Toivottavasti vetyautot tulevat pian.
- Anonyymi
Vetyauto on turvallinen 💕
- Anonyymi
Onhan se turvallinen. Se on tallin koriste, sillä eihän siihen saa Suomesta vetyä, eikä siis pääse ajamaankaan. Turvallista, juu.
- Anonyymi
Vetyauto on paras!!
- Anonyymi
Erittäin syttymisherkkää kaasua säiliössä autossa ja sitä kaasua syötetään putkia ja letkuja pitkin polttokennoon, eli aika herkkää hommaa. Kun tuollaista autoa kolaroi, niin pitää toivoa ettei tule vuotoa ja kipinää mihinkään päin putkistoa ja venttiileitä jne...
- Anonyymi
Vieläkään ei kukaan kerro mistä se "ylimääräinen ilmainen" sähkö tulee. Ei kai kukaan tee voimalaitosta, että saa tuottaa ilmaista sähköä, paitsi Ruotsi. Koko vetypuhe liittyy suurempaan disinformaatioon perustuvaa viivytystaistelua. Tarkoitus on paitsi Kiinan tuonnin rajoittaminen ja samalla euroopan oman teollisuuden ja surkean energiainfran tukeminen. Takana öljyteollisuus mm. suuret jättiläiset BP, Royal Dutch Shell, suuret amerikkalaiset EXXON jne. CO2 päästöjen osalta, väittäkää mitä hyvänsä, täyssähköauton kokonaispäästöt ovat kolmannes polttomoottoriauton päästöistä. Se välitetäänkö päästöistä on poliittinen päätös, jos rikkoo isoäidin perintömaljakon ei se ehjäksi siitä tule, jos maksaa vaikka tonnin. Päästöt ei vähene CO2 maksuilla.Kerrotaan Puolalaiselle, joka katselee talonsa häviämistä Weikselin mutkaan, että heidän ruskohiilen polttonsa saattaa olla osasyynä tähän, tuskin uskoo. Unkarilainen vielä vähemmän. Toivottavasti meillä ei lapset kerro tulevaisuudessa vitsiä meloin kanootilla kouluun kesät talvet.
- Anonyymi
Eikä ne syty palamaan kuten ladattavat sähköautot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla583869- 512760
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162033- 991953
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä141827Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?841629Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?3551469Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511420Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81416- 581177