Sinulla on salasuhde henkilön X kanssa monta vuotta, joten tunnet henkilön hyvin.
Lopetat suhteen koska haluat jatkaa avioliittoasi.
Henkilö X jakaa sinun ja hänen välisiä viestejä aviopuolisosi kanssa. Viestit ovat arkaluonteisia ja sisältävät muun muassa väitteen että olet sanonut että toivoisit että X olisi lastesi isä.
Antaisitko anteeksi ja jatkaisit suhdetta X:n kanssa?
Antasitko anteeksi?
Anonyymi-ap
4
430
Vastaukset
- Anonyymi
En todellakaan
- Anonyymi
En! Saastaa voi hankkia lantatunkioltakin ilmaiseksi ja vielä ilman sydänsuruja .
- Anonyymi
Todellisuudessa antoi anteeksi ja on nyt niin onnellinen. Ihmeellinen on ihmismieli, ehkä sairaskin.
- Anonyymi
Ja lisättäköön vielä että vihjailtiin myös sillä että viestejä jaetaan muiden perheenjäsenten kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984