Onks kellään kokemuksii tatuointi ja lävistysliikkeestä porissa..?
Porin tatskapaikka?
21
16281
Vastaukset
- sanna
ihan kunnon paikka se on, hyvää jälkeä tuli... monet kaveritkin on käyneet eikä oo ollut kellään valittamista...
- liisa
tattoo nationiin en sinuna menis...vaikka en tiiä onko sitä olemassakaan enään. jos meet ja siellä on nuori tummatukkanen nainen tatuoimassa, älä anna sen koskee ittees:) kokemuksella puhun että yksi tatuointi ja kaksi lävistystä hänen käsissään mennyt pieleen ja nyt vasta oppinut että niitä on muitakin tatskaliikkeitä maailmassa. kannattaa katsella niiden valokuva albumeita vanhoista tatskoista, niin näät mimmosta jälkee ne saa aikaseksi...
- mika
tattoo nation löytyy vielä porista, eteläpuistosta.olen ollut kyseisen firman omistajana kolme vuotta ja syyn omistajan vaihtumiseen taidatte jo tietääkin(ei oo enää töissä tummatukkaista naista vaan ruma mies;))
kokemusta tatuointien ja lävistysten teosta on yhdeksän vuotta ja valokuvia voi tottakai tulla katsomaan.
harmi että yksi ihminen on aikoinaa pilannut yrityksen nimen, mutta tulipa tämäkin nyt täällä oikaistua.
tervetuloa uudet ja vanhat asiakkaat...
-mika/ tattoo nation - eve
mika kirjoitti:
tattoo nation löytyy vielä porista, eteläpuistosta.olen ollut kyseisen firman omistajana kolme vuotta ja syyn omistajan vaihtumiseen taidatte jo tietääkin(ei oo enää töissä tummatukkaista naista vaan ruma mies;))
kokemusta tatuointien ja lävistysten teosta on yhdeksän vuotta ja valokuvia voi tottakai tulla katsomaan.
harmi että yksi ihminen on aikoinaa pilannut yrityksen nimen, mutta tulipa tämäkin nyt täällä oikaistua.
-mika/ tattoo nationolen ajatellut ottaa tatuoinnin lähi aikoina ja tulen varmasti tattoo nationiin:)
- Nenälävistyksen hakia...;D
mika kirjoitti:
-mika/ tattoo nationMooojh ;) Milloin Tattoo Nation on auki ??????? Onko se lauantaisin auki ? Milloin se aukeaa ???
Vastaa pian jos vaan on mahdollista. :) - [cunnilingus]
mika kirjoitti:
-mika/ tattoo nationJos asut porissa tai porin lähiseudulla kannattaa ehdottomasti mennä teettään kuvansa Mikalla tattoo nationissa, tiedän että äijä vääntää hyvää leimaa, jo silloin kun teki niitä tampereella.
Menemään Ulvilaan (Tattoo Slaine). Itse kävin, ja oikein hyvää työtä ja mukavaa palvelua. Ja halvempikin on kuin Tattoo nation. (tai ainakin näin oli 3-vuotta sitten)
- Satza
Mä käyn tattoo nationis vaikka asuisin utsjoella,maksoi mitä maksoi :) ottanut jo viisi kuvaa ja kolme lävistystä,kaikki niin onnistuneita ku olla ja voi!!Mikalle suuri kiitos.
- kokemusta on
Satza kirjoitti:
Mä käyn tattoo nationis vaikka asuisin utsjoella,maksoi mitä maksoi :) ottanut jo viisi kuvaa ja kolme lävistystä,kaikki niin onnistuneita ku olla ja voi!!Mikalle suuri kiitos.
Porissa on myös tim c`s tattoos ja siellä tehdään todella hyvää jälkeä!!! Mun mielestä sinne kannattaa mennä.
- no just
kokemusta on kirjoitti:
Porissa on myös tim c`s tattoos ja siellä tehdään todella hyvää jälkeä!!! Mun mielestä sinne kannattaa mennä.
Eli missä päin Poria tää Tim C`s Tattoo toimii ja ketä sitä pyörittää.Kuinkahan kauan on mahtanut tehdä tatuointeja. Ehkä silti suosittelen Tattoo Slainea kaikille, onhan Paksu Aksu kuitenkin tehnyt noin kolkytä vuotta tatuointeja eli tietää ainakin mitä tekee.
- on hyvä
kokemusta on kirjoitti:
.. valinta tatuointipaikaksi. kantsii mennä nettiin ja firman kotisivuille. ottaa vastaan Porin pääkirjaston lähellä. Kokemusta mulla myöskin.
- Sivusta seuraaja
Ei kannata ainakaan Tattoo Nationissa ottaa yhtään kuvaa!!Porin parhaat tatuoijat on Tuoppi ja Jani
- töhritty asiakas
tiedän kyllä kokemuksesta ettei tuopille ja janille kannata mennä. kuvat on sen laatuisia että näyttäisi että kuvani olisi tehty kirjakaupan väreillä ja niin epäsymmetrisiä. tuoppi on 3 kertaa värittänyt selkä kuvani mustalla ja se sinertää,epäsymmetrisestä puhumattakaan. nyt saan etsiä uutta tatuoitsiaa joka peittää vanhat kuvat ja osaa hommansa.miettikää ennen kun menette ottamaan heiltä kuvia.kuvat tehdään liukuhihna "työnä". työhön pitäisi kuitenkin keskittyä eikä tehdä mitään söhröä.
- [cunnilingus]
töhritty asiakas kirjoitti:
tiedän kyllä kokemuksesta ettei tuopille ja janille kannata mennä. kuvat on sen laatuisia että näyttäisi että kuvani olisi tehty kirjakaupan väreillä ja niin epäsymmetrisiä. tuoppi on 3 kertaa värittänyt selkä kuvani mustalla ja se sinertää,epäsymmetrisestä puhumattakaan. nyt saan etsiä uutta tatuoitsiaa joka peittää vanhat kuvat ja osaa hommansa.miettikää ennen kun menette ottamaan heiltä kuvia.kuvat tehdään liukuhihna "työnä". työhön pitäisi kuitenkin keskittyä eikä tehdä mitään söhröä.
Mikäli selkäs on vieläkin sinertävä eikä sitä ole saatu missään kunnolla mustaan väriin niin menepäs tattoo nationin porin toimipisteeseen siellä työ ei ei mene liukuhihna työnä vaan tehdään kuvat kunnolla. Tuo mitä noissa aikaisemmissa kommenteissa on ollut siitä että siellä tehdään paskaa jälkee ovat historiaa sen jälkeen kun Mika otti firman hoitaakseen ja ensimmäisenä potki paskojen leimojen tekijät vittuun.
- mjoho
kävin tuon Tim's Inkin sivuilla ja galleriassa, ja mietin, onko vika kamerassa, vai onko kuvat tarkoituksella noin himmeitä/värittömiä vai onko huonot värit? Itse haluan värillisen kuvan...
- nojoremahansetässä
Näyttää noi Timin kuvat aika huonosti tehdyiltä. Eli vika on jossain ihan muualla kuin kamerassa ;) Taitaa toi Tattoo nation olla ainut paikka porissa missä värikuvaa osataan tehdä, tai sitten muut vaan jättävät hyvät kuvat laittamatta nettisivuilleen ettei tulisi liikaa asiakkaita :)
- A
Ette selvästikään tiedä tatuoinneista mitään, ainakin nykyään Dark Art Tattoo on Porissa ehdoton kun vertaa jälkeä. Tim ainakin kehittynyt todella paljon ja tehnyt ystävilleni upeita kuvia.
- Damnation's woman
Tuoppi Dark Art Tattoossa on hyvä, suosittelen! Jos jonkun mielestä vaikuttaa liukuhihnatyöltä, johtuu se vain siitä, että Tuoppi on taitava ammattilainen, eikä hänellä sen vuoksi ikuisuuksia nokka tuhise yhden tatuoinnin kanssa. Itse ollut asiakkaana ja tatuoinneista vihkiytymättömät ovat kehuneet terävää ja varmasti mustaa jälkeä.
Tuopilla on myös terveitä mielipiteitä, kysykää vaikka häneltä itseltään... ;) - ihmettelevä1
yksi asia ihmetyttää... http://www.darkarttattoo.net/ "uusitut sivut avautuvat PIAN"
joo, toi teksti on tossa ollut varmaan lähemmäs vuoden kohta, ei niitä kotisivuja oo noin vaikee uusia jo pikku hiljaa??? kuvia ois kiva nähdä, ja ihan muutenkin. - Tattoo Nation Fani
Ite kävin ottamassa tatuoinnin Tattoo Nationissa porissa ja mun mielestäni siellä oli tosi rento meininki ja tatuointi on just sellanen kuin halusinkin. Ei mitään ongelmia siinä ollut. Ensimmäisen kävin ottamassa Ulvilan Tattoo Slainessa joka nyt ei enää ole Ulvilassa. Lävistyksiä olen ottanut kaksi 4Ever sunissa jossa osattiin homma... MUTTA VAROITUKSEN SANA! OTIN LÄVISTYKSEN HUULEENI VYÖMESTASSA PORISSA JA HUONOA KOKEMUSTA ON! Ensin lävistäjä likka pyysi kaveriani tulemaan ja katsomaan oliko toinen lävistys hänen mielestä oikeassa kohdassa. Myöhemmin huomasin että lävistys on vinossa. Piikki joka siinä on, on vinossa alaspäin. Kaverini sanoi, että sen huomaa kyllä että on vinossa. LIsäksi se oli kipeänä noin 3 viikkoa mikä EI ole normaalia. Ensimmäinen ja kolmas lävistys ovat olleet noin 3-5 päivää vain kipeänä. Mutta joo ehkä asia meni hiukan tatuoinneista sivuun, mutta suosittelen kyllä enemmän kuin mielelläni Tattoo Nationia Porissa siinä linja-auto aseman lähellä.
- Tatskaaaa
Joku ketä tietää niin kertoisko että ketä nationissa nykyään tekee kuvia?
Ei taida olla enää pelkästään Mika ja joel tekemässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427095
- 323978
- 513422
- 412978
- 172746
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472147- 422102