Kaverini haksahti naimisissa olevaan kurdimiehen jolla on useampi aikuinen lapsi.
Perhe pyörittää pitseriaa täällä pikkukaupungissa.
Kaverini asuu naapurikaupungissa ja tapaavat miehen kanssa milloin mies nyt kerkiää nähdä
Tiedän tietysti miehen jo yli kymmenen vuoden takaa koska hänellä on ollut pari pitseriaa täällä jo ennen tätä nykyistä ja pikkukaupungissa nyt kaikki tietää toisensa muutenkin. Miehellä on koko ajan ollut muita naisia kierroksessa kuten näillä veijareilla yleensäkin on. Suhteet on päättyneet miten milloinkin ja tälläkin hetkellä tiedän hänellä olevan kaverini lisäksi ainakin yhden naisen.
Kaverini on rakastunut tähän mieheen korviaan myöten ja alan olla jo vähän huolissani. Tuntuu uskovan kaiken mitä mies sepittää.
Kertokaa te joilla on ollut sama tilanne miten suhde päättyi vai päättyikö ja muitakin kokemuksia suhteista kurdiin.
Nämä miehet tuskin eroavat vaimostaan vaikka kaverini varmaan niin toivookin
Kurdimiehen kanssa seurustelu
10
351
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne on ihan tunteilla ajattelevia niinkuin pettävä suomi mieskin. He vain tekevät sitä koska heidän maassa se on oikeus miehelle. Mutta ei naiselle.
Omani jätti naisensa. Riippuu täysin rakkauden määrästä ja voimasta. Joillain sitä on joillain ei. Mutta parasta rakkautta oli mitä sain. Aivan äärettömän hyvä ja lempeä. Osaava. - Anonyymi
Oliko mies tällä pitserialla jokin keskeinen osuus tarinallisuudessasi?
- Anonyymi
Musta toi oli naisen kirjoitus kaveristaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta toi oli naisen kirjoitus kaveristaan
Mun mielestä ei, ei jatketa keskustelua elämyshakuinen kaveri
- Anonyymi
Pahin moka mitä voi tehdä.
- Anonyymi
No oisko vaikka tuo miehen useamman pyörittäminen mitä mies makustelee tässä tarinassaan?
- Anonyymi
Niin,olen vain hieman huolissani kavereistani jolla nyt ei erityisen paljon ole onnea rakkaudessa ollut.
Koska tuskin tuokaan suhde nyt onnellisesti tule päättymään.
Toki aikuinen ihminen vastaa itse tekemisistään..
Tiedän tuosta miehestä yhtä ja toista vähemmän mukavaa mutta en ala niitä kavereilleni nyt kertomaan.
Ei sillä,eihän asia minulle millään tavalla kuulu mutta tämä herra nyt valitettavasti kusee kaverini silmään minkä kerkeää - Anonyymi
Suomalaisnaisessa tyhmyys kulminoi.
- Anonyymi
Kyllä joka kulttuurista kusipäitä löytyy, ei siinä ihmisen etnisyydellä ole väliä. Tämän sanon siksi, että kasvoin ulkomailla miljoonakaupungissa, jossa kaikki etnisyydet olivat eläneet toinen toisensa jotakuinkin hyväksyen jo satoja vuosia. Itse ottaisin tuon asian puheeksi ystävättäreni kanssa, koska jos myöhemmin käy ilmi, että olet tiennyt miehestä yhtä ja toista ei niin hyvää etkä kertonut, voi olla, että ystävyytenne päättyy siihen.
- Anonyymi
Annapa kaveris polttaa näppinsä ihan rauhassa ja elä sinä omaa elämääsi. Aloitus ei vaikuta aidolta. Mutta se joka leikkiin ryhtyy leikin kestäköön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264721- 162246
- 1942099
- 1071476
- 801389
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2919Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766