Millä saa sukulaisten suut tukittua, etteivät jatkuvasti ihmettelisi jonkun sinkkuutta? Tekee jo mieli karttaa näitä ihmisiä, ettei tule jatkuvaa kyselyä. Mikä ihme siinä ihmisiä vaivaa??
Vinkkejä??
21
299
Vastaukset
Ei sinun tarvitse kertoa heille mitään, jos et halua. Ehkä he eivät tajua, ettet halua puhua siitä.
- Sano heille, että parisuhde ei ole juuri nyt sinulle ajankohtainen.
Ala puhua jostakin muusta jutusta. Jostakin ajankohtaisesta uutisesta tai harrastuksesta tai tapahtumasta, missä olet hiljattain ollut.
Jos siis sukulainen kysyy, että oletkos vielä sinkku tai vaikka että miksi olet vielä sinkku, niin vastaa, että asiahan ei siis kuulu hänelle tai että eipä siitä ole mitään uutta kerrottavaa. - Jatkat sitten samaan hengenvetoon kysymällä onko hän nähnyt jotakin elokuvaa/ teatterikappaletta/taidenäyttelyä tai kysyt oliko hän jossakin konsertissa ja ellei, niin alat kertoa omista fiiliksistäsi siitä tai kerrot, että aihe kiinnostaisi sinua. - Eli alat puhua ihan jostakin muusta.
Jos hän edelleen jatkaa sinkkuaiheesta, niin hän on silloin epäkohtelias ja ajattelematon. Silloin erityisesti kannattaa sanoa suoraan, että et halua puhua siitä aiheesta ja sovitaanko, että keskustellaan pariduhdeasioista seuraavan kerran sitten, kun tilanne on muuttunut ja sinulla on jotakin kerrottavaa.- Anonyymi
Mutta kysymykseen ei saanut vastausta miksi olet sinkku ja miksi vaihdat puheen aihetta ja sukulainen voi kysyä esim jos olet lesbo niin etsi itsellesi joku nainen älä salaile vaan ole onnellinen eli jokainen ihminen haluaa kumppanin ja puolison ja oman kodin ja perheen sitä sukulaisetkin ihmettelee miksi et halua omaa kumppania eli mikä on syy ja jos olet lesbo niin sukulaiset ole lesbo ja etsi oma nainen itsellesi sinun parastasi he ajattelevat tai jos jokin muu ongelma niin ehkä he pystyvät auttamaan sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kysymykseen ei saanut vastausta miksi olet sinkku ja miksi vaihdat puheen aihetta ja sukulainen voi kysyä esim jos olet lesbo niin etsi itsellesi joku nainen älä salaile vaan ole onnellinen eli jokainen ihminen haluaa kumppanin ja puolison ja oman kodin ja perheen sitä sukulaisetkin ihmettelee miksi et halua omaa kumppania eli mikä on syy ja jos olet lesbo niin sukulaiset ole lesbo ja etsi oma nainen itsellesi sinun parastasi he ajattelevat tai jos jokin muu ongelma niin ehkä he pystyvät auttamaan sinua
Välis, me tiedämme jo, että sinun sukusi on täynnä umpitolloja, joilla ei ole lainkaan sosiaalisia taitoja. Nyt puhuttiin normaalien ihmisten normaaleista sukulaisista.
Sano kuten jotkut sinkut tuttuni. Yksityisasia ja seuraava puheenaihe. Yleensä menee viesti perille.
- Anonyymi
Ei se lopeta yleistä ihmettelyä ja sitä, että pidetään kummallisena kun on vielä yksin.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se lopeta yleistä ihmettelyä ja sitä, että pidetään kummallisena kun on vielä yksin.
Aijaa, olen itse huomannut ihan muuta. Jos totean johonkin yksityisasia, ihmiset on lakanneet utelemasta. Se mitä ihmiset puhuu selkäni takana ei minua harmita, tyhjät tynnyrit jne. Ne voi jättää omaan arvoonsa, joilla muitten elämä on tongittavana, omansa ollessa tylsää.
EivorCreed kirjoitti:
Aijaa, olen itse huomannut ihan muuta. Jos totean johonkin yksityisasia, ihmiset on lakanneet utelemasta. Se mitä ihmiset puhuu selkäni takana ei minua harmita, tyhjät tynnyrit jne. Ne voi jättää omaan arvoonsa, joilla muitten elämä on tongittavana, omansa ollessa tylsää.
Kannattaa hyväksyä se, että teetpä mitä ikinä ja tahansa, aina löytyy niitä joiden mielestä teet väärin tai olet outo ja omituinen. Paskat siitä, elä omaa elämääs, älä muitten. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile. Kyllä se yleensä lopettaa. Jos ei lopeta, niin kyseinen sukulainen on harvinaisen tyhmää sorttia. Jos alkavat kysellä muiden pariutumisista, niin toteat, että asiahan ei meille kuulu ja vaihdat aihetta.
- Anonyymi
Sano että harrastat vaan irtopanoja.
- Anonyymi
Sano suoraan ettet kestä yhtä ihmistä 3 kuukautta pidempään. Niin minä tein. Eivät kysele enää turhia.
- Anonyymi
Hah hah, hyvä vinkki!
Se on kuitenkin pientä, mitä nykyään enää kysellään, näin matalan syntyvyyden aikakautena. Jos oisit elänyt 90 lukua, niin oisit nähny kun painostettiin oikeen todella. Seksiammattilainen ois vaikka maksettu, että ois "vika" korjattu. Onneks sain pidettyä pääni. Ja tuskin ainoo olin, joka ei ollut saanu, mutta ainoo joka avoimesti sen kertoi. Kun mun mielestä se on etu. Kun jos ois oikeen löytäny, niin ois ollut: "puhtaana sulle ja sua varten". Mun mielestä sellanen toisen kunnioitus pitää olla. Ei kumppaniin voi suhtautua kuin talouspaperiin.
- Anonyymi
Aika hurjaa, että oikein ammattilainen olisi maksettu. Miten bimboja ihmiset oikein ovat?
- Anonyymi
Mitäs jos sanoisit suoraan, että asia ei kuulu heille ja ettet aio enää keskustella aiheesta heidän kanssaan.
- Anonyymi
Suvussani on muutamia ikisinkkuja eikä sitä ole koskaan ihmetelty kenenkään taholta.
Parasta on olla kiinnittämättä ihmettelyihin sen kummempaa huomiota. - Anonyymi
Alat järjestelmällisesti pilkkaamaan toisten puolisoja... oikein herjaamaan törkäswti miten rumia ja vsnhoja, läskejä, aivottomia ovat...
- Anonyymi
..sittrn kun joku synnyttää lapsen sanot: voi jumalaari..m iten ruma vauva, aivan kuin joku Örkki JRR Tokienin kirjasta nyt on kyllä väärät geenit yhdessä...
- Anonyymi
Silloin kun minä olin sinkku, sanoin kaikille ihan suoraan, etten ole kelvannut kenellekään. Se oli totta. 😁
Ihmettely loppui aina siihen paikkaan.
Tätä metodia voi tehostaa luettelemalla omat hyvät ja huonot ominaisuutensa ja tiedustelemalla kysyjältä, mitä vinkkejä hän antaisi sopivan kumppanin löytymiseen.
🦄 - Anonyymi
Aloittaja: mikä sinua vaivaa?
Mikään ei sinkkuna ollessa ollut mukavampaa kuin laatia strategioita sinkkuuden lopettamiseksi. Siihen oli ennemminkin hankalaa kuin helppoa saada muita ihmisiä mukaan. 🤔
🦄 Sano, että sinulla on joku semmoinen tauti.
- Anonyymi
Itse vastasin kysyttäessä vaimon ottoaikeista, etten ole vielä osannut päättää kenen vaimon ottaisin. Loppui kysely siihen. 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052